Renan Lodi

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Søren wrote: 29 Aug 2024, 10:30
Paco Casal wrote: 29 Aug 2024, 10:10Mijn god. De jongen is door en door tokkie, alsof ge hem persoonlijk kent. De onzin die hier neergezet wordt m.b.t. Rick Karsdorp is echt niet te harden.

Gratis, Nederlands, flink wat ervaring en voldoende kwaliteit. Het zou niet mijn eerste optie zijn, maar ik denk dat Karsdorp een prima rechtsback zou zijn voor PSV.
Vooral te vaak geblesseerd, waardoor al het andere eigenlijk al niet meer relevant is.
13 dagen afgelopen seizoen. Dus je opmerking is ook achterhaald. Saibari is meer geblesseerd geweest.
Last edited by Breur on 29 Aug 2024, 20:51, edited 2 times in total.
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Lodi is linksback en Karsdorp rechtsback. Heeft toch niets met elkaar te maken?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

GijsM wrote: 29 Aug 2024, 20:49
Toch stiekem blijven hopen op zijn komst.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

En weer eentje die niet komt, gaat lekker!
Denk wel dat deze ook niet super realistisch was dus wat dat betreft weinig verloren in die zin
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
FOOTB_REM_S: No

Ja. Sorry, verkeerde topic.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Nog steeds heb ik het idee dat deze gozer gaat komen vooral met het aantrekken van Cancelo moeten ze van Lodi af lijkt mij.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik heb liever een speler voor de langere termijn. Met de komst van Karsdorp mag Dest heel snel naar rechts en hebben we gewoon een hele concrete vacature op links.

Lodi zou een luxe zijn qua niveau maar je zou verwachten dat je met 4 a 5 miljoen ook een speler kunt halen die je binnen een half jaar op niveau hebt en over 2 a 3 jaar kunt verkopen.
Stratumseind12
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 21 Jun 2023, 15:31
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Simons
FOOTB_REM_S: No

Wat is eigenlijk de reden dat dit niet doorgaat? Haakt hij zelf af of ziet al hilal er vanaf? Nergens gelezen, zie alleen steeds dat het niet doorgaat. (Zal miss wel ergens staan in al die paginas)
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Stratumseind12 wrote: 30 Aug 2024, 07:26 Wat is eigenlijk de reden dat dit niet doorgaat? Haakt hij zelf af of ziet al hilal er vanaf? Nergens gelezen, zie alleen steeds dat het niet doorgaat. (Zal miss wel ergens staan in al die paginas)
Ik denk te duur. Club wilde niet (genoeg) aan salaris meebetalen en voor het voetbal is hij daar niet naartoe verhuisd dus dat loopt in de dubbele cijfers.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

En ze hadden natuurlijk (volgens de geruchten) een flink bod gedaan op Bakayoko, kan natuurlijk ook zomaar dat Lodi daarin betrokken was. Lodi gratis en dan bijvoorbeeld 5 miljoen korting op Baka
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zuc0 wrote: 30 Aug 2024, 18:01Ik denk te duur. Club wilde niet (genoeg) aan salaris meebetalen en voor het voetbal is hij daar niet naartoe verhuisd dus dat loopt in de dubbele cijfers.
Exact. Het is heel simpel: PSV kan een deel van zijn salaris betalen, maar bij lange na niet zijn hele salaris. Dan staan Al Hilal en Lodi voor een paar mogelijke keuzes: Lodi doet zelf afstand van z'n salaris en neemt genoegen met minder, wat voor hem logischerwijs geen serieuze optie is, omdat hij dan vele, vele miljoenen misloopt. En Al Hilal zou nog kunnen compenseren door het overige deel van zijn salaris door te betalen, maar hoewel ze geld zat hebben, willen ze ook niet zomaar miljoenen wegpissen aan het salaris van een dure jongen die ze niet kunnen inzetten, maar ook best zouden willen lossen. Al Hilal en Lodi liggen vervolgens zo ver uit elkaar dat ze niet tot een oplossing komen. Dat is de situatie waar ze nu in zitten.

Maar de informatie die ik heb is dat de situatie niet zo muurvast zit als nu wordt geschetst. PSV zal vast verder willen met het seizoen en de selectie, en daarom zou Lodi een gepasseerd station zijn, ook met het oog op de deadline van de inschrijving voor de CL. Maar het is niet ondenkbaar dat Al Hilal alsnog bereid is geld te betalen om gezeik uit de tent te houden, wat om allerlei redenen best zou kunnen gaan gebeuren. Ergens denk ik ook dat PSV daar nog wel op hoopt en in het uiterste geval alsnog PvA erbij zou kunnen gaan halen.
These users thanked the author Ykhim for the post:
Zuc0
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 30 Aug 2024, 18:24Ergens denk ik ook dat PSV daar nog wel op hoopt en in het uiterste geval alsnog PvA erbij zou kunnen gaan halen.
Lijkt me niet dat PSV daar nog op gaat gokken. Genoeg andere opties om binnen te hengelen die men voor de CL-deadline kan inschrijven.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ligt het aan mij of zie ik geen vertaalknop, ben benieuwd qat erin staat.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In het kort: ze hebben 9 buitelanders, kunnen er maar 8 inschrijven. Renan Lodi is de lul. That's all.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

De lul met 10 miljoen per jaar. Niet zo de lul als je denkt.
Leeuwarden1964
Veelbelovend talent
Posts: 102
Joined: 08 Jun 2023, 22:29
Favoriete speler: Luuk
FOOTB_REM_S: No

Djamba97 wrote: 01 Sep 2024, 20:56
Ligt het aan mij of zie ik geen vertaalknop, ben benieuwd qat erin staat.
Al-Hilal besluit Neymar te contracteren in plaats van Renan Lodi; begrijpen
Met negen buitenlanders voor slechts acht vacatures zal het team van Jorge Jesus de linksbackruimte verwijderen om de terugkeer van nummer 10 te bevorderen, zegt de krant

Neymar toont oefeningsroutine in het laatste deel van de behandeling voor een knieblessure

Al-Hilal heeft een besluit genomen over het dilemma van het registreren van buitenlandse spelers . Volgens de Saoedische krant Al Riyadiah zal het team van Jorge Jesus de inschrijving van linksback Renan Lodi annuleren om Neymar binnen te halen, die zich voorbereidt op zijn terugkeer na herstel van een blessure.

De beslissing werd genomen kort nadat de club de contractering aankondigde van mede-vleugelverdediger Moteb Al Harbi, geboren in Saoedi-Arabië, die een vervanger zal zijn voor Lodi. De voormalige vleugelverdediger van Athletico-PR kwam in januari naar Al-Hilal en kwam voor 23 miljoen euro over van Olympique de Marseille.

Op 26-jarige leeftijd speelde hij 18 wedstrijden voor het team, waaronder vier aan het begin van het huidige seizoen. De markt in de belangrijkste competities van Europa is al gesloten, maar in Saoedi-Arabië en landen als Portugal en Nederland zijn signeersessies nog steeds toegestaan.

Begrijp de situatie

Met de komst van vleugelverdediger João Cancelo, voorheen van Manchester City, die vorige week voor 25 miljoen euro tekende, heeft Al-Hilal nu negen buiten het Aziatische land geboren atleten in zijn selectie, boven de limiet van acht die kunnen worden ingeschreven lokale concurrentie.

Voor dit seizoen heeft de Saoedische voetbalfederatie de toestemming verhoogd voor maximaal tien buitenlanders in elk team, maar met een beperking: twee van hen moeten geboren zijn sinds 2003. De huidige negen die deel uitmaken van de groep bij Al-Hilal zijn allemaal ouder dan 21. jaar oud.

Neymar, die onlangs een fysieke training volgde bij Al-Hilal — Foto: Disclosure/Al-Hilal

De Braziliaanse spits Marcos Leonardo, afkomstig van Benfica en voormalig Santos, is een doelwit voor de ploeg van Jorge Jesus en zou passen in het profiel van geaccepteerde jongeren, die een transfer van andere buitenlanders niet zouden afdwingen.

Aanvankelijk zou het vertrek van Michael naar Flamengo ruimte creëren voor Neymar om zich aan te melden. Dagen later kondigde Al-Hilal echter vleugelverdediger Cancelo aan, voorheen van Barcelona en Manchester City. Als er geen buitenlander wordt verhandeld, loopt de ploeg het risico pas vanaf januari te kunnen rekenen op de nummer 10 van de lokale competitie.

Buitenlanders in de ploeg van Al-Hilal:
Bono, doelman (Marokko)
Koulibaly, verdediger (Senegal)
Renan Lodi, vleugelverdediger (Brazilië)
João Cancelo, vleugelverdediger (Portugal)
Rúben Neves, middenvelder (Portugal)
Milinkovic-Savic, middenvelder (Servië)
Mitrovic, spits (Servië)
Malcom, spits (Brazilië)
Neymar, spits (Brazilië)
These users thanked the author Leeuwarden1964 for the post (total 2):
JakeWestDjamba97
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Dan kunnen ze het beste zijn contract ontbinden en hem op het vliegtuig naar Eindhoven zetten toch? Toch??
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
Leeuwarden1964Djamba97
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 01 Sep 2024, 21:00 Dan kunnen ze het beste zijn contract ontbinden en hem op het vliegtuig naar Eindhoven zetten toch? Toch??
Het zal me , zoals Ykhim al opperde, niks verbazen als Earnie toch nog hoopt op hem. Vandaar ook zijn ‘waarschijnlijk’, toen hij zei dat er niemand meer bij komt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 01 Sep 2024, 21:00 Dan kunnen ze het beste zijn contract ontbinden en hem op het vliegtuig naar Eindhoven zetten toch? Toch??
Dat ziet hij zelf ook zitten, volgens mensen die er dicht op zitten.

Dit is echt geen gesloten boek hoor, vergis je niet. Ik ben heel benieuwd wat er de komende 24 uur gaat gebeuren.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 10):
ComeOnPSVAddoCultheldSmeets14DonyellMalendannyPSVDe RealistBoszball1913JandeVakantiemanTutti FruttiRen Höek
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 01 Sep 2024, 21:02
Grasmat wrote: 01 Sep 2024, 21:00 Dan kunnen ze het beste zijn contract ontbinden en hem op het vliegtuig naar Eindhoven zetten toch? Toch??
Dat ziet hij zelf ook zitten, volgens mensen die er dicht op zitten.

Dit is echt geen gesloten boek hoor, vergis je niet. Ik ben heel benieuwd wat er de komende 24 uur gaat gebeuren.
Ja maar contract ontbinden is voor PSV niet gunstig toch? Dan moeten ze zelf zijn salaris volledig ophoesten. Of dan met tekenbonus compenseren?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ik zal eens wat belletjes gaan plegen. Kijken of ik iets kan regelen.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zijn er geen andere clubs die hem willen? Zou toch voor heel veel clubs een optie kunnen zijn als die Arabieren ook nog eens willen meebetalen aan zijn tijdelijke exit.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 01 Sep 2024, 21:03 Zijn er geen andere clubs die hem willen? Zou toch voor heel veel clubs een optie kunnen zijn als die Arabieren ook nog eens willen meebetalen aan zijn tijdelijke exit.
Veel andere clubs kunnen geen transfers meer doen, door de verlopen deadline.
Post Reply