Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
René1978
Nationale topspeler

Er staat niet dat ze niks meer halen, alleen dat het een serieuze kwaliteitsinjectie moet zijn die financieel haalbaar is.

En anders gaat Bosz gewoon het vertrouwen geven aan Dams denk ik.
#CreatingDamsTogether
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 09:48 Maar ik kan er met m’n kop niet bij dat je eerst 9 miljoen biedt op die Pool en als die niet wil dan ineens maar helemaal niks meer haalt?
Precies. Ze hebben financieel en positioneel iets te bieden aan ene topper. Dit kunnen ze niet zo laten.
R.Manco
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Vrijdagavond is de window dichtgegaan. Ik kan me zomaar voorstellen dat daarna gisteren de balans is opgemaakt door Stewart om te kijken wat er nog voor interessants voor PSV tussenzit. Daar zal dan dit weekend over geschakeld worden met alle belanghebbenden en maandag moet er iets vallen. Lastige situatie, maar ik wacht nog steeds rustig twee daagjes af om te zien hoe het uitpakt.
Jwoeloe
Moderator

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 09:48 Maar ik kan er met m’n kop niet bij dat je eerst 9 miljoen biedt op die Pool en als die niet wil dan ineens maar helemaal niks meer haalt?
Eens. Los van die 9M moet er qua aantallen echt nog iets bij op linksback. Het is opvallend dat ook de hele zoekopdracht lijkt te zijn veranderd. Zalewski was een hele aanvallende back, die eigenlijk linksmidden is en zelfs voorin kan spelen. We zijn inmiddels op zoek naar een linksback die ook centraal kan spelen. Totaal ander profiel. Dat lijkt erop te wijzen dat we links wat behoudender gaan spelen, zodat Karsdorp en Dest (in loop 2e seizoenshelft) vanaf rechts kunnen aanvallen.

Zalewski was volgens Elfrink overigens ook in beeld als opvolger van Lozano op de iets langere termijn. De miljoenen voor Ndala (volgens gerucht hier op het forum 6M, maar dat lijkt me wat aan de hoge kant), zijn dus dezelfde miljoenen als die van het bod van 9M, als dat er daadwerkelijk is geweest. Daar zijn er in dat geval nog maar een paar van over. Verwacht dus zelf nog een huurtransfer van een buitenlandse speler (anders hadden we in de media al wel een naam gehoord).
Chucky
Vedette

René1978 wrote: 01 Sep 2024, 09:53 Er staat niet dat ze niks meer halen, alleen dat het een serieuze kwaliteitsinjectie moet zijn die financieel haalbaar is.

En anders gaat Bosz gewoon het vertrouwen geven aan Dams denk ik.
#CreatingDamsTogether
Ik gun Dams het allerbeste, maar dat kun je hem echt niet aan doen. Hij was bij Jong al geen blikvanger, vind hem qua niveau eigenlijk nog een categorie onder Jordy de Wijs en Menno Koch zitten.

Maar goed, hopelijk bewijst hij mijn ongelijk, hoop alleen niet dat die jongen zoals tijdens de wedstrijd tegen Eindhoven hier helemaal kapot wordt gemaakt door sommigen omdat hij bij gebrek aan beter wordt opgesteld.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
    TomPSV29.04.2007Juancho
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Je hoorde Rik wel een aantal keer zeggen dat de keuzes van PSV afhankelijk zouden zijn van welke spelers zouden komen. Nu komt Karsdorp, waardoor je budget overhoudt voor andere positie(s). Zou Karsdorp niet zijn gekomen en PSV had bijvoorbeeld Zalelwski gehaald dan had dat wellicht betekend dat er nu niks meer mogelijk was.

Ik probeer mezelf gewoon hoop te geven op nog 1 of 2 stunts. Er moet gewoon echt nog wat bij maar ik vrees met grote vrezen. En dan straks na de periode in ieder interview aanhoren "Onze prioriteit was de groep bij elkaar houden, dat is gelukt. We spreken van een zeer succesvolle window."
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Wellicht dat ze nog voor Wijndal aankloppen, die lijkt nu niet veel opties meer te hebben. Hoop het zelf niet, maar zou me niets verbazen.
    vak kk 1988
    Bankzitter

Ach ja de media wil ons weer rustig krijgen.
    met stukjes leesvoer en dan bepaalde texten dat de hoop weg is met texten als de transfer van gotze is niet altijd. En dat buitenkansjes moeten passen ook financieel.

Nou ik maak me best druk over wat er nu bij gekomen is allemaal
    Karsdorp heeft heel de voorbereiding alleen getraind geen moment met de groep en geeft al aan dat je niet wedstrijd fit is ? Nou hoelang gaat dat duren voor dat je 90 min vol kan spelen ?

Nagalo heeft sinds 10-6 pas 7 min gespeeld hoe fit is die jongen ?

En dan heb je nog onze ziekenhuis mannetjes als Armando en Mauro.
  • These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
    Juancho
    Mightymike
    Ballenjongen

In het kader van ex-Feyenoord en ex-Ajax, en gezien we het van transfervrije spelers moeten hebben voor de LV positie kom ik uit op Kongolo (of toch nog Wijndal). Maar of dat de gewenste versterking is?
    :confused: :PSV:
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

We vergeten de mogelijkheid om transfervrij nog wat aan te trekken. Daarbij tel ik ook de spelers die na de deadline dermate weinig perspectief hebben en die bij hun club het stempel onnodig hebben gekregen.

Die kunnen deze dagen in gesprek over contractontbinding en kunnen dan transfervrij nog een overstap maken. Wordt wel krap ivm doorgeven spelerslijsten voor de Europese toernooien, maar denk niet dat we deze mogelijkheid uit moeten sluiten.

Heb begrepen dat er nog een linksbenige speler is met een dergelijke status en een scenario als bovenstaande geïnitieerd wordt vanuit diens management. Alleen niet bekend of de club er ook open voor staat en ermee in wil stemmen.
    Lente
    Meervoudig international

Ik ben ook benieuwd wat er nog uitgaat bij ons. Transfer deadline day is normaal de dag dat de meeste transfers gesloten worden. Lijkt met sterk dat dat voor de eredivisie nu niet zo is. Zoals wij op afvallende spelers van topclubs zitten te azen zit alles onder de top 5 van de eredivisie ook op onze afvallers te azen. Kan me niet voorstellen dat daar vanavond en morgen niets meer gaat gebeuren.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Joenepsv
    Legende

Lente wrote: 01 Sep 2024, 10:19 Ik ben ook benieuwd wat er nog uitgaat bij ons. Transfer deadline day is normaal de dag dat de meeste transfers gesloten worden. Lijkt met sterk dat dat voor de eredivisie nu niet zo is. Zoals wij op afvallende spelers van topclubs zitten te azen zit alles onder de top 5 van de eredivisie ook op onze afvallers te azen. Kan me niet voorstellen dat daar vanavond en morgen niets meer gaat gebeuren.
    Ik zou Babadi verhuren. Verder valt er niet heel veel buiten de boot volgens mij. Die Peersman is er ook nog steeds, misschien dat die gaat.
    YPLee
    Jeugdinternational

FritskePhilips wrote: 01 Sep 2024, 10:12 We vergeten de mogelijkheid om transfervrij nog wat aan te trekken. Daarbij tel ik ook de spelers die na de deadline dermate weinig perspectief hebben en die bij hun club het stempel onnodig hebben gekregen.

Die kunnen deze dagen in gesprek over contractontbinding en kunnen dan transfervrij nog een overstap maken. Wordt wel krap ivm doorgeven spelerslijsten voor de Europese toernooien, maar denk niet dat we deze mogelijkheid uit moeten sluiten.

Heb begrepen dat er nog een linksbenige speler is met een dergelijke status en een scenario als bovenstaande geïnitieerd wordt vanuit diens management. Alleen niet bekend of de club er ook open voor staat en ermee in wil stemmen.
    Daar hebben we geen tijd voor, want dinsdag moeten de spelers voor de CL zijn ingeschreven.
    Rikkert1234
    Vedette

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 09:52 Ik begin steeds meer te denken dat we ons echt helemaal blauw hebben betaald aan Dest met tekengeld en het enorme salaris
    Rik zei paar weken dat we 30 miljoen nog te besteden hebben.
    RvW
    Ballenjongen

Mightymike wrote: 01 Sep 2024, 10:08 In het kader van ex-Feyenoord en ex-Ajax, en gezien we het van transfervrije spelers moeten hebben voor de LV positie kom ik uit op Kongolo (of toch nog Wijndal). Maar of dat de gewenste versterking is?
    Of Finn van Breemen?
    Drommels
    Bankzitter

Daar kan ik ook niet bij ook dat Lodi het toptarget was en we nu dan helemaal geen linksback meer halen?
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Drommels wrote: 01 Sep 2024, 10:39
    Daar kan ik ook niet bij ook dat Lodi het toptarget was en we nu dan helemaal geen linksback meer halen?
    Lodi zou nog steeds kunnen, zijn club moet met een oplossing komen.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Lente
    Meervoudig international

Joenepsv wrote: 01 Sep 2024, 10:25Ik zou Babadi verhuren. Verder valt er niet heel veel buiten de boot volgens mij. Die Peersman is er ook nog steeds, misschien dat die gaat.
    Ik hoop een verkoop van Oppegard.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    StratumZuid
    Oh PSV wat je met me doet…
    LaFoquita
    Geselecteerd voor Oranje

DeBruyne wrote: 01 Sep 2024, 09:52
    LaFoquita wrote: 01 Sep 2024, 09:47

Wat erin gaat moet ook weer eruit. Jij krijgt je kans nog 😉
    Speelt er nog wat rond Valentin Gomez?

Hij stond afgelopen nacht nog in de basis nl.

@LaFoquita zou wel een ideale speler zijn die zowel centraal als op de linkerflank zou kunnen..
    Verwacht het niet meer. Denk dat hij naar de City Group gaat, na dit seizoen.
    trouwepsvfan
    Vedette

Overigens wordt het de eerste Champions League wedstrijd gewoon met Flamingo achterop want voor dat die Nagalo een werkvergunning heeft van de IND zijn we 10 dagen verder. En tot die tijd mag hij ook niet trainen. Lijkt me niet dat hij met 4x meetrainen in de basis start tegen Juve
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Rikkert1234 wrote: 01 Sep 2024, 10:28
    trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 09:52 Ik begin steeds meer te denken dat we ons echt helemaal blauw hebben betaald aan Dest met tekengeld en het enorme salaris
    25 tot 30. Karsdorp, Ndala, Younis en Nagalo sindsdien aangetrokken. Dan blijft er nog 10 tot 15 miljoen over denk ik.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Rikkert1234
    StratumZuid
    Vedette

Lente wrote: 01 Sep 2024, 10:39
    Joenepsv wrote: 01 Sep 2024, 10:25Ik zou Babadi verhuren. Verder valt er niet heel veel buiten de boot volgens mij. Die Peersman is er ook nog steeds, misschien dat die gaat.
    Ik hoop een verkoop van Oppegard.
    Ruimte maken voor de nieuwe
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Lente
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 01 Sep 2024, 10:53
    Rikkert1234 wrote: 01 Sep 2024, 10:28

25 tot 30. Karsdorp, Ndala, Younis en Nagalo sindsdien aangetrokken. Dan blijft er nog 10 tot 15 miljoen over denk ik.
    Zou voldoende moeten zijn om nog een topper op linksback te huren toch?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2024, 10:55
    SKERLA wrote: 01 Sep 2024, 10:53

Zou voldoende moeten zijn om nog een topper op linksback te huren toch?
    Ja. Kopen ook, Zalewski kostte 9 miljoen.
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

Weet iemand de transferstatus van Angeliño. Die zag ik pas graag in een PSV shirt
  • These users thanked the author Karfiooltje for the post (total 2):
    StratumZuidDanosi
    Post Reply