PSV heeft gewoon een sterke selectie. Mensen doen net alsof Mauro altijd geblesseerd is maar van de laatste vijf seizoen heeft hij alleen onder RvN weinig gespeeld. Buiten dat seizoen speelde hij sinds 2019/22 gemiddeld 22 wedstrijden per seizoen... Niet heel veel, maar chronisch geblesseerd is ie ook niet, en hij doet het gewoon goed op die positie.
Dat je dan na Mauro - die al tweede keus is - slechts twee jeugdspelers hebt, lijkt me voor een club als PSV echt de normaalste zaak van de wereld. Dat je Ledezma aan de andere kant de kans geeft achter Karsdorp lijkt me ook niet meer dan normaal.
Zulke grepen zijn ook gewoon het lot van een club als PSV. Vorig jaar kreeg Babadi daardoor de ruimte, het jaar daarvoor gooide RvN Bakayoko en Saibari voor de leeuwen. Hoort erbij.
Transferwindow 2024/25
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Maria-Franciscus for the post (total 5):
- JandeVakantieman • TomV23 • DezoonvanAad • Psvamsterdam1913ab • Tutti Frutti
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Klopt. En Teze ook. En Dumfries in z'n tijd bij PSV ook. En als een fitte Dest er zou spelen ook.XaviS7mons wrote: ↑01 Sep 2024, 20:52Als je hem tegen een Luis Diaz zet wordt hij aan zijn alle kanten voorbijgelopenJandeVakantieman wrote: ↑01 Sep 2024, 20:51
Hoezo niet? Hij doet het tot nu toe prima en heeft in principe alles om zich te kunnen ontwikkelen tot een goede rechtsback.
We hoeven niet zoals Ajax iedere jeugdspeler die drie keer kan hooghouden uit te roepen tot de nieuwe reïncarnatie van Maradona, maar ik vind dat we best wat positiever mogen zijn over spelers die het gewoon prima doen en zich nog verder kunnen ontwikkelen.
Sinds wanneer heeft PSV backs gehad die verdedigend stand zouden houden tegen de betere buitenspelers van de wereld?
Prima als je hem niet goed genoeg vindt (of denkt te vinden, want hij is op deze positie nog niet door het ijs gezakt in ieder geval), maar als bovenstaande de maatstaf wordt dan ga je nog heel vaak teleurgesteld worden door PSV spelers.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 4):
- Eindhovenvoetbal • Lente • JandeVakantieman • Maria-Franciscus
-
- Vaste waarde in elftal
En als we Sepp en Lodi gehaald zouden hebben waren we al zeker van plek 9 t/m 24?milansandro wrote: ↑01 Sep 2024, 20:57Tsja Standbeeldje..Standbeeld wrote: ↑01 Sep 2024, 20:50
Mocht de selectie zo blijven zoals 'ie nu is, dan zou ik kritiek wel kunnen plaatsen. Zolang het hier netjes verwoord wordt heb ik er geen moeite mee. Probleem is alleen dat het voor sommigen direct doorslaat naar extremiteiten.
Naar het lijkt blijft de selectie zoals ie nu is, Rik geeft dat ook aan in zijn tweet ..
Op links is het wmb totaal niet CL waardig..
Op rechts, zonder Karsdorp, blijft het ook behelpen..
Flamingo heeft nul CL ervaring..
Met Nagalo is het ook even afwachten hoe hij gaat presteren in de CL..
Dat zijn al heel wat liabilities..
Sepp met precies net zoveel ervaring als Flamingo en Lodi die zandkastelen gemaakt heeft als ie zijn geld niet aan het tellen was.
Liabilities zal een club als PSV echt altijd houden, het is al een wonder wat een kwaliteit we eigenlijk op het middenveld en voorin hebben lopen.
Ik ben het heus met jullie eens hoor dat het zeer broos is achterin maar het is ook niet zo eenvoudig op te lossen als wat jullie beweren.
- These users thanked the author Jeronimo for the post (total 3):
- Hatseflats • TomV23 • Psvamsterdam1913ab
-
- Vaste waarde in elftal
Gerets en Heinze!! En Manolev natuurlijk29.04.2007 wrote: ↑01 Sep 2024, 21:15Klopt. En Teze ook. En Dumfries in z'n tijd bij PSV ook. En als een fitte Dest er zou spelen ook.XaviS7mons wrote: ↑01 Sep 2024, 20:52
Als je hem tegen een Luis Diaz zet wordt hij aan zijn alle kanten voorbijgelopen
Sinds wanneer heeft PSV backs gehad die verdedigend stand zouden houden tegen de betere buitenspelers van de wereld?
Prima als je hem niet goed genoeg vindt (of denkt te vinden, want hij is op deze positie nog niet door het ijs gezakt in ieder geval), maar als bovenstaande de maatstaf wordt dan ga je nog heel vaak teleurgesteld worden door PSV spelers.
-
- Regelmatige invaller
Opzich heb ik vertrouwen genoeg dat we met deze selectie de ED moeten kunnen winnen, mede doordat ze in Rotterdam weer een dramatische start hebben gemaakt.
Echter vind ik het wel komisch dat kritiek op Stewart wekenlang gepareerd werd obv het feit dat we nog voldoende tijd hebben en dat de lijstjes klaar liggen. Volgens mij hebben we de onderste opties van de lijst binnen gehaald en is de defensie extreem kwetsbaar. Dat Dams, met alle respect voor de jongen, vandaag in de basis start zeg genoeg. Deze verdediging is niet goed genoeg voor topniveau, imo zelf met Nagalo (zal echt veel tijd nodig hebben om zich aan te passen) en Karsdorp (zal tijd nodig hebben om fit te worden, laten we überhaupt dat hij z’n niveau weer gaat halen).
Echter vind ik het wel komisch dat kritiek op Stewart wekenlang gepareerd werd obv het feit dat we nog voldoende tijd hebben en dat de lijstjes klaar liggen. Volgens mij hebben we de onderste opties van de lijst binnen gehaald en is de defensie extreem kwetsbaar. Dat Dams, met alle respect voor de jongen, vandaag in de basis start zeg genoeg. Deze verdediging is niet goed genoeg voor topniveau, imo zelf met Nagalo (zal echt veel tijd nodig hebben om zich aan te passen) en Karsdorp (zal tijd nodig hebben om fit te worden, laten we überhaupt dat hij z’n niveau weer gaat halen).
- These users thanked the author ArdaMattaveld for the post (total 3):
- Noudke • FieseFriedrich • Bombel500
- Hatseflats
- Vedette
Champions League niveau is ook de grootste kul. Op wat voor niveau denk je dan? De nieuw Davies? Mendy?
Zelfs Zinchenko was bij PSV in eerste instantie niet goed genoeg als je kijkt naar het 'CL-niveau'. Ik weet het niet hoor, maar zou een Zalewski wel die zogenaamde niveau hebben? Ik waag het te betwijfelen.
Dit is PSV die zeeeeer zorgvuldig met de centjes om moet gaan. Je kan gewoon niet zomaar iemand van een dusdanig niveau vastleggen die voor PSV wil spelen en ook nog betaalbaar is. Misschien wordt Dams wel de nieuwe revelatie dit seizoen. Weten jullie veel.
Zelfs Zinchenko was bij PSV in eerste instantie niet goed genoeg als je kijkt naar het 'CL-niveau'. Ik weet het niet hoor, maar zou een Zalewski wel die zogenaamde niveau hebben? Ik waag het te betwijfelen.
Dit is PSV die zeeeeer zorgvuldig met de centjes om moet gaan. Je kan gewoon niet zomaar iemand van een dusdanig niveau vastleggen die voor PSV wil spelen en ook nog betaalbaar is. Misschien wordt Dams wel de nieuwe revelatie dit seizoen. Weten jullie veel.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 8):
- Jeronimo • JandeVakantieman • SKERLA • Johann Vogelaar • Ronzz • TomV23 • 29.04.2007 • Tutti Frutti
-
- Veelbelovend talent
Heb jij oprecht het idee dat PSV een club is die even een rechtsback kan aantrekken die het niveau heeft om een Luis Diaz uit de wedstrijd te spelen?XaviS7mons wrote: ↑01 Sep 2024, 20:52Is echt geen PSV-niveau hoor. Ook niet als rechtsback. Als je hem tegen een Luis Diaz zet wordt hij aan zijn alle kanten voorbijgelopenJandeVakantieman wrote: ↑01 Sep 2024, 20:51
Hoezo niet? Hij doet het tot nu toe prima en heeft in principe alles om zich te kunnen ontwikkelen tot een goede rechtsback.
We hoeven niet zoals Ajax iedere jeugdspeler die drie keer kan hooghouden uit te roepen tot de nieuwe reïncarnatie van Maradona, maar ik vind dat we best wat positiever mogen zijn over spelers die het gewoon prima doen en zich nog verder kunnen ontwikkelen.
Volgens mij is de realiteitszin volledig zoek bij sommige supporters. We hebben de ambitie om Europees steeds beter te presteren maar het is onrealistisch om te verwachten dat wij op elke positie (meerdere) spelers kunnen hebben die dat als basis-niveau hebben. Als we Europees willen stunten dan zal dat nog altijd door een sterk collectief moeten gebeuren. Dan moeten alle puzzelstukjes samenvallen en moeten we geluk hebben met spelers die zich boven verwachting ontwikkelen.
Om te verwachten dat je back-up rechtsback van het niveau moet zijn dat die zich even staande houdt tegen de buitenspelers van Liverpool is gewoon belachelijk.
We hebben nu een sterke selectie staan met inderdaad ook een paar (op CL-niveau) zwakkere plekken. Een linksback erbij om de blessure van Dest te overbruggen zou ideaal zijn, maar aangezien we met Mauro daar ook nog een goede speler hebben kan ik best begrijpen dat we daar niet zomaar miljoenen op kapot slaan. Op rechtsback hebben we met Karsdorp en Ledezma voor de Eredivisie meer dan voldoende kwaliteit en ook echt wel potentiële upside om Europees goed mee voor de dag te komen. In het centrum is het de vraag hoe goed Flamingo en Nagalo zich kunnen ontwikkelen en of die aan kunnen haken op CL-niveau. Maar aangezien we een goed draaiend team hebben met een goede coach denk ik dat dit voor jonge spelers de ideale condities zijn om zich te ontwikkelen.
- These users thanked the author JandeVakantieman for the post (total 6):
- SKERLA • Hatseflats • Jeronimo • TomV23 • Eenhoopjob • Balinho
-
- Lid scoutingsteam
Ik vind dat geen kul hoor. Tussen Davies of Mendy en Mauro of Dams zit een groot verschil vol andere, goeie spelers die uitstekende vleugelspelers lam kunnen leggen. PSV heeft na de blessure van Dest maandenlang de tijd gehad om daar een goede speler voor te vinden en dat is tot op heden niet gelukt, en het is maar de vraag of het nog gaat lukken. PSV heeft ook een budget dat groot genoeg is om zo'n speler te vinden. Kortom: je hebt alle tijd gehad, je hebt de middelen, maar toch is het niet gelukt. Wat daar de reden voor is, dat weten ze alleen intern, maar het is iets waar we wel kritisch op mogen zijn. Je kan als club niet openlijk uitspreken ambities te hebben die verder reiken dan alleen het halen van de landstitel, om vervolgens met deze defensie aan te komen. Dat is niet goed genoeg.Hatseflats wrote: ↑01 Sep 2024, 21:37 Champions League niveau is ook de grootste kul. Op wat voor niveau denk je dan? De nieuw Davies? Mendy?
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 24):
- EllermanJ • Fonzerilli • MR02 • LucieNilis • Leon77M • FreyrJoster • Kingfisher • Søren • Noudke • TylerDurdn • El Sordo • FieseFriedrich • BarryBanaan • TomPSV • Makaveli • DeBruyne • ArdaMattaveld • danko-lazovic • Bombel500 • Hipster4Life • Doperwt11 • Noosa • loginnaam • LeandroBonfim
-
- Vaste waarde in elftal
Luis Diaz is misschien overdreven, maar tegen Feyenoord was het ook al zo lek als een mandje. Moet je nagaan tegen een PSG of Juventus. Daar kan je echt niet mee komen aanzetten met een Dams of Ledezma hoor, met Dest en Teze kwam je nog aardig voor de dagJandeVakantieman wrote: ↑01 Sep 2024, 21:39Heb jij oprecht het idee dat PSV een club is die even een rechtsback kan aantrekken die het niveau heeft om een Luis Diaz uit de wedstrijd te spelen?XaviS7mons wrote: ↑01 Sep 2024, 20:52
Is echt geen PSV-niveau hoor. Ook niet als rechtsback. Als je hem tegen een Luis Diaz zet wordt hij aan zijn alle kanten voorbijgelopen
Volgens mij is de realiteitszin volledig zoek bij sommige supporters. We hebben de ambitie om Europees steeds beter te presteren maar het is onrealistisch om te verwachten dat wij op elke positie (meerdere) spelers kunnen hebben die dat als basis-niveau hebben. Als we Europees willen stunten dan zal dat nog altijd door een sterk collectief moeten gebeuren. Dan moeten alle puzzelstukjes samenvallen en moeten we geluk hebben met spelers die zich boven verwachting ontwikkelen.
Om te verwachten dat je back-up rechtsback van het niveau moet zijn dat die zich even staande houdt tegen de buitenspelers van Liverpool is gewoon belachelijk.
We hebben nu een sterke selectie staan met inderdaad ook een paar (op CL-niveau) zwakkere plekken. Een linksback erbij om de blessure van Dest te overbruggen zou ideaal zijn, maar aangezien we met Mauro daar ook nog een goede speler hebben kan ik best begrijpen dat we daar niet zomaar miljoenen op kapot slaan. Op rechtsback hebben we met Karsdorp en Ledezma voor de Eredivisie meer dan voldoende kwaliteit en ook echt wel potentiële upside om Europees goed mee voor de dag te komen. In het centrum is het de vraag hoe goed Flamingo en Nagalo zich kunnen ontwikkelen en of die aan kunnen haken op CL-niveau. Maar aangezien we een goed draaiend team hebben met een goede coach denk ik dat dit voor jonge spelers de ideale condities zijn om zich te ontwikkelen.
- These users thanked the author XaviS7mons for the post:
- Bombel500
-
- Talent
Maar zo gek is het toch niet dat er wat onvrede is? Ik denk dat weinigen hier tevreden waren geweest als in mei gezegd was dat we de 1e CL wedstrijd ingaan met Mauro-Boscagli-Flamingo-Ledezma achterin. Als je dat gezegd had, dan was je waarschijnlijk verzekerd dat Earnie echt wel wat beters bij elkaar zou koken.
Ja, een Ledezma kan zich openbaren als een fittere versie van Mauro. Dams is wellicht in de jeugd anders gebruikt en blijkt nu een groter talent dan tot nu toe gedacht. Of Oppegard gooit die hoogspanning eindelijk van zich af, en weet daarmee de defensive foutjes te beperken tot een redelijk niveau. Blijken Nagalo en Flamingo bullseye keuzes. Het zou op zich allemaal best kunnen. Maar we hebben jarenlang moeten horen dat het allemaal moeilijk was. Bij selectie bouwen moest rekening gehouden worden met voorrondes CL, er moest nog wat puingeruimd worden met miskopen uit het verleden en dat soort argumenten. Nu hadden we wel eens de luxepositie om door te bouwen op een superseizoen zonder per se te hoeven verkopen. En toch hebben we die stap defensief niet weten te zetten. Dan is het toch logisch dat sommigen er teleurgesteld over zijn dat dat niet is gelukt? En gezien de namen waar we aan gelinkt zijn, vermoed ik dat Earnie daar zelf ook bijhoort. Er zal niet voor niets ingezet zijn op spelers die uitblonken in de BL (Sepp, Itakura) of in het niet al te verre verleden goede spelers waren in de Europese top (Lodi).
Er zal niemand (hoop ik toch ) serieus beweren dat we even Davies of Alaba op moesten halen. Maar ik mag hopen dat we toch, zeker gezien onze uitgangspositie, wel mogen hopen op net iets meer op linksback dan een blessuregevoelige speler, iemand met in totaal ongeveer een half seizoen eredivisie in de benen en een jonge jongen die nog nooit hoger dan de KKD had gespeeld. Daar mag je best kritisch op zijn, hoop ik.
Ja, een Ledezma kan zich openbaren als een fittere versie van Mauro. Dams is wellicht in de jeugd anders gebruikt en blijkt nu een groter talent dan tot nu toe gedacht. Of Oppegard gooit die hoogspanning eindelijk van zich af, en weet daarmee de defensive foutjes te beperken tot een redelijk niveau. Blijken Nagalo en Flamingo bullseye keuzes. Het zou op zich allemaal best kunnen. Maar we hebben jarenlang moeten horen dat het allemaal moeilijk was. Bij selectie bouwen moest rekening gehouden worden met voorrondes CL, er moest nog wat puingeruimd worden met miskopen uit het verleden en dat soort argumenten. Nu hadden we wel eens de luxepositie om door te bouwen op een superseizoen zonder per se te hoeven verkopen. En toch hebben we die stap defensief niet weten te zetten. Dan is het toch logisch dat sommigen er teleurgesteld over zijn dat dat niet is gelukt? En gezien de namen waar we aan gelinkt zijn, vermoed ik dat Earnie daar zelf ook bijhoort. Er zal niet voor niets ingezet zijn op spelers die uitblonken in de BL (Sepp, Itakura) of in het niet al te verre verleden goede spelers waren in de Europese top (Lodi).
Er zal niemand (hoop ik toch ) serieus beweren dat we even Davies of Alaba op moesten halen. Maar ik mag hopen dat we toch, zeker gezien onze uitgangspositie, wel mogen hopen op net iets meer op linksback dan een blessuregevoelige speler, iemand met in totaal ongeveer een half seizoen eredivisie in de benen en een jonge jongen die nog nooit hoger dan de KKD had gespeeld. Daar mag je best kritisch op zijn, hoop ik.
- These users thanked the author MR02 for the post (total 9):
- Noudke • FreyrJoster • JandeVakantieman • Ittot • Joenepsv • TomPSV • danko-lazovic • Bombel500 • Juancho
- Hatseflats
- Vedette
Ah, nice. Champions League niveau!
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Psvamsterdam1913ab
-
- Jeugdinternational
Ik vind het erg jammer dat ze kans hebben laten liggen om weer zo´n goed elftal als in het seizoen 2004/2005 neer te zetten. Nu lijkt de verdediging er toch te zwak voor.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Mark van Bommel
Natuurlijk gaat PSV niet zomaar een speler halen die Diaz met zekerheid uit de wedstrijd speelt. Maar we zitten inmiddels wel op een budgetniveau dat je prima fatsoenlijke verdedigers kan halen die het Eredivisieniveau overstijgen. We kunnen nu op spelers bieden die direct meerwaarde hebben, dat is wel eens anders geweest. PSV wilde minstens 15 miljoen betalen voor Itakura en Sep, wellicht kan PSV zelfs wat daarboven nog zitten in een uitzonderlijk geval. Voor dat bedrag kan je in heel Europa fatsoenlijke verdedigers halen die beter waren dan Ramalho en Teze. Maar nu je in een hoger niveau biedt merk je ook dat de onderhandelingen een stuk complexer zijn dan de spelers die we eerder haalden. Het zijn nu grotere clubs die wel wat gewend zijn, zeker als het om hun echt kwalitatief goede spelers gaat. Het lijkt alsof PSV dat nog niet gewend is, of spannend vindt. We hebben te lang vastgehouden aan te weinig en te moeilijke opties. Of zijn te laat in de race gekomen zoals bij Itakura. En Nagalo kan zomaar een topper worden, maar je ziet ook dat de onderhandelingen daar zo klaar waren. Toch een niveautje lager nog, ook de club met wie je onderhandelt. Het is niet voor niets dat PSV Nagalo achter de hand hield.
Al met al mag je dus prima zeggen dat het geen geslaagde transferwindow was omdat de beoogde doelen onvoldoende zijn gehaald en we uiteindelijk toch uit een ander niveau spelers gehaald hebben dan we liever wilden.
Al met al mag je dus prima zeggen dat het geen geslaagde transferwindow was omdat de beoogde doelen onvoldoende zijn gehaald en we uiteindelijk toch uit een ander niveau spelers gehaald hebben dan we liever wilden.
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Je kunt generaties nooit met elkaar vergelijken. Maar als je ziet hoe dichtbij we vorig jaar bij een volgende ronde CL waren tegen Dortmund, dan zitten we daar nu ook helemaal niet zover vanaf. Ik denk dat je met 1 echte ervaren leider erbij zomaar kunt stunten. Ik denk aan een Mats Hummels.Fonzerilli wrote: ↑01 Sep 2024, 21:55 Ik vind het erg jammer dat ze kans hebben laten liggen om weer zo´n goed elftal als in het seizoen 2004/2005 neer te zetten. Nu lijkt de verdediging er toch te zwak voor.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
- Lente
- Meervoudig international
Grappig, ik heb straks nog ff gekeken naar de selectie die er stond in de halve finale tegen AC Milan. Toen stond ook gewoon Theo Lucius en Wilfred Bouma in de basis achterin, Vennegoor of Hesselink in de spits en was Robert je invaller.Fonzerilli wrote: ↑01 Sep 2024, 21:55 Ik vind het erg jammer dat ze kans hebben laten liggen om weer zo´n goed elftal als in het seizoen 2004/2005 neer te zetten. Nu lijkt de verdediging er toch te zwak voor.
- These users thanked the author Lente for the post (total 4):
- JandeVakantieman • Maria-Franciscus • LucieNilis • NewKid
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Bankzitter
Ach ja wederom zeg ik het
Je haalt 2 verdedigers
1 heel de voorbereiding individueel getraind
2 heeft sinds 10-6 wel geteld 7 min gespeeld en dat moet ons naar een hoger plan gaan brengen. Nou ik had toch verwacht dat onze td door zou pakken
Je haalt 2 verdedigers
1 heel de voorbereiding individueel getraind
2 heeft sinds 10-6 wel geteld 7 min gespeeld en dat moet ons naar een hoger plan gaan brengen. Nou ik had toch verwacht dat onze td door zou pakken
- These users thanked the author vak kk 1988 for the post (total 4):
- Søren • Fonzerilli • Hipster4Life • Doperwt11
-
- Vaste waarde in elftal
Precies dit! Als je hele team functioneert dan moet je eens kijken hoe middelmatige spelers groeien.Lente wrote: ↑01 Sep 2024, 22:02Grappig, ik heb straks nog ff gekeken naar de selectie die er stond in de halve finale tegen AC Milan. Toen stond ook gewoon Theo Lucius en Wilfred Bouma in de basis achterin, Vennegoor of Hesselink in de spits en was Robert je invaller.Fonzerilli wrote: ↑01 Sep 2024, 21:55 Ik vind het erg jammer dat ze kans hebben laten liggen om weer zo´n goed elftal als in het seizoen 2004/2005 neer te zetten. Nu lijkt de verdediging er toch te zwak voor.
Kijk anders eens naar het succesvolle Ajax van een paar jaar geleden en hoe die spelers het afzonderlijk doen bij hun volgende clubs.
-
- Vaste waarde in elftal
Tja als je 3 weken weet dat Teze weggaat en op de laatste dag komt aankakken met een niet fitte Karsdorp, dan doe je iets niet goed lijkt me. En dan je op de fitheid van Mauro vertrouwd, die sws het niveau als basisspeler niet aan kan, heb je het compleet laten lopen deze window en verdien je niets meer dan een dikke onvoldoende Earnest!
- These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 7):
- Menno1 • Søren • DoelbewustProvoceren • vak kk 1988 • Bombel500 • Hipster4Life • Slaro
- De Realist
- Internationale topspeler
Zie ik niet gebeuren, daarvoor vind ik Rikkert te stellig dat er buiten de twee beloftes niks meer komt. Gemiste kans wat mij betreft, maar PSV heeft gewoon de pech dat juist dit jaar de markt gestagneerd is.Ted Lasso wrote: ↑01 Sep 2024, 22:01Je kunt generaties nooit met elkaar vergelijken. Maar als je ziet hoe dichtbij we vorig jaar bij een volgende ronde CL waren tegen Dortmund, dan zitten we daar nu ook helemaal niet zover vanaf. Ik denk dat je met 1 echte ervaren leider erbij zomaar kunt stunten. Ik denk aan een Mats Hummels.Fonzerilli wrote: ↑01 Sep 2024, 21:55 Ik vind het erg jammer dat ze kans hebben laten liggen om weer zo´n goed elftal als in het seizoen 2004/2005 neer te zetten. Nu lijkt de verdediging er toch te zwak voor.
Aan de andere kant daardoor wel het team grotendeels bij elkaar weten te houden. Met de kanttekening dat je Dest zeker wel mist en je dus minder bent dan vorig jaar.
Lente ik vind Lucius/Bouma een paar klasses beter dan Ledezma/Dams of Karsdorp/Mauro, waarbij ik nog maar moet ziek wanneer die laatste twee überhaupt fit gaan zijn
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Veelbelovend talent
Zeker. Die teleurstelling deel ik ook, maar ik vind de negativiteit wel heel overdreven bij sommigen. We hadden natuurlijk gehoopt nu echt een aantal flinke stappen te maken en dat valt met de huidige verdediging gewoon tegen. Maar tegelijkertijd hebben we al onze sterkhouders behouden en zijn we daardoor waarschijnlijk op het middenveld en in de aanval zelfs nog sterker geworden. En hoewel de verdediging tegenvalt denk ik dat het ook weer niet zo slecht is als geschetst wordt. We hebben er met Nagalo en Flamingo twee echt talentvolle spelers bij, en Karsdorp is ook een speler die een heel hoog niveau aan kan tikken. Daarnaast sluit ik niet uit dat Dams en/of Ledezma kunnen gaan verrassen dit seizoen. En met Mauro en Dest heb je natuurlijk nog twee kwaliteitspelers die op beide flanken kunnen spelen.MR02 wrote: ↑01 Sep 2024, 21:46 Maar zo gek is het toch niet dat er wat onvrede is? Ik denk dat weinigen hier tevreden waren geweest als in mei gezegd was dat we de 1e CL wedstrijd ingaan met Mauro-Boscagli-Flamingo-Ledezma achterin. Als je dat gezegd had, dan was je waarschijnlijk verzekerd dat Earnie echt wel wat beters bij elkaar zou koken.
- Lente
- Meervoudig international
Aan de hand van Alex en Lee wel, maar individueel vind ik ze geen CL niveau en ook niet beter dan Krasdorp of Mauro (maar ik verwacht sowieso geen 11 spelers die individueel allemaal CL niveau zijn).De Realist wrote: ↑01 Sep 2024, 22:06vind Lucius/Bouma een paar klasses beter dan Ledezma/Dams of Karsdorp/Mauro
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Het was vandaag toch warm genoeg om het een en andere vloeibaar te laten worden.. Erg jammer en het rijmt gewoon niet met de uitgesproken ambities. Er is en moet altijd ruimte voor talent zijn, maar we kunnen prima concluderen dat Oppegard dat talent niet heeft en Mauro gewoon een enorme joker is wbt inzetbaarheid, waarbij die qua niveau ook meer een back up is. Dat Dams het goed doet momenteel is alleen maar mooi meegenomen maar natuurlijk ook niet om al op te vertrouwen. Daarnaast is bij velen hier het ambitie niveau erg armoedig. We hebben/hadden nu een kans om een elftal neer te zetten inclusief coach wat eens een keer hoge ogen kan gooien in Europa. Volgend jaar is de kans groot dat we weer opnieuw kunnen beginnen en juist dat is nu dus zo jammer.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 2):
- Søren • Fonzerilli
-
- Nationale topspeler
Ik snap dat ze op hun centjes moeten passen, maar een zwakke verdediging kan indirect ook zorgen voor kapitaalvernietiging. We hebben met Veerman wel gezien dat goed presteren op het hoogste niveau belangrijk is. Als PSV door deze verdediging een slechte CL campagne heeft gaat dit ook impact krijgen in een volgende transferwindows. Zelfs als we eenvoudig kampioen worden
- These users thanked the author Bram for the post:
- FreyrJoster