Allemaal leuk en aardig, maar Ledezma is geen rechtsback.
Hoezo niet? Hij doet het tot nu toe prima en heeft in principe alles om zich te kunnen ontwikkelen tot een goede rechtsback.
We hoeven niet zoals Ajax iedere jeugdspeler die drie keer kan hooghouden uit te roepen tot de nieuwe reïncarnatie van Maradona, maar ik vind dat we best wat positiever mogen zijn over spelers die het gewoon prima doen en zich nog verder kunnen ontwikkelen.
milansandro wrote: ↑01 Sep 2024, 20:39
Bereid je maar alvast voor voor een pandoering tegen Juve en PSG..
Karsdorp zal er tegen Juve vrijwel zeker er niet bij zijn en zal doen normaal gesproken vervangen worden door Ledezma of wellicht Flamingo..
Op links zal Mauro het dan moeten doen mits hij weer niet geblesseerd raakt..
Is hij dat wel dat zal for god sake Oppegard of Dams daar moeten spelen..
Wat een vooruitzicht..
Ik pik deze post er even uit, maar je bent niet de enige.
Wat een negatief gedoe hier weer. Blijft jammer. Heb echt sterk het idee dat men hier veel liever een nieuwe speler zien komen dan dat het per sé kwaliteit heeft. Dat valt alleen al te lezen met de hoeveelheid mensen die PvA terug willen. Die was vorig seizoen 3e linksback en wordt nu als een soort verlossing gezien..
Ik kijk ernaar uit tegen Juve en PSG. Kijken waar we staan net als vorig seizoen tegen Arsenal.
Persé een nieuwe speler? Kwaliteit. Dus jij vindt zowel Mauro als oppegard CL Niveau? Niemand zegt dat PvA de wonderspeler is. Maar je had transfervrij echt wel een speler kunnen/moeten halen die gewoon zinn sporen heeft verdiend als linksback. Want om met deze 2 de CL in te gaan is gewoon pure armoede.
trouwepsvfan wrote: ↑01 Sep 2024, 20:49
Het is ook gewoon een beetje een fuck you naar je sterspelers. Spelers als Schouten en Veerman hebben de Eredivisie uitgespeeld. Die verheugen zich op die Champions League potten. En dan loop je daar straks te kutten met Dams en Ledezma. Alsof die spelers niet ook haarfijn aanvoelen dat de balans in het elftal echt zoek is.
Mauro zou dan weer terug moeten zijn. Laten we hopen dat hij nu eens fit blijft. Anders lijkt het inderdaad Dams/Oppegard te worden.
Vanthaman18 wrote: ↑01 Sep 2024, 20:36
Hoezo niet? Hij doet het tot nu toe prima en heeft in principe alles om zich te kunnen ontwikkelen tot een goede rechtsback.
We hoeven niet zoals Ajax iedere jeugdspeler die drie keer kan hooghouden uit te roepen tot de nieuwe reïncarnatie van Maradona, maar ik vind dat we best wat positiever mogen zijn over spelers die het gewoon prima doen en zich nog verder kunnen ontwikkelen.
In Amsterdam zeggen ze dat ze kritisch zijn etc. Maar PSV supporters zijn de laatste jaren echt heel negatief vind ik. Inderdaad je hebt gelijk, kom op! Ledezma kan zich prima ontwikkelen. Direct dat affakkelen van de spelers ben ik ook wel een beetje beu.
Vanthaman18 wrote: ↑01 Sep 2024, 20:36
Is echt geen PSV-niveau hoor. Ook niet als rechtsback. Als je hem tegen een Luis Diaz zet wordt hij aan zijn alle kanten voorbijgelopen
Complete onzin natuurlijk. We hebben hier allemaal in de knoop gelegen in afwachting van Babadis contractverlenging. Land wordt hier ontzettend gewaardeerd. Als je op Dams doelt- je wilt toch niet zeggen dat 1 goede pot op een zomeravond tegen een matige tegenstander betekent dat hij nu maar een serieuze optie is op linksback?
Sowieso gaat @GillesdelaCroquette er een beetje aan voorbij dat de kritiek natuurlijk helemaal niet persoonlijk is. De bezorgdheid die eraan te grondslag ligt zit hem in het hoge niveau dat PSV het afgelopen seizoen heeft bereikt en de invloed die de club heeft om dat ook de komende jaren voort te zetten. Wanneer spelers als Adams, Oppegard en Ledezma al snel de keuzes worden op de backposities mag je daar zonder aanziens des persoons best over mopperen imo. Volstrekt logisch om daar topkwaliteit te verwachten. Niet alleen om komend seizoen te overwinteren, maar ook om een duurzame basis achterin te hebben waar je op kunt doorbouwen wanneer volgend jaar vrijwel zeker vier kroonjuwelen en Benitez vertrekken.
Misschien is het goed om je even te realiseren dat je supporter bent van PSV en wat de positie van PSV in de voetbalpiramide is. Nog nooit in ons 111 jarig bestaan hebben wij voor langere tijd aan kunnen haken bij de absolute top. We hebben een paar mooie uitschieters gehad maar meer dan dat kun je van PSV nooit verwachten. Zeker tegenwoordig zijn we Europees gezien een dwerg wat inkomsten en mogelijkheden betreft en is het ontzettend knap wat PSV jaar in jaar uit neerzet. Ik geloof oprecht dat er in Europa geen club te vinden is die met beperkte middelen zoveel gepresteerd heeft als ons PSV maar je moet je altijd blijven realiseren dat er beperkingen zijn. Wij hebben geen sjeik of een tv-contract van 200 miljoen. Elke fout die we maken raakt ons veel harder dan een City of een PSG daardoor geraakt zouden worden. En toch zijn we al decennia lang een toonaangevende club in Europa. Een club om trots op te zijn en dat gaat veel verder dan een linksback die wel of niet komt.
milansandro wrote: ↑01 Sep 2024, 20:39
Bereid je maar alvast voor voor een pandoering tegen Juve en PSG..
Karsdorp zal er tegen Juve vrijwel zeker er niet bij zijn en zal doen normaal gesproken vervangen worden door Ledezma of wellicht Flamingo..
Op links zal Mauro het dan moeten doen mits hij weer niet geblesseerd raakt..
Is hij dat wel dat zal for god sake Oppegard of Dams daar moeten spelen..
Wat een vooruitzicht..
Ik pik deze post er even uit, maar je bent niet de enige.
Wat een negatief gedoe hier weer. Blijft jammer. Heb echt sterk het idee dat men hier veel liever een nieuwe speler zien komen dan dat het per sé kwaliteit heeft.
“Wat een negatief gedoe hier weer” is toch niet zo gek? Heel het doel was dat we een CL-waardige selectie klaar zouden hebben staan voor wat er komen gaat. Brands z’n woorden. We gaan straks minstens de eerste twee CL-wedstrijden in met een bijzonder gemankeerde verdediging. Bosz zei ook al na vandaag: “In de Champions League krijg je met deze kansen tegen zo drie, vier goals om de oren”. Als je met CL verzekerd dit neerzet is het toch diep triest?
milansandro wrote: ↑01 Sep 2024, 20:47
Nergens mention ik dat ik graag een nieuwe speler wil zien komen die kwalitatief minder is dan verwacht..
Ik wil PvA ook niet terug..
Maar je ziet toch hopelijk zelf dat onze verdediging niet CL waardig is, zeker zonder karsdorp tegen Juve en dat er vooral op links een behoorlijk groot risico wordt genomen..
Maar goed, als jij dit negatief noemt, so be it..
Mocht de selectie zo blijven zoals 'ie nu is, dan zou ik kritiek wel kunnen plaatsen. Zolang het hier netjes verwoord wordt heb ik er geen moeite mee. Probleem is alleen dat het voor sommigen direct doorslaat naar extremiteiten.
Tsja Standbeeldje..
Naar het lijkt blijft de selectie zoals ie nu is, Rik geeft dat ook aan in zijn tweet ..
Op links is het wmb totaal niet CL waardig..
Op rechts, zonder Karsdorp, blijft het ook behelpen..
Flamingo heeft nul CL ervaring..
Met Nagalo is het ook even afwachten hoe hij gaat presteren in de CL..
Dat zijn al heel wat liabilities..
Sowieso gaat @GillesdelaCroquette er een beetje aan voorbij dat de kritiek natuurlijk helemaal niet persoonlijk is. De bezorgdheid die eraan te grondslag ligt zit hem in het hoge niveau dat PSV het afgelopen seizoen heeft bereikt en de invloed die de club heeft om dat ook de komende jaren voort te zetten. Wanneer spelers als Adams, Oppegard en Ledezma al snel de keuzes worden op de backposities mag je daar zonder aanziens des persoons best over mopperen imo. Volstrekt logisch om daar topkwaliteit te verwachten. Niet alleen om komend seizoen te overwinteren, maar ook om een duurzame basis achterin te hebben waar je op kunt doorbouwen wanneer volgend jaar vrijwel zeker vier kroonjuwelen en Benitez vertrekken.
Misschien is het goed om je even te realiseren dat je supporter bent van PSV en wat de positie van PSV in de voetbalpiramide is. Nog nooit in ons 111 jarig bestaan hebben wij voor langere tijd aan kunnen haken bij de absolute top. We hebben een paar mooie uitschieters gehad maar meer dan dat kun je van PSV nooit verwachten. Zeker tegenwoordig zijn we Europees gezien een dwerg wat inkomsten en mogelijkheden betreft en is het ontzettend knap wat PSV jaar in jaar uit neerzet. Ik geloof oprecht dat er in Europa geen club te vinden is die met beperkte middelen zoveel gepresteerd heeft als ons PSV maar je moet je altijd blijven realiseren dat er beperkingen zijn. Wij hebben geen sjeik of een tv-contract van 200 miljoen. Elke fout die we maken raakt ons veel harder dan een City of een PSG daardoor geraakt zouden worden. En toch zijn we al decennia lang een toonaangevende club in Europa. Een club om trots op te zijn en dat gaat veel verder dan een linksback die wel of niet komt.
Haha vriend..het gaat om.een simpele linksbackpositie en centrale verdediger. Niemand vraagt om.Ronaldo of Messi hier he? Puur en alleen vragen de mensen die kritisch zijn dat we beter źijn dat vorig jaar en dat.had gewoon moeten kunnen , aangezien.je alleen de verdediging had moeten en kunnen upgraden
In Amsterdam zeggen ze dat ze kritisch zijn etc. Maar PSV supporters zijn de laatste jaren echt heel negatief vind ik. Inderdaad je hebt gelijk, kom op! Ledezma kan zich prima ontwikkelen. Direct dat affakkelen van de spelers ben ik ook wel een beetje beu.
Zo. Proost op de overwinning.
Ik fakkel niemand af. Ledezma heeft het prima gedaan de afgelopen wedstrijden. Maar het is geen RB.
Vind het merkwaardig dat al een maand of 4 bekend is dat Dest zo ongeveer dit hele seizoen gaat missen en dat het dan op de laatste dag aan moet komen om die plek in te vullen. Een positie die erg belangrijk is in het systeem van Bosz. En nee, voor mij is Van Aanholt zeker niet heilig maar hij is wel beter dan Dams/Oppegard.
XaviS7mons wrote: ↑01 Sep 2024, 20:52Is echt geen PSV-niveau hoor. Ook niet als rechtsback. Als je hem tegen een Luis Diaz zet wordt hij aan zijn alle kanten voorbijgelopen
En dat zou een Jordan Teze niet gebeuren?
Hou toch op. Wij moeten een selectie hebben met spelers die de potentie hebben voor de absolute top en aanvulling met ervaring en hele goede selectiespelers.
Heb echt het idee dat men hier soms de realiteit kwijt is van waar PSV staat in de voetbalpiramide.
We zijn een subtopper in Europa en een topclub in Nederland. En ja dat zijn we ook met de huidige selectie.
In het topic “Renan Lodi” is een artikel geplaatst die aangeeft dat Al Hilal hem niet kan inschrijven (te veel buitenlandse spelers). Wellicht wordt hij onze verassingsaankoop (huur) morgen. Ik vind het maar een vaag verhaal, de hele window wel opzoek geweest naar een linksback en nu niet meer.
XaviS7mons wrote: ↑01 Sep 2024, 20:52Is echt geen PSV-niveau hoor. Ook niet als rechtsback. Als je hem tegen een Luis Diaz zet wordt hij aan zijn alle kanten voorbijgelopen
En dat zou een Jordan Teze niet gebeuren?
Hou toch op. Wij moeten een selectie hebben met spelers die de potentie hebben voor de absolute top en aanvulling met ervaring en hele goede selectiespelers.
Heb echt het idee dat men hier soms de realiteit kwijt is van waar PSV staat in de voetbalpiramide.
We zijn een subtopper in Europa en een topclub in Nederland. En ja dat zijn we ook met de huidige selectie.
Ledezma is een middenvelder die bij New York City niet eens aan de bak kwam. Hou toch op met je potentie voor de absolute top. Hij mag blij zijn als Heracles hem wil hebben en hier staat hij in de basis omdat Earnie dramatisch werk verricht
EllermanJ wrote: ↑01 Sep 2024, 20:59
Vind het merkwaardig dat al een maand of 4 bekend is dat Dest zo ongeveer dit hele seizoen gaat missen en dat het dan op de laatste dag aan moet komen om die plek in te vullen. Een positie die erg belangrijk is in het systeem van Bosz. En nee, voor mij is Van Aanholt zeker niet heilig maar hij is wel beter dan Dams/Oppegard.
In de rol die Dams vandaag had durf ik wel te stellen dat hij beter is dan vAanholt.
Ledezma is een middenvelder die bij New York City niet eens aan de bak kwam. Hou toch op met je potentie voor de absolute top. Hij mag blij zijn als Heracles hem wil hebben en hier staat hij in de basis omdat Earnie dramatisch werk verricht
Lezen is moeilijk he? Ledezma valt niet bij de spelers met potentie voor de absolute top, maar is een uitstekende selectiespeler.
Lezen is moeilijk he? Ledezma valt niet bij de spelers met potentie voor de absolute top, maar is een uitstekende selectiespeler.
Lees nog eens terug, je haalt de zaken door elkaar.
Is echt geen PSV-niveau hoor. Ook niet als rechtsback. Als je hem tegen een Luis Diaz zet wordt hij aan zijn alle kanten voorbijgelopen
Beetje gek om te stellen dat ie geen PSV niveau is en dan aan te komen zetten met Luis Diaz als tegenstander, die natuurlijk vér boven het niveau zit waar PSV meestal tegen speelt.
Ik vind het een heel gezocht argument om te verantwoorden dat je als supporter, zeker nu we op nationaal sportief én financieel de wind mee hebben, geen kritisch geluid mag geven over het feit dat je met twee heel lichte linksbacks uit de eigen opleiding zit omdat je niet in staat bent geweest iets beters aan te trekken en op rechtsback transfervrij een twijfelachtige brekebeen van 29 hebt aangetrokken om te voorkomen dat een omgeturnde nummer 10 van 23 de meubels moet redden op die positie.
Van die kleindenkerij zijn we wel af hoor en ondanks de beperkte budgetten tov andere ploegen in Europa legt Stewart gelukkig zelf de lat ook wel hoger, want die zal (intern) ook erkennen dat de situatie achterin verre van ideaal is.
Last edited by O Goleiro Grande on 01 Sep 2024, 22:33, edited 1 time in total.