PSV in Europa 2024/25
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ownee echt? Ahh dat is spijtig.
-
- Internationale topspeler
Ik heb op de vorige pagina nog uitgelegd hoe het gaat werken:
loginnaam wrote: ↑02 Sep 2024, 01:20Het is een mix van beide: de nr's 9 en 10 spelen tegen de nr's 23 en 24 en wie precies tegen wie wordt geloot. Net zoals in de 1/8e finale de nr's 1 en 2 tegen de winnaars van de wedstrijden van de nr's 15 en 16 (tegen nr's 17 en 18) mogen, maar ook daarvoor wordt geloot. Uiteindelijk is er met die loting een heel schema die dan bepaalt welke clubs tegen welke spelen in iedere ronde. De nr's 1 en 2 kunnen elkaar pas in de finale tegenkomen.
Dat zou met deze stand dan een tussenronde tegen Girona of Juventus worden.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Ah die had ik weer niet scherp Onder het motto, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden bij deze hoe de tussenronde eruit ziet:loginnaam wrote: ↑03 Sep 2024, 00:45Ik heb op de vorige pagina nog uitgelegd hoe het gaat werken:
loginnaam wrote: ↑02 Sep 2024, 01:20Het is een mix van beide: de nr's 9 en 10 spelen tegen de nr's 23 en 24 en wie precies tegen wie wordt geloot. Net zoals in de 1/8e finale de nr's 1 en 2 tegen de winnaars van de wedstrijden van de nr's 15 en 16 (tegen nr's 17 en 18) mogen, maar ook daarvoor wordt geloot. Uiteindelijk is er met die loting een heel schema die dan bepaalt welke clubs tegen welke spelen in iedere ronde. De nr's 1 en 2 kunnen elkaar pas in de finale tegenkomen.Dat zou met deze stand dan een tussenronde tegen Girona of Juventus worden.
Maar dus alles leuk en aardig, als je 16e wordt, de tussenronde doorkomt moet je daarna dus tegen de nr 1 of 2 dus dan is je avontuur direct klaar. We kunnen beter boven plek 15 eindigen
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Hakken over de sloot 24ste worden en dan pakken we gewoon de nummer 9 of 10 en daarna de nummer 8.Sensation wrote: ↑03 Sep 2024, 08:41Ah die had ik weer niet scherp Onder het motto, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden bij deze hoe de tussenronde eruit ziet:
Maar dus alles leuk en aardig, als je 16e wordt, de tussenronde doorkomt moet je daarna dus tegen de nr 1 of 2 dus dan is je avontuur direct klaar. We kunnen beter boven plek 15 eindigen
- ShovingNE2
- Site Admin
Zo.... pass partout op PR.... €345...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
FixedSensation wrote: ↑03 Sep 2024, 08:41Ah die had ik weer niet scherp Onder het motto, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden bij deze hoe de tussenronde eruit ziet:
Maar dus alles leuk en aardig, als je 16e wordt, de tussenronde doorkomt moet je daarna dus tegen de nr 1 of 2 dus daarna ligt de weg open richting de cup!
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Niet alleen omdat clubs als de onze nu ook wat meer kansen lijken te hebben op overwintering maar sowieso is de opzet van de CL erg interessant geworden. Niet meer tweemaal een slachting verwachten door een Real Madrid-achtige club en je blindstaren op het tweeluik met de zwakke broeder om vervolgens met de derde de eindstand van de poule te bepalen. Maar echt elke wedstrijd kans om te winnen, zonder met een schuin oog naar de poulegenoten te kijken en aan het rekenen te slaan. Wordt een mooi seizoen, ook Europees!
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- MaartenV
- Persepolis
- Vedette
Ze hebben hiermee er gewoon voor gezorgd dat de topclubs een nog grotere kans hebben op ver komen (=geld), net zoals de hele nieuwe opzet een verkapte Super League is om ze tevreden te houden. Met het eerdere lotingssysteem van alle clubs in 2 potjes gooien kon je nog verrassingen krijgen, omdat 2 topclubs (waarvan 1 per ongeluk 2e werd in de groep) tegen elkaar konden en 2 niet-topclubs (zoals PSV en Dortmund) tegen elkaar konden worden geloot. Nu hebben ze de kans dat de top al in de achtste finale tegen elkaar uitkomt geminimaliseerd. Wordt een nog voorspelbaardere knockout fase ben ik bang.Sensation wrote: ↑03 Sep 2024, 08:41Ah die had ik weer niet scherp Onder het motto, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden bij deze hoe de tussenronde eruit ziet:
- Maax
- Meervoudig international
Zijn volgens mij redelijk hetzelfde geprijsd als vorig jaar, toch? Op west in ieder geval wel volgensmij.
(€345 blijft bizar veel geld, maar dat is een andere discussie)
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Maax
Jaa bedoelde ik ook, als je die meerekent kom je op ongeveer hetzelfde bedraag per wedstrijd uit . Zelf heb ik voor allin gekozen (net als vorig jaar) dus weet niet precies wat de prijzen toen waren , maar als je het doorrekent kom je op ongeveer €45 uit per wedstrijd.
- DonyellMalen
- Legende
Maar wél een wedstrijd meer.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Bizar dat ze Liverpool zo laag inschatten, dat is niet gunstig voor ons want dan doet de laatste wedstrijd er nog toe. En Juventus eindigt zelfs onder ons.
We hebben wel echt gemazzeld met de loting.
- These users thanked the author Harminator for the post:
- Kritischepsver
- Persepolis
- Vedette
Vooral Juventus valt op, want die hebben ook best gemazzeld met hun loting: PSV-thuis, Leipzig-uit, Stuttgart-thuis, Lille-uit, Aston Villa-uit, City-thuis, Brugge-uit en Benfica-thuis. Zouden ze toch hoger dan de 18e plek mee moeten kunnen eindigen lijkt me.Harminator wrote: ↑03 Sep 2024, 10:10 Bizar dat ze Liverpool zo laag inschatten, dat is niet gunstig voor ons want dan doet de laatste wedstrijd er nog toe. En Juventus eindigt zelfs onder ons.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Grasmat
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ja, die loting ziet er op het eerste gezicht ook niet zo zwaar uit. Op voorhand zou ik zeggen dat alleen City veel beter dan ze is, hoewel ze met Leipzig, Stuttgart, Benfica en Aston Villa wel vier tegenstanders hebben die ongeveer gelijk zijn en waar je gelijk tegen kunt spelen. Wij hebben wel meer zekere winstpartijen (op voorhand). En dan hebben ze de makkelijke tegenstanders (Lille en Brugge) ook nog uit.Persepolis wrote: ↑03 Sep 2024, 10:43Vooral Juventus valt op, want die hebben ook best gemazzeld met hun loting: PSV-thuis, Leipzig-uit, Stuttgart-thuis, Lille-uit, Aston Villa-uit, City-thuis, Brugge-uit en Benfica-thuis. Zouden ze toch hoger dan de 18e plek mee moeten kunnen eindigen lijkt me.Harminator wrote: ↑03 Sep 2024, 10:10 Bizar dat ze Liverpool zo laag inschatten, dat is niet gunstig voor ons want dan doet de laatste wedstrijd er nog toe. En Juventus eindigt zelfs onder ons.
-
- Lid scoutingsteam
Alleen heeft Juventus bij nader inzien echt geen geweldig elftal. Wel een getalenteerde trainer, maar ik vraag me af hoeveel van die gasten bij ons in de basis zouden staan.Persepolis wrote: ↑03 Sep 2024, 10:43Vooral Juventus valt op, want die hebben ook best gemazzeld met hun loting: PSV-thuis, Leipzig-uit, Stuttgart-thuis, Lille-uit, Aston Villa-uit, City-thuis, Brugge-uit en Benfica-thuis. Zouden ze toch hoger dan de 18e plek mee moeten kunnen eindigen lijkt me.
- DonyellMalen
- Legende
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV heeft echt één van de mooiste lotingen die we konden hebben. Leuke uitwedstrijden, tegenstanders die we nog niet 2 of 4x hebben gehad de laatste 10 jaar en sportief zijn er alle kansen als we ons niveau halen. Het verschil tussen de top 3 tegenstanders en de rest is wel echt bizar groot. Liverpool is top, PSG zit daar één tier onder en Juventus daar weer onder. De drie zwaarste daarna treffen we alle drie thuis. Ik denk niet dat Girona, Sporting en Shaktar boven ons gaat eindigen in ieder geval. Brest en Rode ster al helemaal niet.
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Girona en Sporting gezien afgelopen weekend. Niet onderschatten zou ik zeggen. Daar zijn we niet zomaar van gewonnen, zeker met de huidige verdediging. Aan de andere kant zijn we ijzersterk thuis en tegen die tijd beter ingespeeld achterin. Mooie potten.
-
Dan voelt zo'n all in card ineens een stuk lekkerder.
Sangaré, le Roi du PSV