Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 03 Sep 2024, 19:48
Ardbeg wrote: 03 Sep 2024, 19:42 Negeren die hap.
Image
Ich habe es nicht curry gewürz
Rickskeg
International
Clubvoorkeur: PSV

Zijn er al nieuwe geruchten?
Ardbeg
Mister PSV

Rickskeg wrote: 03 Sep 2024, 19:51 Zijn er al nieuwe geruchten?
Het schijnt dat oa. ik in de gore anus van Shoving zit. Get me out of here.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Trixm wrote: 03 Sep 2024, 18:21Het is niet allemaal maakbaar. Misschien kijk je over 3 maanden er wel heel anders tegenaan en heb je wel een champions league waardige selectie. De verdediging van vorig jaar werd door menigeen ook als cl onwaardig gezien. Soms pakt het inpassen van een heel ander type jeugdspeler ineens onverwachts goed uit. Misschien zelfs beter als een dure aankoop. Uiteindelijk moet Bosz aangeven of hij met deze selectie de CL in durft.

Daarnaast denk ik dat het signaal naar Mauro weldegelijk negatief was geweest en dat een extra back halen een negatief sentiment zou creëren. PSV wil zijn contract ook graag verlengen, dan zou dit geen goed signaal zijn. Neemt niet weg dat je een andere keuze kan maken.
Over 3 maanden kan er van alles gebeuren, maar het gaat erom of je nu, deze zomer, ambitieus handelen ziet. Ik zie het niet. Ik snap waarom PSV zegt tevreden te zijn, want dat moeten ze zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat Stewart en Bosz nu naar deze defensie kijken en zeggen: zo, Champions League-waardig. Dat is precies het punt: als het onverhoopt goed uitpakt, dan heeft dat niks te maken met het goed uitvoeren van een ambitieus plan, maar hoofdzakelijk met geluk. Termen als ''soms pakt x goed uit'', ''misschien is het zelfs beter dan y'', ''hopelijk gaat het z'', dat is precies waar PSV niet op kan leunen als het ambities in de CL heeft.

Mauro en Karsdorp zijn je beoogde basisspelers tot Dest terug is, maar ook (deels) daarna. Dat is toch bezopen, gekeken naar de blessurehistorie van beide heren? Dat je daarachter dan Oppegard, Ledezma en Dams hebt, dat heeft toch niks te maken met CL-ambities, of Eredivisie-ambities?
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 16):
    MaartenVZuc0trouwepsvfan11 TinusLeon77MEllermanJSørenDn TrolFonzerilliMakaveliLaBomba88JuanchoWolfDaveBFieseFriedrichEl Sordo
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Het raam is dicht. Hier gaan we het mee doen de komende maanden hoeveel er ook verder gezeurd wordt.

Grow a pair.

En dat heb ik nog nooit zo gemeend gezegd.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 2):
    ArdbegBossche bol
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Maikel
    Site Admin

Grasmat wrote: 03 Sep 2024, 19:48
    Ardbeg wrote: 03 Sep 2024, 19:42 Negeren die hap.
    Image
    Foei
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

GillesdelaCroquette wrote: 03 Sep 2024, 20:00 Het raam is dicht. Hier gaan we het mee doen de komende maanden hoeveel er ook verder gezeurd wordt.

Grow a pair.

Je kan beter dan dit soort zwakzinnige argumentatie. Eerst wordt maandenlang geroepen dat er geen kritische teksten geplaatst moeten worden totdat de transfermarkt sluit. Dan is 'ie eenmaal dicht en moeten mensen stoppen met zeuren omdat het raam dicht is. Wen er maar aan, zou ik zeggen. De kritiek is terecht.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
    TomPSV11 TinusWolf
    Maikel
    Site Admin

Søren wrote: 03 Sep 2024, 19:25
    Cas wrote: 03 Sep 2024, 19:21Iedereen en alles hier is stom”

Als je 20 mensen tegenkomt en alle 20 vindt stinken, dan zit er meestal een stuk stront op je eigen bovenlip
    Nee niet iedereen en alles.
    Jij voelt je duidelijk wel aangesproken als één van de likkende trutjes van ShovingNE2.
    En terecht ook!
    Søren, kappen met die ongein nu.
    Je plaatst bewust op een extreme manier waardoor je weerstand krijgt. Hierdoor kun je er weer een enorme show van maken en in de slachtofferrol kruipen.
    Wees eens een volwassen vent accepteer tegengas zonder te beginnen over likkende mensen of wat je morgen weer verzonnen hebt, of verander je post gedrag.
    Je zult zien dat als je zelf niet zo extreem doet, anderen normaal op je gaan reageren.
    Het exact als met de emoji's, daar ben je altijd over om aan het janken maar je bent zelf degene die er zowat het meest fanatiek in is.

Er zijn zoveel leden die het zowat altijd oneens zijn met elkaar maar die normaal in discussie kunnen gaan. Maar je maakt er altijd een enorme show van. Ik denk dat je stiekem enorm geniet van de aandacht en het opzoekt zodat wanneer je reactie krijgt je dan weer lekker in je rol kruipen.

En het gebeurd elke keer.

Kleine toevoeging: Als mensen jou zoeken dan maak je een melding. We gaan niet weer constant die ellenlange teksten hier neergooien waarin je zelf ook vol de aanval in gaat. En daar heb je je aan te houden.
    Dus melding maken, anders ben je zelf debet.

Geen opening voor discussie, we gaan ontopic door.
    MaartenV
    Nationale topspeler

GillesdelaCroquette wrote: 03 Sep 2024, 20:00 Het raam is dicht. Hier gaan we het mee doen de komende maanden hoeveel er ook verder gezeurd wordt.

Grow a pair.

Stoer hoor.

Maar er is geen betere dag om te zeuren dan vandaag, de dag na het sluiten van de transferwindow.
  • These users thanked the author MaartenV for the post:
    Søren
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 03 Sep 2024, 20:08

Grow a pair.

Je kan beter dan dit soort zwakzinnige argumentatie. Eerst wordt maandenlang geroepen dat er geen kritische teksten geplaatst moeten worden totdat de transfermarkt sluit. Dan is 'ie eenmaal dicht en moeten mensen stoppen met zeuren omdat het raam dicht is. Wen er maar aan, zou ik zeggen. De kritiek is terecht.
    Oh zeker maar die behoefte heb ik niet nu. Dit topic is al een maand lang niet te harden en het mag wel eens klaar zijn. Als er al maanden geroepen wordt dat 'kritiek niet mag' wordt er in ieder geval niet geluisterd. Er komt ook niks nieuws meer naar boven; het is een herhaling van zetten geworden. Ik hou me al weken zo goed als afzijdig hier maar ik plak er nog wel een paar weken achteraan.
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 2):
    MaikelJur1913
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Trixm
    Vedette

Ykhim wrote: 03 Sep 2024, 19:57
    Trixm wrote: 03 Sep 2024, 18:21Het is niet allemaal maakbaar. Misschien kijk je over 3 maanden er wel heel anders tegenaan en heb je wel een champions league waardige selectie. De verdediging van vorig jaar werd door menigeen ook als cl onwaardig gezien. Soms pakt het inpassen van een heel ander type jeugdspeler ineens onverwachts goed uit. Misschien zelfs beter als een dure aankoop. Uiteindelijk moet Bosz aangeven of hij met deze selectie de CL in durft.

Daarnaast denk ik dat het signaal naar Mauro weldegelijk negatief was geweest en dat een extra back halen een negatief sentiment zou creëren. PSV wil zijn contract ook graag verlengen, dan zou dit geen goed signaal zijn. Neemt niet weg dat je een andere keuze kan maken.
    Over 3 maanden kan er van alles gebeuren, maar het gaat erom of je nu, deze zomer, ambitieus handelen ziet. Ik zie het niet. Ik snap waarom PSV zegt tevreden te zijn, want dat moeten ze zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat Stewart en Bosz nu naar deze defensie kijken en zeggen: zo, Champions League-waardig. Dat is precies het punt: als het onverhoopt goed uitpakt, dan heeft dat niks te maken met het goed uitvoeren van een ambitieus plan, maar hoofdzakelijk met geluk. Termen als ''soms pakt x goed uit'', ''misschien is het zelfs beter dan y'', ''hopelijk gaat het z'', dat is precies waar PSV niet op kan leunen als het ambities in de CL heeft.

Mauro en Karsdorp zijn je beoogde basisspelers tot Dest terug is, maar ook (deels) daarna. Dat is toch bezopen, gekeken naar de blessurehistorie van beide heren? Dat je daarachter dan Oppegard, Ledezma en Dams hebt, dat heeft toch niks te maken met CL-ambities, of Eredivisie-ambities?
    Maar opzich waren er wel financiële mogelijkheden om een linksback te halen, dus ik denk eigenlijk dat ze wel denken dat ze met dit materiaal successen kunnen behalen.
    Saibari is underrated.
    ShovingNE2
    Site Admin

Ykhim wrote: 03 Sep 2024, 19:57maar ik kan me niet voorstellen dat Stewart en Bosz nu naar deze defensie kijken en zeggen: zo, Champions League-waardig.
    Maar als ik de watchers zo beluister is dat ook niet het uitgangspunt geweest. Kan je van alles van vinden. Vind ik ook. Maar Timmer zei: de landstitel staat op 1,2 en 3. Dat geeft genoeg aan. Schijnbaar is het belangrijkste: titel binnenslepen en financieel degelijk blijven. Anders is het niet te verklaren.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    JChovanec
    Meervoudig international

O Goleiro Grande wrote: 03 Sep 2024, 19:45
    Søren wrote: 03 Sep 2024, 19:15

Dat staat er helemaal niet.
    Je maakt weer van een mug een olifant, en vult weer van alles in wat er helemaal niet staat.
    Ik post gewoon een keurig bericht over hoe ik tegen de teleurstellende window aankijk, en me irriteer hoe een aantal hier alles daaromtrent maar goed blijft lullen.
    Je bent me zoals altijd bewust aan het zoeken, om niks, m’n woorden aan het verdraaien.
    En dan komen de gebruikelijke trutjes er weer achteraan met hun emoji’s. Zo kinderachtig.
    Je gedraagt je hier als een tiran, die in z’n eentje alles denkt te kunnen bepalen.
    Daar is een forum niet voor bedoelt.
    Discussiëren om niks, en als je het niet kan winnen wordt je vals, of ga je berichten verwijderen.

Het is hier prima toeven zolang je maar dezelfde mening hebt als het eeuwige dominante groepje.
    Want als je kritisch bent, of ergens een andere mening over hebt, ben je het lulletje dat aangepakt moet worden ongeacht wat ie zegt.
    In ons specifieke geval hebben we vorig jaar een stevige discussie gehad over het al dan niet komen van Vranckx en het vertrek van Sangaré.
    Ondanks, of juist doordat, ik gelijk bleef te hebben, blijf je me sindsdien om niks zoeken.
    Blijkbaar is je enorme ego toen dusdanig gekrenkt dat ik daar tot in lengte van dagen voor moet bloeden.
    En dan is het extra lekker voor je dat je zo’n clubje van jaknikkers achter je aan hebt lopen, die blijkbaar zo bang van je zijn, dat ze niet weten hoe ver ze hier 24/7 in je reet moeten kruipen, met hun likes en emoji’s.
    Dat komt je goed uit, want zo kun jij mooi voor iedereen bepalen wie hier “goed” is en wie “fout”.
    Maar je doet maar, mij heb je er niet mee, en het weerhoudt me er ook niet van m’n mening te geven, of een beetje tegengas te bieden aan het vreselijke clubje wat hier 24/7 de boel loopt te traineren.

En tot slot mbt je emoji’s, daar laat je/jullie nou precies zien hoe het echt zit, en je werkelijke aard zien.
    M.n. Hatseflats, Ardbeg, vormen de emoji terreur brigade hier op het forum.
    Daar komt mijn hoeveelheid emoji’s nog niet bijna bij in de buurt.
    Maar voor die 2 vriendjes van je is het geen probleem (want die likkers horen bij je clubje, en zijn het sowieso altijd met je eens, dus die heb je nodig), en ik mag geen emoji’s meer plaatsen.
    Het is allemaal zo doorzichtig en kinderachtig.
    Maar blijf jij lekker doen wat jij doet, dan blijf ik doen wat ik doe.
    Wat een commotie jongens! Wil er iemand een ijsje?
    Een ijsje? Om aan te likken neem ik aan, vandaar de likkende trutjes😂
  • These users thanked the author JChovanec for the post:
    ForzaPSVForza
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

JChovanec wrote: 03 Sep 2024, 20:42
    O Goleiro Grande wrote: 03 Sep 2024, 19:45

Wat een commotie jongens! Wil er iemand een ijsje?
    Even afkoelen
    Revolinho
    Internationale topspeler

De verdediging, met name door het vertrek van Teze en het wegvallen van Dest, is ‘minder’. Nagalo en Karsdorp hebben tijd nodig, net als Dams. Absoluut billeknijpen straks, daar gaat niemand hier aan ontkomen. Niet alleen de CL, maar ook het linkerrijtje/top-7 gaat spannend worden.

Wat aan de andere kant positief is, is dat het middenveld en de aanval een jaar verder zijn. Als team is iedereen voor de rest een jaar verder. De automatismen die er een jaar geleden bij Arsenal-uit nog niet in zaten, zijn er nu wel. Ollie is de admiraal achterin, ook een jaar verder. Het had zoveel beter gekund, maar ook echt slechter. En tijdens een seizoen staan er elke keer nieuwe spelers op. Vorig seizoen was Saibari een revelatie naast Tillman, waar ik hem nu iets stroever vind. Wellicht gaat bijv. een Land of Babadi zich nu eindelijk aandienen. En eerlijk gezegd is het daar nu ook wel tijd voor.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

ShovingNE2 wrote: 03 Sep 2024, 20:32Maar als ik de watchers zo beluister is dat ook niet het uitgangspunt geweest. Kan je van alles van vinden. Vind ik ook. Maar Timmer zei: de landstitel staat op 1,2 en 3. Dat geeft genoeg aan. Schijnbaar is het belangrijkste: titel binnenslepen en financieel degelijk blijven. Anders is het niet te verklaren.
    Precies, en die verklaring kan ik een heel eind volgen. Tegelijkertijd zie ik in die boodschap vanuit PSV ook een erkenning van eigen falen, daar met name Stewart natuurlijk graag ambitieus is en continu voor het allerhoogste wil gaan, wat méér is dan de landstitel. Dat men dan nu zou zeggen dat dit voldoende is omdat het allemaal om de landstitel draait, betekent ergens toch wel dat ze zelf ook vinden dat het niet genoeg was voor die eigen, hyperambitieuze wensen. En hoewel veel supporters vast tevreden zullen zijn met de titel en ook kunnen erkennen dat dat met deze selectie mogelijk is, denk ik dat de onvrede toch vooral zit in het wat-als-gevoel, wetende dat je middenveld en voorhoede goed genoeg zijn om iedereen in Europa pijn te kunnen doen én dat je er met een of twee transfers ook een passende defensie achter had kunnen zetten. Dat waren ook geen hele absurde wensen ofzo, kijkende naar de tijd en middelen die PSV heeft. PSV kan dan nog steeds een eind komen, maar op voorhand voelt het allemaal als een gemiste kans op iets unieks.

Eerder zei je de term ''zorgelijk'' overdreven te vinden, maar ik vind dat wel degelijk een passende kwalificatie. Niet omdat deze selectie van geen kant zou deugen, want er staat wel degelijk klasse en kapitaal op het veld, maar vooral omdat je allerlei problemen naar volgende zomer hebt verplaatst en twee keer zoveel werk moet verzetten dan deze zomer, die schijnbaar al behoorlijk complex was voor Stewart. Dan roept het vanzelf de zorgen en de vragen op hoe dat volgend jaar goed moet gaan komen. Deze zomer, inclusief alle relletjes en uitgebleven transfers, geeft in dat kader niet overdreven veel vertrouwen en mag wat mij betreft dan wel degelijk als zorgelijk bestempeld worden.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    Søren
    Lucky Luc
    Jeugdspeler

Ik denk dat PSV ook wel baalt dat het niet gelukt is om een tijdelijke versterking voor LB te regelen. Maar ik zou dat zeker geen falen noemen
    Ik vind dat er zeker creatief is gezocht. Zalewski die door zou kunnen als vervanger Lozano. Lodi / Goosens met de insteek voor een acceptabele huur.
    Dat zouden kwalitatieve versterkingen zijn die echt (veel) beter zijn dan Mauro en wat toevoegen in de CL campagne. Helaas allemaal niet gelukt.
    Ik kan begrijpen dat er ergens een grens is gelegd (ca 4 mio?) voor wat PSV zou willen spenderen om een tijdelijke en echt betere CL waardige oplossing te vinden voor een hogere kans op wat meer punten en een ronde verder. Maar de markt voor die buitenkansjes is niet groot.
    Afweging is ook dat Mauro voor de ED gewoon prima is en voor de CL ook redelijk acceptabel. Dus “een beetje beter” dan Mauro (Wijndal niveau) zou financieel mijns inziens niet echt logisch zijn.
    Wellicht had je wel moeten doorselecteren op Oppegard voor een jong talent om over 2 a 2 jaar Dest op te volgen, maar dat hebben we met Dams eigenlijk ook al in huis.

Lang verhaal samengevat, ik ben ook niet blij met het resultaat op LB, maar begrijp het wel.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

PSV wilde Itakura of Sepp voor 15 a 18 miljoen en Zalewski voor 9 miljoen. Als alternatief kwam Nagalo voor 7 miljoen en geen back. Dat rijmt niet met dat PSV wel tevreden is. Net als dat Earnie ziek was van het mislopen van Driouech in de winter.
    JChovanec
    Meervoudig international

O Goleiro Grande wrote: 03 Sep 2024, 20:44
    JChovanec wrote: 03 Sep 2024, 20:42

Even afkoelen
    Dat kan natuurlijk ook.
    Doordat het positieve "vuurwerk" v.w.b. transfers al in het begin heeft plaatsgevonden (Dest, Malik) ben ik het bijna als normaal gaan vinden dat ze er nog zijn. Dat is het natuurlijk niet, en ben er echt blij mee zeker als je Malik zondag weer zag spelen, terwijl het niet één van zijn betere wedstrijden was.
    Voor wat betreft verdediging is het even "Fingers crossed', als Mauro fit blijft en Rick is snel fit kan het meevallen. Twee jonkies op rcv vindt ik nog het grootste risico. Mauro heeft eerder laten zien een prima niveau voor PSV aan te kunnen. Onder Roger meerdere keren één van de betere. Maar het is een gok van Stewart, dus wachten totdat we getest :mrgreen: gaan worden.
    nilssonH
    Moderator

Wat bij mij toch vooral blijft hangen is een klein beetje het gevoel van moedeloosheid. Jarenlang waren er allemaal (in meer of mindere mate terechte) redenen waarom het niet lukte om een evenwichtige selectie samen te stellen: een matige trainer, een onervaren TD, voorrondes CL, COVID of simpelweg te weinig geld. Op zo'n moment is het balen, maar kon ik ook wel begrip hebben voor de situatie. Alleen deze zomer was dat werkelijk allemaal niet het geval. Er was tijd, er was geld en er was rust met een ervaren trainer plus directie. Werkelijk ideale omstandigheden om het voor elkaar te krijgen. Alsof prime Willems in alle rust een voorzet op een vrijstaande Luuk de Jong kan geven. Maar in plaats van een goal wordt het een bal op de buitenkant van de paal: mooie aanval, maar niet helemaal het gewenste resultaat. Dan ga je je toch afvragen wanneer het dan wel lukt.

In de Eredivisie zal het wel loslopen - al moeten we wel blijven waken voor gemakzucht - en wordt er terecht gewezen op alle toppers voorin en op het middenveld die ons gaan laten genieten. Maar in de CL kun je eigenlijk geen elftal hebben met overduidelijke zwakke plekken. Er wordt veel te veel geanalyseerd in de hedendaagse voetbal om daarmee weg te komen. En hoe graag ik het ook anders zou zien, is de kans wel heel groot dat je die op dat niveau nu hebt.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Misschien gokken ze nu gewoon erop dat ze met deze selectie doorgaan in de tussenronde van de CL en dan in de winter flink investeren?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

AddoCultheld wrote: 03 Sep 2024, 21:07 Misschien gokken ze nu gewoon erop dat ze met deze selectie doorgaan in de tussenronde van de CL en dan in de winter flink investeren?
    De window loopt tot eind januari toch? Aangezien de laatste wedstrijd op 29 januari is, weet je op tijd waar je aan toe bent.

Maar ik verwacht niets meer dan eventueel een vervanger van Lozano en Dest die er weer bijkomt.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

In de winter flink investeren gebeurt eigenlijk nooit, en dat is ook logisch gezien beschikbaarheid van spelers en dat veel clubs het onwenselijk vinden om in de winter spelers kwijt te raken
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ah tooooeeee, mogen we een winter transfer topic 😄😄
    Makaveli
    Meervoudig international

Ykhim wrote: 03 Sep 2024, 20:48
    ShovingNE2 wrote: 03 Sep 2024, 20:32Maar als ik de watchers zo beluister is dat ook niet het uitgangspunt geweest. Kan je van alles van vinden. Vind ik ook. Maar Timmer zei: de landstitel staat op 1,2 en 3. Dat geeft genoeg aan. Schijnbaar is het belangrijkste: titel binnenslepen en financieel degelijk blijven. Anders is het niet te verklaren.
    Precies, en die verklaring kan ik een heel eind volgen. Tegelijkertijd zie ik in die boodschap vanuit PSV ook een erkenning van eigen falen, daar met name Stewart natuurlijk graag ambitieus is en continu voor het allerhoogste wil gaan, wat méér is dan de landstitel. Dat men dan nu zou zeggen dat dit voldoende is omdat het allemaal om de landstitel draait, betekent ergens toch wel dat ze zelf ook vinden dat het niet genoeg was voor die eigen, hyperambitieuze wensen. En hoewel veel supporters vast tevreden zullen zijn met de titel en ook kunnen erkennen dat dat met deze selectie mogelijk is, denk ik dat de onvrede toch vooral zit in het wat-als-gevoel, wetende dat je middenveld en voorhoede goed genoeg zijn om iedereen in Europa pijn te kunnen doen én dat je er met een of twee transfers ook een passende defensie achter had kunnen zetten. Dat waren ook geen hele absurde wensen ofzo, kijkende naar de tijd en middelen die PSV heeft. PSV kan dan nog steeds een eind komen, maar op voorhand voelt het allemaal als een gemiste kans op iets unieks.
    Ik kan die verklaring eigenlijk niet volgen. Een belangrijke reden waarom we kampioen willen worden/eerste 2 willen spelen is directe kwalificatie voor de CL. Omdat daar het geld zit. Maar ook al zijn de gegarandeerde inkomsten in de CL behoorlijk, het echte geld komt met prestaties. Door het behalen van punten en het halen van de tussenronde en verder.

Wat PSV nu doet is zeggen: we willen kampioen worden en ons plaatsen. Maar alleen plaatsing levert maar beperkte winst op. Dus het doel zou moeten zijn: we willen ons plaatsen en zo veel mogelijk punten halen. De lat leggen bij enkel plaatsing is totaal onlogisch met de huidige opzet van de CL.

Dus ik kan die redenatie eigenlijk helemaal niet volgen. Dat is gewoon een verhaaltje van Stewart nu de transferperiode in verdedigend opzicht niet goed is verlopen. De transferperiode is net als verkiezingen, na afloop heeft iedereen altijd gewonnen.
    Last edited by Makaveli on 03 Sep 2024, 22:08, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author Makaveli for the post (total 7):
    JuanchoYkhimLeon77MBadShakerHeissenberrugNoosadanko-lazovic
    Post Reply