John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Gudelj?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2021, 17:16 Opvallend dat niemand de meest voor de hand liggende naam in Spanje weet te noemen :clown:
Wat moeten we met Messi dan? Laat lekker daar joh.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2021, 17:16 Opvallend dat niemand de meest voor de hand liggende naam in Spanje weet te noemen :clown:
Andres Guardado? Die gaat toch niet meer terugkomen? Die gaat zijn loopbaan afsluiten in Amerika dacht ik.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zo, ik zie 5 nieuwe pagina's in het John de Jong topic, dus ik dacht: die heeft Messi gecontracteerd. Gaat het om Vriends, een of andere vrouwelijke poster waar ik het bestaan niet vanaf wist en het affakkelen van de Shoving (wat het dan weer wat draaglijker maakte ;) )

Is er ook nog echt nieuws?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Sjon is lekker bezig. Allemaal lijntjes uitgegooid, gesprekken die lopen, kan snel handelen als het moet. Hij zal ook wel weten welke uitgaande transfers nagenoeg zeker zijn en hij speelt hoogstwaarschijnlijk ook al in op evt. ongewenste uitgaande transfers en zal zich dit keer niet zo makkelijk laten verrassen zoals toen met Lammers.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Overigens begrijp ik wel waarom posters extra kritisch zijn. PSV heeft een extra lening van 50 miljoen gekregen. Het is echt fuck or walk deze zomer: alle aankopen moeten top zijn, als we willen concureren met Ajax en afstand willen nemen van Feyenoord (LOL) en AZ, plus uiteraard Europees een vuist kunnen maken.

Zeker als we investeren in oudere spelers, dan moeten deze jongens niet alleen mee kunnen; ze moeten een absolute meerwaarde zijn om de juiste impact te hebben.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 19 May 2021, 17:54 Zo, ik zie 5 nieuwe pagina's in het John de Jong topic, dus ik dacht: die heeft Messi gecontracteerd. Gaat het om Vriends, een of andere vrouwelijke poster waar ik het bestaan niet vanaf wist en het affakkelen van de Shoving (wat het dan weer wat draaglijker maakte ;) )

Is er ook nog echt nieuws?
Het is nu nog lijntjes-uitgooi tijd.
Transfermarkt opent 1 juli. Alleen Engeland gvd weer 3 weken eerder.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 19 May 2021, 16:10 Als het om gearriveerde spelers gaat dan is dat volledig in lijn met de namen die links en rechts uit andere landen opduiken. We gaan een ervaren as vol leiderschap neerzetten en ook op tijd voor de voorbereiding heb ik zo het gevoel.
Ik geloof het allemaal pas als [mention]PCGC[/mention] zegt dat het miskopen zijn.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 19 May 2021, 18:02 Overigens begrijp ik wel waarom posters extra kritisch zijn. PSV heeft een extra lening van 50 miljoen gekregen. Het is echt fuck or walk deze zomer: alle aankopen moeten top zijn, als we willen concureren met Ajax en afstand willen nemen van Feyenoord (LOL) en AZ, plus uiteraard Europees een vuist kunnen maken.
Is dat niet een redelijk onrealistische wens? Zelfs de beste TD met het meeste geld ter wereld zal niet alleen maar topaankopen (kunnen) doen. Gokjes heb je altijd en zekerheid nooit.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop ook echt dat het allemaal raak is, maar los van dat je slagen of falen van een speler niet altijd in de hand hebt als TD, moeten de spelers die je echt vooruit helpen ook maar net beschikbaar en haalbaar zijn.
Bubba Gump
Meervoudig international
Posts: 1,101
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 19 May 2021, 17:54 Zo, ik zie 5 nieuwe pagina's in het John de Jong topic, dus ik dacht: die heeft Messi gecontracteerd. Gaat het om Vriends, een of andere vrouwelijke poster waar ik het bestaan niet vanaf wist en het affakkelen van de Shoving (wat het dan weer wat draaglijker maakte ;) )

Is er ook nog echt nieuws?
Geen nieuws , en dat terwijl de tijd voor John, met de aankomende versoepelingen in de horeca, nu echt begint te dringen..
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Effe allemaal lachen?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 19 May 2021, 18:26
Menno1 wrote: 19 May 2021, 18:02 Overigens begrijp ik wel waarom posters extra kritisch zijn. PSV heeft een extra lening van 50 miljoen gekregen. Het is echt fuck or walk deze zomer: alle aankopen moeten top zijn, als we willen concureren met Ajax en afstand willen nemen van Feyenoord (LOL) en AZ, plus uiteraard Europees een vuist kunnen maken.
Is dat niet een redelijk onrealistische wens? Zelfs de beste TD met het meeste geld ter wereld zal niet alleen maar topaankopen (kunnen) doen. Gokjes heb je altijd en zekerheid nooit.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop ook echt dat het allemaal raak is, maar los van dat je slagen of falen van een speler niet altijd in de hand hebt als TD, moeten de spelers die je echt vooruit helpen ook maar net beschikbaar en haalbaar zijn.
Nee, ik vind het niet onrealistisch. De lat moet enorm omhoog. De tijd van vrijblijvende gokjes is voorbij. En tuurlijk kunnen er dingen fout gaan: een speler kan geblesseerd raken of een enorme vormdip hebben. Maar we kunnen het niet veroorloven om spelers te halen waarin later blijkt dat ze totaal niet complementair zijn of in het systeem passen. We kunnen ons geen bank veroorloven a la Guti, Bruma, Doan en Baumgartl. Dat was 35 miljoen op je bank ipv op je veld. Dat kan gewoon niet meer.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Vond hem best grappig.

However, we zijn vroeg actief met Van Ginkel, Ramalho en Davy Pröpper. Doorpakken nu John.
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Paco Casal wrote: 19 May 2021, 18:32 Vond hem best grappig.

However, we zijn vroeg actief met Van Ginkel, Ramalho en Davy Pröpper. Doorpakken nu John.
Image
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2021, 17:16 Opvallend dat niemand de meest voor de hand liggende naam in Spanje weet te noemen :clown:
Mi amigo?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ailon wrote: 19 May 2021, 18:12 Het is nu nog lijntjes-uitgooi tijd.
Transfermarkt opent 1 juli. Alleen Engeland gvd weer 3 weken eerder.
Ben je gek. De opening van het transferwindow (Frankrijk 9 juni en meestal volgen wij die datum allen echt duidelijk is het nog niet inderdaad) maakt niets uit voor het contracteren van spelers. Maar dan ook echt helemaal nul. Het window is alleen belangrijk voor het overschrijven van spelers niet voor het contracteren van spelers.

Tenzij er ook alleen maar lijntjes zijn uitgegooid naar Unnerstall door Twente en dat het ook enkel een lijntje naar Drommel is en dat we dat lijntje nog kunnen doorknippen. We verkochten ook Memphis voor de opening van het transferwindow.

Het window om lijntjes uit te gooien opende op 1 februari en is een week of twee dicht. De onderhandelingen zijn al lang en breed begonnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou Onana laatst nog een lijntje uitgegooid hebben?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Zit nu naar Feyenoord - Sparta te kijken. Die Vriends is best een goede speler. Heeft PCGC goed gezien.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Uitsluiten kan je het niet...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 19 May 2021, 19:26
Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2021, 17:16 Opvallend dat niemand de meest voor de hand liggende naam in Spanje weet te noemen :clown:
Mi amigo?
Nee, die niet. Omdat het allemaal prematuur is, zal ik mi amigo Ailon niet in verlegenheid brengen, maar als de naam lekt, dan zullen velen hier een "oh natuurlijk!" gevoel bekruipen :)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 19 May 2021, 20:55
Ailon wrote: 19 May 2021, 18:12 Het is nu nog lijntjes-uitgooi tijd.
Transfermarkt opent 1 juli. Alleen Engeland gvd weer 3 weken eerder.
Ben je gek. De opening van het transferwindow (Frankrijk 9 juni en meestal volgen wij die datum allen echt duidelijk is het nog niet inderdaad) maakt niets uit voor het contracteren van spelers. Maar dan ook echt helemaal nul. Het window is alleen belangrijk voor het overschrijven van spelers niet voor het contracteren van spelers.

Tenzij er ook alleen maar lijntjes zijn uitgegooid naar Unnerstall door Twente en dat het ook enkel een lijntje naar Drommel is en dat we dat lijntje nog kunnen doorknippen. We verkochten ook Memphis voor de opening van het transferwindow.

Het window om lijntjes uit te gooien opende op 1 februari en is een week of twee dicht. De onderhandelingen zijn al lang en breed begonnen.
Ik ben niet degene die gek is... met je Frankrijk op 9 juni
When does the 2021 summer transfer window open?
The summer transfer window will open on Wednesday June 9, 2021 for Premier League clubs and it will run for 12 weeks until 11pm BST (6pm ET) on Tuesday August 31.
That means transfers deals can be officially concluded before Euro 2020 kicks off on June 11.

League - Country - Transfer window opens - Transfer window closes
Premier League - England - June 9, 2021 - August 31, 2021
Bundesliga - German - July 1, 2021 - August 31, 2021
Ligue 1 - France - July 1, 2021 - August 31, 2021
La Liga - Spain - July 1, 2021 - August 31, 2021
Serie A - Italy - July 1, 2021 - August 31, 2021
Interestingly, the window in England opens sooner than that of its counterparts in Europe's other top leagues, which all align in terms of start date and finish date.

For La Liga, Serie A, the Bundesliga and Ligue 1, the summer transfer window is set to open on Thursday July 1, 2021 and will remain so until August 31.


Nederland volgt West-Europa dus de transferperiode opent op 1 juli 2021

Maar Ga vooral door mij woorden in de mond te leggen die ik niet gepost heb. :D
Heb nergens beweerd dat spelers contracten buiten de transferperiode onmogelijk zijn. Weet je wel wat transfer eigenlijk betekent?
Je draaft weer eens door.
Last edited by Ailon on 19 May 2021, 21:40, edited 2 times in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ailon wrote: 19 May 2021, 21:21 Maar Ga vooral door mij woorden in de mond te leggen die ik niet gepost heb.
Het gaat niet om de openingsdatum van het window. Totaal onbelangrijk. Jij zei dat het vooral de tijd is om lijntjes uit te leggen. Maar die tijd is al geweest.

Je kan prima spelers contracteren buiten het transferwindow. Talloze voorbeelden te over. Het window is uitsluitend ter overschrijving van spelers. Niets meer, niets minder. Unnerstall is al gepresenteerd als aankoop, Drommel is al gepresenteerd als aankoop. PSV is al in verregaande onderhandelingen met Pröpper.
Ailon wrote: 19 May 2021, 18:12 Het is nu nog lijntjes-uitgooi tijd.
Als jij serieus denkt dat clubs nu alleen lijntjes aan het uitgooien zijn dan snap je vrij weinig van de transfermarkt. Dat is al heel lang geleden gebeurd. Daar zijn ze al maanden mee bezig. De onderhandelingen lopen inmiddels. En de lijntjes van de opties die lager op de lijst staan worden warm gehouden.

De datum van 1 juli is de meest onbelangrijke datum in het transferwindow. Alleen de slotdatum is van belang. Hoe kunnen anders transfers van Unnerstall en Drommel al zijn aangekondigd en gepresenteerd?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gaan we weer, Forum fitttie tussen D'n Shoving en Ailon part 104.

https://media1.tenor.com/images/54995ef ... d=17023597
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Pffff, erg vermoeiend dit inderdaad. :hypnose:
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat gebitch over volstrekt oninteressante en irrelevante zaken de hele tijd, kom op jongens.
Post Reply