Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
AddoCultheld
Internationale topspeler

Mick Jagger wrote: 01 Sep 2024, 20:15
AddoCultheld wrote: 01 Sep 2024, 20:08 Gefaald met hoofdletter F. Centraal achterin ben je er niet op vooruit gegaan en op rechtsback moet je het nog zien en linksback sowieso achteruit gegaan.

Maar we zouden doorselecteren in deze transferperiode.

Benieuwd of de forummers die al weken roepen dat we moeten wachten tot het einde van de transferperiode, nu ook inzien dat deze strategie totaal niet werkt en dat tot het laatste moment wachten totaal niet werkt.
Gefaald met hoofdletter G bedoel je.
Maar is dat dikgedrukte wel zo? Boscagli en Obispo zijn er nog, ABK speelde nooit en als hij wel speelde viel het toch tegen en Ramalho wordt de laatste weken wel erg geromantiseerd.
De linksbackpositie valt wel tegen, ja.

Obispo, serieus, die had je al lang moeten doorselecteren. Daarnaast mis je gewoon een rechtsback. Ik moet nog zien wanneer Karsdorp echt wedstrijdfit is, heeft geen een training meegedaan met team. Dan tel maar minimaal 3 a 4 weken door, voordat hij überhaupt 60 minuten gaat spelen. Gewoon bidden nu ook dat Boscagli niet geblesseerd raakt. En linksback is gewoon drama.
TomPSV
Legende

Van Aanholt heeft nog altijd geen club..
Ik zou hem er nog altijd bij nemen. Ervaren, kent de club, scoorde vrijwel altijd een voldoende als hij mee mocht doen, transfervrij en beter dan wat er nu rondloopt.
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    Eindhovenvoetbal
    JandeVakantieman
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2024, 20:19
    Standbeeld wrote: 01 Sep 2024, 20:17
    En ook op rechts is het afwachten of Karsdorp fit blijft en de RB-rol beter in gaat vullen dan Teze.
    Sterker nog, we hebben maar 1 RB… vorig jaar Teze en Sambo. Dus daar zijn we wel op achteruit gegaan.
    Volgens mij deed er vandaag ook eentje mee.
  • These users thanked the author JandeVakantieman for the post:
    SKERLA
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

TomPSV wrote: 01 Sep 2024, 20:23 Van Aanholt heeft nog altijd geen club..
    Ik zou hem er nog altijd bij nemen. Ervaren, kent de club, scoorde vrijwel altijd een voldoende als hij mee mocht doen, transfervrij en beter dan wat er nu rondloopt.
    Kwa salaris verwacht ik ook wel goedkoper nu. Die verdiende aardig veel vanwege zijn Galatasaray salaris. Dat is nu weggevallen. Ik denk dat als PSV hem nog een jaartje aanbiedt hij vast wel voor een lager salaris (waarmee hij nog steeds het meervoud verdient van de gemiddelde sterveling in meerdere jaren) te porren is.
    Last edited by Buitenspelgoal on 01 Sep 2024, 20:26, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
    TomPSV
    Madueke
    Legende

TomPSV wrote: 01 Sep 2024, 20:23 Van Aanholt heeft nog altijd geen club..
    Die heb je de hele zomer laten wachten en een paar dagen terug publiekelijk afgeserveerd. Moet Patje niet doen, lekker naar de woestijn o.i.d.
    EllermanJ
    Jeugdspeler

Met de huidige achterhoede en de blessuregevoeligheid van o.a. Mauro Jr. en Obispo gaat het een pijnlijk CL jaar worden. Had wat mij betreft dan Van Aanholt een jaarcontract aangeboden. Met Ledezma, Flamingo/Nagalo, Obispo en Dams/Oppegard als back up spelers is het bidden dat de basisverdediging; a) heel blijft en b) niet tegen schorsingen aan gaat lopen.

De transferwindow duurt nog een dag dus hopelijk komen er nog zeker 2 backs bij (reserve RB en basis LB). Hup Earnie!
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

EllermanJ wrote: 01 Sep 2024, 20:26 Met de huidige achterhoede en de blessuregevoeligheid van o.a. Mauro Jr. en Obispo gaat het een pijnlijk CL jaar worden. Had wat mij betreft dan Van Aanholt een jaarcontract aangeboden. Met Ledezma, Flamingo/Nagalo, Obispo en Dams/Oppegard als back up spelers is het bidden dat de basisverdediging; a) heel blijft en b) niet tegen schorsingen aan gaan lopen.

De transferwindow duurt nog een dag dus hopelijk komen er nog zeker 2 backs bij (reserve RB en basis LB). Hup Earnie!
    Voeg daar Karsdorp maar aan toe. Die is ook aardig kwetsbaar.

Nou ja, hopelijk is dit een rookgordijn en zet Earnie nog even aan voor die extra verdedigende versterking die op LB kan spelen. Een ervaren gast die je een seizoen huurt a la Rodriguez zou wat dat betreft al een droomuitkomst zijn in deze situatie. Stabiliteit en ervaring terwijl je op Dest wacht. Mauro kan dan lekker de back-up zijn voor LB en RB. Dat trekt zijn lichaam ook beter.
    Last edited by Buitenspelgoal on 01 Sep 2024, 20:28, edited 1 time in total.
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Als ik jeugdspeler van PSV was zou ik weg blijven van dit forum want je wordt door een aanzienlijk deel van de bezoekers per definitie niet serieus genomen, je kunt er bij voorbaat niks van en alles wat van over de landsgrenzen komt is oneindig veel beter dan jij bent.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 12):
    ArmadaMaria-FranciscusJandeVakantiemanStandbeeldGrasmat29.04.2007Den BondskootsJeronimoBoszball1913HatseflatsTomV2310. Nilis
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

psvmedium
    Eindjehoger

Jullie nog iets opgevangen ?
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

GillesdelaCroquette wrote: 01 Sep 2024, 20:28 Als ik jeugdspeler van PSV was zou ik weg blijven van dit forum want je wordt door een aanzienlijk deel van de bezoekers per definitie niet serieus genomen, je kunt er bij voorbaat niks van en alles wat van over de landsgrenzen komt is oneindig veel beter dan jij bent.
    Complete onzin natuurlijk. We hebben hier allemaal in de knoop gelegen in afwachting van Babadis contractverlenging. Land wordt hier ontzettend gewaardeerd. Als je op Dams doelt- je wilt toch niet zeggen dat 1 goede pot op een zomeravond tegen een matige tegenstander betekent dat hij nu maar een serieuze optie is op linksback?
  • These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 3):
    TomPSVAddoCultheldLucieNilis
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Deze stond nog onder de tweet:

Earnie geeft al een interview, dan lijkt het (mij) wel klaar.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
    Vanthaman18GrasmatLucieNilis
    Ronaldopsver
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Schouten

Jammer geen nieuwe linksback erbij. Had graag lodi zien komen op huurbasis.

Feyenoord is nu onwijs aan het aankopen waar halen ze zoveel geld vandaan ? Gimenez krijgen ze niet verkocht aan een club die hij goed bij hem vind passen, hancko is ook te duur en stengs en bijlow raken ze niet meer verkocht na beide afgekeurde medische testen.

Hopelijk haalt PSV morgen toch nog een verdediger.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

GillesdelaCroquette wrote: 01 Sep 2024, 20:28 Als ik jeugdspeler van PSV was zou ik weg blijven van dit forum want je wordt door een aanzienlijk deel van de bezoekers per definitie niet serieus genomen, je kunt er bij voorbaat niks van en alles wat van over de landsgrenzen komt is oneindig veel beter dan jij bent.
    Er zit een verschil tussen een jeugdspeler op een logische manier brengen, dan doordat je aan gebrek aan beter moet spelen. Maar fijn dat jij een oppergard beter vindt dan de gemiddelde back van Twente ofzo. Oppergard weet toch zelf ook wel dat hij tegen een betere tegenstand dan pak hem beet sparta tekort komt.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

JandeVakantieman wrote: 01 Sep 2024, 20:24
    Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2024, 20:19

Sterker nog, we hebben maar 1 RB… vorig jaar Teze en Sambo. Dus daar zijn we wel op achteruit gegaan.
    Allemaal leuk en aardig, maar Ledezma is geen rechtsback.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
    AddoCultheldHeissenberrug
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Buitenspelgoal wrote: 01 Sep 2024, 20:30
    Complete onzin natuurlijk. We hebben hier allemaal in de knoop gelegen in afwachting van Babadis contractverlenging. Land wordt hier ontzettend gewaardeerd. Als je op Dams doelt- je wilt toch niet zeggen dat 1 goede pot op een zomeravond tegen een matige tegenstander betekent dat hij nu maar een serieuze optie is op linksback?
    Sowieso gaat GillesdelaCroquette er een beetje aan voorbij dat de kritiek natuurlijk helemaal niet persoonlijk is. De bezorgdheid die eraan te grondslag ligt zit hem in het hoge niveau dat PSV het afgelopen seizoen heeft bereikt en de invloed die de club heeft om dat ook de komende jaren voort te zetten. Wanneer spelers als Adams, Oppegard en Ledezma al snel de keuzes worden op de backposities mag je daar zonder aanziens des persoons best over mopperen imo. Volstrekt logisch om daar topkwaliteit te verwachten. Niet alleen om komend seizoen te overwinteren, maar ook om een duurzame basis achterin te hebben waar je op kunt doorbouwen wanneer volgend jaar vrijwel zeker vier kroonjuwelen en Benitez vertrekken.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2024, 20:36
    JandeVakantieman wrote: 01 Sep 2024, 20:24

Allemaal leuk en aardig, maar Ledezma is geen rechtsback.
    Helemaal prima als backup. En hij is er pas net begonnen en kan dus alleen nog maar beter worden. :strong:
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
    JandeVakantiemanMaria-FranciscusLucieNilisTomV23
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

En rik mag morgen pas zeggen hoe en wat.. toe maar met al die calimero poppetjes, dit is gewoon lachwekkend door op 3 posities met gokjes te gaan spelen. Ja de eredivisie zal allemaal wel. Maar dadelijk spelen we 2/3 keer in de week en staan we in de kortste keren met half jong PSV te ballen achterin.
  • These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 2):
    AddoCultheldHeissenberrug
    milansandro
    Legende

Bereid je maar alvast voor voor een pandoering tegen Juve en PSG..
    Karsdorp zal er tegen Juve vrijwel zeker er niet bij zijn en zal doen normaal gesproken vervangen worden door Ledezma of wellicht Flamingo..
    Op links zal Mauro het dan moeten doen mits hij weer niet geblesseerd raakt..
    Is hij dat wel dat zal for god sake Oppegard of Dams daar moeten spelen..
    Wat een vooruitzicht..
  • These users thanked the author milansandro for the post (total 2):
    AddoCultheldFieseFriedrich
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    ComeOnPSV
    Vedette

milansandro wrote: 01 Sep 2024, 20:39 Bereid je maar alvast voor voor een pandoering tegen Juve en PSG..
    Karsdorp zal er tegen Juve vrijwel zeker er niet bij zijn en zal doen normaal gesproken vervangen worden door Ledezma of wellicht Flamingo..
    Wat een vooruitzicht..
    Ik pik deze post er even uit, maar je bent niet de enige.

Wat een negatief gedoe hier weer. Blijft jammer. Heb echt sterk het idee dat men hier veel liever een nieuwe speler zien komen dan dat het per sé kwaliteit heeft. Dat valt alleen al te lezen met de hoeveelheid mensen die PvA terug willen. Die was vorig seizoen 3e linksback en wordt nu als een soort verlossing gezien..

Ik kijk ernaar uit tegen Juve en PSG. Kijken waar we staan net als vorig seizoen tegen Arsenal.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 10):
    Smeets14GrasmatStandbeeldSKERLADonyellMalenBoszball1913Maria-FranciscusDadOfFourTomV23Doperwt11
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Precies. Ik begrijp de zorgen wel maar komop zeg, van een beetje zelfvertrouwen, hoop en geloof in eigen kunnen en de magic van ome Peet is nog nooit iemand doodgegaan.
    milansandro
    Legende

ComeOnPSV wrote: 01 Sep 2024, 20:41
    milansandro wrote: 01 Sep 2024, 20:39 Bereid je maar alvast voor voor een pandoering tegen Juve en PSG..
    Wat een vooruitzicht..

Wat een negatief gedoe hier weer. Blijft jammer. Heb echt sterk het idee dat men hier veel liever een nieuwe speler zien komen dan dat het per sé kwaliteit heeft. Dat valt alleen al te lezen met de hoeveelheid mensen die PvA terug willen. Die was vorig seizoen 3e linksback en wordt nu als een soort verlossing gezien..

Ik kijk ernaar uit tegen Juve en PSG. Kijken waar we staan net als vorig seizoen tegen Arsenal.
    Nergens mention ik dat ik graag een nieuwe speler wil zien komen die kwalitatief minder is dan verwacht..
    Ik wil PvA ook niet terug..
    Maar je ziet toch hopelijk zelf dat onze verdediging niet CL waardig is, zeker zonder Karsdorp tegen Juve en dat er vooral op links een behoorlijk groot risico wordt genomen..
    Maar goed, als jij dit negatief noemt, so be it..
  • These users thanked the author milansandro for the post (total 3):
    Vanthaman18KingfisherJuancho
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Wat een vooruitzicht..

Ik moet nog zien hoe positief je het ziet als je er tegen Juve en PSG 5-0 afgaat met zo’n klote verdediging…
    trouwepsvfan
    Vedette

Het is ook gewoon een beetje een fuck you naar je sterspelers. Spelers als Schouten en Veerman hebben de Eredivisie uitgespeeld. Die verheugen zich op die Champions League potten. En dan loop je daar straks te kutten met Dams en Ledezma. Alsof die spelers niet ook haarfijn aanvoelen dat de balans in het elftal echt zoek is.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 6):
    JuanchoFreyrJosterDe RealistSørenBramDoperwt11
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    ComeOnPSV
    Vedette

XaviS7mons wrote: 01 Sep 2024, 20:48

Ik moet nog zien hoe positief je het ziet als je er tegen Juve en PSG 5-0 afgaat met zo’n klote verdediging…
    Als wij 2 keer 5-0 eraf gaan kan ik je in ieder geval 1 ding verzekeren: het ligt niet alleen aan de verdedigers.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 3):
    JeronimoGrasmatLucieNilis
    Standbeeld
    Mister PSV

milansandro wrote: 01 Sep 2024, 20:47

Nergens mention ik dat ik graag een nieuwe speler wil zien komen die kwalitatief minder is dan verwacht..
    Ik wil PvA ook niet terug..
    Maar je ziet toch hopelijk zelf dat onze verdediging niet CL waardig is, zeker zonder karsdorp tegen Juve en dat er vooral op links een behoorlijk groot risico wordt genomen..
    Maar goed, als jij dit negatief noemt, so be it..
    Mocht de selectie zo blijven zoals 'ie nu is, dan zou ik kritiek wel kunnen plaatsen. Zolang het hier netjes verwoord wordt heb ik er geen moeite mee. Probleem is alleen dat het voor sommigen direct doorslaat naar extremiteiten.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Hatseflats
    Post Reply