PSV - Go Ahead Eagles I Eredivisie (01/09/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Johann Vogel
Vedette

Juancho wrote: 01 Sep 2024, 20:08
Johann Vogel wrote: 01 Sep 2024, 20:04 Linksom of rechtsom, je wint vier keer eenvoudig met alweer een enorm doelsaldo. Ploegen als GAE, en Heracles zijn toch het gemiddelde van driekwart van de Eredivisie. Tegen zo veel aanvallend geweld is bijna geen enkele ploeg in Nederland opgewassen. Dat is fijn, ze komen allemaal met poep in de broek naar Eindhoven toe.

Wil je wat in Europa dan moet je heel kritisch blijven. Dat betekend dat grote kansen laat staan doelpunten weggeven onnodig is.
Dat zijn ook bepaalde doelen die je als team jezelf kan opleggen als je een wedstrijd toch wel wint. Als de tegenstander je niet (kan) motiveren dan moet je op een andere manier de lat hoger leggen zodat je je beter voorbereid op het Europese geweld.

En dit PSV geeft dus nog te veel weg tegen hele matige ploegen. Ookal win je uiteindelijk alsnog makkelijk, op Feyenoord na dan. Kan me ook niet voorstellen dat Bosz dit niet zorgelijk vindt en Earnie toch nog even bij de oren pakt voor defensieve versterkingen 😁

Het is wel zo dat er een nieuwe defensie staat. Je kan jongens als Dams, Oppegard, Ledezma en zelfs Flamingo niks kwalijk nemen. Het is wat dat betreft jammer dat de verdedigende versterkingen nu pas komen. Voordat ze zijn ingepast ben je weer eentijdje verder. Hopelijk wordt Nagalo snel binnengehaald, dan staan we weer wat verder. Kan je de interland periode gebruiken voor het fine tunen.
JChovanec
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Olivier kwam regelmatig geïrriteerd over, wat ik ook wel begrijp als je ziet wat er om hem heen staat. Flamingo is éën op één erg sterk en speelt de bal lekker rond. Hij mist wel echt snelheid, als er op de middenlijn verdedigd wordt en de bal wordt er overheen gelegd is hij zijn man kwijt. Hopen dat Rick snelheid heeft want dit gaat tegendoelpunten opleveren.
DonyellMalen
Legende

Rick is snel. Rappe Rick.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

JChovanec wrote: 01 Sep 2024, 20:38 Olivier kwam regelmatig geïrriteerd over, wat ik ook wel begrijp als je ziet wat er om hem heen staat. Flamingo is éën op één erg sterk en speelt de bal lekker rond. Hij mist wel echt snelheid, als er op de middenlijn verdedigd wordt en de bal wordt er overheen gelegd is hij zijn man kwijt. Hopen dat Rick snelheid heeft want dit gaat tegendoelpunten opleveren.
Flamingo gaf na afloop aan dat de grootste verandering voor hem, t.o.v. bij Utrecht het spelen met de grote ruimte in de rug is.
Juancho
Mister PSV

JChovanec wrote: 01 Sep 2024, 20:38 Olivier kwam regelmatig geïrriteerd over, wat ik ook wel begrijp als je ziet wat er om hem heen staat. Flamingo is éën op één erg sterk en speelt de bal lekker rond. Hij mist wel echt snelheid, als er op de middenlijn verdedigd wordt en de bal wordt er overheen gelegd is hij zijn man kwijt. Hopen dat Rick snelheid heeft want dit gaat tegendoelpunten opleveren.
Dat is hij bijna elke wedstrijd geweest. En terecht eigenlijk. Hij moet te veel bezig zijn met de andere 3. Logisch als je ziet wat er staat maar Ollie zal ook vast gehoopt te hebben op een topper naast en om hem heen op de backs.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
JChovanec
Meervoudig international

Juancho wrote: 01 Sep 2024, 20:48
Dat is hij bijna elke wedstrijd geweest. En terecht eigenlijk. Hij moet te veel bezig zijn met de andere 3. Logisch als je ziet wat er staat maar Ollie zal ook vast gehoopt te hebben op een topper naast en om hem heen op de backs.
Het viel me vandaag meer op, uiteraard ook doordat er meer aandacht voor had. Gauw de nieuwe spelers en Mauro inpassen. Maar wel weer enorm genoten van een aantal mooie aanvallen.
Lente
Meervoudig international

RIO wrote: 01 Sep 2024, 18:16
Lente wrote: 01 Sep 2024, 17:56

Keeper gaf hem een ‘paardenkus’. Uit voorzorg gewisseld. Leek niet op iets ernstigs, geen spierblessure oid.
Das de 2e keer dit seizoen. Kreeg er eentje geloof ik in een oefenwedstrijd.
Feyenoord schijnbaar, Peter benoemd het hier. Maar wat raar van die vierde official en Var om dat zo te zeggen.

Oh PSV wat je met me doet…
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Botsing met Benitez.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Lente wrote: 01 Sep 2024, 21:10 Maar wat raar van die vierde official en Var om dat zo te zeggen.

Dit zien ze dan weer wel, maar een 100% pingel doorgeven ho maar.
Lente
Meervoudig international

Grasmat wrote: 01 Sep 2024, 21:17
Lente wrote: 01 Sep 2024, 21:10 Maar wat raar van die vierde official en Var om dat zo te zeggen.

Dit zien ze dan weer wel, maar een 100% pingel doorgeven ho maar.
Ja maar hier zaten ze ook fout hoor. Je kon in de herhaling tijdens de wedstrijd al duidelijk zien dat het een ijsbeentje was. Die beelden ziet de Var ook. Echt achterlijk wat daar voor een figuren zitten en wat hun gedachtegang is.
Oh PSV wat je met me doet…
Zuc0
Nationale topspeler

Ongeslagen status verlengd. Mooi. Dams aardig en goede Lozano, Veerman en Tilman.
Het had wel 5-0 moeten worden. Alweer, een idioot slappe 10 minuten in de eerste en tweede helft. Blijft bizar dat scherpte voor- en achterin zelfs voor eigen publiek kennelijk niet op te brengen is.
Post Reply