Madi Monamay
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Gezien hij al meetrainde bij de kampioen van Duitsland zou je toch verwachten dat hij wel een stuk verder is dan een Blaak of Dams toch? Misschien dat PSV uitermate voorzichtig met hem is maar anders ergens wat vreemd dat hij er niet bij zit. Mocht Teze deze week verkocht worden zal Madi er toch wel bij zijn tegen RKC...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Lijkt me wel dat hij op zich verder is. Ik kan me echter voorstellen dat er zoveel op hem afkomt, zowel binnen als buiten het veld, dat PSV hem eerst wil laten wennen en hem niet gelijk voor de leeuwen gooit in de hoofdmacht, waar hij nog nooit heeft meegetraind. Maar gezien de status waarmee hij is binnengehengeld zou het mooi zijn als hij in de loop van het seizoen al kan aansluiten en we volgend jaar in hem een volwaardige selectiespeler hebben.Juancho wrote: ↑07 Aug 2024, 16:50 Gezien hij al meetrainde bij de kampioen van Duitsland zou je toch verwachten dat hij wel een stuk verder is dan een Blaak of Dams toch? Misschien dat PSV uitermate voorzichtig met hem is maar anders ergens wat vreemd dat hij er niet bij zit. Mocht Teze deze week verkocht worden zal Madi er toch wel bij zijn tegen RKC...
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Juancho
-
- Bankzitter
Nja hangt allemaal van de context af. Kijk naar Kwaaitaal die meetrainde met het eerste en vervolgens via de achterdeur bij Jong vertrok. Adelaide fans zullen vast ook denken dat ze een toptalent aan de haak hebben geslagen. Het kan natuurlijk zo zijn dat deze jongen af en toe eens heeft mogen bijspringen om de aantallen kloppend te maken, zoals we wel eens hebben gedaan met Seelt bijvoorbeeld.Juancho wrote: ↑07 Aug 2024, 16:50 Gezien hij al meetrainde bij de kampioen van Duitsland zou je toch verwachten dat hij wel een stuk verder is dan een Blaak of Dams toch? Misschien dat PSV uitermate voorzichtig met hem is maar anders ergens wat vreemd dat hij er niet bij zit. Mocht Teze deze week verkocht worden zal Madi er toch wel bij zijn tegen RKC...
Denk dat we voorlopig niet teveel moeten verwachten, anders had die toch wel al meegetraind?
- Ardbeg
- Mister PSV
Dit is een grapje, toch?
Je was me voor.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik snap dat wel hoor. Hij wordt als talent binnengehaald die al meetrainde bij het eerste elftal van de Duitse landskampioen. Dat is toch wel een flink niveautje hoger dan Jong PSV dus je mag wel verwachten dat hij al redelijk richting PSV 1 aan zou schurken. Meer dan matige talenten als Dams en Blaakie.
-
- Vaste waarde in elftal
Het lijkt hier de wegwerp economie wel. Mijn hemel.
- These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
- Ardbeg
- DonyellMalen
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Monamay kwam niet voor echt geld, maar voor niks.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- Hatseflats
- Vedette
Dan begrijp ik niet waarom PSV Sepp nog niet heeft gecontracteerd
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Leveringsproblemen met valse ponden, andere valuta en lastigHatseflats wrote: ↑13 Aug 2024, 11:36Dan begrijp ik niet waarom PSV Sepp nog niet heeft gecontracteerd
- DonyellMalen
- Legende
Heb de wedstrijd niet gecheckt, maar hoe speelde de nieuwe aanwinst?
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Psvamsterdam1913ab
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hij zag er best goed uit vond ik, al moet ik toegeven dat ik niet mijn volle aandacht op de wedstrijd had.DonyellMalen wrote: ↑30 Aug 2024, 22:23 Heb de wedstrijd niet gecheckt, maar hoe speelde de nieuwe aanwinst?
Sowieso een duidelijke versterking voor Jong PSV, zo op het halve oog.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 5):
- DonyellMalen • Robson de Souza • Joenepsv • TomPSV023 • PSVerDenBosch
- ArounaKone
- Ballenjongen
Speelde erg goed vond ik
- These users thanked the author ArounaKone for the post (total 2):
- SKERLA • LeandroBonfim