Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Lente
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Trixm wrote: 02 Sep 2024, 09:54De winst deze transferperiode is o.a. het behouden van Tillmann, Veerman, Schouten en Boscagli.
Ik zou het vastleggen van Dest en het verlengen van Land ook nog in dit rijtje willen benoemen.
  • These users thanked the author Lente for the post (total 2):
    SensationTrixm
    Oh PSV wat je met me doet…
    PCMVB
    Lid 2e elftal

Dat we nog steeds de beschikking hebben over Bakayoko, Veerman, Schouten en Boscagli is eigenlijk best bizar. Dat het gelukt is om Tilman te kopen is geweldig. Waarschijnlijk heb je straks Til en Saibari op de bank zitten, wat betreft Til al geen makkelijke keuze gaat zijn. Voorin zijn Driouech, Pepi en Lozano je wisselspelers. Dat was 3 jaar geleden gewoon een volwaardige basis.

Flamingo begon goed, speelde een paar wedstrijden minder en nu weer 2 heel goed. Ik denk dat we inderdaad wat verwend zijn geworden. Want dit hoort ook gewoon bij een jonge, nieuwe speler die een flinke stap omhoog heeft gezet. Nagalo is afwachten, maar zoals hiervoor al door andere gezegd: dat is het altijd met een nieuwe onbekende speler.

Verdedigend had ik op net wat meer gehoopt. Stewart, Brands en Bosz waarschijnlijk zelf ook. Maar Boscagli is gebleven (wat ik niet had verwacht) en als een van onze toppers wel was verkocht voor 30+ miljoen dan was daar vast op doorgepakt. Maar laten we ook vooral heel blij zijn dat er geen onverantwoorde risico's worden genomen. Hopelijk is er lering getrokken uit het falen van Ajax en lukt het ons wel om de komende 10 jaar dominant te zijn.

Ik hoop ook nog op een buitenkansje vandaag als LB/LCB maar ook als die uitblijft wordt het weer een seizoen om van te smullen. Met misschien iets meer tegengoals, maar dan moeten ze voorin nog maar iets meer hun best gaan doen ;) Maar eigenlijk zouden we dit jaar sowieso een handicap moeten krijgen om het een spannend seizoen te laten maken.
  • These users thanked the author PCMVB for the post (total 3):
    VTheManmatejaTomV23
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

PCMVB wrote: 02 Sep 2024, 10:07 Dat we nog steeds de beschikking hebben over Bakayoko, Veerman, Schouten en Boscagli is eigenlijk best bizar. Dat het gelukt is om Tilman te kopen is geweldig. Waarschijnlijk heb je straks Til en Saibari op de bank zitten, wat betreft Til al geen makkelijke keuze gaat zijn. Voorin zijn Driouech, Pepi en Lozano je wisselspelers. Dat was 3 jaar geleden gewoon een volwaardige basis.

Flamingo begon goed, speelde een paar wedstrijden minder en nu weer 2 heel goed. Ik denk dat we inderdaad wat verwend zijn geworden. Want dit hoort ook gewoon bij een jonge, nieuwe speler die een flinke stap omhoog heeft gezet. Nagalo is afwachten, maar zoals hiervoor al door andere gezegd: dat is het altijd met een nieuwe onbekende speler.

Verdedigend had ik op net wat meer gehoopt. Stewart, Brands en Bosz waarschijnlijk zelf ook. Maar Boscagli is gebleven (wat ik niet had verwacht) en als een van onze toppers wel was verkocht voor 30+ miljoen dan was daar vast op doorgepakt. Maar laten we ook vooral heel blij zijn dat er geen onverantwoorde risico's worden genomen. Hopelijk is er lering getrokken uit het falen van Ajax en lukt het ons wel om de komende 10 jaar dominant te zijn.

Ik hoop ook nog op een buitenkansje vandaag als LB/LCB maar ook als die uitblijft wordt het weer een seizoen om van te smullen. Met misschien iets meer tegengoals, maar dan moeten ze voorin nog maar iets meer hun best gaan doen ;) Maar eigenlijk zouden we dit jaar sowieso een handicap moeten krijgen om het een spannend seizoen te laten maken.
    Blijf idd ook hopen op een goede lcb / lb. Boscagli heeft elke wedstrijd wel paar keer op de grond gezeten met zn schouder.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2 wrote: 02 Sep 2024, 09:40
    SKERLA wrote: 02 Sep 2024, 09:33Dat zat ik ook te denken net. Als je ervan uitgaat dat je de tussenronde haalt en in de competitie niet in de problemen komt, waarom zou je dan miljoenen weggeven aan Lodi? Tegen de tijd dat die tussenronde wordt gespeeld is Dest waarschijnlijk weer terug.
    Zalewski was interessant, omdat hij wellicht Lozano zou kunnen vervangen, maar die wilde zelf niet.
    Omdat je iemand kan vastleggen voor de linkerkant voor meerdere jaren. Dest naar rechts kan en je dan met Karsdorp, Mauro, Dest en aankoop volgend jaar veel minder kopzorgen hebt om alles in te vullen. Dan heb je 4 opties voor twee posities voor minimaal 2 jaar (als Mauro bijtekent en dat denk ik wel). Dan was het Boscagli en Benitez geweest die je moet vervangen. Prima.
    Ja, ik denk dat 96,3% het het liefst zo had gezien. Karsdorp zou dan als overbrugging dienen tot Dest terug is, want ik zie ze niet concurreren met elkaar.

Ik hoor bij bovenstaande meerderheid, maar het lijkt er totaal niet op dat er door EarnieBoszBrands een permanente invulling werd gezocht op linksback. Alles wordt gezet op de terugkeer van Dest op die positie.
    Bram
    Nationale topspeler

Ik kan gewoon niet begrijpen hoe we van 9 miljoen bieden op een linksback naar niks gaan. Kan toch gewoon niet? Iets klopt er niet.
  • These users thanked the author Bram for the post (total 3):
    FreyrJosterNotoriousBIG046DaveB
    Huevera
    Bankzitter
    Clubvoorkeur: PSV, ATM

Marco Timmer heeft het nu live over Wily Simba, Flight Radar etc live bij VI :lol:
  • These users thanked the author Huevera for the post (total 4):
    LeandroBonfimBoszball1913ElTigreAlex Rodrigo Dias da Costa
    SKERLA
    Legende

Bram wrote: 02 Sep 2024, 10:14 Ik kan gewoon niet begrijpen hoe we van 9 miljoen bieden op een linksback naar niks gaan. Kan toch gewoon niet? Iets klopt er niet.
    Dat was een tijdelijke oplossing die later elders ingezet zou kunnen worden. Hij kwam echter niet omdat hij niet wilde, dat betekent niet dat er nog een deal gemaakt kan worden waar iedereen achter staat. Het blijft een afweging per speler: Wil je dat bedrag investeren in deze speler. Bij Zalewski was het ja, prijs-kwaliteitverhouding was kennelijk goed. Bij alle andere optie stonden kennelijk niet alle lichten op groen.
    Huevera
    Bankzitter
    Clubvoorkeur: PSV, ATM

Brighton heeft maar 1x een bod gedaan op Boscagli en daarna gemeld dat ze niet meer zouden gaan bieden (aldus Marco Timmer in de livestream)
    Ivicii
    Bankzitter

Ze hebben iig nog medische keuringen ingepland staan voor vanmiddag bij top support .

Dit wil natuurlijk eigenlijk helemaal niets zeggen en zal denk ik gewoon uit voorzorg zijn mocht er iets gebeuren.

Mja hoop doet leven!
  • These users thanked the author Ivicii for the post (total 3):
    SKERLAOntbijtkoekStratumZuid
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ivicii wrote: 02 Sep 2024, 10:21 Ze hebben iig nog medische keuringen ingepland staan voor vanmiddag bij top support .

Dit wil natuurlijk eigenlijk helemaal niets zeggen en zal denk ik gewoon uit voorzorg zijn mocht er iets gebeuren.

Mja hoop doet leven!
    Als het uit voorzorg is rekenen of hopen ze dus nog wel ergens op :)
    GijsM
    Ballenjongen

Er komen nog twee spelers voor Jong PSV, dat is dus makkelijk te verklaren.
    Ivicii wrote: 02 Sep 2024, 10:21 Ze hebben iig nog medische keuringen ingepland staan voor vanmiddag bij top support .

Mja hoop doet leven!
    SKERLA
    Legende

Mja hoop doet leven!
    Eéntje zal voor Ndala zijn, maar inderdaad is dat volgens mij vaak uit voorzorg op deadlineday. Toch, Hatseflats?
    SKERLA
    Legende

GijsM wrote: 02 Sep 2024, 10:23 Er komen nog twee spelers voor Jong PSV, dat is dus makkelijk te verklaren.

Mja hoop doet leven!
    Younis is al gekeurd.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Goed, als jullie nog 3 spelers erbij halen ;)

StratumZuid
    Vedette

Linksback dan ben ik content
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Iedereens gedachte:

:mrgreen:
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Fanatic-U-s
    Makaveli
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 02 Sep 2024, 09:33
    Grasmat wrote: 02 Sep 2024, 09:26

Nee joh, die tussenronde halen we echt wel. En dat is dan ook helemaal prima qua doelstelling, want verder komen dan dat is niet echt realistisch, tenzij de loting voor die tussenronde meevalt. Dan heb je 10 wedstrijden hoofdtoernooi CL gehad, mooi hoor.

Kampioen worden en de tussenronde halen, dan is het seizoen wmb helemaal prima geslaagd. En dat moet met deze selectie gewoon kunnen.
    Dat zat ik ook te denken net. Als je ervan uitgaat dat je de tussenronde haalt en in de competitie niet in de problemen komt, waarom zou je dan miljoenen weggeven aan Lodi? Tegen de tijd dat die tussenronde wordt gespeeld is Dest waarschijnlijk weer terug.
    Zalewski was interessant, omdat hij wellicht Lozano zou kunnen vervangen, maar die wilde zelf niet.
    De aanname dat je de tussenronde haalt vind ik echt een hele gevaarlijke. Ik snap ook niet waarom daar zo makkelijk over gedacht wordt. We hebben met Boscagli een goede verdediger die meekan op CL niveau, Flamingo heeft potentie maar had met Feyenoord al heel veel moeite, Oppegard en Ledezma komen gewoon tekort. Dus het is hopen en bidden dat Mauro en Karsdorp fit zullen zijn maar de historie wijst wat anders uit, die missen heel veel wedstrijden.

Iedereen wijst op de sterke voorhoede en het middenveld maar het is veel belangrijker dat je een gebalanceerde ploeg hebt, een ploeg met weinig zwakheden voor een tegenstander om uit te buiten. Die van PSV zijn voor ploegen van dat niveau relatief makkelijk uit te buiten zoals Feyenoord ook liet zien. Die deden niks anders dan inzakken en snel diepte zoeken.

De verwachtingen variëren een beetje maar waarschijnlijk zal je 9-11 punten nodig hebben om die tussenronde te halen. Dat is te doen maar absoluut geen vanzelfsprekendheid. Net als de inschatting dat Dest terug zal zijn met die tussenronde. Ja hij zit waarschijnlijk weer bij de selectie. Maar dat is natuurlijk wat anders dan wedstrijdfit en met ritme klaar zijn voor een CL tussenronde.

Het is allemaal een beetje wensdenken. Hier en van Earnie zelf. En dat biedt niet veel houvast voor de volgende transferzomer waarin nog veel meer zal moeten gebeuren dan dit jaar. Vorig jaar hebben we een geweldige transferzomer gedraaid, afgelopen winter verslikte Earnie zich al in de hele Vertessen situatie, deze zomer is het gewoon niet goed gegaan. Het enkele gegeven dat je er achterkomt dat Lodi huren voor een half jaar wel erg duur wordt terwijl die een vermogen verdient in de zandbak geeft al te denken. Dat is op voorhand duidelijk, het is niet de enige linksback ter wereld, ik schrik daar wel van. Blijkbaar zijn de lijstjes een stuk korter dan gehoopt als je daar dan toch bij uitkomt.
    Last edited by Makaveli on 02 Sep 2024, 10:39, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Makaveli for the post (total 7):
    trouwepsvfanFreyrJosterLeon77MEllermanJKingfishermilansandrologinnaam
    ShovingNE2
    Site Admin

Wel 9 miljoen voor de toekomst maar geen 4-6 miljoen voor een tijdelijke oplossing?
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    RWeindhoven16
    Lid 2e elftal

Bram wrote: 02 Sep 2024, 10:14 Ik kan gewoon niet begrijpen hoe we van 9 miljoen bieden op een linksback naar niks gaan. Kan toch gewoon niet? Iets klopt er niet.
    Weet niet of iemand het al genoemd heeft. Maar zou het ook zo kunnen zijn dat ze intern er teveel op gerekend zouden hebben dat er meer zou worden verkocht. En dat het budget wat nu over is , ook beschikbaar is voor het verlengen van Veerman, Schouten ,Baka etc. Tekengeld, en premies enz
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Grasmat wrote: 02 Sep 2024, 10:31 Iedereens gedachte:

:mrgreen:
    Zelfs mijn gedachten zijn in beter Nederlands
    ComeOnPSV
    Vedette

Krabbendam gaf trouwens gisteren aan bij de liveshow van VI dat hij hoorde van zaakwaarnemers dat PSV gigantische bedragen vraagt voor de spelers.

Eindelijk doen wij dat dus ook. Hij zei iets van; ja dan raak je ze ook niet kwijt.

Hahaha Krabby... wij willen ze ook niet kwijt en daarom eisen we veel geld.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 3):
    Robson de SouzaSensationJandeVakantieman
    SKERLA
    Legende

Makaveli wrote: 02 Sep 2024, 10:35
    SKERLA wrote: 02 Sep 2024, 09:33

Dat zat ik ook te denken net. Als je ervan uitgaat dat je de tussenronde haalt en in de competitie niet in de problemen komt, waarom zou je dan miljoenen weggeven aan Lodi? Tegen de tijd dat die tussenronde wordt gespeeld is Dest waarschijnlijk weer terug.
    De aanname dat je de tussenronde haalt vind ik echt een hele gevaarlijke. Ik snap ook niet waarom daar zo makkelijk over gedacht wordt. We hebben met Boscagli een goede verdediger die meekan op CL niveau, Flamingo heeft potentie maar had met Feyenoord al heel veel moeite, Oppegard en Ledezma komen gewoon tekort. Dus het is hopen en bidden dat Mauro en Karsdorp fit zullen zijn maar de historie wijst wat anders uit, die missen gewoon heel veel wedstrijden.

Iedereen wijst op de sterke voorhoede en het middenveld maar het is veel belangrijker dat je een gebalanceerde ploeg hebt, een ploeg met weinig zwakheden voor een tegenstander om uit te buiten. Die van PSV zijn voor ploegen van dat niveau relatief makkelijk uit te buiten zoals Feyenoord ook liet zien. Die deden niks anders dan inzakken en snel diepte zoeken.

De verwachtingen variëren een beetje maar waarschijnlijk zal je 9-11 punten nodig hebben om die tussenronde te halen. Dat is te doen maar absoluut geen vanzelfsprekendheid.

Net als de inschatting dat Dest terug zal zijn met die tussenronde. Ja hij zit waarschijnlijk weer bij de selectie. Maar dat is natuurlijk wat anders dan wedstrijdfit en met ritme klaar zijn voor een CL tussenronde.

Het is allemaal een beetje wensdenken. Hier en van Earnie zelf. En dat biedt niet veel houvast voor de volgende transferzomer waarin nog veel meer zal moeten gebeuren dan dit jaar. Vorig jaar hebben we een geweldige transferzomer gedraaid, afgelopen winter verslikte Earnie zich al in de hele Vertessen situatie, dit is gewoon niet goed gegaan. Het enkele gegeven dat je er achterkomt dat Lodi huren voor een half jaar wel erg duur wordt terwijl die een vermogen verdient in de zandbak geeft al te denken. Dat is op voorhand duidelijk, het is niet de enige linksback ter wereld, ik schrik daar wel van. Blijkbaar zijn de lijstjes een stuk korter dan gehoopt.
    Nee, is denk eerlijk gezegd ook niet dat de tussenronde halen een vanzelfsprekendheid is.

Maar waarom denk jij dat er, ondanks de ogenschijnlijke aanwezigheid van voldoende middelen, toch geen extra linksback aangetrokken lijkt te gaan worden?
    Robson de Souza
    Vedette

Mja hoop doet leven!
    Hoeveel staan er nog gepland dan?
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Hummels, Matip, Hermoso of toch een ommekeer in mentale gezondheid van Brandon Williams? Wat komt er nog uit de hoge hoed van Earnie
    ComeOnPSV
    Vedette

TomPSV023 wrote: 02 Sep 2024, 10:42 Hummels, Matip, Hermoso of toch een ommekeer in mentale gezondheid van Brandon Williams? Wat komt er nog uit de hoge hoed van Earnie
    Hermoso in ieder geval niet. Naar AS Roma.
    Here we go.
    Post Reply