Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Karfiooltje wrote: 01 Sep 2024, 10:57 Weet iemand de transferstatus van Angeliño. Die zag ik pas graag in een PSV shirt
Speelt bij Roma
CryptoBrabo
Ballenjongen

Karfiooltje wrote: 01 Sep 2024, 10:57 Weet iemand de transferstatus van Angeliño. Die zag ik pas graag in een PSV shirt
Sinds 1 juli bij AS Roma
Chewbacca
Jeugdspeler
Favoriete speler: Bakayoko

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 09:48 Maar ik kan er met m’n kop niet bij dat je eerst 9 miljoen biedt op die Pool en als die niet wil dan ineens maar helemaal niks meer haalt?
Ik denk dat Zalewski gewoon nee heeft gezegd. Is wel een Pool, maar geboren en getogen in Rome en zit al sinds zijn 8e of 9e bij die club, dus ik snap het enigszins wel vanuit zijn perspectief.
Søren
Meervoudig international

Rikkert1234 wrote: 01 Sep 2024, 10:28Rik zei paar weken dat we 30 miljoen nog te besteden hebben.
Ik denk dat we inmiddels wel de conclusie kunnen trekken dat dit bedrag het beschikbare budget was voor de volledige window.
PSV heeft gewoon gegokt op een grote uitgaande transfer, om vervolgens de selectie op meerdere plekken te kunnen upgraden.
Als die transfer dan achterwege blijft, en je hebt de helft van je budget al uitgegeven aan Flamingo en Driouech, dan wordt het lastiger puzzelen, zo is inmiddels gebleken.
  • These users thanked the author Søren for the post (total 2):
    BarryBanaan29.04.2007
    trouwepsvfan
    Vedette

Søren wrote: 01 Sep 2024, 11:08
    Rikkert1234 wrote: 01 Sep 2024, 10:28Rik zei paar weken dat we 30 miljoen nog te besteden hebben.
    Ik denk dat we inmiddels wel de conclusie kunnen trekken dat dit bedrag het beschikbare budget was voor de volledige window.
    PSV heeft gewoon gegokt op een grote uitgaande transfer, om vervolgens de selectie op meerdere plekken te kunnen upgraden.
    Als die transfer dan achterwege blijft, en je hebt de helft van je budget al uitgegeven aan Flamingo en Driouech, dan wordt het lastiger puzzelen, zo is inmiddels gebleken.
    Dat lijkt mij ook. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat PSV 45 miljoen kan uitgeven in een window zonder 1 grote verkoop.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Søren wrote: 01 Sep 2024, 11:08Ik denk dat we inmiddels wel de conclusie kunnen trekken dat dit bedrag het beschikbare budget was voor de volledige window.
    Op basis waarvan concludeer je dat?
    Chewbacca
    Jeugdspeler

Søren wrote: 01 Sep 2024, 11:08
    Rik zei ook dat ze een bod van Al-Hilal voor Bakayoko van 55 miljoen hadden geaccepteerd, maar Johan wou zelf niet.
  • These users thanked the author Chewbacca for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    ShovingNE2
    Site Admin

Søren wrote: 01 Sep 2024, 11:08Ik denk dat we inmiddels wel de conclusie kunnen trekken dat dit bedrag het beschikbare budget was voor de volledige window.
    Klinkklare onzin. Maar stel een eind weg hoor.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
    SensationJandeVakantiemanR.MancoRikkert1234Ardbeg10. Nilis
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    trouwepsvfan
    Vedette

Maar hoe kan PSV in één window 40 miljoen uitgeven zonder grote verkoop? Dat is toch hoogst onwaarschijnlijk
    CZ_Code
    Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 11:13 Maar hoe kan PSV in één window 40 miljoen uitgeven zonder grote verkoop? Dat is toch hoogst onwaarschijnlijk
    CL, Lozano 12 miljoen, Teze 12 miljoen, salaris van spelers weg (inclusief grootverdieners als Ramalho)?
  • These users thanked the author CZ_Code for the post (total 4):
    KingfisherMaria-Franciscus10. Nilisrudrocker
    ShovingNE2
    Site Admin

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 11:09Ik kan me namelijk niet voorstellen dat PSV 45 miljoen kan uitgeven in een window zonder 1 grote verkoop.
    We verkochten voor 25 miljoen. Teze, Lozano en Van Duiven. Vooralsnog kochten we voor 24,5. Daar komt 7 miljoen voor Nagalo bij.

Maar we hebben weer eens geen geld hoor...
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 8):
    SensationMaikelLucieNilisMaria-FranciscusRikkert1234ArdbegFieseFriedrich10. Nilis
    Joenepsv
    Legende

CZ_Code wrote: 01 Sep 2024, 11:15
    trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 11:13 Maar hoe kan PSV in één window 40 miljoen uitgeven zonder grote verkoop? Dat is toch hoogst onwaarschijnlijk
    CL, Lozano 12 miljoen, Teze 12 miljoen, salaris van spelers weg (inclusief grootverdieners als Ramalho)?
    Van Duiven. Vertessen.
    Chewbacca
    Jeugdspeler

CL-premie is toch ook zo'n 30 miljoen?
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Chewbacca wrote: 01 Sep 2024, 11:18

CL-premie is toch ook zo'n 30 miljoen?
    Ja, kan je niet alles van investeren maar toch.

Verder wil je als club natuurlijk ook jezelf in stelling spelen om dit elk jaar te doen. Misschien een paar miljoen extra uitgeven om zekerder te zijn van nog een jaar of 2 CL waaruit je natuurlijk ook weer stappen kan zetten en de dominostenen om laten vallen.
    trouwepsvfan
    Vedette

Je hebt ook nog een operationeel verlies, je hebt nog afschrijvingen. Ik kan me niet voorstellen dat die ineens met 45 miljoen in een window mogen stijgen in een boekjaar waarin de enige grote verkoop Teze is.

Maargoed we kennen allemaal de cijfers uiteindelijk niet, ik ook niet.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 11:21 Je hebt ook nog een operationeel verlies, je hebt nog afschrijvingen. Ik kan me niet voorstellen dat die ineens met 45 miljoen in een window mogen stijgen in een boekjaar waarin de enige grote verkoop Teze is.

Maargoed we kennen allemaal de cijfers uiteindelijk niet, ik ook niet.
    Gaat Lozano niet in hetzelfde boekjaar vallen?
    Noudke
    Jeugdspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 11:21 Je hebt ook nog een operationeel verlies, je hebt nog afschrijvingen. Ik kan me niet voorstellen dat die ineens met 45 miljoen in een window mogen stijgen in een boekjaar waarin de enige grote verkoop Teze is.
    Dan had PSV beter Veerman kunnen verkopen, waar een bod van 30 miljoen euro op was (zoals benoemd door Rik Elfrink). Maar dat hebben we ook niet gedaan. En tegelijk wilde PSV de centrale verdediging met een aankoop van 15+ miljoen versterken.
    Joenepsv
    Legende

Maak me financieel geen enkele zorgen. We spelen voor het tweede jaar CL en hebben een shitload aan kapitaal in de selectie. En hoewel we geen enorme verkoop gedaan hebben is er toch rond de 30 miljoen binnen gekomen als we Vertessen meetellen.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Wilysimba lig je nog in de bosjes bij TopSupport te wachten? ;)
    ShovingNE2
    Site Admin

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 11:21waarin de enige grote verkoop Teze is.
    Dit is dus niet waar. Lozano is gewoon verkocht. PSV loopt geen risico meer daarin.

Maar blijf het feit negeren om je punt te maken.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Maria-Franciscus
    trouwepsvfan
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 01 Sep 2024, 11:30
    trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 11:21waarin de enige grote verkoop Teze is.
    Dit is dus niet waar. Lozano is gewoon verkocht. PSV loopt geen risico meer daarin.

Maar blijf het feit negeren om je punt te maken.
    Leren lezen is lastig. Er staat IN DIT BOEKJAAR. Maar dat knip je uit de quote.

Lozano is verkocht begin juni. Vorig boekjaar dus.
    ShovingNE2
    Site Admin

Dat valt nog maar te bezien hoor. Lang geen zekerheid. Weten we begin oktober pas.

En ik zet mijn geld op dit boekjaar.
    Lente
    Meervoudig international

Het kan niet anders dan dat de unieke situatie dat onze transfermarkt 3 dagen langer open is nog volop uitgebuit gaat worden door Earnie. Er worden nu volop spelers aangeboden bij ons, dat kan bijna niet anders. Bij ons spelen ‘afvallers’ nog gewoon minimaal 8 wedstrijden Champions League met zelfs een gerede kans om verder te komen, we hebben een internationale toptrainer en er staat een selectie die voor de rest bulkt van de kwaliteit. Ideaal voor een afvaller om in the picture te blijven. Lijkt me echt sterk als dit niet steeds mede het plan van Earnie is geweest en hij hier op gespeculeerd heeft. Ik verwacht nog wat vandaag of morgen.
  • These users thanked the author Lente for the post (total 2):
    OmeAadMC Hammer
    Oh PSV wat je met me doet…
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Lente wrote: 01 Sep 2024, 11:38 Het kan niet anders dan dat de unieke situatie dat onze transfermarkt 3 dagen langer open is nog volop uitgebuit gaat worden door Earnie. Er worden nu volop spelers aangeboden bij ons, dat kan bijna niet anders. Bij ons spelen ‘afvallers’ nog gewoon minimaal 8 wedstrijden Champions League met zelfs een gerede kans om verder te komen, we hebben een internationale toptrainer en er staat een selectie die voor de rest bulkt van de kwaliteit. Ideaal voor een afvaller om in the picture te blijven. Lijkt me echt sterk als dit niet steeds mede het plan van Earnie is geweest en hij hier op gespeculeerd heeft. Ik verwacht nog wat vandaag of morgen.
    En vandaar nog de vol-ko-men terechte vraag van Sensation aan Wilysimba :mrgreen:
    De Realist
    Internationale topspeler

Ja onderhand elke verdediger met twee benen staat bij ons in de basis bij een kampioenselftal en Champions League deelnemer. Zou een flater van jewelste zijn van zaakwaarnemers en clubs van spelers die net buiten de boot vallen om daar geen gebruik van te maken.
    Als ze niet allemaal zo gehecht zijn aan hun stad/club als die tegenpool dan moet er haast wel iets bij komen.
  • These users thanked the author De Realist for the post:
    Paulus1913
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Post Reply