Is al op stage geweest. Van wat ik van hem heb gezien wel een groot talent.
Transferwindow 2024/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Robson de Souza
- De Realist
- Internationale topspeler
Afbrandt.Den Bondskoots wrote: ↑02 Sep 2024, 14:59 De transferwindow op het 1913 Forum heel kort samengevat:
- 3 maandenlange bitchfight tussen sommige posters
- Opkomst van super taalnazi's
- goede spelers is leuk, goede boekhouders zijn beter
- lets create fatsoenlijke hashtags together want het moet wel leuk blijven
Kleine voorspelling voor de volgende window(s)
- de volgende aanwinst is een tropische verrassing Ac Countant en kan prima cijfers overleggen.
- @ShovingNE2 gaat taallessen verloten onder alle nieuwe leden. Specifiek word / wordt / wort er gelet op D-T fouten. Iedereen die Stewart met een D- schrijft moet 1000x achter elkaar schrijven: Ajax is Kut
- Als oma niet uit de kooi mag dan komt de dader achter een #-je
- Naast de Herdgang wordt een hele grote zandbak gemaakt met daarin 2 kamelen om overtollige spelers uit Arabistan hier voor een appel en een ei links- danwel rechtsback te laten spelen.
Edit:
- Ballenjongens worden zo massaal gewantrouwd op het forum dat ze zelfs in het stadion de bal niet meer terug durven te gooien. Bang dat iemand ze helemaal afbrand als nep-insider.
- These users thanked the author De Realist for the post (total 5):
- deninho32 • SKERLA • 10. Nilis • Franciscus • LucNilisLegend
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Alex
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Van der Gijp junior voegt ook niet echt wat toe aan die show.
- These users thanked the author deninho32 for the post:
- TylerDurdn
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik vind het echt zo'n rare jongen. Met zn geblondeerde haar. Doet me denken aan Jesse van Life goes on gespeeld door Chad Lowe.
-
- Vaste waarde in elftal
Ge kekt marDe Realist wrote: ↑02 Sep 2024, 16:10Afbrandt.Den Bondskoots wrote: ↑02 Sep 2024, 14:59 De transferwindow op het 1913 Forum heel kort samengevat:
- 3 maandenlange bitchfight tussen sommige posters
- Opkomst van super taalnazi's
- goede spelers is leuk, goede boekhouders zijn beter
- lets create fatsoenlijke hashtags together want het moet wel leuk blijven
Kleine voorspelling voor de volgende window(s)
- de volgende aanwinst is een tropische verrassing Ac Countant en kan prima cijfers overleggen.
- @ShovingNE2 gaat taallessen verloten onder alle nieuwe leden. Specifiek word / wordt / wort er gelet op D-T fouten. Iedereen die Stewart met een D- schrijft moet 1000x achter elkaar schrijven: Ajax is Kut
- Als oma niet uit de kooi mag dan komt de dader achter een #-je
- Naast de Herdgang wordt een hele grote zandbak gemaakt met daarin 2 kamelen om overtollige spelers uit Arabistan hier voor een appel en een ei links- danwel rechtsback te laten spelen.
Edit:
- Ballenjongens worden zo massaal gewantrouwd op het forum dat ze zelfs in het stadion de bal niet meer terug durven te gooien. Bang dat iemand ze helemaal afbrand als nep-insider.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Meervoudig international
Goede oude tijd
- These users thanked the author Sao-Mellow for the post (total 2):
- LeandroBonfim • SlothtinPowers
- DonyellMalen
- Legende
Schiet binnen een halve minuut al in de lach om Aad’s telraamberedenering.SKERLA wrote: ↑02 Sep 2024, 16:45 Aad is tevreden
https://www.ed.nl/PSV/elfrink-en-de-mos ... haring_web
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- HansjeRommel
- El Sordo
- Vedette
Weer zo’n zalvend stuk dat weliswaar wat (nodige?) nuance geeft, maar vooral ook te veel bagatelliseert.
Vandaag akkoord, morgen keuren, god zegene de greep. Wat een nachtkaars tot zover.
Vandaag akkoord, morgen keuren, god zegene de greep. Wat een nachtkaars tot zover.
- These users thanked the author El Sordo for the post (total 3):
- LeandroBonfim • Zuc0 • TylerDurdn
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Mark van Bommel
Ik snap niet dat PSV dan niet Patrick van Aanholt wat langer heeft gehouden. Juist met de blessure van Dest een prima tijdelijke invulling, zelfs op de bank. En van Aanholt stond er zelf ook open voor.
-
-
- Legende
- mr.top
Zal ook een beetje met ego te maken hebben bij de technische staf. Dan stuur je zo’n jongen weg en dan blijk je hem uiteindelijk weer nodig te hebben.
-
- Jeugdspeler
Ik begreep dat Nagalo LCV speelt in Denemarken. Zou die ook niet op links back kunnen? Ik weet dat hij rechtsbenig is maar dat is Dest ook.
Als Karsdorp nog niet fit is is voor eerste CL wedstrijd dan kan Schouten weer een linie naar achter op RCV en Flamingo RB. Volgens mij is dat wel een CL waardige invulling.
Als Karsdorp nog niet fit is is voor eerste CL wedstrijd dan kan Schouten weer een linie naar achter op RCV en Flamingo RB. Volgens mij is dat wel een CL waardige invulling.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ik snap niet waarom men dan bijvoorbeeld Bakker van Atalanta niet benaderd heeft. Dat was echt het ideale profiel. Nederlands (weinig aanpassingstijd nodig), ervaring in grote competities, goed aan de bal en ervaring op zowel CV als LB positie, maar had gewoon bij Leverkusen en Atalanta telkens geduchte concurrentie (denk aan Zappacosta en Grimaldo). Als reserve van Atalanta had je die zeker voor onder de 10m wel op kunnen pikken. Dat was echt een ideale aanvulling op de selectie geweest. Van alle andere namen snap ik waarom het niet doorgegaan is (te duur/wilde niet/niet goed genoeg bevonden), maar bij Bakker staat alleen dat ze hem niet benaderd hebben. Gemiste kans in mijn ogen.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Eindhovenvoetbal