Garnaal wrote: ↑03 Sep 2024, 14:29
Ik heb op mijn werk te maken met een Alarminstallatie van het merk ajax. Nu moest ik dus een app installeren die ajax heet. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Nu app ik een collega als het alarm er en keer op of af moet. @ajax daarentegen, die heeft PSV nu onder zijn sneltoetsen staan. Waar het hart vol van is zullen we maar zeggen. Al is dat in amsterdam vaak snuifbiertjes
Mijn vrouw gebruikt graag een aantal schoonmaakmiddelen van ajax. Nu wilt ze dat ik soms meehelp met schoonmaken met schoonmaakmiddelen die ajax heten. Jokes on her, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren
Ooit wezen kijken voor een nieuwe (familie) auto en de Hyundai IX30 leek ons wel wat.
Op het eind is het afgeketst omdat ik zei dat ik een aantal dingen toch mooier vond bij een andere auto.
Wat ik niet zei was dat ik de IX30 niet constant wilde uitspreken…
Gestelnaar wrote: ↑03 Sep 2024, 14:28
Kan die gast niet gewoon van het forum afgegooid worden?
En dan heb ik het niet over @PCGC ondanks zijn toezegging na het mislukken van de transfer van Itakura!!
Eens, geen enkele reden voor @Ardbeg om harakiri te plegen.
Ga de Engelse competitie nu niet vergelijken met onze Mickey Mouse competitie met al die onkundige luie sufvoetballers, een beetje voetballer zal het in Nederland veel beter doen dan in de grootste en sterkste competitie ter wereld, zelfs vlemmickx van nec werd in onze lachwekkende competitie topscorer.
Zet bijvoorbeeld Lozano in Engeland neer en hij scoort geen goal, dat deed hij zelfs in het zwakkere Italië al niet.
hij speelde vorig jaar in de Championship helder licht. (Prem is de sterkte competitie mocht je dat niet weten )
Je snapt dat jij als Ajacied hier net wat minder rechten hebt dan de PSV’ers he? Vooral als er vooral onzin uit komt.
En je gaat nu een hele gevaarlijke kant op als je hier nog langer wilt blijven.
Luister als ik niet meer kan zeggen wat ik wil en jij tegen vrijheid van meningsuiting ben dan moet je doen wat je niet laten kan en waarmee je nu dreigt.
Ik ben Ajax fan je denkt toch niet dat ik mijn club de grond in ga praten he?
ik zal nooit kruipen, voor niemand.
Als jij mij de vrijheid van meningsuiting wil afpakken dan moet je doen wat je niet laten kan, ik zal altijd mijn mening geven, ergens waar ik dat niet mag daar heeft het ook weinig doel, het moet niet zo zijn dat ik gekleineerd wordt en daar niet gevat terug op mag reageren.
Grasmat wrote: ↑03 Sep 2024, 16:05
Moeten we nou hopen dat die transfer doorgaat of niet?
Niet doorgaan = voor lul staan, maar wel kansen voor een eigen talent om door te breken en geld aan te verdienen.
Wel doorgaan = voor nu een betere speler die wel een huursom kost, die ze uiteindelijk toch niet gaan kopen, maar wel een talent in de weg zit.
Klinkt als win-win. Voor ons welteverstaan.
Misschien kan die Sulemana maar beter gewoon komen, want anders loopt Godts daar rond en dat schijnt echt een megagroot talent te zijn. Nu al beter dan Bergwijn, en dus ook dan Lozano.
Met bergwijn durf ik hem zeker te vergelijken, Bergwijn in zijn goede tijd was beter dan lozano.
Het is niet voor niks dat Lozano de topcompetitie niet gehaald heeft en bergwijn wel.
En ik praat niet over lozano zijn prestatie in 1 wedstrijd, ik praat over zijn hele loopbaan.
Als ik moeite heb met begrijpend lezen, dan heb jij moeite met basale logica. Je maakt de vergelijking toch echt zelf.
Het vergelijken van de carrières van Bergwijn en Lozano is al helemaal hilarisch. Bergwijn beleefde zijn hoogtepunt toen hij in 2016 en 2018 kampioen werd in Eindhoven, heeft daarna louter uitgeblonken in anonimiteit en middelmatigheid verpakt in een heel, héél duur jasje. Zal na het beëindigen van zijn topsportcarrière vermoedelijk vooral herinnerd worden om het feit dat hij aanvoerder was van het meest gênante Ajax aller tijden, of omdat hij in een bekerfinale een goal vierde die geen goal werd, waarna hij alwéér van dichtbij naar een prijsuitreiking mocht kijken. En Lozano? Tweemaal kampioen met PSV, Mexicaans kampioen met Pachuca, winnaar van de Noord-Amerikaanse Champions League, kampioen van Italië met notabene Napoli, waar hij een gewaardeerde kracht was. 70-voudig international, doelpuntenmaker en geliefd bij alle clubs waar hij gespeeld heeft. Met afstand de betere speler, de betere carrière en ook gewoon een veel sympathieker mens.
Maar goed, ik begrijp wel dat je hem niet mag na al die keren dat Lozano met z'n puppy Ajax is wezen wandelen. Het moet frustrerend zijn als een beperkte speler als Lozano keer op keer zo'n loopje neemt met wat volgens jou veruit de grootste club van Nederland is.
Eisen ze Bergwijn weer op? Het is immers een ontbindende voorwaarde gebleken. Dat lijkt me echt een geniale soap.
Die deals staan toch los van elkaar? Ik kan mij niet voorstellen dat Al Kebabshop instemt met een koopcontract met een clausule als "Indien Ajax geen vervanger kan halen is deze koop ongedaan gemaakt". Ze hebben intern vast het aangehouden dat er iemand bij moest maar ze zijn gewoon de sjaak als die kamelenteen niet komt.
Net zoals op school als je niet op tijd alle documenten volledig inlevert voor de deadline van 24:00 uur dan krijg je gewoon een 1. Kroessieboy had wat verkeerds ingeleverd en moet nu op de blaren zitten. Anders hadden ze natuurlijk weer heerlijk een speler kunnen huren
uiteraard moet de deal klappen. Ik wil die Kroes nog verder op zijn bek zien gaan, met zijn grote waffel: 4 spitsen, 1,5 buitenspeler voor 2 posities en nul creativiteit.
Zou wat zijn…het voetballernde nieuwe wereldwonder dat ze twee jaar geleden ook al vergeefs liet wachten. Nu weer de spil in een transfersoap.
Hebben ze straks voor niks keihard onderhandeld voor die €20.000.000 koopoptie. Vast een fooitje voor ze. Zo financieel gezond als ze zijn.
Lozano - die in Italië meer dan eens niet als klassieke vleugelaanvaller speelde - kwam met Napoli naar Amsterdam en heeft je club in eigen huis compleet verkracht, waarna hij terug naar Eindhoven kwam, een hattrick op jullie voorhoofd drukte en Ajax naar de laatste plek schoot. Hoe je juist deze vergelijking uit je vingers krijgt is echt buiten mijn voorstellingsvermogen. Dan heb je niet alleen een plank, maar echt een heel oerwoud voor je kop.
Lozano vergelijken met Bergwijn en Vleminckx. Ongekend.
Heb jij moeite met begrijpend lezen?
Waar vergelijk ik lozano met vlemminckx?
Met bergwijn durf ik hem zeker te vergelijken, Bergwijn in zijn goede tijd was beter dan lozano.
Het is niet voor niks dat Lozano de topcompetitie niet gehaald heeft en bergwijn wel.
En ik praat niet over lozano zijn prestatie in 1 wedstrijd, ik praat over zijn hele loopbaan.
Hahaha pipo. Bergwijn zijn beste tijd was bij PSV. Dat was ver onder het niveau van Lozano. Bergwijn had de eredivisie niet uitgespeeld. En nu nog steeds niet.
Een vraag ajax voordat Maikel in een helder moment jou eraf gooit: ik lees nog wel eens op het AS. Hoe krijg je het voor elkaar om daar een ban te krijgen?
Teletubby wrote: ↑03 Sep 2024, 16:23
Net zoals op school als je niet op tijd alle documenten volledig inlevert voor de deadline van 24:00 uur dan krijg je gewoon een 1. Kroessieboy had wat verkeerds ingeleverd en moet nu op de blaren zitten. Anders hadden ze natuurlijk weer heerlijk een speler kunnen huren
Kroessieboy weet ook niets van voorkennis in aandelen dan zal zo’n document ook niet te doen zijn voor hem.
Hatseflats wrote: ↑03 Sep 2024, 17:49
Bergafwijn.
Hoe kan het dat Ajax nog niet weet hoe het zit met die Sulemana? Kan toch niet dat de Fifa nog steeds heeft laten weten?
Volgens ESPN kan het nog wel dagen duren voor er duidelijkheid is, ik snap er niks van maar vind het wel erg grappig