Nou dat was dan voorlopig ook het einde van Stevie, in de zandbak sta je per definitie buitenspel.
Het was een geweldig talent maar helaas volledig ingestort nadat hij te snel naar de PL verkaste, op zich toch jammer.
Ajax - deel III
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja maat je kunt Romero Luckassen en Baumgartl wel 5 a 10 jaar houden of je kunt je verlies pakken.
- StratumZuid
- Vedette
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Buitenspel? Nou... VAR momentje. Waarbij de VAR van dienst Ronald Koeman heetziege maar ook zagge wrote: ↑03 Sep 2024, 08:58 Nou dat was dan voorlopig ook het einde van Stevie, in de zandbak sta je per definitie buitenspel.
Het was een geweldig talent maar helaas volledig ingestort nadat hij te snel naar de PL verkaste, op zich toch jammer.
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- ziege maar ook zagge
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
De maker van die thumbnails verdient echt een lintje.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Heissenberrug
-
- Vaste waarde in elftal
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Wat ik misschien wel het mooiste vind aan het Ajax verhaal is dat ze nu totaal het tegenovergestelde doen van wat Ajax in principe groot heeft gemaakt. Het brengen van talenten uit de prima jeugdopleiding en die inpassen in het eerste en voor veel geld verkopen. Er wordt nu gehoopt dat een aantal oude huursoldaten CL binnen gaan slepen terwijl ze de eigen jeugd vergeten.
Een Hato die misschien wel de meeste waarde vertegenwoordigt in de verdediging mag lekker linksback gaan ballen want Rugani moest absoluut gehaald worden. Dure oude wappie Wout halen die natuurlijk stampij gaat maken en die het andere talent (Brobbel) wat veel waarde zou kunnen vertegenwoordigen naar de bank. Geen vertrouwen in Godts maar Sulemana huren met een belachelijke optie tot koop. Ramaj op de bank pleuren voor opa Pasveer. Blessuregevoelige oude Traore halen.
Dit was misschien wel het moment voor Ajax om te zeggen fuck it, we gaan vol op de jeugd en zien wel waar het schip strandt. Maar ik denk dat de financiële nood zo hoog is bij Ajax dat ze het gewoon absoluut niet kunnen veroorloven om geen eerste of tweede te worden dit jaar en ze daarom voor deze strategie hebben gekozen. Een allerlaatste alles of niets poging van Ajax om 6 te gooien. Mocht het niet werken en Ajax eindigt lager dan plek 3 dan zijn de gevolgen denk ik niet te overzien.
Een Hato die misschien wel de meeste waarde vertegenwoordigt in de verdediging mag lekker linksback gaan ballen want Rugani moest absoluut gehaald worden. Dure oude wappie Wout halen die natuurlijk stampij gaat maken en die het andere talent (Brobbel) wat veel waarde zou kunnen vertegenwoordigen naar de bank. Geen vertrouwen in Godts maar Sulemana huren met een belachelijke optie tot koop. Ramaj op de bank pleuren voor opa Pasveer. Blessuregevoelige oude Traore halen.
Dit was misschien wel het moment voor Ajax om te zeggen fuck it, we gaan vol op de jeugd en zien wel waar het schip strandt. Maar ik denk dat de financiële nood zo hoog is bij Ajax dat ze het gewoon absoluut niet kunnen veroorloven om geen eerste of tweede te worden dit jaar en ze daarom voor deze strategie hebben gekozen. Een allerlaatste alles of niets poging van Ajax om 6 te gooien. Mocht het niet werken en Ajax eindigt lager dan plek 3 dan zijn de gevolgen denk ik niet te overzien.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Kroes mistte de deadline op 180 seconden
- These users thanked the author RPSV94 for the post (total 3):
- BoemBoemTheo • Captain(C) • JoJo
-
- Regelmatige invaller
Doet me denken aan die keer dat Feyenoord dit deed: Hofland, Makaay, en nog wat van die oudgedienden als laatste redmiddel. Dat faalde uiteraard jammerlijk.Teletubby wrote: ↑03 Sep 2024, 10:27 Wat ik misschien wel het mooiste vind aan het Ajax verhaal is dat ze nu totaal het tegenovergestelde doen van wat Ajax in principe groot heeft gemaakt. Het brengen van talenten uit de prima jeugdopleiding en die inpassen in het eerste en voor veel geld verkopen. Er wordt nu gehoopt dat een aantal oude huursoldaten CL binnen gaan slepen terwijl ze de eigen jeugd vergeten.
-
- Regelmatige invaller
Ik weet ook niet wat er grappiger is. Die Sulamana blijkt enorm tegen te zijn gevallen daar in Engeland, dus eigenlijk is dit positief, ongeacht de uitkomst:
Ofwel nu de teleurstelling daar en een teken van onkunde van het huidige bestuur (niet doorgaan huurtransfer), of de teleurstelling over de komende maanden dat die speler er ook maar heel weinig van kan.
Lijkt alsof we in alle scenario's weer een lachwekkend seizoen gaan zien. En ik blijf erbij: Ze gaan niet in de buurt van de top 3 komen.
Ofwel nu de teleurstelling daar en een teken van onkunde van het huidige bestuur (niet doorgaan huurtransfer), of de teleurstelling over de komende maanden dat die speler er ook maar heel weinig van kan.
Lijkt alsof we in alle scenario's weer een lachwekkend seizoen gaan zien. En ik blijf erbij: Ze gaan niet in de buurt van de top 3 komen.
Last edited by NilisInOranje on 03 Sep 2024, 10:44, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
Er zit nu iemand in de Arena naar zijn computer te kijken en ziet dat ie niet op "send" heeft gedrukt.
Hij/zij weet nog niet precies hoe het Alex te vertellen
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Maar Wijnaldum mag wel continue opdraven na 2x zakkenvullen bij zowel PSG als de zandbak. Hypocriete rooie zeg.
-
- Internationale topspeler
Vind het niet erg dat we Bergwijn niet meer in Oranje zien, maar wat een onzin zeg. Bij Wijnaldum had hij er toch geen moeite mee en een Bergwijn die na elke scheet ziek zwak en misselijk was was ook onvoldoende reden om hem thuis te laten. Want dat is wel topsport
Clown
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Dit betekend dus dat hij er bijzat puur omdat ie bij Ajax speelde? Hij is namenlijk niet beter of slechter geworden in die paar maanden...
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het zit hem bij Koeman vooral, en terecht denk ik, in het verschil van leeftijd. Wijnaldum ging toen hij ruim in de 30 was en met het eind van zijn carrière in zicht. Bergwijn zou nu ongeveer op zijn piek moeten zijn en nog een jaar of 6-7 prima mee moeten kunnen draaien in de Europese (sub) top. Dan al voor het grote geld kiezen is een gebrek aan ambitie en een slappe mentaliteit.