Transferwindow 2021-2022
- Struviet
- Meervoudig international
Rik heeft vaak geen gelijk, zo ook nu. PSV heeft wel degelijk geïnformeerd bij Luuk. En die zei niet meteen nee. Dat het daarmee nog een lange weg is naar een transfer snap ik ook. Zullen vast wel meer clubs interesse hebben.
- Ardbeg
- Mister PSV
Zou mooi zijn. Ik weet het niet. Uiteraard hoop ik op het zelfde!
-
- Legende
Luuk de Jong zou ik top vinden. Een speler die bij een club als PSV zeer gewaardeerd wordt en daar het beste in hem naar boven komt. Is bij PSV 10 tot 20% beter dan bij een andere club. Net zoals Blind en Klaassen dat bij Ajax zijn. Desalniettemin lijkt me de kans klein dat hij komt. Mocht het toch gebeuren, dan lijkt het me wel exit Zahavi.
-
- Meervoudig international
Bovendien kunnen we dan misschien ook weer eens scoren uit een corner!
-
- Internationale topspeler
Delaney, ik hoop het toch niet. Dan heb je weer een middenveld met 0 goals. Sangare, Pröpper en vGinkel is toch een mooi trio? Gewoon weer lekker voetballen en 433 spelen joh. Arias halen, goeie cv, goeie opvolger voor Malen
Mvogo/Drommel
Arias Gigot Boscagli Max
Pröpper Götze Sangaré
Madueke Luuk Gakpo
Mvogo/Drommel
Arias Gigot Boscagli Max
Pröpper Götze Sangaré
Madueke Luuk Gakpo
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Best een mooi team. Wel met een kleine kanttekening dat er ook genoeg kapitaal op het veld moet staan; ik vraag mij af of Arias nog nodig is en we niet Teze de kans moeten geven, hoewel ik hem verre van overtuigend vond tot nu toe als RB. Maar was ook een small sample size en wedstrijden om de kat zijn viool.
- Ardbeg
- Mister PSV
We gaan geen 433 spelenEindhovenvoetbal wrote: ↑19 May 2021, 18:00 Delaney, ik hoop het toch niet. Dan heb je weer een middenveld met 0 goals. Sangare, Pröpper en vGinkel is toch een mooi trio? Gewoon weer lekker voetballen en 433 spelen joh. Arias halen, goeie cv, goeie opvolger voor Malen
Mvogo/Drommel
Arias Gigot Boscagli Max
Pröpper Götze Sangaré
Madueke Luuk Gakpo
- Heissenberrug
Waarom denk je dat? Ik krijg juist het idee dat Schmidt wel naar 433 aan het bewegen is gezien de laatste weken.Ardbeg wrote: ↑19 May 2021, 18:30We gaan geen 433 spelenEindhovenvoetbal wrote: ↑19 May 2021, 18:00 Delaney, ik hoop het toch niet. Dan heb je weer een middenveld met 0 goals. Sangare, Pröpper en vGinkel is toch een mooi trio? Gewoon weer lekker voetballen en 433 spelen joh. Arias halen, goeie cv, goeie opvolger voor Malen
Mvogo/Drommel
Arias Gigot Boscagli Max
Pröpper Götze Sangaré
Madueke Luuk Gakpo
-
- Regelmatige invaller
Ik weet het niet met Pröpper hoor, als ik op Transfermarkt zie dat hij bij Brigthon maar 6% van het aantal speelminuten heeft meegedaan dit seizoen... Zag net iemand over Luuk de Jong zeggen dat je soms het verleden maar beter kunt laten, dat gaat voor mij hier ook op. Voor 8 miljoen is er vast een betere optie te vinden (beter en/of jonger). Pröpper zal een verbetering zijn t.o.v. nu, maar is zeker niet vd categorie Guardado/Blind/Tadic wat je wel wil bij iemand van die leeftijd.
- Ardbeg
- Mister PSV
WelLucNilis87 wrote: ↑19 May 2021, 18:42 Ik weet het niet met Pröpper hoor, als ik op Transfermarkt zie dat hij bij Brigthon maar 6% van het aantal speelminuten heeft meegedaan dit seizoen... Zag net iemand over Luuk de Jong zeggen dat je soms het verleden maar beter kunt laten, dat gaat voor mij hier ook op. Voor 8 miljoen is er vast een betere optie te vinden (beter en/of jonger). Pröpper zal een verbetering zijn t.o.v. nu, maar is zeker niet vd categorie Guardado/Blind/Tadic wat je wel wil bij iemand van die leeftijd.
- Ailon
- Vedette
Ik denk dat hij gaat voor de 4-2-3-1 met een andere invulling van het defensieve middenveld. Een prolongatie van het 4-2-2-2 lijkt niet waarschijnlijk.Heissenberrug wrote: ↑19 May 2021, 18:34Waarom denk je dat? Ik krijg juist het idee dat Schmidt wel naar 433 aan het bewegen is gezien de laatste weken.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- ruuddevil
- Legende
Voor 8 mln is er vast een betere optie te vinden. Zeg dat nou niet te hard, straks spoelt John weer 8 mln door de plee aan een speler die hij in 2016 op een bijveldje voor het eerst zag.LucNilis87 wrote: ↑19 May 2021, 18:42 Ik weet het niet met Pröpper hoor, als ik op Transfermarkt zie dat hij bij Brigthon maar 6% van het aantal speelminuten heeft meegedaan dit seizoen... Zag net iemand over Luuk de Jong zeggen dat je soms het verleden maar beter kunt laten, dat gaat voor mij hier ook op. Voor 8 miljoen is er vast een betere optie te vinden (beter en/of jonger). Pröpper zal een verbetering zijn t.o.v. nu, maar is zeker niet vd categorie Guardado/Blind/Tadic wat je wel wil bij iemand van die leeftijd.
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
Heeft echt iets speciaals inderdaad. Enorm atletisch gekoppeld met lengte. Prima met zijn voeten en genoeg inzicht om diepe ballen achter de verdediging te onderscheppen. Wat ik het meest interessante aan hem vind is dat een dergelijk type keeper van zijn leeftijd vaak vrij onrustig en druistig is, hij heeft dat eigenlijk helemaal niet. Blijft ijzig kalm en onverstoorbaar. Lijkt me ook een jongen die je niet zomaar gek te maken is. Denk dat je hem voor 2 a 3 mille hebt.
-