John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 19 May 2021, 21:26
Ailon wrote: 19 May 2021, 21:21 Maar Ga vooral door mij woorden in de mond te leggen die ik niet gepost heb.
Lezen is niet jouw sterkste punt, Shoving.
Alles jouw richting uit redeneren wel.
En jij bent weer degene die de kachel aanmaakt.
Hoet ga je verder goed. :goodnight:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 19 May 2021, 21:32 Dat gebitch over volstrekt oninteressante en irrelevante zaken de hele tijd, kom op jongens.
Ik wordt er ook moe van.
Gooi hem wel in de negeer stand.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 19 May 2021, 21:29 Gaan we weer, Forum fitttie tussen D'n Shoving en Ailon part 104.
Ja, ik mag schijnbaar niets meer zeggen tegen Ailon. Oordeel zelf. Denk je dat dit klopt? Of zijn we al een status of 4 verder in het proces van spelers vastleggen:
Ailon wrote: 19 May 2021, 18:12 Het is nu nog lijntjes-uitgooi tijd.
Ik zal verder niet meer reageren op Ailon, zelfs niet op dit soort zaken. Beter voor iedereen inderdaad. Probeer zelf na te denken in welke tijd we zitten. Lijntjes uitgooien? Prima.

Maar schijnbaar mag ik op feitelijkheden al niet meer reageren. Wat jullie willen hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Hormonale oprispingen, foei😂
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ach of er nu een lijntje in februari of nu wordt uitgegooid, gaat erom dat de gewilde spelers uiteindelijk hier tekenen ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het gaat niet om reageren op feitelijkheden, het gaat erom dat jij en Ailon geen gesprek kunnen voeren zonder als een stel geile en boze hyena's op elkaar te duiken. Er moet en zal gebitcht worden, al dan niet onderwater.

Kap er gewoon mee, jullie hebben het allebei niet nodig om waardevolle gesprekspartners te zijn.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2021, 21:20
Rigo wrote: 19 May 2021, 19:26

Mi amigo?
Nee, die niet. Omdat het allemaal prematuur is, zal ik mi amigo Ailon niet in verlegenheid brengen, maar als de naam lekt, dan zullen velen hier een "oh natuurlijk!" gevoel bekruipen :)
Arias, de Jong, Gudelj en Januzaj lijken mij "voor de hand" liggend, maar wordt niet vrolijk van die laatste 2 :P
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ik wil ook wel eens een fittie met iemand…
Ykhim wrote: 19 May 2021, 21:39 Kap er gewoon mee, jullie hebben het allebei niet nodig om waardevolle gesprekspartners te zijn.
Allemansvriendje.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kom maar vechten bij de fietsenstalling, Thijs. Je bent er toch al aan gewend om ingemaakt te worden.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 19 May 2021, 21:42 Kom maar vechten bij de fietsenstalling, Thijs. Je bent er toch al aan gewend om ingemaakt te worden.
Ik help wel een handje:

https://www.libelle-lekker.be/artikelen ... ts-inmaken
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 19 May 2021, 21:39 …jullie hebben het allebei niet nodig om waardevolle gesprekspartners te zijn.
Hear, hear! #allemansvriendje2
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Oké leuk.


Maar het is voor clubs toch al mogelijk om transfers zo goed als rond te maken? Pas zodra window opent mogen ze definitief overgeschreven worden toch.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 19 May 2021, 21:39 Het gaat niet om reageren op feitelijkheden, het gaat erom dat jij en Ailon geen gesprek kunnen voeren zonder als een stel geile en boze hyena's op elkaar te duiken. Er moet en zal gebitcht worden, al dan niet onderwater.

Kap er gewoon mee, jullie hebben het allebei niet nodig om waardevolle gesprekspartners te zijn.
Mooi toch? Ik vind het wel vermakelijk. Sterker nog, ik gooi wat olie op het vuur: Ailon, de Shoving zegt in de app dat je uit je bek stinkt. I zou het niet pikken!










and now we wait :pul:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 19 May 2021, 21:42 Kom maar vechten bij de fietsenstalling, Thijs. Je bent er toch al aan gewend om ingemaakt te worden.
Wie ga je deze keer betalen om mij een oor aan te naaien dan?
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 19 May 2021, 21:45 Oké leuk.


Maar het is voor clubs toch al mogelijk om transfers zo goed als rond te maken? Pas zodra window opent mogen ze definitief overgeschreven worden toch.
Helemaal juist.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42
FOOTB_REM_S: No

toch geen Rekik mag ik hopen
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ailon wrote: 19 May 2021, 21:48
Maikel_91 wrote: 19 May 2021, 21:45 Oké leuk.


Maar het is voor clubs toch al mogelijk om transfers zo goed als rond te maken? Pas zodra window opent mogen ze definitief overgeschreven worden toch.
Helemaal juist.
Oké maar dan zeg ik toch precies hetzelfde als Shoving zegt? :mrgreen:

Dan ben ik benieuwd of De Jong nog spelers weet aan te trekken voor de window opent.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 19 May 2021, 21:49
Ailon wrote: 19 May 2021, 21:48
Helemaal juist.
Oké maar dan zeg ik toch precies hetzelfde als Shoving zegt? :mrgreen:
Ik heb toch nooit het tegendeel beweerd. Niet dan? :mrgreen:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik probeerde een Rekiki gifje te vinden, maar dat lukte niet :-) volgend jaar april weer Rekiki zingen op het stadhuisplein!
Last edited by Op weg naar nr 26 on 19 May 2021, 21:55, edited 1 time in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop gewoon op een beest achterin nog, een creatieve middenvelder en een fatsoenlijke back up voor Max.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 19 May 2021, 21:54 Ik hoop gewoon op een beest achterin nog, een creatieve middenvelder en een fatsoenlijke back up voor Max.
Er waren tijden dat je Boscagli als alledrie zag. ;)
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 19 May 2021, 21:40
Josef Dettelbacher wrote: 19 May 2021, 21:20

Nee, die niet. Omdat het allemaal prematuur is, zal ik mi amigo Ailon niet in verlegenheid brengen, maar als de naam lekt, dan zullen velen hier een "oh natuurlijk!" gevoel bekruipen :)
Arias, de Jong, Gudelj en Januzaj lijken mij "voor de hand" liggend, maar wordt niet vrolijk van die laatste 2 :P
Oh natuurlijk effect is bij de volgende spelers (allemaal ex ED, PSV of transfergerucht) er zullen misschien spelers zijn die nu verhuurd zijn maar deze spelers staan onder contract in Primera Division

L De jong (ex PSV)
N Gudelj (ex eredivisie)
O Idrissi (ex eredivisie)
K Rekik (ex PSV)
A Guardado (ex PSV)
R Tapia (ex eredivisie)
J Guidetti (ex eredivisie)
S Arias (ex PSV)
Kenedy (ex gerucht)
E Unal (ex eredivisie)
F Calero (ex gerucht)

Zul je net zien dat hij zelfs hier niet tussen zit :wall:
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 19 May 2021, 22:26
Hatseflats wrote: 19 May 2021, 21:40

Arias, de Jong, Gudelj en Januzaj lijken mij "voor de hand" liggend, maar wordt niet vrolijk van die laatste 2 :P
Oh natuurlijk effect is bij de volgende spelers (allemaal ex ED, PSV of transfergerucht) er zullen misschien spelers zijn die nu verhuurd zijn maar deze spelers staan onder contract in Primera Division

L De jong (ex PSV)
N Gudelj (ex eredivisie)
O Idrissi (ex eredivisie)
K Rekik (ex PSV)
A Guardado (ex PSV)
R Tapia (ex eredivisie)
J Guidetti (ex eredivisie)
S Arias (ex PSV)
Kenedy (ex gerucht)
E Unal (ex eredivisie)
F Calero (ex gerucht)

Zul je net zien dat hij zelfs hier niet tussen zit :wall:
Alleen L. De Jong en Arias ( mits fit) maken je sterker van dit lijstje. Als ze met zo'n Rekik aankomen, kan je echt gewoon helemaal stoppen met de scouting. Dan geef maar wat forummers met FM ervaring die baan, die kunnen dan nog beter scouten dan ons scoutingsapparaat.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 19 May 2021, 22:31 Alleen L. De Jong en Arias ( mits fit) maken je sterker van dit lijstje. Als ze met zo'n Rekik aankomen, kan je echt gewoon helemaal stoppen met de scouting. Dan geef maar wat forummers met FM ervaring die baan, die kunnen dan nog beter scouten dan ons scoutingsapparaat.
Rekik is nog maar 26 en goedkoop. Nadeel is wel dat hij maar weinig wedstrijdminuten maakt
Wil niet zeggen dat ik hem zie als een key-player maar voor de breedte... och... We hebben op dit moment mindere spelers bij de 1ste selectie imo.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No

Rekik zou inderdaad geen key player zijn maar die is echt wel gegroeid (letterlijk ook wel) bij Sevilla
Post Reply