In Amsterdam geloof ik.TinuZzZ wrote: ↑02 Sep 2024, 18:37Wordt in Londen gekeurd toch?Karfiooltje wrote: ↑02 Sep 2024, 18:34 Ik vraag me af hoe die dikke reet van hem zich naar Saudi Arabië verplaatst voor de medische keuring voor middernacht. Het is daar ook nog een paar uur later
Ajax - deel III
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- TinuZzZ • Karfiooltje
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- fritske
- Bankzitter
Die zitten daar allemaal die lucht van Ta(t)ta Steel te happen joh, daar kan geen ondertiteling tegenop.PSV_fan wrote: ↑02 Sep 2024, 18:17Welkom op het PSV forum.ajax wrote: ↑02 Sep 2024, 18:06
Natuurlijk baal ik hoe het nu al voor het 3e seizoen gaat, maar het is eenmaal niet anders.
En ook baal ik na wat Mislintat geflikt heeft met al die (13 stuk) 2e keus spelers te kopen waarbij de meeste ook nog eens voor teveel geld, (in Sutalo en mindere mate Mannsverk en Ramaj heb ik wel vertrouwen) maar ook Hamstra en Huntelaar... (Ocampos, Gorter, Wijndal, Bassey, Grilltsch, ....Conceicao die ik overigens wel goed vond en daar hadden ze wat meer geduld mee moeten hebben)... hebben een jaar hiervoor al een hoop rotzooi gekocht, al 2 jaar is er prullaria gekocht. maar het meest baal ik nog van de RVC en deze mensen aangesteld hebben en die gewoon hun gang konden gaan, vd Sar keek er schijnbaar na en deed niks hoe zijn club ten gronde gericht werd, Ajax werd geleid door mensen de afgelopen 2 jaar die schijt aan Ajax hadden en vooral in eigen belang zaten waarbij ik die rat van Praag de grootste smeerpijp vond etc.etc
Nu wordt er wel verantwoord uitgegeven onder Kroes en ja daardoor kan Ajax even niet echte toppers kopen, we zullen dit jaar beter presteren dan vorig jaar dat is nu al duidelijk te zien, maar over een jaar of 2 zijn we zeker weer terug, Ajax is een te grote club om lang op dit mindere niveau te blijven.
Maar mijn reactie op die teletubby was omdat hij niet weet wat hij schrijft en ik vond zijn reactie echt van niveau klein kind, hij schrijft dat Wolves 1,5 miljoen betalen en dus alleen zijn jaarsalaris betaald die Ajax Forbs betaald, Wolverhampton betaald zijn salaris dus maar ook een huursom van 2,5 miljoen, uiteindelijk betalen ze nu al 4 miljoen.
Maar heb nog maar een jaar of 2 jaar plezier want veel langer gaat dit niet duren, daarna is Ajax echt wel terug hoor, de grootste club in ons land en in de wereld ook veruit de grootste Nederlandse club komt echt wel terug op niveau, Ajax heeft wel eens vaker mindere tijden gehad voor een iets langere periode maar terug komen ze zeker.
En ja hopen dat die luie bolle Bergwijn nog worden gaat worden zoals ik zojuist lees dan zijn we die tenminste ook kwijten als dan sulemana daar voor terug gehaald kan worden dan gaan we nu ook al flink erop voorruit, maar ook met Weghorst gaan we er flink op voorruit, ik lees heel veel Bij Ajax van die domme boeren wat moeten we met 4 spitsen?, Rijkhof tellen ze ook mee maar dat is onjuist die is nog niet klaar, Akpom is gewoon een zwakke spits en Brobbey is ook maar een luie donder die niet kan koppen, teveel kansen mist, geen techniek heeft, we zitten dus met 3 spitsen die niet Ajax waardig zijn... Weghorst is dat wel, ook ik had Weghorst gekocht, dan zit ik maar met 4 spitsen maar als 3 niet voldoen dan werkt ook weer door op de resultaten van komend en volgend seizoen en dan hebben we nog geen scorende hard werkende spits en gaan we weer van NAC en die prulle clubs verliezen, dat gaat veranderen met Weghorst en hopelijk ook Sulemana erin, en wat Rugani betreft kan ik niet veel zeggen, ik heb hem nog nooit zien spelen, en ja Traore daar ziet iedereen van dat die het niet meer heeft(hopelijk verandert dat nog).
PS. Forbes zien we niet meer terug, die willen hem echt hebben,maar mochten hem niet kopen om bepaalde Engelse regels anders hadden ze hem gekocht en wat betreft de andere spelers, er zullen er terug komen maar ook een paar niet maar goed dat is pass een probleem voor volgend seizoen, volgend seizoen kan het al heel anders zijn dan afgelopen en dit seizoen (Kroes en consorten hebben ondertussen al 16 spelers van de loonlijst af, dat lijkt mij een goed begin!)
Op je laatste zin ga ik niet in, je zit finaal fout en kijkt dit uit de ogen van een PSV fan, ik zie dit als Ajax fan heel anders en het is ook heel anders.
Zou je dit stukje: "En ja hopen dat die luie bolle Bergwijn nog worden gaat worden zoals ik zojuist lees dan zijn we die tenminste ook kwijten als dan sulemana daar voor terug gehaald kan worden dan gaan we nu ook al flink erop voorruit, maar ook met Weghorst gaan we er flink op voorruit, ik lees heel veel Bij Ajax van die domme boeren wat moeten we met 4 spitsen?" Aub willen vertalen want ik snap er geen hol van.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ben toch wel benieuwd wat jouw reactie zou zijn op 'Lekker man', laat ons niet in spanning...
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
Sulemana zullen ze wel halen voor die kant
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- MC Hammer
-
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: ajax
- Favoriete speler: Johan Cruijff
Haha Hopen voor ons dat de keus op Bergwijn valt, voor jullie is te hopen dat de keus niet op Bergwijn valt.
Ajax wordt er beter op als Bergwijn vertrekt en Sulemana komt.
Maar ik ben bang dat het toch niet doorgaat met Bergwijn, wat ik erg jammer zou vinden want we hebben niks aan hem en hij kost veel te veel salaris.
Voor mij mogen ze zijn vriend luie a-technische Brobbey ook meteen mee kopen.
Beide moeten weg, beide zijn geen teamplayers.
-
- Veelbelovend talent
Ook als ze geen halen zal ik niet balen, Godts is nu al beter dan Bergwijn en het is een kwestie van tijd dat Faberski naar het eerste geheveld wordt, Faberski is in potentie de beste aanvaller die bij Ajax rondloopt.
-
-
- Veelbelovend talent
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Sulemana:
A) Momenteel geblesseerd
B) Vorig jaar bankzitter in het Championship
Tobbertje!
A) Momenteel geblesseerd
B) Vorig jaar bankzitter in het Championship
Tobbertje!
- These users thanked the author Paco Casal for the post:
- Captain(C)
#FreeGeneratie4
-
- Veelbelovend talent
Ik kan daar sinds 2019 niet meer antwoorden, AShowtime is een extreem linkse site met voornamelijk 12 tot 20 jarige pubers die de ballen verstand van het voetballen hebben en de ballen verstand van het leven in het algemeen.....
Daar loopt een extreem linkse matennaaier rond genaamd trodat (hij was toen moderator), die lul kan geen waarheid en harde reacties verdragen en heeft me voor het leven geblokt.... maar ik lees daar nog met regelmaat en het valt me op dat er vooral veel kleine domme elkaar napratende kinderen reageren die te dom zijn om 1+1 bij elkaar op te tellen en zogezegd geen verstand van het voetballen hebben.... ik zou me nu helemaal niet meer thuis voelen bij die kinderen en ik mis hun ook geen moment.
-
- Vaste waarde in elftal
Maar die kamelenteen presteert al jaren niet meer, scoort nooit en geeft geen assistsajax wrote: ↑02 Sep 2024, 19:00Haha Hopen voor ons dat de keus op Bergwijn valt, voor jullie is te hopen dat de keus niet op Bergwijn valt.
Ajax wordt er beter op als Bergwijn vertrekt en Sulemana komt.
Maar ik ben bang dat het toch niet doorgaat met Bergwijn, wat ik erg jammer zou vinden want we hebben niks aan hem en hij kost veel te veel salaris.
Voor mij mogen ze zijn vriend luie a-technische Brobbey ook meteen mee kopen.
Beide moeten weg, beide zijn geen teamplayers.
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Wat wil je ook, op een Ajax forum Wil verder niet vervelend doen, maar met deze post bewijs je ook niet per se een aanwinst voor dit forum te zijn.ajax wrote: ↑02 Sep 2024, 19:20Ik kan daar sinds 2019 niet meer antwoorden, AShowtime is een extreem linkse site met voornamelijk 12 tot 20 jarige pubers die de ballen verstand van het voetballen hebben en de ballen verstand van het leven in het algemeen.....
Daar loopt een extreem linkse matennaaier rond genaamd trodat (hij was toen moderator), die lul kan geen waarheid en harde reacties verdragen en heeft me voor het leven geblokt.... maar ik lees daar nog met regelmaat en het valt me op dat er vooral veel kleine domme elkaar napratende kinderen reageren die te dom zijn om 1+1 bij elkaar op te tellen en zogezegd geen verstand van het voetballen hebben.... ik zou me nu helemaal niet meer thuis voelen bij die kinderen en ik mis hun ook geen moment.
-
- Regelmatige invaller
Extreem links? Dit riekt een nieuw politiek topic te worden! Algemene moderators , optreden!ajax wrote: ↑02 Sep 2024, 19:20Ik kan daar sinds 2019 niet meer antwoorden, AShowtime is een extreem linkse site met voornamelijk 12 tot 20 jarige pubers die de ballen verstand van het voetballen hebben en de ballen verstand van het leven in het algemeen.....
-
- Veelbelovend talent
Godts is op dit moment al beter dan Bergwijn, hij scoort nog niet maar hij werkt hard en zoekt constant zijn tegenstander op die hij ook vaak voorbij komt, hij is ook pas 19 geworden, dus die komt er wel. Bergwijn heb je niks aan, die is lui en werkt veel te weinig, andere spelers ergeren zich aan die arrogante opstelling.
Hij is gewoon geen teamplayer, als je spelers hebt die geen teamplayers zijn dan heb je er niks aan.. idem luie onhandige Brobbey!
En ja dit is mijn manier van uitleggen,het boeit me niet wat jij wil of vind en dat jij een onderbouwong wil hebben.
Het gaat zich niet erom dat Faberski 3 wedstrijden heeft gespeeld, het gaat zich om zijn talent en kwaliteiten, als jij niet ziet dat faberski een topper wordt dan ga schaken of zo want dan heb jij geen kijk op het voetbal.
Hoe schrijf je dat?..iets met Ezel?
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Even snel een polletje:
Hopen dat Bergwijn vertrekt: popcorn
Hopen dat hij blijft: Bier
I couldn't care less: Calimero
Reageren op deze post vanaf nu!
Hopen dat Bergwijn vertrekt: popcorn
Hopen dat hij blijft: Bier
I couldn't care less: Calimero
Reageren op deze post vanaf nu!
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik kom niet heel veel in dit topic, las nu alleen het laatste bericht en zag dit. Sorry dus als ik iets belangrijks gemist heb, maar Godts beter dan Bergwijn? Hou op. Godts heeft nog helemaal niks laten zien.ajax wrote: ↑02 Sep 2024, 19:27Godts is op dit moment al beter dan Bergwijn, hij scoort nog niet maar hij werkt hard en zoekt constant zijn tegenstander op die hij ook vaak voorbij komt, hij is ook pas 19 geworden, dus die komt er wel. Bergwijn heb je niks aan, die is lui en werkt veel te weinig, andere spelers ergeren zich aan die arrogante opstelling.
Hij is gewoon geen teamplayer, als je spelers hebt die geen teamplayers zijn dan heb je er niks aan.. idem luie onhandige Brobbey!
En ja dit is mijn manier van uitleggen,het boeit me niet wat jij wil of vind en dat jij een onderbouwong wil hebben.
Het gaat zich niet erom dat Faberski 3 wedstrijden heeft gespeeld, het gaat zich om zijn talent en kwaliteiten, als jij niet ziet dat faberski een topper wordt dan ga schaken of zo want dan heb jij geen kijk op het voetbal.
Hoe schrijf je dat?..iets met Ezel?
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Persepolis
-
- Veelbelovend talent
Jonge ik vertel gewoon de feiten, ik ga niet liegen of dingen niet zeggen omdat anderen zich daaraan zouden storen, zo was ik ook op AS, het boeit me niet wat anderen van mij vinden, ik zeg wat ik wil. En ik ga me zeker niet inhouden omdat anderen niet tegen de feiten kennen.... daar heb ik wel een levenslange ban voor over, niemand in deze wereld snoert mij de mond.R.Manco wrote: ↑02 Sep 2024, 19:24Wat wil je ook, op een Ajax forum Wil verder niet vervelend doen, maar met deze post bewijs je ook niet per se een aanwinst voor dit forum te zijn.ajax wrote: ↑02 Sep 2024, 19:20
Ik kan daar sinds 2019 niet meer antwoorden, AShowtime is een extreem linkse site met voornamelijk 12 tot 20 jarige pubers die de ballen verstand van het voetballen hebben en de ballen verstand van het leven in het algemeen.....
Hier gedraag ik mij tot nu toe maar als er zo meteen iemand mij beledigd dan krijgt die het terug. Het kan niet zo zijn in een vrij land dat de ene wel mag beledigen en de ander niet en dan doet de voetbalclub keuze er niet toe, dan is het mens tegen mens.