Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

ziege maar ook zagge wrote: 31 Aug 2024, 12:24 Gaaf, Wily wordt zo nog BN'er! 8)
(van NU.nl)

Image
En nog steeds kan niemand z'n naam goed schrijven.
Last edited by Ardbeg on 31 Aug 2024, 13:31, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    SKERLA
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

:mrgreen:

Maikel
    Site Admin

Jwoeloe wrote: 30 Aug 2024, 22:48 Niet om het één of ander, maar tussendoor toch even een kind reminder voor iedereen om de leesbaarheid van het topic te bevorderen. Het bespreken van concrete geruchten omtrent PSV kan gewoon hier, maar spelerssuggesties en potentieel interessante spelers mogen in het viewtopic.php?t=156 topic. Het gaat nu te veel over spelers waar we niet aan gelinkt worden.

Paar dagen nog mensen, we can do it! :D
    Wil iedereen even wijzen op dit bericht. Voor fantaseren is er een ander topic. Dit topic is voor actuele geruchten of nieuws.
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
    BromalhoPaco Casal
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

GillesdelaCroquette wrote: 31 Aug 2024, 11:56
    Eindhovenvoetbal wrote: 31 Aug 2024, 11:54

En Sambo en ABK.
    Die hebben allebei zo goed als niks gespeeld dus ik snap niet dat daar zo dramatisch over gedaan wordt dat die vervangen zouden moeten worden.
    Omdat we een rechtsback hadden die nooit geblesseerd was en een linksback die altijd fit was tot z'n knie aan gort ging. Nu hebben we twee linksbacks van glas en een nieuwe rechtsback met een flink blessureverleden. Dus dan zijn de back-ups ineens vrij belangrijk.

Ledezma als vervanger van Sambo snap ik wel. Maar ik heb het idee dat Bosz heel graag nog een extra linksback wil. En dan het liefst iemand die ook centraal kan, zoals er ook wordt geschreven. Want ook Obispo is natuurlijk van glas.

We hebben wel erg veel potentieel blessureleed achterin met Karsdorp, Ledezma, Obispo, Oppegard en Mauro.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
    BarryBanaanTomPSV
    Revolinho
    Internationale topspeler

Het zaadje Zinchenko is nu in mijn gedachten geplant en ik krijg het er niet meer uit. Dank daarvoor.

Earnie heeft flink, maar dan ook flink wat geld bespaard als je alles op een rijtje zet. Nagalo kost 7 miljoen en Karsdorp wellicht wat tekengeld, terwijl het potje veel groter was volgens mij.
  • These users thanked the author Revolinho for the post:
    Maria-Franciscus
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 31 Aug 2024, 12:27 In aantallen zal het vast kloppen. Dat klopt het al jaren bij PSV. als je dat voldoende vindt prima. Ik vind het heel relevant om te bekijken wat die aantallen dan brengen.

En dat vind ik nu wederom onder de maat. Prima als je namen als Obispo, Ledezma, Dams en Oppegard mee wil tellen. Dan ook niet zeuren als ze moeten spelen.

Wat anderen ook al aangaven, oa Massimo en Yhkim, is dat Earnie alles eigenlijk tot z'n beschikking had om die achterhoede eindelijk goed aan te pakken. Dat is wat mij betreft by far nirt gelukt mede omdat bepaalde problemen gewoon een half jaartje of jaartje worden opgeschoven.

Mede daarom kan ik me amper voorstellen dat Earnie niet alsnog komt met een echte directe versterking die PSV die stap verder brengt wat PSV heeft uitgesproken. Waarmee je de CL in kan. Het moet bijna wel dat Earnie daar nog mee gaat komen.
    Ik hoop met je mee op nog een ervaren kracht, maar verwacht het niet. Zoals Rik ook schrijft in zijn artikel over de deal lijkt Earnie een knoop te hebben doorgehakt: na meerdere gefaalde pogingen bij ervaren namen (Itakura, maar ook Van den Berg als zijnde een speler die in een grote competitie heeft gespeeld) is de keus gemaakt om voor een talentvolle speler te gaan. Waarschijnlijk ook met de wetenschap dat Nordsjaelland onder PSV zit in de voetbalpyramide en PSV op haar beurt weer met financieel geweld zo'n speler wel los krijgt, daar waar dat niet lukte bij clubs die hoger in de voetbalpyramide staan.

Boscagli is onze ervaren man. Karsdorp voegt nog wel ervaring toe. Als die fit blijft heb je toch een speler met veel Serie A en ook Europese ervaring. Zeker niet uitgesloten dat er nog iemand komt, maar dat zal dan wel weer het ''buitenkansje'' moeten zich voor moet doen. Denk niet dat Earnie in deze fase nog echt iemand actief op het oog heeft. Misschien nog een stuiptrek-transfer a la ABK. Wie weet...
    Last edited by Buitenspelgoal on 31 Aug 2024, 12:54, edited 2 times in total.
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Zinchenko en Hummels en we vergeven Earnest alles.
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post (total 4):
    BarryBanaanTutti FruttiSørenBram
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Jwoeloe wrote: 31 Aug 2024, 12:13Ik denk dat hij ivm het namedroppen van Zinchenko daarboven gewoon het grapje wilde maken met het zandlopertje, maar daarbij de verkeerde vlag heeft gekozen. Bulgarije, Oekraïne, potato potato.
    Zou kunnen, die vlag van Oekraïne is natuurlijk vrij onbekend en de laatste jaren niet of nauwelijks in het nieuws geweest.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 7):
    ChewbaccaArdaMattaveldBarryBanaanArdbegVanthaman18HeissenberrugBram
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Image

The return of the king
  • These users thanked the author James Rodriguez for the post (total 3):
    StratumZuidHeissenberrugBram
    loginnaam
    Internationale topspeler

Søren wrote: 31 Aug 2024, 12:04 Je kan natuurlijk overal een punt aan (proberen te) lullen, maar de praktijk is qua verdediging feitelijk:
    In: Nagalo, Karsdorp, Flamingo, Oppegard.
    Uit: Teze, Ramalho, Dest, Sambo, ABK, PvA.

En dat is gewoon echt veel te mager, zeker als je de ambitie uitspreekt de defensie te willen upgraden.
    Gelukkig hebben we nog een paar dagen😎
    Dest heeft een kwartier na zijn afscheid een contract hier getekend, dus die kan je ook gewoon bij In erbij zetten, daar doet zijn blessure niets aan af.

Verder wel eens dat de huidige bezetting van de verdediging nog te mager is, zeker als je jezelf uitspreekt die te willen versterken. Extra ervaring is daar wel nodig om in de CL niet de mist in te gaan; ik moet er niet aan denken dat Boscagli geblesseerd raakt en wat CL-wedstrijden moet missen.
  • These users thanked the author loginnaam for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Trixm
    Vedette

Ramalho wordt steeds meer een verdediger van mythische proporties hoe langer hij vertrokken is.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 3):
    Psvamsterdam1913abRené1978SchoonGenoeg
    Saibari is underrated.
    Kezmania
    Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 31 Aug 2024, 12:30
    Kezmania wrote: 31 Aug 2024, 11:20Zinchenko is wel haalbaar op huurbasis.
    Dat gok je, of dat weet je?
    Dat weet ik. Betekent verder overigens niks op dit moment. Hij is vierde keuze achter Timber en Calafiori en Kiwior. Het zou mij niet verbazen als PSV een poging gaat wagen om hem te huren.
    TomPSV
    Legende

Zinchenko begon de eerste competitiewedstrijd in de basis bij Arsenal. Lijkt me verre van haalbaar.
    Ardbeg
    Mister PSV

Pro tip: Alleen van verrassingen uit gaan. Maakt de window veel leuker. Als je die jongen nu al hier naar toe praat gaat alles tegenvallen.
    Last edited by Ardbeg on 31 Aug 2024, 13:32, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Tutti Frutti
    Kezmania
    Meervoudig international

Overigens wat hier op dit forum allemaal wordt geschreven wordt een heel eind naar boven nog gelezen bij PSV. Het woord lek is voorbije weken meermaals gevallen en het wordt niet zo gewaardeerd. Ik denk zelfs dat er ook wel wat klikspaan boterspaan plaatsvindt. Eén of ander lulverhaal over ruzie op de training en wegsturen van één of meerdere spelers is ternauwernood buiten de mainstreammedia gebleven niet zo lang geleden.
  • These users thanked the author Kezmania for the post:
    Thijs
    DonyellMalen
    Legende

TomPSV wrote: 31 Aug 2024, 13:29 Zinchenko begon de eerste competitiewedstrijd in de basis bij Arsenal. Lijkt me verre van haalbaar.
    Timber terug van blessure, Calafiori is er pas net, Kiwior staat ook boven hem. Zou mij niet verbazen als Earnie het gaat proberen. Wel twijfelachtig of hij het juiste type is. Toch meer een inverted back.
    Last edited by DonyellMalen on 31 Aug 2024, 13:32, edited 1 time in total.
    StratumZuid
    Vedette

Ardbeg wrote: 31 Aug 2024, 13:31 Pro tip: Alleen van verrassingen uit gaan. Maakt de window veel leuker. Als je die jongen nu al hier naar toe praat gaat alles tegenvallen.
    Héhé.. ik vond het vermoeiend hier.

Image
    Last edited by StratumZuid on 31 Aug 2024, 13:48, edited 2 times in total.
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Teletubby
    Nationale topspeler

Al een concreet gerucht over die multifunctionele verdediger? Blijkbaar heeft Chelsea sterling naar Arsenal laten gaan zonder een huursom en betaalt Chelsea meer dan 50% van zijn salaris nog. Die staan dus voor alles open, mochten zij nog een leuke verdediger te huur hebben staan dan kan Earnie daar echt wel een mooie deal uitslaan denk ik.
    Robson de Souza
    Vedette

Teletubby wrote: 31 Aug 2024, 13:33 Al een concreet gerucht over die multifunctionele verdediger? Blijkbaar heeft Chelsea sterling naar Arsenal laten gaan zonder een huursom en betaalt Chelsea meer dan 50% van zijn salaris nog. Die staan dus voor alles open, mochten zij nog een leuke verdediger te huur hebben staan dan kan Earnie daar echt wel een mooie deal uitslaan denk ik.
    Ik kan me voorstellen dat het voor de waarde van spelers die bij Chelsea buiten de boot vallen wel goed is dat ze alsnog speelminuten maken om waarde te behouden. Wellicht is het wel prettig dat Arnesen op het moment in de RVC zit. Die heeft denk ik nog wel wat ingangen daar.
    Heel benieuwd, het zou toch mogelijk moeten zijn om linksback te voorzien van een flinke (fitte) upgrade.
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Robson de Souza wrote: 31 Aug 2024, 13:37
    Teletubby wrote: 31 Aug 2024, 13:33 Al een concreet gerucht over die multifunctionele verdediger? Blijkbaar heeft Chelsea sterling naar Arsenal laten gaan zonder een huursom en betaalt Chelsea meer dan 50% van zijn salaris nog. Die staan dus voor alles open, mochten zij nog een leuke verdediger te huur hebben staan dan kan Earnie daar echt wel een mooie deal uitslaan denk ik.
    Ik kan me voorstellen dat het voor de waarde van spelers die bij Chelsea buiten de boot vallen wel goed is dat ze alsnog speelminuten maken om waarde te behouden. Wellicht is het wel prettig dat Arnesen op het moment in de RVC zit. Die heeft denk ik nog wel wat ingangen daar.
    Heel benieuwd, het zou toch mogelijk moeten zijn om linksback te voorzien van een flinke (fitte) upgrade.
    Chelsea heeft alleen Chilwell die interessant zou kunnen zijn, echter ook een blessuregevoelige speler. Chaloba was de andere en die is nog naar Palace. Verder zijn het aanvallers en keepers die weg moeten voor zover ik weet.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Naar mijn mening heeft PSV ook een mooie propositie voor buitenlandse clubs om nu een speler aan te verhuren. Nog een van de enige markten open, CL potjes, dominant team in een oké competie dus kans om uit te blinken als linksback. Zou mij niks verbazen als Earnie redelijk veel spelers aangeboden krijgt de komende periode.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Standbeeld
    Mister PSV

Kezmania wrote: 31 Aug 2024, 13:31 Overigens wat hier op dit forum allemaal wordt geschreven wordt een heel eind naar boven nog gelezen bij PSV. Het woord lek is voorbije weken meermaals gevallen en het wordt niet zo gewaardeerd. Ik denk zelfs dat er ook wel wat klikspaan boterspaan plaatsvindt. Eén of ander lulverhaal over ruzie op de training en wegsturen van één of meerdere spelers is ternauwernood buiten de mainstreammedia gebleven niet zo lang geleden.
    Nu is het verder voor de hand liggend dat ieder window het woord "lek" zal vallen.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Kezmania wrote: 31 Aug 2024, 13:31 Overigens wat hier op dit forum allemaal wordt geschreven wordt een heel eind naar boven nog gelezen bij PSV. Het woord lek is voorbije weken meermaals gevallen en het wordt niet zo gewaardeerd. Ik denk zelfs dat er ook wel wat klikspaan boterspaan plaatsvindt. Eén of ander lulverhaal over ruzie op de training en wegsturen van één of meerdere spelers is ternauwernood buiten de mainstreammedia gebleven niet zo lang geleden.
    Kun je nagaan wat ze vinden van de manier waarop er hier wordt geschreven
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
    KezmaniaHeissenberrug
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Robson de Souza
    Vedette

Teletubby wrote: 31 Aug 2024, 13:42

Naar mijn mening heeft PSV ook een mooie propositie voor buitenlandse clubs om nu een speler aan te verhuren. Nog een van de enige markten open, CL potjes, dominant team in een oké competie dus kans om uit te blinken als linksback. Zou mij niks verbazen als Earnie redelijk veel spelers aangeboden krijgt de komende periode.
    Dat hoop ik ook. Een ABK-achtige huur die wel fit is zou top zijn.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Koenjo
    Søren
    Meervoudig international

loginnaam wrote: 31 Aug 2024, 13:13Dest heeft een kwartier na zijn afscheid een contract hier getekend, dus die kan je ook gewoon bij In erbij zetten, daar doet zijn blessure niets aan af.
    Dest speelde hier vorig seizoen wel, en dit seizoen in het meest gunstige geval nog een paar wedstrijdjes om des keizers baard
    Maar fijn dat we het verder wel eens zijn.
    Post Reply