ShovingNE2 wrote: ↑03 Sep 2024, 18:23Søren wrote:Het lijkt plots wel of Dams, Ledezma, en Oppegard geniale zetten zijn van de onfeilbare Stewart, en dat ze iedereen gaan verrassen.
Dit zegt niemand. En daarom vind ik jou een troll dat je dit argument aan draagt. Ook ik heb hier kritiek op geuit.
Je bent gewoon bewust aan etteren. Zagen we al met de emoticons. Dat is mijn mening. Daar mag je het mee doen.
Dat staat er helemaal niet.
Je maakt weer van een mug een olifant, en vult weer van alles in wat er helemaal niet staat.
Ik post gewoon een keurig bericht over hoe ik tegen de teleurstellende window aankijk, en me irriteer hoe een aantal hier alles daaromtrent maar goed blijft lullen.
Je bent me zoals altijd bewust aan het zoeken, om niks, m’n woorden aan het verdraaien.
En dan komen de gebruikelijke trutjes er weer achteraan met hun emoji’s. Zo kinderachtig.
Je gedraagt je hier als een tiran, die in z’n eentje alles denkt te kunnen bepalen.
Daar is een forum niet voor bedoelt.
Discussiëren om niks, en als je het niet kan winnen wordt je vals, of ga je berichten verwijderen.
Het is hier prima toeven zolang je maar dezelfde mening hebt als het eeuwige dominante groepje.
Want als je kritisch bent, of ergens een andere mening over hebt, ben je het lulletje dat aangepakt moet worden ongeacht wat ie zegt.
In ons specifieke geval hebben we vorig jaar een stevige discussie gehad over het al dan niet komen van Vranckx en het vertrek van Sangaré.
Ondanks, of juist doordat, ik gelijk bleef te hebben, blijf je me sindsdien om niks zoeken.
Blijkbaar is je enorme ego toen dusdanig gekrenkt dat ik daar tot in lengte van dagen voor moet bloeden.
En dan is het extra lekker voor je dat je zo’n clubje van jaknikkers achter je aan hebt lopen, die blijkbaar zo bang van je zijn, dat ze niet weten hoe ver ze hier 24/7 in je reet moeten kruipen, met hun likes en emoji’s.
Dat komt je goed uit, want zo kun jij mooi voor iedereen bepalen wie hier “goed” is en wie “fout”.
Maar je doet maar, mij heb je er niet mee, en het weerhoudt me er ook niet van m’n mening te geven, of een beetje tegengas te bieden aan het vreselijke clubje wat hier 24/7 de boel loopt te traineren.
En tot slot mbt je emoji’s, daar laat je/jullie nou precies zien hoe het echt zit, en je werkelijke aard zien.
M.n. Hatseflats, Ardbeg, vormen de emoji terreur brigade hier op het forum.
Daar komt mijn hoeveelheid emoji’s nog niet bijna bij in de buurt.
Maar voor die 2 vriendjes van je is het geen probleem (want die likkers horen bij je clubje, en zijn het sowieso altijd met je eens, dus die heb je nodig), en ik mag geen emoji’s meer plaatsen.
Het is allemaal zo doorzichtig en kinderachtig.
Maar blijf jij lekker doen wat jij doet, dan blijf ik doen wat ik doe.