Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Geissbock
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Jos Weerink wrote: 31 Aug 2024, 11:36 🇧🇬⏳️
Plamen Andreev?
Chewbacca
Jeugdspeler
Favoriete speler: Bakayoko

Geissbock wrote: 31 Aug 2024, 12:07
Plamen Andreev?
Dat is toch die doelman die naar Feyenoord gaat?
Geissbock
Bankzitter

Chewbacca wrote: 31 Aug 2024, 12:09

Plamen Andreev?
Dat is toch die doelman die naar Feyenoord gaat?
Dat is bezegeld ja?
DSQ2
Lid 2e elftal

Zou Osimhen niet willen komen? Hier kan hij tenminste in het 1e spelen 😂
DeBruyne
Meervoudig international

Plamen Andreev?
Ik had zelf deze 'gescout' op TM 😎

https://www.transfermarkt.nl/hristiyan- ... ler/628042
29.04.2007
Nationale topspeler

Søren wrote: 31 Aug 2024, 12:04 Je kan natuurlijk overal een punt aan (proberen te) lullen, maar de praktijk is qua verdediging feitelijk:
In: Nagalo, Karsdorp, Flamingo.
Uit: Teze, Ramalho, Dest, Sambo, ABK, PvA.

En dat is gewoon echt veel te mager, zeker als je de ambitie uitspreekt de defensie te willen upgraden.
Gelukkig hebben we nog een paar dagen😎
Als je graag de feiten wil gebruiken, zet dan Oppegard ook bij 'In'...
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
    SørenLucieNilis
    Jwoeloe
    Moderator

Ik denk dat hij ivm het namedroppen van Zinchenko daarboven gewoon het grapje wilde maken met het zandlopertje, maar daarbij de verkeerde vlag heeft gekozen. Bulgarije, Oekraïne, potato potato.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 7):
    Frisian1913ChewbaccaLeandroBonfimBBiertjeArdbegTomPSV023Araavos
    Frisian1913
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

DSQ2 wrote: 31 Aug 2024, 12:11 Zou Osimhen niet willen komen? Hier kan hij tenminste in het 1e spelen 😂
    Mario Rui is ook uit de selectie gelaten. Linksback, alleen al 33. Vorig jaar toch redelijk wat potjes gespeeld volgens mij.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 31 Aug 2024, 12:05
    Sensation wrote: 31 Aug 2024, 12:03

Je laat gemakshalve wat spelers weg;
    LB: Mauro/Oppegard
    LCV: Boscagli/Obispo
    RCV: Nagalo/Flamingo
    RB: Karsdorp/Ledezma/Flamingo

Alleen de blessuregevoeligheid van enkele en de back up opties voor de backposities houden niet over.
    Zie hierboven. Ik laat ze bewust weg omdat het niet het niveau is dat bij PSV hoort. Dat ze een paar weken uit pure nood moesten spelen. Prima. We zijn nu verder. Of vooruit, zet ze als 3xe optie in de lijst. Prima. Zoals Sambo en Aanholt ook 3de en 4de keuze waren.
    Tja, bewust weglaten omdat je ze niet goed genoeg vindt. Leuk, maar niet relevant. Het is als stellen dat PSV geen 2e keeper heeft, wanneer je Drommel niet goed genoeg zou vinden. Het laatste gedeelte van die zin zou kunnen, maar het eerste gedeelte is dan net zo'n onzin.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    Ardbeg
    Søren
    Meervoudig international

GillesdelaCroquette wrote: 31 Aug 2024, 12:01
    Juancho wrote: LB:? / Mauro
    LCV: Boscagli / Nagalo
    RCV:? / Flamingo
    RB:? / Karsdorp

Op papier zou het er voor mij zo uit zien. Nagalo die rustig kan wennen om straks Ollie om te volgen. Karsdorp vind ik een te groot twijfelgeval, dus om op hem te gokken vind ik te riskant. Jaartje aanzien en bekijken hoe hij zich staande houdt is prima.

LB blijft een groot probleem.
    Op papier staan natuurlijk Oppegard, Dams en Ledezma op die vraagtekens. Dat jij dat niet goed genoeg vindt is niet relevant.
    Nou ja, niet relevant, ik ben benieuwd of er hier, of bij PSV, mensen zijn die dat wel goed genoeg vinden.
    Ik snap dat er bij sommigen dusdanig veel paniek is ontstaan dat ze zichzelf wijs proberen te maken dat Oppegard, Ledezma en Dams best ok zijn, maar het waren alle drie noodverbanden en absoluut geen opties om serieus onderdeel uit te gaan maken van de selectie voor dit seizoen.
    En terecht.
    Trixm
    Vedette

Ledezma is backup rb
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    LucieNilis
    Saibari is underrated.
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Zinchenko speelt dalijk weer niet, Heeft Timber, Caliafiori voor zich, Kiwior loopt er nog rond en Tierney komt er weer aan. Die hebben een heel bataljon aan linksbacks. Zinchenko moet gewoon lekker hierheen komen, multifunctioneel, kent de club.. En denk dat niemand zal ontkennen dat we op die positie nog wel hoog nodig iets moet komen. 1 en 1 is 4
  • These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 2):
    BarrierestPsvamsterdam1913ab
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Gaaf, Wily wordt zo nog BN'er! 8)
    (van NU.nl)

Image
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Søren wrote: 31 Aug 2024, 12:18
    Op papier staan natuurlijk Oppegard, Dams en Ledezma op die vraagtekens. Dat jij dat niet goed genoeg vindt is niet relevant.
    Nou ja, niet relevant, ik ben benieuwd of er hier, of bij PSV, mensen zijn die dat wel goed genoeg vinden.
    Ik snap dat er bij sommigen dusdanig veel paniek is ontstaan dat ze zichzelf wijs proberen te maken dat Oppegard, Ledezma en Dams best ok zijn, maar het waren alle drie noodverbanden en absoluut geen opties om serieus onderdeel uit te gaan maken van de selectie voor dit seizoen.
    En terecht.
    Misschien dat dat dan ook het probleem is. Dat jij precies denkt te snappen wat anderen denken.

Ik ben gewoon een hele simpele supporter die de selectie die PSV neerzet accepteert. Ik maak me geen illusies dat wat ik hier schrijf ook maar enige invloed heeft op wat PSV doet en vind ook niet dat ik het, zonder inhoudelijke kennis van zaken, allemaal beter weet dan de beleidsbepalers bij PSV.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 3):
    BBiertje29.04.2007Tutti Frutti
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Chucky
    Vedette

BarryBanaan wrote: 31 Aug 2024, 12:20 Zinchenko speelt dalijk weer niet, Heeft Timber, Caliafiori voor zich, Kiwior loopt er nog rond en Tierney komt er weer aan. Die hebben een heel bataljon aan linksbacks. Zinchenko moet gewoon lekker hierheen komen, multifunctioneel, kent de club.. En denk dat niemand zal ontkennen dat we op die positie nog wel hoog nodig iets moet komen. 1 en 1 is 4
    En kan ook op 6 indien nodig.

Probleem is wel zijn torenhoge salaris (5-7 miljoen?)..
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    BarryBanaan
    Søren
    Meervoudig international

Trixm wrote: 31 Aug 2024, 12:19Ledezma is backup rb
    Nee, Ledezma is een middenvelder die een paar keer is ingevallen op RB omdat ze verder niemand hadden.
    Daarbij mocht hij weg, omdat na vele jaren is gebleken dat ie niet goed genoeg is voor PSV1, en de leiding er ook geen vertrouwen in heeft dat ie nog naar dat niveau toe gaat groeien.

Dat we nu, omdat we niemand anders konden vinden, hem uit pure paniek gaan zien als back-up RB doet niks af aan bovenstaande.
  • These users thanked the author Søren for the post:
    Doperwt11
    StratumZuid
    Vedette

ziege maar ook zagge wrote: 31 Aug 2024, 12:24 Gaaf, Wily wordt zo nog BN'er! 8)
    (van NU.nl)

Image
    Terecht
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    10. Nilis
    Bankzitter

ziege maar ook zagge wrote: 31 Aug 2024, 12:24 Gaaf, Wily wordt zo nog BN'er! 8)
    (van NU.nl)

Image
    Samba? :wonder:
  • These users thanked the author 10. Nilis for the post:
    SKERLA
    BarryBanaan
    Basisspeler

GillesdelaCroquette wrote: 31 Aug 2024, 12:24
    Søren wrote: 31 Aug 2024, 12:18

En terecht.
    Misschien dat dat dan ook het probleem is. Dat jij precies denkt te snappen wat anderen denken.

Ik ben gewoon een hele simpele supporter die de selectie die PSV neerzet accepteert. Ik maak me geen illusies dat wat ik hier schrijf ook maar enige invloed heeft op wat PSV doet en vind ook niet dat ik het, zonder inhoudelijke kennis van zaken, allemaal beter weet dan de beleidsbepalers bij PSV.
    haha wat een raar gedoe elke keer. Dit is een forum, je mag de gang van zaken bespreken. Dus doe niet zo belerend.
    Juancho
    Mister PSV

In aantallen zal het vast kloppen. Dat klopt het al jaren bij PSV. als je dat voldoende vindt prima. Ik vind het heel relevant om te bekijken wat die aantallen dan brengen.

En dat vind ik nu wederom onder de maat. Prima als je namen als Obispo, Ledezma, Dams en Oppegard mee wil tellen. Dan ook niet zeuren als ze moeten spelen.

Wat anderen ook al aangaven, oa Massimo en Yhkim, is dat Earnie alles eigenlijk tot z'n beschikking had om die achterhoede eindelijk goed aan te pakken. Dat is wat mij betreft by far nirt gelukt mede omdat bepaalde problemen gewoon een half jaartje of jaartje worden opgeschoven.

Mede daarom kan ik me amper voorstellen dat Earnie niet alsnog komt met een echte directe versterking die PSV die stap verder brengt wat PSV heeft uitgesproken. Waarmee je de CL in kan. Het moet bijna wel dat Earnie daar nog mee gaat komen.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Eindhovenvoetbal
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    BarryBanaan
    Basisspeler

Chucky wrote: 31 Aug 2024, 12:25
    BarryBanaan wrote: 31 Aug 2024, 12:20 Zinchenko speelt dalijk weer niet, Heeft Timber, Caliafiori voor zich, Kiwior loopt er nog rond en Tierney komt er weer aan. Die hebben een heel bataljon aan linksbacks. Zinchenko moet gewoon lekker hierheen komen, multifunctioneel, kent de club.. En denk dat niemand zal ontkennen dat we op die positie nog wel hoog nodig iets moet komen. 1 en 1 is 4
    En kan ook op 6 indien nodig.

Probleem is wel zijn torenhoge salaris (5-7 miljoen?)..
    Ja goed, als we de helft overnemen is Arsenal er ook mee geholpen voor een seizoen toch?
    Chucky
    Vedette

Juancho wrote: 31 Aug 2024, 11:59 LB:? / Mauro
    LCV: Boscagli / Nagalo
    RCV:? / Flamingo
    RB:? / Karsdorp

Op papier zou het er voor mij zo uit zien. Nagalo die rustig kan wennen om straks Ollie om te volgen. Karsdorp vind ik een te groot twijfelgeval, dus om op hem te gokken vind ik te riskant. Jaartje aanzien en bekijken hoe hij zich staande houdt is prima.

LB blijft een groot probleem.
    Dams is geen A-selectiespeler, en Ledezma wist tot een paar weken terug niet eens wat een rechtsback was.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    ArdaMattaveld
    DonyellMalen
    Legende

Kezmania wrote: 31 Aug 2024, 11:20Zinchenko is wel haalbaar op huurbasis.
    Dat gok je, of dat weet je?
    De Realist
    Internationale topspeler

DSQ2 wrote: 31 Aug 2024, 12:11 Zou Osimhen niet willen komen? Hier kan hij tenminste in het 1e spelen 😂
    Kan die linksba.... Op een willekeurige positie achterin? Komen daar overal nog een poppetje tekort
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Søren wrote: 31 Aug 2024, 12:25
    Trixm wrote: 31 Aug 2024, 12:19Ledezma is backup rb
    Nee, Ledezma is een middenvelder die een paar keer is ingevallen op RB omdat ze verder niemand hadden.
    Daarbij mocht hij weg, omdat na vele jaren is gebleken dat ie niet goed genoeg is voor PSV1, en de leiding er ook geen vertrouwen in heeft dat ie nog naar dat niveau toe gaat groeien.

Dat we nu, omdat we niemand anders konden vinden, hem uit pure paniek gaan zien als back-up RB doet niks af aan bovenstaande.
    Tenzij de trainer van PSV het anders ziet dan jij natuurlijk dan is het bovenstaande totaal niet relevant en moet je het er maar mee doen!

Ik ben het trouwens best met je eens qua niveau van de 3 genoemde spelers hoor maar ze staan op de loonlijst en zover ik weet kan je voetballers niet ontslaan wegens onkunde 😅
    Post Reply