Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
ajax
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: ajax
Favoriete speler: Johan Cruijff

Vanthaman18 wrote: 02 Sep 2024, 19:30
ajax wrote: 02 Sep 2024, 19:27

Godts is op dit moment al beter dan Bergwijn, hij scoort nog niet maar hij werkt hard en zoekt constant zijn tegenstander op die hij ook vaak voorbij komt, hij is ook pas 19 geworden, dus die komt er wel. Bergwijn heb je niks aan, die is lui en werkt veel te weinig, andere spelers ergeren zich aan die arrogante opstelling.

Hij is gewoon geen teamplayer, als je spelers hebt die geen teamplayers zijn dan heb je er niks aan.. idem luie onhandige Brobbey!

En ja dit is mijn manier van uitleggen,het boeit me niet wat jij wil of vind en dat jij een onderbouwong wil hebben.

Het gaat zich niet erom dat Faberski 3 wedstrijden heeft gespeeld, het gaat zich om zijn talent en kwaliteiten, als jij niet ziet dat faberski een topper wordt dan ga schaken of zo want dan heb jij geen kijk op het voetbal.

Hoe schrijf je dat?..iets met Ezel?
Ik kom niet heel veel in dit topic, las nu alleen het laatste bericht en zag dit. Sorry dus als ik iets belangrijks gemist heb, maar Godts beter dan Bergwijn? Hou op. Godts heeft nog helemaal niks laten zien.
Jammer voor jou dan... als je het gehele plaatje bekijkt is Godts waardevoller, geef die jongen nog 1 a 2 jaar (dan is hij 20 /21 jaar) en zal je zien dat hij 2 klassen beter dan bergwijn is.
Massimo
Legende

ajax Goed bedoeld advies, stop er maar mee. ;)
  • These users thanked the author Massimo for the post (total 13):
    SensationJ O H NArdbegmatejaGrasmatTinuZzZtezzyunitedShovingNE2MC HammerLenteHet KanonPersepolisHightower
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik vind Godts ook beter.

Ik vind hem namelijk niets bijzonders, maar dat is altijd nog beter dan Bergwijn.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    MC Hammer
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

ajax wrote: 02 Sep 2024, 19:34
    Vanthaman18 wrote: 02 Sep 2024, 19:30

Ik kom niet heel veel in dit topic, las nu alleen het laatste bericht en zag dit. Sorry dus als ik iets belangrijks gemist heb, maar Godts beter dan Bergwijn? Hou op. Godts heeft nog helemaal niks laten zien.
    Jammer voor jou dan... als je het gehele plaatje bekijkt is Godts waardevoller, geef die jongen nog 1 a 2 jaar (dan is hij 20 /21 jaar) en zal je zien dat hij 2 klassen beter dan bergwijn is.
    Misschien over 2 jaar ja, maar hij heeft nu werkelijk nog geen klote laten zien op het hoogste niveau. Zal nog heul veul beter moeten wil hij waardevoller worden dan hem.
    Kingfisher
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Faberski is de nieuwe Cruijff mensen, snap dat toch. Fitz Jimmy de nieuwe Litmanen. Godts de nieuwe…… och boeie. 2 halve wedstrijden leuk meevoetballen tegen de blinde en de lamme en in Amsterdam gaan de gedachten terug naar het zwart wit tijdperk toen alles beter was. Is ook niet gek als je jaren geen pepernoot raakt. Tijd voor een reality check tegen Utrecht.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

ajax wrote: 02 Sep 2024, 19:32
    R.Manco wrote: 02 Sep 2024, 19:24

Wat wil je ook, op een Ajax forum 😉 Wil verder niet vervelend doen, maar met deze post bewijs je ook niet per se een aanwinst voor dit forum te zijn.
    Jonge ik vertel gewoon de feiten, ik ga niet liegen of dingen niet zeggen omdat anderen zich daaraan zouden storen, zo was ik ook op AS, het boeit me niet wat anderen van mij vinden, ik zeg wat ik wil. En ik ga me zeker niet inhouden omdat anderen niet tegen de feiten kennen.... daar heb ik wel een levenslange ban voor over, niemand in deze wereld snoert mij de mond.

Hier gedraag ik mij tot nu toe maar als er zo meteen iemand mij beledigd dan krijgt die het terug. Het kan niet zo zijn in een vrij land dat de ene wel mag beledigen en de ander niet en dan doet de voetbalclub keuze er niet toe, dan is het mens tegen mens.
    Wat een post🤣
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Mauro Jr

Kingfisher wrote: 02 Sep 2024, 19:36 Faberski is de nieuwe Cruijff mensen, snap dat toch. Fitz Jimmy de nieuwe Litmanen. Godts de nieuwe…… och boeie. 2 halve wedstrijden leuk meevoetballen tegen de blinde en de lamme en in Amsterdam gaan de gedachten terug naar het zwart wit tijdperk toen alles beter was. Is ook niet gek als je jaren geen pepernoot raakt. Tijd voor een reality check tegen Utrecht.
    Fitz Jim is Eriksen, Hlynsson Litmanen, Godts god en anders Simon Tahamata. Stop de tijd
    ajax
    Veelbelovend talent

SKERLA wrote: 02 Sep 2024, 19:36 Ik vind Godts ook beter.

Ik vind hem namelijk niets bijzonders, maar dat is altijd nog beter dan Bergwijn.
    Ja godts is ook nog niet speciaal, hij kan het wel worden dat is afwachten..... maar bergwijn dat kan toch echt niet meer, bergwijn presteert ook helemaal niet en is gewoon een overbodige voetballer voor Ajax, Bergwijn is mede de oorzaak dat het slechter gaat met Ajax, en dat was nog voor de miskopen van Mislintat aanwezig waren.
    Ittot
    Internationale topspeler

Ik hoop dat Bergwijn blijft. Ik gun Ajax die 22m + salarisbesparing niet.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 3):
    Grasmat10. NilisDe Realist
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Op weg naar nr 26
    Vedette

ajax wrote: 02 Sep 2024, 19:40
    SKERLA wrote: 02 Sep 2024, 19:36 Ik vind Godts ook beter.

Ja godts is ook nog niet speciaal, hij kan het wel worden dat is afwachten..... maar bergwijn dat kan toch echt niet meer, bergwijn presteert ook helemaal niet en is gewoon een overbodige voetballer voor Ajax, Bergwijn is mede de oorzaak dat het slechter gaat met Ajax, en dat was nog voor de miskopen van Mislintat aanwezig waren.
    En de reden dat Bergwijn überhaupt gekocht is, is het allergrootste probleem in Amsterdam. Die onbegrensde grootheidswaanzin.
  • These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
    De Realist
    Teletubby
    Nationale topspeler

Ittot wrote: 02 Sep 2024, 19:42 Ik hoop dat Bergwijn blijft. Ik gun Ajax die 22m + salarisbesparing niet.
    Ik gun Ajax wel drie blessuregevoelige vleugelspelers in de vorm van Berghuis, Traore en Sulemana. Geweldig zou dat zijn.
    ajax
    Veelbelovend talent

Vanthaman18 wrote: 02 Sep 2024, 19:37
    ajax wrote: 02 Sep 2024, 19:32

Jonge ik vertel gewoon de feiten, ik ga niet liegen of dingen niet zeggen omdat anderen zich daaraan zouden storen, zo was ik ook op AS, het boeit me niet wat anderen van mij vinden, ik zeg wat ik wil. En ik ga me zeker niet inhouden omdat anderen niet tegen de feiten kennen.... daar heb ik wel een levenslange ban voor over, niemand in deze wereld snoert mij de mond.

Hier gedraag ik mij tot nu toe maar als er zo meteen iemand mij beledigd dan krijgt die het terug. Het kan niet zo zijn in een vrij land dat de ene wel mag beledigen en de ander niet en dan doet de voetbalclub keuze er niet toe, dan is het mens tegen mens.
    Wat een post🤣
    Goed he... moet toch kunnen, je moet elkaar de waarheid kunnen zeggen zonder daarbij de ander erg te beledigen. Weet je, elkaar naar de mond praten is saai en zeker als je iemand naar de mond praat die er ook nog eens helemaal naast zit met zijn mening.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    Old name: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Franciscus wrote: 02 Sep 2024, 19:39
    Kingfisher wrote: 02 Sep 2024, 19:36 Faberski is de nieuwe Cruijff mensen, snap dat toch. Fitz Jimmy de nieuwe Litmanen. Godts de nieuwe…… och boeie. 2 halve wedstrijden leuk meevoetballen tegen de blinde en de lamme en in Amsterdam gaan de gedachten terug naar het zwart wit tijdperk toen alles beter was. Is ook niet gek als je jaren geen pepernoot raakt. Tijd voor een reality check tegen Utrecht.
    Fitz Jim is Eriksen, Hlynsson Litmanen, Godts god en anders Simon Tahamata. Stop de tijd
    Ik vind Fitz-Jim eerder de nieuwe Chasity Grant
    Image
    Franciscus
    Nationale topspeler

Mr. Spock wrote: 02 Sep 2024, 19:45
    Franciscus wrote: 02 Sep 2024, 19:39
    Ik vind Fritz-Jim eerder de nieuwe Chasity Grant
    Image
    Zo flauw van je. Frits Jim heeft zelfs twee typisch mannelijke voornamen genomen en nog noem je hem een meisje.
    ajax
    Veelbelovend talent

Teletubby wrote: 02 Sep 2024, 19:44
    Ittot wrote: 02 Sep 2024, 19:42 Ik hoop dat Bergwijn blijft. Ik gun Ajax die 22m + salarisbesparing niet.
    Ik gun Ajax wel drie blessuregevoelige vleugelspelers in de vorm van Berghuis, Traore en Sulemana. Geweldig zou dat zijn.
    Nou ja oud Ajaxspeler Dest, Lang kennen er ook wat van en toch hebben jullie deze oud Ajax spelers gekocht. En verder hebben mauro, boscagli, obispo en weet ik veel wie nog meer ook erg lang eruit gelegen
    Hatseflats
    Vedette

ajax wrote: 02 Sep 2024, 19:47

Nou ja oud Ajaxspeler Dest, Lang kennen er ook wat van en toch hebben jullie deze oud Ajax spelers gekocht. En verder hebben mauro, boscagli, obispo en weet ik veel wie nog meer ook erg lang eruit gelegen
    Doe dit nou niet. Dit ga je niet winnen
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    De RealistKezmania
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Hatseflats wrote: 02 Sep 2024, 19:50

Net als zijn favoriete club dus.
    Franciscus
    Nationale topspeler

Jawel, wel doen . ajax brengt precies wat dit forum nodig heeft nu. Deze jongen moet gevoerd en gekoesterd worden.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Je vergeet erbij te vermelden dat dit je enige drie Ajax 1 buitenspelers zijn. Als die geblesseerd raken dan moet het volgende wereldwonder Rasmussen en Van Axel dongen op de vleugels.
    ajax
    Veelbelovend talent

Op weg naar nr 26 wrote: 02 Sep 2024, 19:44
    ajax wrote: 02 Sep 2024, 19:40

En de reden dat Bergwijn überhaupt gekocht is, is het allergrootste probleem in Amsterdam. Die onbegrensde grootheidswaanzin.
    Wat heeft dat met grootheidswaanzin te maken?

Hij is oud Ajax jeugdspeler en was vrij jong nog en toch op het hoogste niveau in Engeland redelijk goed gepresteerd.

Ajax had weinig keus toen, echte toppers zijn sowieso niet te betalen voor Nederlandse clubs, los van het feit dat toppers ook niet in Nederland willen voetballen op al die kunstvelden (tot dit jaar).

Bergwijn kwam in 2022, Ajax verloor toen heel veel topspelers dat jaar en had dus genoeg geld om ook Bergwijn te kopen (voor te veel geld), Bergwijn deed het bij jullie samen met depay heel goed, dus het is niet zo vreemd dat ze bij hem als oud Ajax speler uitkwamen
    Last edited by ajax on 02 Sep 2024, 19:59, edited 1 time in total.
    Franciscus
    Nationale topspeler

Teletubby wrote: 02 Sep 2024, 19:51

Je vergeet erbij te vermelden dat dit je enige drie Ajax 1 buitenspelers zijn. Als die geblesseerd raken dan moet het volgende wereldwonder Rasmussen en Van Axel dongen op de vleugels.
    Opletten Tinkywinky, zolang Godts en Faberski niet geblesseerd zijn is er niks aan de hand.
    ajax
    Veelbelovend talent

Teletubby wrote: 02 Sep 2024, 19:51

Ja so be it, het is nu eenmaal niet anders... Van Axel Dongen kan een hele goede worden alleen hij is nog blessuregevoeliger dan Robben, Rasmussen is geen Ajax materiaal, in geval van nood kan je dan 4-4-2 gaan spelen met 2 spitsen, die heeft Ajax nu genoeg, ik zou dan gaan voor brobbey en Weghorst samen.
    De Realist
    Internationale topspeler

ajax wrote: 02 Sep 2024, 19:54
    Op weg naar nr 26 wrote: 02 Sep 2024, 19:44

Wat heeft dat met grootheidswaanzin te maken?

Hij is oud Ajax jeugdspeler en was vrij jong nog en toch op het hoogste niveau in Engeland redelijk goed gepresteerd.

Ajax had weinig keus toen, echte toppers zijn sowieso niet te betalen voor Nederlandse clubs, los van het feit tot toppers ook niet in Nederland willen voetballen op al die kunstvelden (tot dit jaar).

Bergwijn kwam in 2022, Ajax verloor toen heel veel topspelers dat jaar en had dus genoeg geld om ook Bergwijn te kopen (voor te veel geld), Bergwijn deed het bij jullie samen met depay heel goed, dus het is niet zo vreemd dat ze bij hem als oud Ajax speler uitkwamen
    Oh for fuck sake :wall:
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    ajax
    Veelbelovend talent

Ik hoef niks te winnen, ik geef mijn mening en dat is het.
  • These users thanked the author ajax for the post:
    Ardbeg
    Post Reply