Wat een strijder ben je op zondagochtend.
Transferwindow 2024/25
-
- Legende
Waarschijnlijk Nagalo..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
De keuringen van die City speler en die verdediger. Spannend hoor.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Jeugdspeler
-
- Vedette
2 x 0,5 = ook 1?ruuddevil wrote: ↑01 Sep 2024, 08:44 2 halve linksbacks en 2 halve rechtsbacks. Waarbij ik Ledezma voor het gemak zie als een halve rechtsback, wat ie natuurlijk niet is ondanks dat hij zich dapper weert. En in het centrum alleen Boscagli als zekerheid, want de 2 nieuwelingen zijn talentvol maar moeten het nog laten zien. En dan nog Obispo, dat is nog een halfje.
-
- Moderator
Ndala zou vandaag nog niet gekeurd worden.trouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2024, 09:25 De keuringen van die City speler en die verdediger. Spannend hoor.
-
- Regelmatige invaller
Dat kan dan nog behoorlijk krap worden.Jwoeloe wrote: ↑01 Sep 2024, 09:28Ndala zou vandaag nog niet gekeurd worden.trouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2024, 09:25 De keuringen van die City speler en die verdediger. Spannend hoor.
Ik heb de hoop nog niet opgegeven op een buitenkansje, eventueel met koopoptie. Al voelt het als hopen tegen beter weten in.
- Armada
- Internationale topspeler
-
- Regelmatige invaller
-
- Moderator
Uit het artikel van zojuist over een linksback/LCV.
https://www.ed.nl/PSV/dit-gaat-PSV-sowi ... haring_webEen winstwaarschuwing is er wel, die juiste match moet wel echt ontstaan, financieel haalbaar zijn en ook echt iets toevoegen.
Gebeurt het niet, dan houdt PSV het geld in de zakken en gaat de club het met deze selectie (inclusief dus Karsdorp en Nagalo) doen.
- ruuddevil
- Legende
Ze weten zelf ook wel dat Oppegard er niks van kan, maar ze hebben de keuze gemaakt Dest te contracteren en dat is zo’n dure jongen dat ze gokken op een fitte Mauro. Dat is echter zeer onverstandig, zo is al weer gebleken.Joenepsv wrote: ↑01 Sep 2024, 08:57Ja waar de back posities vorig jaar goed bezet waren zijn dat nu de zwakke plekken. Met name links is het onbegrijpelijk dat ze nog niemand gehaald hebben. Blijkbaar zien ze iets in Oppegard wat de rest van de wereld niet ziet. Geld ook voor Obispo die al jaren een selectie plek bezet houdt terwijl hij er niks van kan en de helft van de tijd geblesseerd is.ruuddevil wrote: ↑01 Sep 2024, 08:44 2 halve linksbacks en 2 halve rechtsbacks. Waarbij ik Ledezma voor het gemak zie als een halve rechtsback, wat ie natuurlijk niet is ondanks dat hij zich dapper weert. En in het centrum alleen Boscagli als zekerheid, want de 2 nieuwelingen zijn talentvol maar moeten het nog laten zien. En dan nog Obispo, dat is nog een halfje.
Denk dat Karsdorp (mits fit) wel eens kan verrassen als rechtsback maar het probleem is dat je eigenlijk geen back up hebt. Als je dan naar Jong kijkt is er genoeg ruimte voor een talent die daar minuten kan maken en achter Karsdorp klaar gestoomd kan worden. Nu denk ik dat met de komst van Nagalo ook Flamingo een optie als rechtsback is.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Overgeleverd aan de buitenkansjes Goden dus en anders Mauro en Oppegard. Op dat laatste ga ik mij maar alvast instellen. Wat een deceptie.Jwoeloe wrote: ↑01 Sep 2024, 09:36 Uit het artikel van zojuist over een linksback/LCV.
https://www.ed.nl/PSV/dit-gaat-PSV-sowi ... haring_webEen winstwaarschuwing is er wel, die juiste match moet wel echt ontstaan, financieel haalbaar zijn en ook echt iets toevoegen.
Gebeurt het niet, dan houdt PSV het geld in de zakken en gaat de club het met deze selectie (inclusief dus Karsdorp en Nagalo) doen.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 2):
- Heissenberrug • Juancho
- DonyellMalen
- Legende
In hetzelfde artikel staat dat Ndala morgen gekeurd wordt. Wat er nu plaatsvindt bij TopSupport is dus of Nagalo of een andere speler.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Psvamsterdam1913ab
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
- trouwepsvfan
- Vedette
Maar ik kan er met m’n kop niet bij dat je eerst 9 miljoen biedt op die Pool en als die niet wil dan ineens maar helemaal niks meer haalt?
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Vanthaman18
- Armada
- Internationale topspeler
Dat zou inderdaad nogal een tegenpool zijn.trouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2024, 09:48 Maar ik kan er met m’n kop niet bij dat je eerst 9 miljoen biedt op die Pool en als die niet wil dan ineens maar helemaal niks meer haalt?
- These users thanked the author Armada for the post:
- De Realist
-
- Lid van verdienste
-
- Lid van verdienste
Maar goed. Moeten nog kans Herdgang en Stadion
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 3):
- DonyellMalen • DeBruyne • Heissenberrug
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ik snap wel dat ze niet nog een (dure) LB halen om het halen. Mijn issue is vooral dat het überhaupt zo ver gekomen is en je geen enkele LB hebt kunnen vinden. Niet eens een Rodriguez achtige huur. Ervaren gast erin voor een seizoen en uitzwaaien als Dest volgende zomer weer mee doet aan de voorbereiding.trouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2024, 09:48 Maar ik kan er met m’n kop niet bij dat je eerst 9 miljoen biedt op die Pool en als die niet wil dan ineens maar helemaal niks meer haalt?
Last edited by Buitenspelgoal on 01 Sep 2024, 09:51, edited 1 time in total.
-
- Vedette
Nee hoor, de markt is gewoon open tot morgenavond 23:59 dus we kunnen alles en iedereen nog halen zo heb ik hier begrepen.Buitenspelgoal wrote: ↑01 Sep 2024, 09:39Overgeleverd aan de buitenkansjes Goden dus en anders Mauro en Oppegard. Op dat laatste ga ik mij maar alvast instellen. Wat een deceptie.Jwoeloe wrote: ↑01 Sep 2024, 09:36 Uit het artikel van zojuist over een linksback/LCV.
https://www.ed.nl/PSV/dit-gaat-PSV-sowi ... haring_web
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik begin steeds meer te denken dat we ons echt helemaal blauw hebben betaald aan Dest met tekengeld en het enorme salaris
- DeBruyne
- Meervoudig international
Speelt er nog wat rond Valentin Gomez?
Hij stond afgelopen nacht nog in de basis nl.
LaFoquita zou wel een ideale speler zijn die zowel centraal als op de linkerflank zou kunnen..
Last edited by DeBruyne on 01 Sep 2024, 10:19, edited 2 times in total.