Transferwindow 2024/25
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
De 4 bekende namen worden komende uren/dagen in Eindhoven verwacht.
Verder wil PSV het liefst nog een multifuctionelen verdediger aantrekken
-
- Vaste waarde in elftal
Balinho wrote: ↑31 Aug 2024, 08:51 Zo, tijd om weer eens even wat te reflecteren en bespiegelen.
PSV heeft best wat te bieden momenteel.
Een sterke, (redelijk) ingespeelde selectie waarvan de sterkste spelers zowat allemaal gebleven zijn en een jaartje verder, zowel als team als individueel. Iets dat ook geldt voor onze technische staf; een coach met een duidelijke filosofie en een intentie om leuk aanvallend attractief voetbal te spelen. Champions League verzekerd. Inmiddels ook alweer fier koploper in de competitie. Een stabiel betrouwbaar bestuur met bovendien een idee waar men staat en waar men naartoe wil. Aardig setje componenten.
Het zou mij niet verbazen wanneer deze factoren hierboven er toe gaan leiden dat er nog mooie dingen mogelijk zijn, qua inkomende transfer(s) de komende dagen.
Het plaatje in Eindhoven is simpelweg behoorlijk aantrekkelijk, ondanks dat de competitie an sich wellicht wat minder tot de verbeelding spreekt. Wanneer je dit plaatje goed in de markt zet, nu je de beste selectiespelers immers ook nog binnen boord hebt weten te houden, kunnen er nog (meer) mooie dingen gebeuren.
PSV moet met deze selectie kampioen worden maar ik zie het wel wat somberder in.
Men heeft :
*Een boze keeper en met name Boscagli die zwaar teleurgesteld zijn in PSV en zeker niet zal bijtekenen.
* met Mauro, Obispo en zelfs Boscagli 2 a 3 zeer blessure gevoelige spelers achterin.
* met Karsdorp een RB met weinig toegevoegde waarde
* met Flamingo en Nagalo 2 onervaren spelers in de CL, overigens Flamingo gaat er wel komen, andere ken ik niet.
* Dest die misschien rond maart wedstrijdfit is
* een Oppegard die bij Heracles geen basisplaats zou hebben.
De verdediging is jaar in jaar uit een hoofdpijn dossier, Hiddink zei altijd kampioen kan je worden als centraal achterin het goed staat.
Kampioen gaan we worden maar de CL.....
-
- Lid 2e elftal
Laten we dat inderdaad hopen. Lijkt wel of er een kentering heeft plaatsgevonden op de transfermarkt in z’n algemeen. Voor mijn gevoel veel minder gebeurd in z’n algemeen dan in de jaren hiervoor. Ajax en Feyenoord hadden waarschijnlijk ook verwacht dat er meer spelers verkocht zouden worden. Zoals in het begin als door Brands aangegeven zouden wij ook een grote verkoop moeten doen om ons verder te versterken. Dat is volledig uitgebleven. Dat Teze onze grootste uitgaande transfer zou worden had niemand verwacht. Natuurlijk heel mooi dat onze toppers gebleven zijn maar wat meer versbloed was ook niet verkeerd geweest.
We hebben nog steeds de beste selectie van de afgelopen 10 / 15 jaar en mogen er vanuit gaan dat onze jonge toppers dit jaar nog beter worden, dus wordt echt weer genieten dit jaar. Zeker als Dest weer terug is. Maar als we toch die topper in de verdediging hadden gehaald, dan denk ik dat dit onze beste selectie was geworden sinds 2000. En dan denk ik zelfs beter dan 2004/2005.
We hebben nog steeds de beste selectie van de afgelopen 10 / 15 jaar en mogen er vanuit gaan dat onze jonge toppers dit jaar nog beter worden, dus wordt echt weer genieten dit jaar. Zeker als Dest weer terug is. Maar als we toch die topper in de verdediging hadden gehaald, dan denk ik dat dit onze beste selectie was geworden sinds 2000. En dan denk ik zelfs beter dan 2004/2005.
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Bakayoko
Lijntje uitgooien naar Ben Chilwell (huur) van Chelsea? Zou naar United gaan, maar die deal ging niet door. Chelsea wil van hem af, en PSV zou iig dit seizoen een zeer betrouwbare LB hebben, en dan heeft Ernie in principe ruim 10 maanden om wat te vinden voor volgend seizoen.
- These users thanked the author Chewbacca for the post (total 2):
- Robson de Souza • bachus
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
* Die 'boze keeper' en Boscagli verwacht ik dat professioneel genoeg zijn om de knop om te zetten. Als zij volgend jaar een mooie transfer willen maken hebben ze er niks aan om bij de pakken neer te gaan zitten.PsvBmg wrote: ↑31 Aug 2024, 09:00Balinho wrote: ↑31 Aug 2024, 08:51 Zo, tijd om weer eens even wat te reflecteren en bespiegelen.
Een sterke, (redelijk) ingespeelde selectie waarvan de sterkste spelers zowat allemaal gebleven zijn en een jaartje verder, zowel als team als individueel. Iets dat ook geldt voor onze technische staf; een coach met een duidelijke filosofie en een intentie om leuk aanvallend attractief voetbal te spelen. Champions League verzekerd. Inmiddels ook alweer fier koploper in de competitie. Een stabiel betrouwbaar bestuur met bovendien een idee waar men staat en waar men naartoe wil. Aardig setje componenten.
Het zou mij niet verbazen wanneer deze factoren hierboven er toe gaan leiden dat er nog mooie dingen mogelijk zijn, qua inkomende transfer(s) de komende dagen.
Het plaatje in Eindhoven is simpelweg behoorlijk aantrekkelijk, ondanks dat de competitie an sich wellicht wat minder tot de verbeelding spreekt. Wanneer je dit plaatje goed in de markt zet, nu je de beste selectiespelers immers ook nog binnen boord hebt weten te houden, kunnen er nog (meer) mooie dingen gebeuren.
PSV moet met deze selectie kampioen worden maar ik zie het wel wat somberder in.
Men heeft :
*Een boze keeper en met name Boscagli die zwaar teleurgesteld zijn in PSV en zeker niet zal bijtekenen.
* met Mauro, Obispo en zelfs Boscagli 2 a 3 zeer blessure gevoelige spelers achterin.
* met Flamingo en Nagalo 2 onervaren spelers in de CL, overigens Flamingo gaat er wel komen, andere ken ik niet.
De verdediging is jaar in jaar uit een hoofdpijn dossier, Hiddink zei altijd kampioen kan je worden als centraal achterin het goed staat.
* Diezelfde blessuregevoelige spelers hadden we vorig jaar ook al in onze selectie.
* Karsdorp is voor iedereen afwachten. Onzinnig om nu al te stellen of het geen toegevoegde waarde of een meerwaarde zal worden. Zo werd vorig jaar in het begin overigens ook over Dest gesproken door een hoop supporters.
* Flamingo en Nagalo onervaren in de CL klopt. Daar tegenover staat dat o.a. Boscagli, Schouten, Veerman , Bakayoko, Saibari, Benitez, Pepi, Til nu wél CL ervaring hebben waar ze dat vorig jaar (volgens mij) nog niet hadden, afgezien van voorrondes.
* Dest klopt. Hopelijk kan PSV nog een goede verdediger aantrekken komende dagen.
* Oppegard stond vorig jaar in de basis bij Heracles.
* Kampioen worden moet altijd het doel zijn. In de CL presteren is bonus. Overigens lijkt mij het halen van de tussenronde het doel en het meest realistische scenario. Bij de top 8 ga je ook niet komen met een extra topverdediger.
Last edited by 29.04.2007 on 31 Aug 2024, 09:09, edited 1 time in total.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 8):
- Tutti Frutti • TomV23 • SKERLA • JandeVakantieman • Gestelnaar • Robson de Souza • Nilis • Breur
-
- Ballenjongen
Ik weet niet hoe lang ze bij jou thuis boos of teleurgesteld blijven, maar zodra de window gesloten is er er mooie wedstrijden en prijzen te winnen zijn, gaat die knop echt wel om hoor. Benitez en Boscagli waren sterkhouders afgelopen seizoen en kijkend naar de biedingen kun je ze voor die prijs niet fatsoenlijk vervangen. Zodra de zaakwaarnemers weer een half jaar uit beeld zijn, gaan deze spelers dat ook wel weer begrijpen. Vanaf vandaag gas erop en stappen zetten naar het stadhuisplein.PsvBmg wrote: ↑31 Aug 2024, 09:00Balinho wrote: ↑31 Aug 2024, 08:51 Zo, tijd om weer eens even wat te reflecteren en bespiegelen.
Men heeft :
Wel heerlijk deze laatste fase van de window, dat je geen angst hoeft te hebben dat ze Jerdy of Joey nog wegkapen, maar er wel nog aanvullingen gehaald kunnen worden.
-
- Nationale topspeler
Een Oppegard die bij Heracles geen basisplaats zou hebben? Je weet dat hij net terug komt van een half jaar alles spelen bij Heracles?PsvBmg wrote: ↑31 Aug 2024, 09:00Balinho wrote: ↑31 Aug 2024, 08:51 Zo, tijd om weer eens even wat te reflecteren en bespiegelen.
Men heeft :
- These users thanked the author Smeets14 for the post:
- Psvamsterdam1913ab
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Bovendien zegt ervaring in de CL niet altijd iets, zie Schouten vorig jaar.29.04.2007 wrote: ↑31 Aug 2024, 09:08* Die 'boze keeper' en Boscagli verwacht ik dat professioneel genoeg zijn om de knop om te zetten. Als zij volgend jaar een mooie transfer willen maken hebben ze er niks aan om bij de pakken neer te gaan zitten.PsvBmg wrote: ↑31 Aug 2024, 09:00
Men heeft :
* Diezelfde blessuregevoelige spelers hadden we vorig jaar ook al in onze selectie.
* Karsdorp is voor iedereen afwachten. Onzinnig om nu al te stellen of het geen toegevoegde waarde of een meerwaarde zal worden. Zo werd vorig jaar in het begin overigens ook over Dest gesproken door een hoop supporters.
* Flamingo en Nagalo onervaren in de CL klopt. Daar tegenover staat dat o.a. Boscagli, Schouten, Veerman , Bakayoko, Saibari, Benitez, Pepi, Til nu wél CL ervaring hebben waar ze dat vorig jaar (volgens mij) nog niet hadden, afgezien van voorrondes.
* Dest klopt. Hopelijk kan PSV nog een goede verdediger aantrekken komende dagen.
* Oppegard stond vorig jaar in de basis bij Heracles.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- MaartenV
-
- Vaste waarde in elftal
" ik weet niet hoe lang ze bij jou thuis nog boos blijven "BerrievanSlingeren wrote: ↑31 Aug 2024, 09:08Ik weet niet hoe lang ze bij jou thuis boos of teleurgesteld blijven, maar zodra de window gesloten is er er mooie wedstrijden en prijzen te winnen zijn, gaat die knop echt wel om hoor. Benitez en Boscagli waren sterkhouders afgelopen seizoen en kijkend naar de biedingen kun je ze voor die prijs niet fatsoenlijk vervangen. Zodra de zaakwaarnemers weer een half jaar uit beeld zijn, gaan deze spelers dat ook wel weer begrijpen. Vanaf vandaag gas erop en stappen zetten naar het stadhuisplein.PsvBmg wrote: ↑31 Aug 2024, 09:00
Men heeft :
Wel heerlijk deze laatste fase van de window, dat je geen angst hoeft te hebben dat ze Jerdy of Joey nog wegkapen, maar er wel nog aanvullingen gehaald kunnen worden.
Ik ven 12.5 jaar inmiddels getrouwd moet ik nog meer zeggen
- These users thanked the author PsvBmg for the post:
- Heissenberrug
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Waar zijn Benitez en Boscagli bovendien boos over richting PSV? Dat wij ze niet voor een snotfooi laten gaan is toch vooral een klacht aan deze toch zo kapitaalkrachtige clubs dat ze niet meer voor deze spelers over hebben?BerrievanSlingeren wrote: ↑31 Aug 2024, 09:08Ik weet niet hoe lang ze bij jou thuis boos of teleurgesteld blijven, maar zodra de window gesloten is er er mooie wedstrijden en prijzen te winnen zijn, gaat die knop echt wel om hoor. Benitez en Boscagli waren sterkhouders afgelopen seizoen en kijkend naar de biedingen kun je ze voor die prijs niet fatsoenlijk vervangen. Zodra de zaakwaarnemers weer een half jaar uit beeld zijn, gaan deze spelers dat ook wel weer begrijpen. Vanaf vandaag gas erop en stappen zetten naar het stadhuisplein.PsvBmg wrote: ↑31 Aug 2024, 09:00
Men heeft :
En bovendien: lang boos blijven is geen optie. Want zeker als ze hun contract uitwandelen volgend jaar is het zaak om zich roemvol te onderscheiden, willen ze als meer gezien worden dan ‘een leuke, transfervrije speler voor erbij.’ Die gasten moeten vol aan de bak om wederom een droomtransfer af te dwingen.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik pakte gewoon een club uit het rechterrijtje, overigens waren de supporters van Heracles niet blij met Oppegard en die jongen kan het niveau bij ons totaal niet aan.Smeets14 wrote: ↑31 Aug 2024, 09:10Een Oppegard die bij Heracles geen basisplaats zou hebben? Je weet dat hij net terug komt van een half jaar alles spelen bij Heracles?PsvBmg wrote: ↑31 Aug 2024, 09:00
Men heeft :
Laten we hopen op toch nog een Lodi en Hummels
-
- Jeugdspeler
Laten we gewoon eerst is even afwachten voordat wij alles en iedereen tot aan de enkels afzagen.
Oppegard is idd niet goed genoeg maar dat word vanuit de directie ook erkend, hij zou eigenlijk als back-up gelden maar door blessureleed stond hij in de basis afgelopen wedstrijden.
Ik denk dat Karsdorp een ver van bovengemiddeld niveau heeft en zeker voor de ED, kan ons toch is flink gaan verbazen.
Hopen op een extra multifunctionele verdediger zou inderdaad geweldig zijn. Maar spelers afzagen tot aan de enkels gaat wel wat te ver…
Oppegard is idd niet goed genoeg maar dat word vanuit de directie ook erkend, hij zou eigenlijk als back-up gelden maar door blessureleed stond hij in de basis afgelopen wedstrijden.
Ik denk dat Karsdorp een ver van bovengemiddeld niveau heeft en zeker voor de ED, kan ons toch is flink gaan verbazen.
Hopen op een extra multifunctionele verdediger zou inderdaad geweldig zijn. Maar spelers afzagen tot aan de enkels gaat wel wat te ver…
- These users thanked the author Jasperv for the post (total 2):
- Tjompie • Psvamsterdam1913ab
-
- Vaste waarde in elftal
Oppegard is als back-up ook niet goed genoeg. Niet eens voor Jong PSVJasperv wrote: ↑31 Aug 2024, 09:20 Laten we gewoon eerst is even afwachten voordat wij alles en iedereen tot aan de enkels afzagen.
- These users thanked the author XaviS7mons for the post:
- PsvBmg
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Oke? Benitez en Boscagli gaan echt het team niet saboteren. PSV heeft de opties afgewogen en besloten dat een extra jaar beide heren beter is voor de club dan verkoop voor een totaal van nog geen 15 miljoen. Ik denk dat dat een prima uit te leggen keuze is geweest. Als we beiden voor de hand hadden gedaan voor zulke bedragen dan hadden we nu waarschijnlijk een mindere keeper en verdediger gehad.
Mauro en Obispo noem je terecht, maar Boscagli heeft vooral één hele zware blessure gehad. Buiten de knieblessure nauwelijks wedstrijden gemist bij ons.* met Mauro, Obispo en zelfs Boscagli 2 a 3 zeer blessure gevoelige spelers achterin.
Fijn dat je dat nu al weet. Laat hem eerst maar eens een paar wedstrijden spelen.* met Karsdorp een RB met weinig toegevoegde waarde
Wij zitten nu eenmaal niet in een prijsklasse waar we op elke positie spelers kunnen halen met CL-ervaring. Overigens had van onze basis van vorig jaar volgensmij alleen Luuk, Lang/Lozano, Tillman en Dest enige ervaring in (het hoofdtoernooi van) de CL.* met Flamingo en Nagalo 2 onervaren spelers in de CL, overigens Flamingo gaat er wel komen, andere ken ik niet.
Oppegard is een back-up, mogelijk uiteindelijk zelfs derde keus en Oppegard had bij Heracles letterlijk vorig jaar een basisplaats. Wij kunnen nu eenmaal niet op elke positie een CL-waardige speler halen, die luxe hebben we nu eenmaal niet. Met Dest, Mauro en Oppegard is die positie prima bezet. Het is alleen hopen dat we nu nog een leuke linksback voor misschien 6 maanden kunnen huren, zodat we bij een blessure Mauro niet wéér terug moeten vallen op Oppegard.* Dest die misschien rond maart wedstrijdfit is
Vorig jaar wisten we bijna het record te verbreken voor minste tegendoelpunten en haalde Benitez een ridicuul aantal clean sheets. Toen werd er hetzelfde gezegd over de verdediging.De verdediging is jaar in jaar uit een hoofdpijn dossier, Hiddink zei altijd kampioen kan je worden als centraal achterin het goed staat.
Maar in de CL wat? Wat verwacht je? Dat we een selectie op het veld moeten krijgen waarmee we met twee vingers in de neus die top 8 behalen? Want dat gaat ons gewoon niet lukken. We moeten een selectie hebben die die top 24 moet kunnen halen. Ik denk dat dat, als de namen die komen komen, gewoon gelukt is. Dan is het hopen op wat geluk qua loting voor de tussenronde en dan haal je de achtste finale en is het meestal gewoon afgelopen. Dat is onze plek in het internationale voetbal.Kampioen gaan we worden maar de CL.....
- These users thanked the author TheSyb for the post (total 2):
- JandeVakantieman • Jeronimo
-
- Jeugdspeler
Dus dan die speler maar volledig afkraken ipv ondersteunen waar het kan? Zal voor die jongen ook niet echt meehelpen denk je wel?XaviS7mons wrote: ↑31 Aug 2024, 09:21Oppegard is als back-up ook niet goed genoeg. Niet eens voor Jong PSVJasperv wrote: ↑31 Aug 2024, 09:20 Laten we gewoon eerst is even afwachten voordat wij alles en iedereen tot aan de enkels afzagen.
- These users thanked the author Jasperv for the post:
- Psvamsterdam1913ab
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Denk je dat Oppegard die ongein van ons hier werkelijk leest dan? Bovendien, afkraken? Toch gewoon een (hele terechte) constatering? Het ís ook gewoon rechterrijtje ED.Jasperv wrote: ↑31 Aug 2024, 09:23Dus dan die speler maar volledig afkraken ipv ondersteunen waar het kan? Zal voor die jongen ook niet echt meehelpen denk je wel?XaviS7mons wrote: ↑31 Aug 2024, 09:21
Oppegard is als back-up ook niet goed genoeg. Niet eens voor Jong PSV
Last edited by O Goleiro Grande on 31 Aug 2024, 09:31, edited 2 times in total.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- BarryBanaan
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- These users thanked the author Hannamontana for the post (total 2):
- BadShaker • Robson de Souza
-
- Nationale topspeler
Als PSV nog een goeie speler kan huren voor achterin die ergens buiten de boot valt heb je toch een prima selectie, eentje waar je in ieder geval de hele ED mee op moet rollen? We hebben alweer 15 goals gemaakt ofzo in 3 wedstrijden en krijgen daar nog bij:
- Een extra talentvolle verdediger met een geweldige trap
- een rechtsback die Nederlands spreekt en 100+ serie A duels speelde bij Roma
- 2 jong PSV wingers die misschien snel uitgroeien tot bank bij PSV
- een buitenkansje als die zich voordoet voor nog een verdediger
- Een extra talentvolle verdediger met een geweldige trap
- een rechtsback die Nederlands spreekt en 100+ serie A duels speelde bij Roma
- 2 jong PSV wingers die misschien snel uitgroeien tot bank bij PSV
- een buitenkansje als die zich voordoet voor nog een verdediger
- These users thanked the author CZ_Code for the post (total 3):
- ComeOnPSV • JandeVakantieman • Robson de Souza
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Vertaald via Google translate van die Noorse websiteVolgens de informatie van Tipsbladet verkoopt de Superliga-club de 21-jarige verdedigende ster voor zeven miljoen euro, 52 miljoen kronen, en met bonussen bedraagt de deal bijna 10 miljoen euro, 75 miljoen kronen.
Adamo Nagalo heeft groen licht gekregen om naar de Nederlandse kampioen af te reizen om een medische behandeling te ondergaan en het vijfjarige contract te tekenen.
- These users thanked the author Hannamontana for the post:
- SKERLA
-
- Nationale topspeler
Dit is dan weer redelijk matig, behoorlijk bedrag toch wel met die bonussen erbij…
-
- Nationale topspeler
Dat Schouten en Veerman blijven is geweldig. Eerlijk gezegd wel vrbaasd over. Voorhoede is CL-waardig, middenveld is top.
De verdediging moet nog zeker een CL-waardige LB krijgen. Keeper prima.
Voor Stewart is nu de opdracht om de aflopende contracten te verlengen.
De verdediging moet nog zeker een CL-waardige LB krijgen. Keeper prima.
Voor Stewart is nu de opdracht om de aflopende contracten te verlengen.
-
- Moderator
Matig? Omdat er eerst 7M is gecommuniceerd? Eerste indicatie was 12-15M van De Telegraaf. Tov dat bedrag een fantastische deal. Allemaal perceptie, maar het gaat er om of deze jongen het waard is. Voor Flamingo hebben we ook 9 betaald.
-
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Je weet dat we Duifje (een speler die nog helemaal niks gepresteerd heeft) hebben verkocht voor 3 miljoen? Nagalo staat gewoon bekend als een zeer talentvolle centrale verdediger en staat op veel lijstjes. De tijden dat je die voor 3/4/5 miljoen kon oppikken zijn voorbij.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 4):
- Maria-Franciscus • Pietv8 • 10. Nilis • Psvamsterdam1913ab