Zolang jij je netjes gedraagt, en dat doe je, mag je iedere mening geven.
Een slecht woord over Wageningen of Boston en je ligt eraf.
Zolang jij je netjes gedraagt, en dat doe je, mag je iedere mening geven.
Nee dat is inderdaad Ajax materiaal, geen probleem. Als PSV fan een heerlijke bezetting voor de aanval van Ajax.Franciscus wrote: ↑02 Sep 2024, 19:56Opletten Tinkywinky, zolang Godts en Faberski niet geblesseerd zijn is er niks aan de hand.
Tipje van de sluier, je kunt gewoon weer lid worden op Ajax showtime. Maak een nieuw account aan via je telefoon via incognito mode en gebruik enkel je mobiele verbinding
Haha.. Wie zijn Wageningen en Boston?ShovingNE2 wrote: ↑02 Sep 2024, 19:59Zolang jij je netjes gedraagt, en dat doe je, mag je iedere mening geven.
Een slecht woord over Wageningen of Boston en je ligt eraf.
Haha ik heb geen GSM met internet, die wil ik niet, ik heb een vaste telefoon en de gsm gebruik ik alleen als ik onderweg ben, voor de verdere rest staat die uit.tezzyunited wrote: ↑02 Sep 2024, 20:01Tipje van de sluier, je kunt gewoon weer lid worden op Ajax showtime. Maak een nieuw account aan via je telefoon via incognito mode en gebruik enkel je mobiele verbinding
Mij ontgaat de ironie van dit slotstuk niet. Het fraaie is dat je eerst met een relatief gewogen betoog komt, om vervolgens toch weer te vervallen in die vermoeiende, onuitroeibare Ajax-retoriek: wij zijn de grootsten, wij zijn de maat der dingen, wij staan bovenaan de pikorde. De stelligheid waarmee jij denkt dat Ajax binnen twee jaar weer terug is, of de stuitende arrogantie dat Ajax ''veruit de grootste is'', in alles, dat is aandoenlijk. Zeker als je vervolgens nog eindigt met het verwijt dat ík finaal fout zit en dingen uit de ogen van een PSV-fan bekijk. Kostelijk. Humoristisch. Tegelijkertijd ook precies waarom het helemaal niet ''heel anders is''. Het is precies dat wat ik beschrijf: heerlijk. Heel Nederland geniet van de ellende. Telkens als je denkt dat jouw club en de medewerkers ervan niet verder kunnen zakken, halen ze toch een schep tevoorschijn en gaan ze verder. Vandaag ook weer Kroes die als een lachende boer met kiespijn staat te verkondigen dat dingen wel erg moeilijk zijn, om het vervolgens aan alles te wijten behalve zijn eigen totaal achterlijke interviews aan het begin van de zomer. Hij heeft op het Ajax-logo een sticker geplakt met de tekst ''Wij Zijn Ajax, Wij Zijn Straatarm'', en is vervolgens verbaasd dat dingen moeizaam zijn. Ook kostelijk.
Is Wageningen niet an sich al een slecht woord?
Daar woon ik en de onderkoning van de Ustated Nights van Amerika zelf: Menno1 .
Niemand staat hier op een ajacied te wachten die steeds die kutclub komt verdedigen.ajax wrote: ↑02 Sep 2024, 20:12
Nou ja wacht maar als het bij jullie weer eens slechter gaat, die tijd gaat echt ook wel weer komen, in het voetbal is het bijna altijd vallen en opstaan en heb je goede en slechte tijden.
Dan zal je ook het afkraken zien van verschillende voetballers, ik dacht dat ik hier toch ook het nodige gelezen heb over Drommel, Babadi, Teze, Ramalho, Baumgartel, Max, Ihataren etc.etc.
Wij spreken elkaar over twee jaar weer over dit onderwerp.Ykhim wrote: ↑02 Sep 2024, 20:08Mij ontgaat de ironie van dit slotstuk niet. Het fraaie is dat je eerst met een relatief gewogen betoog komt, om vervolgens toch weer te vervallen in die vermoeiende, onuitroeibare Ajax-retoriek: wij zijn de grootsten, wij zijn de maat der dingen, wij staan bovenaan de pikorde. De stelligheid waarmee jij denkt dat Ajax binnen twee jaar weer terug is, of de stuitende arrogantie dat Ajax ''veruit de grootste is'', in alles, dat is aandoenlijk. Zeker als je vervolgens nog eindigt met het verwijt dat ík finaal fout zit en dingen uit de ogen van een PSV-fan bekijk. Kostelijk. Humoristisch. Tegelijkertijd ook precies waarom het helemaal niet ''heel anders is''. Het is precies dat wat ik beschrijf: heerlijk. Heel Nederland geniet van de ellende. Telkens als je denkt dat jouw club en de medewerkers ervan niet verder kunnen zakken, halen ze toch een schep tevoorschijn en gaan ze verder. Vandaag ook weer Kroes die als een lachende boer met kiespijn staat te verkondigen dat dingen wel erg moeilijk zijn, om het vervolgens aan alles te wijten behalve zijn eigen totaal achterlijke interviews aan het begin van de zomer. Hij heeft op het Ajax-logo een sticker geplakt met de tekst ''Wij Zijn Ajax, Wij Zijn Straatarm'', en is vervolgens verbaasd dat dingen moeizaam zijn. Ook kostelijk.
Dat Ajax nu verantwoord geld zou uitgeven: prima als jij dat gelooft. Ik hoop dat heel Ajax hetzelfde denkt over deze transformatie van gevallen topclub naar slap aftreksel van een Turkse topclub, met alles wat erbij komt kijken. Ik waag het te betwijfelen of Ajax binnen nu en twee jaar terug aan de top is. Er is geen geld, maar ze blijven het wel wegpissen. Nogmaals: een paar blessures en één matige periode in het seizoen en je bent de pineut. Maar als ik dat zeg, dan ben ik degene die door een gekleurde bril kijkt. Hilarisch, echt waar.
Het zijn er best veel zegNilisInOranje wrote: ↑02 Sep 2024, 20:17 Hebben jullie gezien dat Al Ittihad fans (bestaan die?!) de hashtag #bergwijn_unacceptable massaal aan het posten zijn?
Nee doe ik niet, je deed erg kinderachtig, nu geef je de 4 miljoen wel aan ... geloof maar die 10 wedstrijden speelt Forbes wel, wolverhamton wilde hem gewoon contracteren maar dat kon niet wegens een of andere regel.Teletubby wrote: ↑02 Sep 2024, 20:17 @ajax
Wil je de volgende keer mij taggen als je mij een klein kind noemt? Ik had het bijna gemist en dan kan ik ook weer lachen, 4 miljoen en een van de makkelijkste te omzeilen "verplichte" optie tot koop voor Forbs is natuurlijk een werelddeal! Je hebt mijn ogen geopend! Alsjeblieft blijven posten hier, niet teruggaan naar AS, dit gaat nog enorm veel plezier opleveren dit seizoen
Ik zit trouwens zelf in het bierteamFranciscus wrote: ↑02 Sep 2024, 19:29 Even snel een polletje:
Hopen dat Bergwijn vertrekt: popcorn
Hopen dat hij blijft: Bier
I couldn't care less: Calimero
Reageren op deze post vanaf nu!
Je doet nu net alsof Bergwijn de enig mogelijke speler op de wereld was die op dat moment te halen was. Hij kostte je 31 miljoen he, 31 miljoen. Die TD van Tottenham lacht zich nog steeds kapot. Van dat geld kon je minstens 2 talenten halen die je zeker net zoveel hadden gebracht dan Bergwijn. Want je kunt wel aankomen met het argument dat topspelers hier niet komen, maar ik denk dat de club waarbij je nu op het forum bivakkeert wel heeft bewezen dat er genoeg spelers te vinden zijn met voldoende kwaliteit die graag naar de Eredivisie komen. Tillman bijvoorbeeld, 12 miljoen. Heb je nog 18 miljoen over, kun je iemand als Schouten voor halenajax wrote: ↑02 Sep 2024, 19:54Wat heeft dat met grootheidswaanzin te maken?Op weg naar nr 26 wrote: ↑02 Sep 2024, 19:44
En de reden dat Bergwijn überhaupt gekocht is, is het allergrootste probleem in Amsterdam. Die onbegrensde grootheidswaanzin.
Hij is oud Ajax jeugdspeler en was vrij jong nog en toch op het hoogste niveau in Engeland redelijk goed gepresteerd.
Ajax had weinig keus toen, echte toppers zijn sowieso niet te betalen voor Nederlandse clubs, los van het feit dat toppers ook niet in Nederland willen voetballen op al die kunstvelden (tot dit jaar).
Bergwijn kwam in 2022, Ajax verloor toen heel veel topspelers dat jaar en had dus genoeg geld om ook Bergwijn te kopen (voor te veel geld), Bergwijn deed het bij jullie samen met depay heel goed, dus het is niet zo vreemd dat ze bij hem als oud Ajax speler uitkwamen
Zegt helemaal niks, die miljardairs kijken echt niet op dat soort forums, die hebben echt al van te voren Bergwijn helemaal uitgeplozen.... maar schijnbaar niet goed genoeg want als je Bergwijn koopt voor dat bedrag dan heb je hem niet zien voetballen het laatste jaar.NilisInOranje wrote: ↑02 Sep 2024, 20:17 Hebben jullie gezien dat Al Ittihad fans (bestaan die?!) de hashtag #bergwijn_unacceptable massaal aan het posten zijn?
Forbs is een blind paard en Ajax heeft al ervaring met die verplichte optie tot koop bij Sanchez die makkelijk te omzeilen was. 10 basis duels in de premier league gaat nooit gebeuren voor Forbs. Daar heeft hij het niveau niet dus die huppelt volgend jaar weer rond bij jullie hoor.ajax wrote: ↑02 Sep 2024, 20:24Nee doe ik niet, je deed erg kinderachtig, nu geef je de 4 miljoen wel aan ... geloof maar die 10 wedstrijden speelt Forbes wel, wolverhamton wilde hem gewoon contracteren maar dat kon niet wegens een of andere regel.Teletubby wrote: ↑02 Sep 2024, 20:17 @ajax
Wil je de volgende keer mij taggen als je mij een klein kind noemt? Ik had het bijna gemist en dan kan ik ook weer lachen, 4 miljoen en een van de makkelijkste te omzeilen "verplichte" optie tot koop voor Forbs is natuurlijk een werelddeal! Je hebt mijn ogen geopend! Alsjeblieft blijven posten hier, niet teruggaan naar AS, dit gaat nog enorm veel plezier opleveren dit seizoen
Van de anderen verhuurde spelers zullen er wel terugkomen maar Forbes niet.
Na afgelopen jaar ben je in ieder geval ervaringsdeskundige, dus het zal wel kloppen wat je zegt.