Lekker nu Osimhen halen en volgende maand de salarissen niet meer kunnen betalen van je spelers. Doe het zoals de Turkse clubs inderdaad Earnie, fuck gezonde bedrijfsvoering!!!BarryBanaan wrote: ↑02 Sep 2024, 19:45
Kijk dat zijn clubs die geven geen kut om afschrijvingen en andere aftrekposten. Die hitsen gewoon hun supporters op met sensatie en passie. Voor alle slappe dildos hier, nee ik wil niet dat we Galatasaray worden. Maar nog een beetje vuurwerk zou wel leuk zijn.
Transferwindow 2024/25
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- De Realist
- Internationale topspeler
Hoezo Turkse clubs, dichter bij huis zit toch ook een club die miljoenen moest lenen om de salarissen te kunnen betalen?Teletubby wrote: ↑02 Sep 2024, 19:46Lekker nu Osimhen halen en volgende maand de salarissen niet meer kunnen betalen van je spelers. Doe het zoals de Turkse clubs inderdaad Earnie, fuck gezonde bedrijfsvoering!!!BarryBanaan wrote: ↑02 Sep 2024, 19:45
Kijk dat zijn clubs die geven geen kut om afschrijvingen en andere aftrekposten. Die hitsen gewoon hun supporters op met sensatie en passie. Voor alle slappe dildos hier, nee ik wil niet dat we Galatasaray worden. Maar nog een beetje vuurwerk zou wel leuk zijn.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Dan denk je het een en andere af te kaderen krijg je nog zulke reacties.Teletubby wrote: ↑02 Sep 2024, 19:46Lekker nu Osimhen halen en volgende maand de salarissen niet meer kunnen betalen van je spelers. Doe het zoals de Turkse clubs inderdaad Earnie, fuck gezonde bedrijfsvoering!!!BarryBanaan wrote: ↑02 Sep 2024, 19:45
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- Uithetzuiden18
- Koenjo
- Meervoudig international
Ik snap echt niet dat Patje niet toegevoegd wordt, en al helemaal niet als er geen alternatieven zijn. Prima backup en de groep ziet hem ook graag terug.
Zou Earnie bang zijn voor gezichtsverlies? Ik mag toch hopen dat hij het belang van de club boven z'n eigen ego stelt.
Zou Earnie bang zijn voor gezichtsverlies? Ik mag toch hopen dat hij het belang van de club boven z'n eigen ego stelt.
- These users thanked the author Koenjo for the post:
- Eindhovenvoetbal
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
-
- Vaste waarde in elftal
Doen we dat, had ik wel een echtelijke ruzie of wat voor over.
- alu.w
- Regelmatige invaller
Voor de CL moeten de spelers toch voor einde van 3 september ingeschreven worden? Kunnen we morgen nog de hele dag F5'en!Koenjo wrote: ↑02 Sep 2024, 19:52 Ik snap echt niet dat Patje niet toegevoegd wordt, en al helemaal niet als er geen alternatieven zijn. Prima backup en de groep ziet hem ook graag terug.
-
- Regelmatige invaller
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Alle “insiders” kunnen hun tissues weer opbergen tot de winterstop…Paulus1913 wrote: ↑02 Sep 2024, 19:59 Gaat die bron van mij toch door een rietje eten he, hij was er nog zo zeker van!
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- Standbeeld
- Mister PSV
Bosz had er geen trek in.Koenjo wrote: ↑02 Sep 2024, 19:52 Ik snap echt niet dat Patje niet toegevoegd wordt, en al helemaal niet als er geen alternatieven zijn. Prima backup en de groep ziet hem ook graag terug.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Patje voldeed de afgelopen jaren eigenlijk niet. Op zijn leeftijd wordt hij ook niet meer beter, dus ik vind het heel logisch dat je dan met Dams en Oppegard verdergaat als je denkt dat zij juist wel nog zullen groeien in hun rol.Koenjo wrote: ↑02 Sep 2024, 19:52 Ik snap echt niet dat Patje niet toegevoegd wordt, en al helemaal niet als er geen alternatieven zijn. Prima backup en de groep ziet hem ook graag terug.
- These users thanked the author Thijs for the post (total 3):
- LucNilisLegend • Maria-Franciscus • 10. Nilis
-
- Lid van verdienste
Haha excuses dat er even 6 minuten verwarring was. Wou snel voordat ik auto instapte nog iets delen. Maar geen transfer dus. Wel een interview. Als het wordt uitgezonden tenminste. Het Götze verhaal komt kort langs. En ik noem dat ik via dit forum getipt werd.
-
- Jeugdspeler
Vorig seizoen ruim 1500 minuten. Vind hem beter dan niets en had hem toch graag erbij gehouden ipv Oppegard.Thijs wrote: ↑02 Sep 2024, 20:05Patje voldeed de afgelopen jaren eigenlijk niet. Op zijn leeftijd wordt hij ook niet meer beter, dus ik vind het heel logisch dat je dan met Dams en Oppegard verdergaat als je denkt dat zij juist wel nog zullen groeien in hun rol.Koenjo wrote: ↑02 Sep 2024, 19:52 Ik snap echt niet dat Patje niet toegevoegd wordt, en al helemaal niet als er geen alternatieven zijn. Prima backup en de groep ziet hem ook graag terug.
- De Realist
Heb ergens het idee dat er een beetje met lange termijn gehandeld is, in die zin dat er bij PSV een heel groot geloof is dat dit jaar wederom het kampioenschap, of in ieder geval directe Champions League plaatsing wordt binnengehaald.
Dan kun je wat onervaren jongens veel waardevolle vlieguren laten maken (flamingo, Nagalo, Land, Dams zelfs?) en is het niet per se nodig dure ervaren krachten te halen. Dat je dan in de Champions League waarschijnlijk geen al te hoge ogen gaat gooien zal geaccepteerd worden. Die gerichte plug en play aankopen kunnen dan volgens jaar makkelijker gehaald worden met het geld dat nu niet is opgemaakt.
Zou bv verklaren dat van Aanholt ook nu nog steeds niet terug mag komen, ondanks dat de groep dat heel erg ziet zitten.
Maar ik kan er ook volledig naast zitten.
Dan kun je wat onervaren jongens veel waardevolle vlieguren laten maken (flamingo, Nagalo, Land, Dams zelfs?) en is het niet per se nodig dure ervaren krachten te halen. Dat je dan in de Champions League waarschijnlijk geen al te hoge ogen gaat gooien zal geaccepteerd worden. Die gerichte plug en play aankopen kunnen dan volgens jaar makkelijker gehaald worden met het geld dat nu niet is opgemaakt.
Zou bv verklaren dat van Aanholt ook nu nog steeds niet terug mag komen, ondanks dat de groep dat heel erg ziet zitten.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Dat zou het het een en andere verklaren. Maar dan zouden ze in de winter toch wel ook wat door moeten pakken om voor te bereiden op komend seizoen.De Realist wrote: ↑02 Sep 2024, 20:23 Heb ergens het idee dat er een beetje met lange termijn gehandeld is, in die zin dat er bij PSV een heel groot geloof is dat dit jaar wederom het kampioenschap, of in ieder geval directe Champions League plaatsing wordt binnengehaald.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Ik vind dit ook onbegrijpelijk, je lijkt daarmee je Europese ambities geen recht aan te doen.
- ComeOnPSV
- Vedette
Dat is dan direct topbeleid.De Realist wrote: ↑02 Sep 2024, 20:23 Heb ergens het idee dat er een beetje met lange termijn gehandeld is, in die zin dat er bij PSV een heel groot geloof is dat dit jaar wederom het kampioenschap, of in ieder geval directe Champions League plaatsing wordt binnengehaald.
Dus dit is het beleid geweest