Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 01 Sep 2024, 12:40 Kers op de taart? Gewoon broodnodig
Mwah, als PSV een goede linksback weet te halen die ook nog LCV kan spelen dan ben ik op het oog zeker wel tevreden over dit transferwindow. Al blijft het natuurlijk altijd afwachten hoe een Karsdorp/Nagalo het bijvoorbeeld doen.

Je hebt al je toppers kunnen houden op Teze na. Op bepaalde posities zijn de backups twijfelachtig, maar dat was vorig jaar ook zo. Sowieso zijn die wat lastiger te slijten.

Als het Stewart dan ook nog lukt om een aantal contracten te verlengen in de komende maanden, ook al is het dan met eventuele clausules, dan ben ik meer dan tevreden.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Maar dat zou dan die Oosterwolde zijn? Of zijn er nog andere namen genoemd die passen in het plaatje LCV met ervaring, die ook LB kan?
Chewbacca
Jeugdspeler
Favoriete speler: Bakayoko

Oosterwolde zou ik erg blij van worden, maar ik meen dat Fenerbahce een prijs van 25 miljoen hanteert. Contract tm 2027 en ze hebben Kadioglu voor 30 miljoen verkocht, dus de noodzaak naar geld is er ook niet.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje

Lente wrote: 01 Sep 2024, 12:43 Toch hebben we straks wel een dijk van een selectie staan hoor, zeker ook qua ervaring. Als Dest hopelijk in januari terug is hebben we qua ervaring voor de basis:

Benitez - Krasdorp - Boscagli - Dest - Schouten - Veerman - Lang - De Jong. Wow dat is wel eens anders geweest. En dan benoem ik een Tillman nog niet die ook gewoon z’n derde CL campagne ingaat, Bakayoko die de status van absoluut toptalent heeft en Guus Til die ondertussen ook wel weet wat er gevraagd wordt en bij meerdere (buitenlandse) clubs Europese ervaring heeft. Of het genoeg is voor een succesvolle Europese campagne weet ik niet maar veel meer kun je volgens mij niet verwachten.
Vind je? Ik vind het een flink stuk zwakker dan vorig jaar. Dest is normaliter niet (wedstrijd)fit voordat de prijzen zijn verdeeld. Achterin heb je dus Mauro en Boscagli die goed zijn. Karsdorp moet eerst maar eens Ledezma uit de basis spelen. Flamingo maakt tot nu toe een niet zo beste indruk. Luuk is weer een jaartje ouder en kun je niet nog zo’n topseizoen als vorig jaar van verwachten en als Lozano vertrekt in december heb je nog maar 2 volwaardige flankspelers.

Daar staat tegenover dat Babadi en Land hun hoge verwachting nog niet lijken waar te maken. Dat wil zeggen, dat zal vast goed komen, maar nog niet dit jaar.

Al met al voldoende voor de eredivisie hoor, maar in de CL ga je hier tegen de betere clubs echt niet knallen.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik zie niet de noodzaak van een linksback die ook LCV kan. We hebben nu vier CV's, die eigenlijk alle vier op LCV kunnen. En dan Dams ook nog achter de hand, wat een LCV is.
Liever een echte linksback.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
    StratumZuiddanko-lazovicFritskePhilips
    Standbeeld
    Mister PSV

Chewbacca wrote: 01 Sep 2024, 12:59 Oosterwolde zou ik erg blij van worden, maar ik meen dat Fenerbahce een prijs van 25 miljoen hanteert. Contract tm 2027 en ze hebben Kadioglu voor 30 miljoen verkocht, dus de noodzaak naar geld is er ook niet.
    Klopt, Oosterwolde is financieel niet haalbaar.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Chewbacca
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Oosterwolde heel ver vandaan blijven. Zulke kopschoppers hebben niks bij ons te zoeken.

Verder zijn daar toch ook 0 geruchten over?
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    De Realist
    danko-lazovic
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 01 Sep 2024, 13:03 Ik zie niet de noodzaak van een linksback die ook LCV kan. We hebben nu vier CV's, die eigenlijk alle vier op LCV kunnen. En dan Dams ook nog achter de hand, wat een LCV is.
    Precies dit. Snap niet waarom je niet voor een pure lb gaat. Ook raar gezien de eerdere interesse in Lodi en Zalewski.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    StratumZuid
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Madueke wrote: 01 Sep 2024, 12:47 Niet halen om te halen zegt Timmer terwijl er straks een CV van Jong PSV op linksback staat.. :waaat:
    En dat opeens de beoogde backup RCV (en backup RV naar mijn mening) basisspeler is geworden.
    Jwoeloe
    Moderator

SKERLA wrote: 01 Sep 2024, 13:03 Ik zie niet de noodzaak van een linksback die ook LCV kan. We hebben nu vier CV's, die eigenlijk alle vier op LCV kunnen. En dan Dams ook nog achter de hand, wat een LCV is.
    Ik verwacht dat die linksback in balbezit moet gaan knijpen, zodat Karsdorp kan opstomen. Plus we hebben voor Karsdorp niet echt een back-up nu, behalve Flamingo en Ledezma. Dus mocht Flamingo moeten doorschuiven en we hebben blessures/schorsingen in het centrum, is het wel fijn om een extra optie centraal te hebben. In die wedstrijden moet je op links sowieso met Mauro spelen voor de overlap en kan de nieuwe aanwinst eventueel naar het centrum.

Het verschaft Bosz een hoop vrijheid om achterin te schuiven qua bezetting en tussen wedstrijden te kantelen tussen links en rechts als aanvallende kant. Afgelopen jaar moesten we bijv. continu over links met Dest. Teze deed dat een stuk selectiever, maar was dankzij zijn vroege voorzet alsnog belangrijk.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    Joenepsv
    Voijke
    Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 01 Sep 2024, 13:05
    Precies dit. Snap niet waarom je niet voor een pure lb gaat. Ook raar gezien de eerdere interesse in Lodi en Zalewski.
    wss omdat PSV denkt dat die dan over een paar maanden (als Dest fit is) op de bank komt te zitten, evenals volgend seizoen.
    Als je een LCV haalt, heb je direct je vervanger voor Boscagli, die sowieso na dit seizoen vertrekt.
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Joenepsv
    Legende

Snap het wel. Binnen een jaar loopt de hele linkerkant van de defensie uit hun contract. Als je dan nu al iemand kan halen die beide posities kan bekleden heb je in de toekomst een minder groot probleem.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    11 Tinus
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Zoals jij het zegt klopt dat ook 100%. Ik weet alleen niet of het een CV wordt die ook back kan of gewoon een multifunctionele speler die beide kan zoals Teze op rechts ook in die categorie valt. En linkspoten hebben we weinig.

Dus een linksbenige Teze lijkt mij perfect voor de korte en lange termijn.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Jwoeloe wrote: 01 Sep 2024, 13:07
    Ik verwacht dat die linksback in balbezit moet gaan knijpen, zodat Karsdorp kan opstomen. Plus we hebben voor Karsdorp niet echt een back-up nu, behalve Flamingo en Ledezma. Dus mocht Flamingo moeten doorschuiven en we hebben blessures/schorsingen in het centrum, is het wel fijn om een extra optie centraal te hebben. In die wedstrijden moet je op links sowieso met Mauro spelen voor de overlap en kan de nieuwe aanwinst eventueel naar het centrum.

Het verschaft Bosz een hoop vrijheid om achterin te schuiven qua bezetting en tussen wedstrijden te kantelen tussen links en rechts als aanvallende kant. Afgelopen jaar moesten we bijv. continu over links met Dest. Teze deed dat een stuk selectiever, maar was dankzij zijn vroege voorzet alsnog belangrijk.
    Precies dit. Met Karsdorp en later mogelijk Dest als rechtsback, komt de Teze rol aan de linkerkant te liggen. Of Schouten moet als defensieve middenvelder vaker inzakken met twee opkomende backs.
    Chewbacca
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Bakayoko

Voijke wrote: 01 Sep 2024, 13:09

wss omdat PSV denkt dat die dan over een paar maanden (als Dest fit is) op de bank komt te zitten, evenals volgend seizoen.
    Als je een LCV haalt, heb je direct je vervanger voor Boscagli, die sowieso na dit seizoen vertrekt.
    Het is pure waanzin dat ze zo redeneren, want allereerst is Dest geen natuurlijke linksback, ,ten tweede is het seizoen al 3/4e onderweg eer dat hij terug is, en ten derde is het uberhaupt maar de vraag of hij zijn oude niveau zal herpakken.

Je ziet ook vaak bij herstel van ACLs, dat spelers sneller spierblessures oplopen, dus PSV speelt wat mij betreft gewoon met vuur.
    SKERLA
    Legende

Ja, het hangt er vanaf hoe Peet wil spelen, die snap ik.

Maar de combinaties Karsdorp-Bakayoko en aan de andere kant Mauro-Lang-Veerman lijken nog niet echt logisch.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    danko-lazovic
    Søren
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 01 Sep 2024, 11:10
    Søren wrote:Ik denk dat we inmiddels wel de conclusie kunnen trekken dat dit bedrag het beschikbare budget was voor de volledige window.
    Op basis waarvan concludeer je dat?
    Op basis waarvan concludeer je dat het niet zo zou zijn?

Iedereen kan toch optellen wat we uitgegeven hebben, en iedereen kan wel uittellen wat we uit hadden moeten geven voor een écht succesvolle window (categorie waar we op gehoopt hadden: Tete, Sepp, Ko, Zalewski, Lodi), versus de categorie waar het uiteindelijk op is uitgedraaid.
    Het verschil tussen wat het had moeten zijn, en wat het is geworden is één of twee grote uitgaande transfers, we moeten dat niet ingewikkelder maken dan het is.

Nu had Earnie in de praktijk niet genoeg budget om de vacatures in te vullen zoals ie dat had gewild, heeft vervolgens geprobeerd toch die categorie te kopen met een half gevulde portemonnee, en dus overal naast gepiest.
    Als we één grote uitgaande transfer hadden gehad, bv Baka voor 55mln, dan had de selectie er nu heel anders uitgezien.
    Tis allemaal geen hogere wiskunde.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Søren wrote: 01 Sep 2024, 13:15
    SKERLA wrote: 01 Sep 2024, 11:10
    Op basis waarvan concludeer je dat?
    Op basis waarvan concludeer je dat het niet zo zou zijn?

Iedereen kan toch optellen wat we uitgegeven hebben, en iedereen kan wel uittellen wat we uit hadden moeten geven voor een écht succesvolle window (categorie waar we op gehoopt hadden: Tete, Sepp, Ko, Zalewski, Lodi), versus de categorie waar het uiteindelijk op is uitgedraaid.
    Het verschil tussen wat het had moeten zijn, en wat het is geworden is één of twee grote uitgaande transfers, we moeten dat niet ingewikkelder maken dan het is.

Nu had Earnie in de praktijk niet genoeg budget om de vacatures in te vullen zoals ie dat had gewild, heeft vervolgens geprobeerd toch die categorie te kopen met een half gevulde portemonnee, en dus overal naast gepiest.
    Als we één grote uitgaande transfer hadden gehad, bv Baka voor 55mln, dan had de selectie er nu heel anders uitgezien.
    Tis allemaal geen hogere wiskunde.
    Alsof PSV 30 miljoen neer had geteld voor Sepp en 20 voor Itakura wanneer er een grote verkoop plaats had gevonden

Althans, mag hopen dat ze dat niet hadden gedaan want dan ga je na één goed seizoen boven je stand leven en ga je Ajax achterna
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    rudrocker
    SKERLA
    Legende

Søren wrote: 01 Sep 2024, 13:15Op basis waarvan concludeer je dat het niet zo zou zijn?
    Helemaal niet, waar zie jij dat ik iets concludeer? Ik vroeg me alleen af waarop jij het baseert (en dat weet ik nog steeds niet na je laatste post).
    Joenepsv
    Legende

SKERLA wrote: 01 Sep 2024, 13:14 Ja, het hangt er vanaf hoe Peet wil spelen, die snap ik.

Maar de combinaties Karsdorp-Bakayoko en aan de andere kant Mauro-Lang-Veerman lijken nog niet echt logisch.
    Waarom lijkt de linkerkant niet logisch als ik vragen mag?
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Het is trouwens wel echt pech dat de internationale transfermarkt net stagneert / daalt in het seizoen dat PSV had kunnen cashen. Maar C’est la vie.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Joenepsv wrote: 01 Sep 2024, 13:20
    SKERLA wrote: 01 Sep 2024, 13:14 Ja, het hangt er vanaf hoe Peet wil spelen, die snap ik.

Waarom lijkt de linkerkant niet logisch als ik vragen mag?
    Geen lopende speler om Lang te ondersteunen, daar heb je eigenlijk Saibari nodig op de plek van Veerman.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Sparts wrote: 01 Sep 2024, 13:21 Het is trouwens wel echt pech dat de internationale transfermarkt net stagneert / daalt in het seizoen dat PSV had kunnen cashen. Maar C’est la vie.
    Daardoor hebben we nu wel al onze toppers kunnen behouden. Sportief cashen is wat we gaan doen :strong:
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Søren
    Meervoudig international

Jur1913 wrote: 01 Sep 2024, 13:18Alsof PSV 30 miljoen neer had geteld voor Sepp en 20 voor Itakura wanneer er een grote verkoop plaats had gevonden
    Dat zegt ook niemand, goed lezen.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Jur1913 wrote: 01 Sep 2024, 13:22
    Sparts wrote: 01 Sep 2024, 13:21 Het is trouwens wel echt pech dat de internationale transfermarkt net stagneert / daalt in het seizoen dat PSV had kunnen cashen. Maar C’est la vie.
    Daardoor hebben we nu wel al onze toppers kunnen behouden. Sportief cashen is wat we gaan doen :strong:
    Niet met deze verdediging, tenzij er nog een ‘kers op de taart’ 🤭 komt.
    Post Reply