Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
De Realist
Internationale topspeler

Brighton dacht hier nog even bij AC Tion te kunnen shoppen. Die tijd is voorbij.
Als ze nu of op de slotdag ineens uit het niets nog langs zouden komen met 20 miljoen zou dat niets anders zijn dan minachting voor de club. Onder het motto van "hier arme sloebers, hier hebben jullie je 20 miljoen".
Dat gaat PSV ook niet meer accepteren in die setting.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk dat ie 2 jaar bijtekent met redelijke clausule en % van de transfersom. Als ie bijtekent krijgt ie ook een tekensom van ons hè. Mag ie volgend jaar voor 12 miljoen vertrekken.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    StratumZuid
    YPLee
    Jeugdinternational
    Clubvoorkeur: PSV

Ik snap dat hij heel erg baalt van deze gang van zaken, maar Boscagli verkopen zou momenteel onverantwoord zijn. Hij is de enige fitte verdediger die wij hebben met een absolute meerwaarde voor dit elftal. Zelfs al zouden we 20 miljoen ontvangen, zou dit bij lange na niet opwegen tegen zijn verlies voor PSV.

Uiteraard snap ik dat hij niet gaat bijtekenen, maar daar heb ik meer dan vrede mee als dat betekent dat hij dit seizoen bij ons afmaakt.
    Mikelb
    Jeugdspeler

Zou 20 miljoen nu niet eens meer accepteren. Gewoon het bedrag met de dag verhogen richting de transferdeadline.
    Brighton heeft al een godsvermogen uitgegeven deze transferperiode, dus laat maar eens zien dat ze Boscagli zo verschrikkelijk graag willen hebben.

(PS. snap ook als BMG er zo in zou staan richting PSV inzake Itakura)
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mikelb wrote: 29 Aug 2024, 11:26 Zou 20 miljoen nu niet eens meer accepteren. Gewoon het bedrag met de dag verhogen richting de transferdeadline.
    Brighton heeft al een godsvermogen uitgegeven deze transferperiode, dus laat maar eens zien dat ze Boscagli zo verschrikkelijk graag willen hebben.

(PS. snap ook als BMG er zo in zou staan richting PSV inzake Itakura)
    Ligt iets anders voor BMG want die kunnen het geld goed gebruiken. 15 miljoen kunnen ze 2 spelers voor kopen.
    ElTigre
    Meervoudig international

Waarom zou hij bijtekenen? In november zijn de meeste transfervrije spelers voor komend seizoen al in onderhandeling en tekenen in januari al hun contract bij een nieuwe club. Dus dan zal je snel moeten handelen en zeker nu een transfer tegengehouden wordt gaat dat niet snel gebeuren.
    En het percentage wat hij eventueel bij een transfer zou kunnen krijgen ligt echt niet veel hoger dan het tekengeld als transfervrije speler.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Als hij geblesseerd raakt heeft hij niets. En het is niet dat hij PSV niks gunt. Ik verwacht bijtekenen met een clausule á €10 miljoen euro. Die komende zomer lachend wil worden afgetikt door tal van clubs en dan kan Ollie lekker kiezen.

Mocht dit gebeuren, dan is dat zéér sterk beleid van ons aller Earnie.
    Ex unitate vires
    DonyellMalen
    Legende

Als je dit biedt voor een jong talent van Nordsjaelland kan je dat ook bij ons neerleggen, Brighton.

Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2024, 22:07 Als je dit biedt voor een jong talent van Nordsjaelland kan je dat ook bij ons neerleggen, Brighton.

Nou alsjeblieft niet
    DonyellMalen
    Legende

Ook liever niet, maar ik bedoel meer te zeggen dat ze voor dit soort talenten al een enorm bedrag neerleggen en het vertikken om bij ons een fatsoenlijk bod te doen.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    TomPSV
    StratumZuid
    Vedette

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2024, 22:07 Als je dit biedt voor een jong talent van Nordsjaelland kan je dat ook bij ons neerleggen, Brighton.

Ollie moet zich toch genaaid voelen..
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ja dit zijn appels met peren. Wat denk je dat Bakayoko had opgebracht met 1 jaar contract?

Olie is hier op zijn plek. De perfecte coach voor hem en wellicht het beste stadion voor hem. Hier wordt hij door iedereen op waarde geschat.

Volgend jaar krijgt hij die stap die hij nu had willen maken en het is hem gegund. Als het bod beter was geweest, en eerder, dan had je PSV kunnen overtuigen maar wat Brighton heeft gedaan levert een streepje op achter de naam. Als ze nog eens bellen zijn de eerste 2 miljoen voor hen.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Tja, Nordsjaelland onderhandelt gewoon Harder.
    Juancho
    Mister PSV

Over een maand of 5 is hij vrij om met alle clubs te onderhandelen om er een mega contract uit te vissen.

Ik geloof er niks van dat Olly gaat bijtekenen. Zou ik ook niet doen. Nog niet althans.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Wordt tijd voor een hele hele grote Gomes achtige sfeeractie voor ‘onze’ Napoleon !!!!!

🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷
  • These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
    10. Nilis
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Of ie nu bij tekent of niet, hij verdient het sowieso.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
    10. NilisDen Bondskoots
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Den Bondskoots wrote: 30 Aug 2024, 21:18 Wordt tijd voor een hele hele grote Gomes achtige sfeeractie voor ‘onze’ Napoleon !!!!!

🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷
    Dat zou ik nou echt mooi vinden.

Maar misschien moet het zo?

Image
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

SKERLA wrote: 30 Aug 2024, 21:20
    Den Bondskoots wrote: 30 Aug 2024, 21:18 Wordt tijd voor een hele hele grote Gomes achtige sfeeractie voor ‘onze’ Napoleon !!!!!

🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷
    Dat zou ik nou echt mooi vinden.

Maar misschien moet het zo?

Image
    Ik vind alles goed Andrej als we maar iets doen. Ik heb men eigen het hele vorige seizoen aan hem zitten vergapen. Ongekend dat we er nog een jaar van mogen genieten.

Persoonlijk vind ik spelers waar je van kan genieten én die een band opbouwen met de club onbetaalbaar. Daar kan geen transfer tegenop!!

Oui, oui, Boscagli 🇲🇨 🇲🇨
  • These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
    OmeAad
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Ik hoop vooral dat hij de afgeketste transfer van zich af kan zetten, volle bak kan gaan en nog een topseizoen speelt, waarna hij via de voordeur kan vertrekken, al dan niet transfervrij. Dat zou hem gegund zijn, de club gegund zijn, de fans gegund zijn, alles. Laten we hopen dat het zo loopt.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 6):
    psvgoudaYouneedtogotheretocomebackDeBruyneWoodenshoesSensationRen Höek
    Siemen
    Nationale topspeler

Erg blij dat hij blijft! Hopelijk mentaal fris. Als hij ook nog bijtekent zou het fenomenaal zijn. Het is jammer dat hij niet mocht vertrekken door m.i. zwak beleid.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Staat ook bovenaan bij het AD spelersklassement, niet gek trouwens als de rest van je top 5 onder andere bestaat uit: Bacuna, van der Hoorn en de Keersmaecker
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Volgens Timmer heeft Brighton zich slechts één keer gemeld voor Boscagli met een bod van 10 miljoen. Dat heeft Stewart toen resoluut geweigerd en daarna heeft Brighton zich formeel afgemeld voor den Oli en hebben geen nieuw bod uitgebracht.

Zo graag wilden ze hem dus hebben...
    Last edited by Grasmat on 02 Sep 2024, 10:26, edited 1 time in total.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Grasmat wrote: 02 Sep 2024, 10:25 Volgens Timmer heeft Brighton zich slechts één keer gemeld voor Boscagli met een bod van 10 miljoen. Dat heeft Stewart toen resoluut geweigerd en daarna heeft Brighton zich formeel afgemeld voor den Oli en hebben gene nieuw bod uitgebracht.

Prima gedaan van Stewart. Wat een schijtclub dat Brighton.
    ComeOnPSV
    Vedette

Grasmat wrote: 02 Sep 2024, 10:25 Volgens Timmer heeft Brighton zich slechts één keer gemeld voor Boscagli met een bod van 10 miljoen. Dat heeft Stewart toen resoluut geweigerd en daarna heeft Brighton zich formeel afgemeld voor den Oli en hebben geen nieuw bod uitgebracht.

Als dit waar is (en waarom zou Earnie hierover liegen?) Dan heeft PSV het juiste gedaan.

Ik begrijp Boscagli dat hij graag in de PL wil spelen, maar kom op zeg. 10 miljoen is een schandalig bedrag.

Je weet hoe dit is gegaan. Brighton heeft Boscagli helemaal gek gemaakt met een mooi contract en toekomstplaatje en vervolgens een bod bij PSV gedaan. Tja.

In Engeland is het toch verboden dat ze onderling al met elkaar praten?
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    DonyellMalen
    Post Reply