Dus je bent aan het schermen met prestaties behaald bij ons. Vet
Sinds dat vertrek bij ons heeft hij het helemaal nergens meer waargemaakt en alleen maar chagrijnig op de bank zitten doen alsof hij de grote vedette van Nederland is.
Dus je bent aan het schermen met prestaties behaald bij ons. Vet
Wtf gast je doet je naam eer aan en vertegenwoordigd je gekke club waardig. Lozano is kampioen geworden van Italië, met Napoli. Na 33 jaar weer de scudetto gepakt. In 4 seizoenen gewoon basisspeler en bijna 40 goals en assists. Stevie 3 seizoenen veelal op de bank bij de Spurs, 7 goals gemaakt en compleet mislukt. Ik volg de Spurs van dichtbij en hij was gewoon niet goed genoeg.ajax wrote: ↑03 Sep 2024, 13:36Heb jij moeite met begrijpend lezen?Ykhim wrote: ↑03 Sep 2024, 13:14
Lozano - die in Italië meer dan eens niet als klassieke vleugelaanvaller speelde - kwam met Napoli naar Amsterdam en heeft je club in eigen huis compleet verkracht, waarna hij terug naar Eindhoven kwam, een hattrick op jullie voorhoofd drukte en Ajax naar de laatste plek schoot. Hoe je juist deze vergelijking uit je vingers krijgt is echt buiten mijn voorstellingsvermogen. Dan heb je niet alleen een plank, maar echt een heel oerwoud voor je kop.
Lozano vergelijken met Bergwijn en Vleminckx. Ongekend.
Waar vergelijk ik lozano met vlemminckx?
Met bergwijn durf ik hem zeker te vergelijken, Bergwijn in zijn goede tijd was beter dan lozano.
Het is niet voor niks dat Lozano de topcompetitie niet gehaald heeft en bergwijn wel.
Wel leuk dat je dit gewoon terug kan zoeken en ziet dat er voor Lozano interesse vanuit Chelsea, United, Bayern, PSG en Atletico is geweest.ajax wrote: ↑03 Sep 2024, 13:42VTheMan wrote: ↑03 Sep 2024, 13:39
In welke topcompetitie heeft Bergwijn het "gehaald" dan? Want bij Tottenham heeft ie natuurlijk niet of nauwelijks gespeeld he, niet voor niets vonden ze het niet erg om hem naar Ajax te laten gaan. En Levy heeft er op onbegrijpelijke wijze nog winst uit weten te halen ook.
Bij Lozano zagen ze dit dus niet, zelfs een laaggeplaatste Southampton of een dergelijke club wilde hem niet, terwijl Tottenham toch we redelijk mee in de top speelde in de Bergwijn tijd.
Je snapt dat jij als Ajacied hier net wat minder rechten hebt dan de PSV’ers he? Vooral als er vooral onzin uit komt.
Doe jij aan beperking van mentaal?
Ik praat op zijn tijd graag over actuele voetbal zaken, maar over Ajax praat ik natuurlijk liever en daar heb je niet alleen AS waar ik een ban heb voor nodig, op instagram etc kan je ook over Ajax pratenJosef Dettelbacher wrote: ↑03 Sep 2024, 13:44 @ajax Misschien kun je even een kwartiertje tijd investeren en de posts van @VeresRivne doornemen. Dan kun je leren hoe je als Ajacied hier gerespecteerd en gewaardeerd wordt om je bijdrages, en hoe je het hier jaren kunt volhouden.
Ik sluit niet uit dat je dan zelfs liever hier bivakkeert dan op eender welk Ajaxforum.
Huh, maar we hebben toch ook een Ajacied als mod?
Ja maar die stuurt tenminste dickpics
Om eerlijk te zien als Ajax fan doet het je altijd pijn dat ajax al 2 jaar serieus niet meer meedoet om de prijzen, maar jullie waren top, waarbij mij wel goed doet is dat er ook altijd oud ajacieden mee verantwoordelijk zijn voor jullie successen.
Nou.. niemand houdt je tegen hier hoorajax wrote: ↑03 Sep 2024, 13:46Ik praat op zijn tijd graag over actuele voetbal zaken, maar over Ajax praat ik natuurlijk liever en daar heb je niet alleen AS waar ik een ban heb voor nodig, op instagram etc kan je ook over Ajax pratenJosef Dettelbacher wrote: ↑03 Sep 2024, 13:44 @ajax Misschien kun je even een kwartiertje tijd investeren en de posts van @VeresRivne doornemen. Dan kun je leren hoe je als Ajacied hier gerespecteerd en gewaardeerd wordt om je bijdrages, en hoe je het hier jaren kunt volhouden.
Ik sluit niet uit dat je dan zelfs liever hier bivakkeert dan op eender welk Ajaxforum.
Bergwijn was in de zomer van 2019 bijna naar Sevilla gegaan. Dan had je dus niks over Tottenham gehoord. Hadden zij het dan ook "niet gezien"? Je weet niet zo goed hoe het werkt volgens mij.ajax wrote: ↑03 Sep 2024, 13:42Ik heb het niet over zijn presteren, ik heb het over dat de Engelsen zijn prestaties goed genoeg vonden om hem aan te trekken.VTheMan wrote: ↑03 Sep 2024, 13:39
In welke topcompetitie heeft Bergwijn het "gehaald" dan? Want bij Tottenham heeft ie natuurlijk niet of nauwelijks gespeeld he, niet voor niets vonden ze het niet erg om hem naar Ajax te laten gaan. En Levy heeft er op onbegrijpelijke wijze nog winst uit weten te halen ook.
Bij Lozano zagen ze dit dus niet, zelfs een laaggeplaatste Southampton of een dergelijke club wilde hem niet, terwijl Tottenham toch we redelijk mee in de top speelde in de Bergwijn tijd.
Goed om te weten. Dat ik goede vrienden ben met kleine Ardje en Maikel zal ook in mijn voordeel spreken. Altijd al eens autoriteit willen hebben op het internet. Ga het meteen doen.
Vrijheid van meningsuiting heeft sowieso al zijn beperkingen...
Als ik moeite heb met begrijpend lezen, dan heb jij moeite met basale logica. Je maakt de vergelijking toch echt zelf.ajax wrote: ↑03 Sep 2024, 13:36Heb jij moeite met begrijpend lezen?
Waar vergelijk ik lozano met vlemminckx?
Met bergwijn durf ik hem zeker te vergelijken, Bergwijn in zijn goede tijd was beter dan lozano.
Het is niet voor niks dat Lozano de topcompetitie niet gehaald heeft en bergwijn wel.
En ik praat niet over lozano zijn prestatie in 1 wedstrijd, ik praat over zijn hele loopbaan.