Transferwindow 2024/25
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 26):
- deninho32 • Jwoeloe • DonyellMalen • Sjaakbanaan1913 • JandeVakantieman • De Realist • TylerDurdn • 0946351 • Leon77M • DeBruyne • 10. Nilis • TacticalReliable • TomPSV023 • FieseFriedrich • Alex Rodrigo Dias da Costa • dannyPSV • Tutti Frutti • DadOfFour • Yoghurt • TomV23 • Heissenberrug • Number 8 On Tour • LucNilis • Araavos • DaveB • Noosa
-
- Internationale topspeler
-
2 jaar geleden hadden we gesmeekt om deze verdediging en niet eens durven dromen over dit middenveld en aanval. We gaan gewoon voor 26 en mooie dingen laten zien in de CL
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 4):
- JandeVakantieman • 10. Nilis • DezoonvanAad • TomV23
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Leuk om te lezen dit zeg.
- SKERLA
- Legende
Omdat Mauro niet de back is voor de overlap. Daar speelde hij in de voorbereiding aan de binnenkant en Lang vanaf de buitenkant (zoals Bakayoko dat op rechts doet).
De zone waarin Mauro dan komt te spelen is echter de zone waarin Veerman het liefst speelt. Dat lijkt op het eerste gezicht te botsen.
-
- Veelbelovend talent
Beetje flauw om Luuk als minder te bestempelen omdat die een jaartje ouder is, maar vervolgens niet te benoemen dat spelers als Bakayoko, Veerman, Saibari, Boscagli, Tillman en Pepi nu allemaal verder zijn in hun ontwikkeling en CL-ervaring hebben opgedaan. Daarnaast heeft Lang vorig jaar natuurlijk heel veel gemist vorig jaar dus als hij dit jaar fit blijft boek je daarmee ook enorme winst.Sparts wrote: ↑01 Sep 2024, 13:02Vind je? Ik vind het een flink stuk zwakker dan vorig jaar. Dest is normaliter niet (wedstrijd)fit voordat de prijzen zijn verdeeld. Achterin heb je dus Mauro en Boscagli die goed zijn. Karsdorp moet eerst maar eens Ledezma uit de basis spelen. Flamingo maakt tot nu toe een niet zo beste indruk. Luuk is weer een jaartje ouder en kun je niet nog zo’n topseizoen als vorig jaar van verwachten en als Lozano vertrekt in december heb je nog maar 2 volwaardige flankspelers.Lente wrote: ↑01 Sep 2024, 12:43 Toch hebben we straks wel een dijk van een selectie staan hoor, zeker ook qua ervaring. Als Dest hopelijk in januari terug is hebben we qua ervaring voor de basis:
Benitez - Krasdorp - Boscagli - Dest - Schouten - Veerman - Lang - De Jong. Wow dat is wel eens anders geweest. En dan benoem ik een Tillman nog niet die ook gewoon z’n derde CL campagne ingaat, Bakayoko die de status van absoluut toptalent heeft en Guus Til die ondertussen ook wel weet wat er gevraagd wordt en bij meerdere (buitenlandse) clubs Europese ervaring heeft. Of het genoeg is voor een succesvolle Europese campagne weet ik niet maar veel meer kun je volgens mij niet verwachten.
Daar staat tegenover dat Babadi en Land hun hoge verwachting nog niet lijken waar te maken. Dat wil zeggen, dat zal vast goed komen, maar nog niet dit jaar.
Al met al voldoende voor de eredivisie hoor, maar in de CL ga je hier tegen de betere clubs echt niet knallen.
Verder snap ik niet hoe je tot maar 2 volwaardige vleugelspelers komt na de winterstop. Driouech doet mee voor spek en bonen?
Het valt natuurlijk nog te bezien hoe Flamingo en Nagalo het gaan doen natuurlijk, maar ik verwacht dat die echt niet minder gaan zijn dan Ramalho. Karsdorp lijkt me kwalitatief ook een goede toevoeging.
En hoezo kunnen Land en Babadi dit jaar nog niks toevoegen? Het is pas net september en dus veel te voorbarig om te zeggen dat het er nog niet uitkomt dit jaar.
- DonyellMalen
- Legende
Klopt helemaal, het komt Veerman enorm ten goede als Dest speelt en niet Mauro. Daarom moeten we nu ook een dergelijke type hebben tot Sergiño terug is.
- Joenepsv
- Legende
Ah ok. Ja Mauro heeft inderdaad de neiging naar binnen te trekken. Zal zijn omdat hij van origine een middenvelder is. Aan de andere kant zwerft Veerman ook wel over het veld. Zie het botsen van Mauro/Veerman als een minder probleem dan dat er geen overlap is bij Lang.SKERLA wrote: ↑01 Sep 2024, 13:27Omdat Mauro niet de back is voor de overlap. Daar speelde hij in de voorbereiding aan de binnenkant en Lang vanaf de buitenkant (zoals Bakayoko dat op rechts doet).
De zone waarin Mauro dan komt te spelen is echter de zone waarin Veerman het liefst speelt. Dat lijkt op het eerste gezicht te botsen.
-
- Moderator
Ik wil er geen tactische discussie van maken, maar begin voorbereiding vulde Mauro die rol van Dest in en kwam hij er continu overheen. Deed dat in mijn ogen keurig, wetende dat hij vanaf de andere kant ontlast werd. Alleen de voortzetting (voorzet) kon toen duidelijk beter. Maar met zijn loopvermogen en drive om er overheen te gaan, was niets mis. Het is misschien ook wel een stuk perceptie, wetende dat het een duizendpoot is en dat hij ook aan de binnenkant kan spelen.
-
- Meervoudig international
- SKERLA
- Legende
Niet per sé de neiging (ook wel), maar het was vooral de opdracht van Bosz (wellicht gevoed door die neiging). Maar Peet verzint er vast wel wat op.Joenepsv wrote: ↑01 Sep 2024, 13:30Ah ok. Ja Mauro heeft inderdaad de neiging naar binnen te trekken. Zal zijn omdat hij van origine een middenvelder is. Aan de andere kant zwerft Veerman ook wel over het veld. Zie het botsen van Mauro/Veerman als een minder probleem dan dat er geen overlap is bij Lang.SKERLA wrote: ↑01 Sep 2024, 13:27
Omdat Mauro niet de back is voor de overlap. Daar speelde hij in de voorbereiding aan de binnenkant en Lang vanaf de buitenkant (zoals Bakayoko dat op rechts doet).
- SKERLA
- Legende
Maar wel aan de binnenkant, niet (of in ieder geval veel minder) zoals Dest en nog meer Oppegard langs de lijn.Jwoeloe wrote: ↑01 Sep 2024, 13:32 Ik wil er geen tactische discussie van maken, maar begin voorbereiding vulde Mauro die rol van Dest in en kwam hij er continu overheen. Deed dat in mijn ogen keurig, wetende dat hij vanaf de andere kant ontlast werd. Alleen de voortzetting (voorzet) kon toen duidelijk beter. Maar met zijn loopvermogen en drive om er overheen te gaan, was niets mis. Het is misschien ook wel een stuk perceptie, wetende dat het een duizendpoot is en dat hij ook aan de binnenkant kan spelen.
-
- Vaste waarde in elftal
- Noudke
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik denk dat ze zich dat wel beseffen ja
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Smeets14
- Joenepsv
- Legende
Ja dat is Bosz wel toevertrouwd. Mauro ook wel. Het is jammer dat die jongen zo blessure gevoelig is maar verder een ideale en slimme speler om erbij te hebben. En voldoende voetballend vermogen om als hij het middenveld in komt van meerwaarde te zijn.SKERLA wrote: ↑01 Sep 2024, 13:35Niet per sé de neiging (ook wel), maar het was vooral de opdracht van Bosz (wellicht gevoed door die neiging). Maar Peet verzint er vast wel wat op.Joenepsv wrote: ↑01 Sep 2024, 13:30
Ah ok. Ja Mauro heeft inderdaad de neiging naar binnen te trekken. Zal zijn omdat hij van origine een middenvelder is. Aan de andere kant zwerft Veerman ook wel over het veld. Zie het botsen van Mauro/Veerman als een minder probleem dan dat er geen overlap is bij Lang.
-
Ligt er aan waar de hoer kaal is
- Lente
- Meervoudig international
Ik ben heel blij dat we ons team nagenoeg bij elkaar hebben gehouden. Tillman is nu gewend en Lang zie ik als extraatje. Als er vandaag of morgen nog iets op linksback gebeurd en Stewart kan nog wat contracten verlengen ben ik heel content en verdiend Stewart weer een dikke 9 van mij. Met Nagalo en Flamingo ook weer twee grote talenten erbij gehaald. Ik vind het veel waard dat we met dit team voort kunnen borduren op afgelopen jaar. Denk dat we daar de vruchten van gaan plukken en de ervaring die nu in elke linie de selectie zit vind ik echt heel veel waard.Sparts wrote: ↑01 Sep 2024, 13:02Vind je? Ik vind het een flink stuk zwakker dan vorig jaar. Dest is normaliter niet (wedstrijd)fit voordat de prijzen zijn verdeeld. Achterin heb je dus Mauro en Boscagli die goed zijn. Karsdorp moet eerst maar eens Ledezma uit de basis spelen. Flamingo maakt tot nu toe een niet zo beste indruk. Luuk is weer een jaartje ouder en kun je niet nog zo’n topseizoen als vorig jaar van verwachten en als Lozano vertrekt in december heb je nog maar 2 volwaardige flankspelers.Lente wrote: ↑01 Sep 2024, 12:43 Toch hebben we straks wel een dijk van een selectie staan hoor, zeker ook qua ervaring. Als Dest hopelijk in januari terug is hebben we qua ervaring voor de basis:
Benitez - Krasdorp - Boscagli - Dest - Schouten - Veerman - Lang - De Jong. Wow dat is wel eens anders geweest. En dan benoem ik een Tillman nog niet die ook gewoon z’n derde CL campagne ingaat, Bakayoko die de status van absoluut toptalent heeft en Guus Til die ondertussen ook wel weet wat er gevraagd wordt en bij meerdere (buitenlandse) clubs Europese ervaring heeft. Of het genoeg is voor een succesvolle Europese campagne weet ik niet maar veel meer kun je volgens mij niet verwachten.
Daar staat tegenover dat Babadi en Land hun hoge verwachting nog niet lijken waar te maken. Dat wil zeggen, dat zal vast goed komen, maar nog niet dit jaar.
Al met al voldoende voor de eredivisie hoor, maar in de CL ga je hier tegen de betere clubs echt niet knallen.
Last edited by Lente on 01 Sep 2024, 13:40, edited 1 time in total.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Geselecteerd voor Oranje
Nee, Mauro speelde in die rol juist naar het middenveld, Saibari zorgde voor de ondersteuning van Lang. In de ‘halfspace’ Dat werkte overigens prima. Mauro heeft niet de dribbel om in dezelfde rol als Dest te spelen (aan de buitenkant).Jwoeloe wrote: ↑01 Sep 2024, 13:32 Ik wil er geen tactische discussie van maken, maar begin voorbereiding vulde Mauro die rol van Dest in en kwam hij er continu overheen. Deed dat in mijn ogen keurig, wetende dat hij vanaf de andere kant ontlast werd. Alleen de voortzetting (voorzet) kon toen duidelijk beter. Maar met zijn loopvermogen en drive om er overheen te gaan, was niets mis. Het is misschien ook wel een stuk perceptie, wetende dat het een duizendpoot is en dat hij ook aan de binnenkant kan spelen.
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Bakayoko
Hoe kan dat als zijn contract nog maar 1 jaar doorloopt
- SKERLA
- Legende
Klopt, het vierkant op het middenveld. Maar Mauro en Veerman spelen allebei op 'linksachter' in dat vierkant, ik ben dus sowieso benieuwd hoe dat straks gaat als ze allebeigaan spelen.Sparts wrote: ↑01 Sep 2024, 13:40Nee, Mauro speelde in die rol juist naar het middenveld, Saibari zorgde voor de ondersteuning van Lang. In de ‘halfspace’ Dat werkte overigens prima. Mauro heeft niet de dribbel om in dezelfde rol als Dest te spelen (aan de buitenkant).Jwoeloe wrote: ↑01 Sep 2024, 13:32 Ik wil er geen tactische discussie van maken, maar begin voorbereiding vulde Mauro die rol van Dest in en kwam hij er continu overheen. Deed dat in mijn ogen keurig, wetende dat hij vanaf de andere kant ontlast werd. Alleen de voortzetting (voorzet) kon toen duidelijk beter. Maar met zijn loopvermogen en drive om er overheen te gaan, was niets mis. Het is misschien ook wel een stuk perceptie, wetende dat het een duizendpoot is en dat hij ook aan de binnenkant kan spelen.
Maar eerst maar weer on-topic denk ik.