Transferwindow 2024/25
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hancko is een CV die ook LB kan. Dus als we zo'n speler kunnen vinden dan ben ik helemaal voor. En dan niet a la minute want die zullen er niet zijn maar als het iemand is die binnen 6 maanden er wel staat dan is het prima. Beetje net als Flamingo.
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Juist heel logisch, want het is de vraag of die jongen aanhaakt. Je moet alleen wel zorgen dat er een optie tot koop aan gekoppeld zit.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- Tutti Frutti
- trouwepsvfan
- Vedette
Een optie tot koop bij een transfervrije speler? Hij heeft nog maar een contract tot 2025.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
Wel grappig hoe dat gaat, een beetje zoals benzineprijzen en de prijs voor de boodschappen. Hier zijn nu stiekem mensen “wel oke” met het feit dat we nu de champions league in gaan met geen betrouwbare linksback.
- These users thanked the author Bram for the post (total 2):
- Chucky • milansandro
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Er is nog 1,5 dag te gaan.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Psvamsterdam1913ab
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Beetje raar geschreven met dat “de verslaggever” 10 keer in het stuk zo te noemen. Maar wel grappig. Kan me er niks bij voorstellen dat je dit doet, maar maakt zo’n transferperiode wel leuker om te volgen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Daar heb je gelijk in, Tillman, Bakayoko, Saibari zijn normaliter weer een stuk beter dan vorig jaar. De rest zijn volwassen spelers waarvan je geen stijle lijn mag verwachten. Pepi is backup. Luuk is met Schouten je belangrijkste speler. Ook als hij 20% minder is dan vorig jaar komt Pepi er nog niet in.JandeVakantieman wrote: ↑01 Sep 2024, 13:29Beetje flauw om Luuk als minder te bestempelen omdat die een jaartje ouder is, maar vervolgens niet te benoemen dat spelers als Bakayoko, Veerman, Saibari, Boscagli, Tillman en Pepi nu allemaal verder zijn in hun ontwikkeling en CL-ervaring hebben opgedaan. Daarnaast heeft Lang vorig jaar natuurlijk heel veel gemist vorig jaar dus als hij dit jaar fit blijft boek je daarmee ook enorme winst.Sparts wrote: ↑01 Sep 2024, 13:02
Vind je? Ik vind het een flink stuk zwakker dan vorig jaar. Dest is normaliter niet (wedstrijd)fit voordat de prijzen zijn verdeeld. Achterin heb je dus Mauro en Boscagli die goed zijn. Karsdorp moet eerst maar eens Ledezma uit de basis spelen. Flamingo maakt tot nu toe een niet zo beste indruk. Luuk is weer een jaartje ouder en kun je niet nog zo’n topseizoen als vorig jaar van verwachten en als Lozano vertrekt in december heb je nog maar 2 volwaardige flankspelers.
Daar staat tegenover dat Babadi en Land hun hoge verwachting nog niet lijken waar te maken. Dat wil zeggen, dat zal vast goed komen, maar nog niet dit jaar.
Al met al voldoende voor de eredivisie hoor, maar in de CL ga je hier tegen de betere clubs echt niet knallen.
Verder snap ik niet hoe je tot maar 2 volwaardige vleugelspelers komt na de winterstop. Driouech doet mee voor spek en bonen?
Het valt natuurlijk nog te bezien hoe Flamingo en Nagalo het gaan doen natuurlijk, maar ik verwacht dat die echt niet minder gaan zijn dan Ramalho. Karsdorp lijkt me kwalitatief ook een goede toevoeging.
En hoezo kunnen Land en Babadi dit jaar nog niks toevoegen? Het is pas net september en dus veel te voorbarig om te zeggen dat het er nog niet uitkomt dit jaar.
Het is leuk dat Driouech er twee ballen inschiet, maar dat verhult wellicht dat hij qua spel nog niet mee kon komen. Hij is de Vertessen/Jozefzoon van dit elftal. Kun je inbrengen in de tweede helft, maar is geen volwaardige flankspeler. Daar ga je normaliter niet mee starten.
En ja je hebt gelijk, Babadi/Land is voorbarig. Maar van wat ik van ze gezien heb nu in de eerste weken, had ik gehoopt dat ze verder waren.
Maar het probleem zit achterin. Je hebt geen verdedigers die vooral goed zijn in verdedigen.(combinatie van snelheid, duelkracht, positionering). Flamingo is van backup opeens basisspeler geworden, Mauro heb ik vertrouwen in, maar is te vaak geblesseerd. Van Karsdorp is het afwachten wanneer hij überhaupt kan spelen, (heeft volgens mij geen voorbereiding gedraaid?), en dan nog de vraag welk niveau hij haalt.
Er MOET gewoon nog een sterke verdediger bij, om het gelijkwaardig te noemen aan vorig jaar.
-
- Vaste waarde in elftal
Zo zie je maar weer dames en heren, er is toch meestal wel een reden waarom iets gebeurd en niet alles is meteen dom.
Als iedereen eerst eens tot tien telt en even wacht tot alle (echte) details naar buiten zijn gebracht helpt dat heel veel onzinnige voorbarige posts voorkomen.
Eenieder doet hier maar mee wat ie wil
- These users thanked the author Jeronimo for the post (total 2):
- 10. Nilis • Psvamsterdam1913ab
- Joenepsv
- Legende
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Bakayoko
-
- Vedette
Jaja, hij kan van de bingokaart worden gestreept! We gaan geen spelers halen om het halen.
- trouwepsvfan
- Vedette
Hetzelfde geldt voor het feit dat het ,,écht moet passen” (dixit Rik)
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Chucky
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
- StratumZuid
- Vedette
Ik ga denk ik een politieke partij beginnen, je hoeft maar een stukje te schrijven en iedereen gelooft alles wat er staat
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Nationale topspeler
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Geloof niet dat Brighton graag met ons zal onderhandelen.
- PCGC
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Zelf vind ik ze interessant & ik denk dat PSV dat ook vindt.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Heel leuk stukje weer. Alleen volgende keer wel ff wat duidelijker dit forum benoemen Rik en Wily.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Hipster4Life