Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Hoe kan die nou een 5 krijgen...
Ongekend.. de man heeft het kampioensteam bij elkaar gehouden.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 8):
    Smeets14D.MillpantsSKERLAMC HammerTomPSV02310. Nilis29.04.2007TomV23
    PSV90
    Nationale topspeler

danko-lazovic wrote: 02 Sep 2024, 20:44 Mogen we nu dan eindelijk zeggen dat er wel heel erg gegokt gaat worden op de fitheid van Mauro en Karsdorp? Als 1 van de 2 geblesseerd of geschorst is hebben wij een serieus probleem.
    Lijkt me voorbarig, misschien hebben Mauro en Karsdorp intern wel aangegeven dat ze van plan zijn geen blessures meer op te lopen. Wij weten nog geen 10%.
  • These users thanked the author PSV90 for the post (total 3):
    MathijsVerducciLeandroBonfimZuc0
    nilssonH
    Moderator

deninho32 wrote: 02 Sep 2024, 20:44 Doe even een aparte topic aub @nilssonH , zo scroll ik me gek :D
    Je hebt gelijk, bij deze!

viewtopic.php?t=1032
    Tyyne
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Couhaib Driouech

Ik geef het een 8. Tillman binnen halen is geweldig, top speler die nog lang niet zijn plafond bereikt heeft. Dest permanent halen die duidelijk ook een enorme meerwaarde kan zijn.

Ramalho, Teze en Ketchup weg maar daarvoor krijg je Karsdorp, Nagalo en Flamingo wat vanuit mijn optiek zeker een vooruitgang is.

Alle grote spelers aan boord gehouden en een duidelijk teken gegeven dat PSV spelers niet goedkoop zijn. Sowieso is zoveel spelers behouden na een kampioenschap niet makkelijk.

Enige minpuntje is natuurlijk de linksback positie maar ik denk dat het team goed genoeg is om dit op te vangen en een goede prestatie neer te zetten in de Champions League.
    Kezmania9
    Talent

Hummels naar Roma afgeketst. Ook Hermoso nog altijd niet getekend bij Roma. Kom op Earnie, je kan nog niet naar bed hoor.
  • These users thanked the author Kezmania9 for the post:
    fritske
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Thoresen wrote: 02 Sep 2024, 20:27
    guus wrote: 02 Sep 2024, 19:49 Gaat dus niets meer gebeuren volgens Brands.
    Dus geen LB erbij. Waarom? Ik snap het niet. Mauro voetbalt nooit een seizoen lang en dan Oppegard en Dams? Of mis ik iets?
    Je mist dat Dest niet het hele seizoen geblesseerd is.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Iemand dat transferdeadlineday aan het kijken van Afkicken? Die Sydney van Hooijdonk klinkt zó fucking dom
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Kezmania9 wrote: 02 Sep 2024, 20:56 Hummels naar Roma afgeketst. Ook Hermoso nog altijd niet getekend bij Roma. Kom op Earnie, je kan nog niet naar bed hoor.
    Hermoso is wel al rond
    B. Dzsudzsak
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Pizza’s zijn besteld op de Herdgang.
    “Keep your friends close, keep your enemies closer”.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Chucky wrote: 02 Sep 2024, 20:42Nou jongens, mag er dan nu geoordeeld worden over Earnie?
    We kunnen nog transfervrije spelers inlijven hè 😉

Nee, van mij mag je los. Houd je het wel een beetje netjes? 😘
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ontbijtkoek wrote: 02 Sep 2024, 20:57
    Kezmania9 wrote: 02 Sep 2024, 20:56 Hummels naar Roma afgeketst. Ook Hermoso nog altijd niet getekend bij Roma. Kom op Earnie, je kan nog niet naar bed hoor.
    Hermoso is wel al rond
    Ook niet wedstrijdfit dus.
    Ittot
    Internationale topspeler

Moeilijke beoordeling:

Beste spelers zijn gebleven: ++ (hoewel ik me afvraag wat de concrete aanbiedingen zijn geweest)
    Zwakste linie is zwakker geworden. Teze is beter dan Karpsdorp (en de vraag is wanneer hij fit is en of hij fit blijft itt Teze) en Ramalho kwam te kort maar was nog wel verder dan Flamingo. Nagalo is afwachten. Daarnaast hebben we geen reserve rechtsback een geen linksback gehaald: - - -
    Binnenhalen Tillman en Dest: ++
    Niet verlengen van contracten en de gehele situatie als gevolg met Boscagli, Benitez en Teze en het nog steeds niet verlengen van de contracten van Veerman en Bakayoko: - -

Overal een 5 of een 5.5 denk ik. De verlengingen (of beter gezegd het gebrek aan) en het zwakker maken van de laatste linie wegen denk ik net iets zwaarder dan het behouden van sterspelers waar mogelijk weinig tot geen aanbiedingen voor zijn gekomen.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 3):
    FreyrJosterTylerDurdnnilisnl
    FreyrJoster
    Jeugdspeler

ComeOnPSV wrote: 02 Sep 2024, 20:49 Hoe kan die nou een 5 krijgen...
    Dat had iedereen hier gekund, gewoon overal nee op zeggen en er vanuit gaan dat Teze en Boscagli wel bij zullen tekenen.

Het was niet zozeer een verdienste van hem, maar meer dat er geen bod binnen kwam dat niet te weigeren viel (op het bod op Baka na wat volgens mij ook geaccepteerd werd, maar die wilde zelf niet).
  • These users thanked the author FreyrJoster for the post (total 3):
    CristianoJuanchoIttot
    Smeets14
    Nationale topspeler

FreyrJoster wrote: 02 Sep 2024, 21:06
    Dat had iedereen hier gekund, gewoon overal nee op zeggen en er vanuit gaan dat Teze en Boscagli wel bij zullen tekenen.

Het was niet zozeer een verdienste van hem, maar meer dat er geen bod binnen kwam dat niet te weigeren viel (op het bod op Baka na wat volgens mij ook geaccepteerd werd, maar die wilde zelf niet).
    Hahah dat iedereen gekund? 😂 Tuurlijk joh..
    ComeOnPSV
    Vedette

Ja joh had iedereen gekund. Zeker. Dat bleek ook afgelopen jaren.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

De alleswetende beste stuurlui staan uiteraard weer aan wal.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 6):
    Smeets14Breur29.04.200710. NilisGerard KarnemelkDezoonvanAad
    MC Hammer
    International

Ik kan er met mijn hoofd niet bij. We spelen eindelijk een keer een seizoen om trots op te zijn en een aantal fans verwacht dat de TD dit omzet in een CL winst kandidaat.

Earnie heeft het behoorlijk goed gedaan, door talent binnen te halen en de as te behouden. Zo kunnen we doorbouwen voor de toekomst.
  • These users thanked the author MC Hammer for the post (total 2):
    29.04.200710. Nilis
    Hammertime!
    fritske
    Bankzitter

Als Hermoso nog steeds nergens getekend heeft, laat Earnest hem dan heul gauw ophalen. Dan wordt een 5 snel een 9.
    :logoo:
    EesEes
    Lid 2e elftal

Ik denk als we aan het eind van de competitie de vraag hadden gekregen ‘Dest verlengen en dan een half jaar met Mauro of Dest laten gaan en een alternatief halen’, dat we vrijwel unaniem voor de eerste optie waren gegaan. Ook ik vind het onbegrijpelijk dat er geen back bij is gekomen, omdat je toch wel vrij zeker van een top 2 plek bent en daardoor ook wel wat meer risico zou kunnen nemen om deze positie dubbel te bezetten.

Voor de rest kunnen we denk ik alleen maar tevreden zijn. Tuurlijk is het afwachten hoe Karsdorp, Nagalo en Flamingo gaan uitpakken. Ze lijken echter allemaal hun specifieke kwaliteiten te hebben waardoor de risico’s hierin niet al te groot zijn.

Verder de selectie bij elkaar gebleven. Dat is bijzonder. Daarom juist extra wrang dat ze niet dat extra beetje risico achterin hebben durven nemen, want dan hadden er misschien nog mooiere dingen kunnen gebeuren. Al met al tevreden over de niet spectaculaire transferperiode.
    Last edited by EesEes on 02 Sep 2024, 21:16, edited 1 time in total.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

fritske wrote: 02 Sep 2024, 21:15
    Als Hermoso nog steeds nergens getekend heeft, laat Earnest hem dan heul gauw ophalen. Dan wordt een 5 snel een 9.
    Hermoso naar Roma was al rond

En Hummels komt ook niet, dat heeft Rik al gezegd
    Lente
    Meervoudig international

Ittot wrote: 02 Sep 2024, 21:02Ramalho kwam te kort maar was nog wel verder dan Flamingo
    Het is wel zo dat nu met Flamingo en Nagalo, Bosz wel voetbal op die plek heeft en Schouten dus op zijn eigen plek kan blijven staan. Wat dat aangaat vind ik dat wel een upgrade ten opzichte van Ramalho. Ik denk dat Peter toch opzoek was naar dit profiel. Stel dat Ramalho nog bij de selectie gezeten had, geloof ik best dat Peter alsnog voor Flamingo of Nagalo zou kiezen. Dus wat mij betreft wel een upgrade.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Standbeeld
    Mister PSV

Smeets14 wrote: 02 Sep 2024, 21:07

Hahah dat iedereen gekund? 😂 Tuurlijk joh..
    Voor Boscagli en Benny kwamen geen realistische biedingen binnen. Baka genoot -voor zover bekend- alleen concrete interesse van een club uit Saudi-Arabië en Nottingham. Op Veerman is klaarblijkelijk 30mln geboden, maar het was voor PSV niet genoeg en Veerman wilde er zelf niet heen anders hadden we wel wat vernomen tijdens interviews. Voor Jerdy waren mogelijk Borussia en Napoli geïnteresseerd, maar Borussia ging voor een goedkope optie en Napoli wilde niet betalen wat PSV wilde. Had iedereen het gekund? Vast niet. Maar het is ook geen huzarenstukje.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 8):
    MaikeindhovenFreyrJosterCristianodanko-lazovicJuanchoTylerDurdnIttotdannyPSV
    Dn Trol
    Vaste waarde in elftal

Je had eigenlijk maar 1 lullig linksbackje hoeven te halen, beter dan oppegard, voor een topwindow. Zoveel topspelers gehaald en dan een lb "vergeten".

Het voelt een beetje als een aanval over 30 schijven maar uiteindelijk voor open goal naast schieten.
    Gomes92
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Chucky Lozano

Goede transfer window! Zwakste verdedigers zijn vervangen en het team bij elkaar gehouden.
    Chucky
    Vedette

SKERLA wrote: 02 Sep 2024, 20:59
    Chucky wrote: 02 Sep 2024, 20:42Nou jongens, mag er dan nu geoordeeld worden over Earnie?
    We kunnen nog transfervrije spelers inlijven hè 😉

Nee, van mij mag je los. Houd je het wel een beetje netjes? 😘
    Absoluut! En zelfs geen 4 vanuit mijn kant. Wel een magere 5 overigens ;)

Het aantrekken van Dest en Tillman is natuurlijk sterk geweest, en daarmee begon Earnie de window dus goed. Flamingo vond ik ook geen verkeerde aankoop, al was hij wel erg prijzig. In Driouech zie ik geen PSV-1 basisspeler op de lange termijn, maar voor zijn huidige rol is het een prima speler. Vind hem niet per se beter dan Vertessen, maar ook niet minder.

Na het vastleggen van Flamingo en Driouech is er eigenlijk maar bar weinig goed gegaan. Ondanks het aanblijven van Schouten, Veerman en Bakayoko is het vanaf begin augustus continue onrustig geweest. De cases Teze, Benitez en Boscagli vond ik eigenlijk allen slecht gemanaged, voor zover wij kunnen beoordelen.

Het feit dat je Teze en Sambo laat vertrekken, en er alleen een blessuregevoelige, niet-wedstrijdfitte rechtsback er voor terug haalt is een gigantische gok. Ledezma was tot een paar weken geleden nog compleet afgeschreven, dus het is nog veel te voorbarig om hem als structurele optie op rechts te beschouwen.

Verder vind ik Nagalo an sich een goede transfer, maar geen complementaire aankoop icm Flamingo. Beiden zijn jong en onervaren, daar had echt wat meer ervaring bij gemoeten. Ik had het logischer gevonden om Ramalho een serieuzer aanbod te doen, een van beide heren (Flamingo/Nagalo) te halen, om vervolgens die centen in je backposities te pompen.

De linksback-positie is natuurlijk al helemaal een zorgenkindje namelijk. Dams en Oppegard doen enorm hun best, maar vind ik (nog) niet goed genoeg voor PSV-1. Je kunt het die jongens echt niet aandoen om straks tegen de echte mannen op te stellen. Mauro blijft wellicht net overeind, alleen die is helaas fysiek te onbetrouwbaar gebleken.

Rondom zijn aanstelling heeft Earnie benoemd dat hij meerdere transferperiodes te tijd moest krijgen om de selectie naar zijn hand te zetten. Hoezeer hij hier vorig jaar een sterke start mee maakte, vind ik dat hij nu echt heeft verzaakt om een volgende stap te zetten. Ondanks de investeringen in de verdediging staat er allesbehalve een duurzame linie voor de komende jaren. Volgend jaar zal er in elke linie een leegloop plaatsvinden in plaats van alleen de achterhoede, op basis van welke pijlers deze zomer vertrouwen we Earnie de kookpannen toe met het oog op die metamorfose in 2025?
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 6):
    FreyrJosterMenno129.04.2007TylerDurdnIttotPapaHiljemark
    Post Reply