Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Untersthal.

Ja, die Drommels doet het verdomde goed.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ajax en PSV willen verdediging versterken met Bosnisch talentmaandag 23 november 2020 om 09:20

Ajax en PSV jagen allebei op de handtekening van Anel Ahmedhodzic. De 21-jarige centrale verdediger uit Bosnië-Herzegovina speelt momenteel voor het Zweedse Malmö FF en staat bekend als een groot talent. Naast Ajax en PSV hebben ook Europese topclubs als AC Milan en Chelsea interesse in de jonge stopper. (Sport1).
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die gozer moet veel kosten. Dat zal pas evt in de zomer kunnen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 25 Nov 2020, 09:56 Die gozer moet veel kosten. Dat zal pas evt in de zomer kunnen.
Wat zou hij moeten kosten?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 25 Nov 2020, 10:27
ComeOnPSV wrote: 25 Nov 2020, 09:56 Die gozer moet veel kosten. Dat zal pas evt in de zomer kunnen.
Wat zou hij moeten kosten?
Chelsea wilde hem voor 7mil pond hebben. Beetje raar verhaal dit: https://www.thesun.co.uk/sport/football ... ms-father/
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat hij rond de 10 miljoen euro moet kosten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou deze jongen op nr 2 staan na Kim dan?

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mocht onze gehele voorhoede volgend seizoen naar de Europese top vertrekken, dan zou ik het niet gek vinden als we uitkomen bij een van de twee aanvallers van PAOK. De 18-jarige Tzolis heeft ondanks z'n defensieve beperkingen laten zien dat hij een fantastisch voetbaltalent is die altijd de snelste weg naar de goal kiest, maar ik ben ook wel fan van die Zivkovic. Technisch heel goed, heeft overzicht en is ontzettend lastig van de bal te krijgen. Verder ook snel en goed in de kleine ruimtes natuurlijk, en een speler met een krasje, wat hem misschien net wat haalbaarder maakt. Het zijn in elk geval twee gasten die samen zes goals tegen PSV verzorgd hebben en daarmee hebben laten zien dat zij PAOK dragen.

Wat mij betreft namen om met potlood op de schaduwlijst te zetten. Wie weet wat er volgende zomer nodig is.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tzolis vond ik beide wedstrijden tegen PSV goed spelen en liet zien ook een goal te kunnen maken. Groot talent met zijn 18 jaar.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Tzolis ben ik ook zeer over te spreken, erg goede speler. Maar pas 18 jaar, en ze zullen in Griekenland ook wel door hebben dat ze goud in handen hebben. Ben bang dat er grotere clubs geïnteresseerd gaan zijn in hem, maar als je de kans hebt, zeker een poging wagen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik ben echt benieuwd water in de winter en bij komt
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Ben ik de enige die hieraan moet denken bij de term "interessante spelers"?



;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Arno27
Lid 2e elftal
Posts: 197
Joined: 09 Nov 2020, 17:35
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/riqui-puig ... ler/331511 De naam van Riqui Puig wordt op twitter in verband gebracht met PSV. Weet totaal niet hoe serieus dit is en of deze speler een aanwinst is. Zo goed ingevoerd ben ik niet 😂
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Aardig talent, maar qua type wel echt zo’n Barça speler. Klein, technisch vaardig, maar ik zie hem niet functioneren on onze speelstijl, eerlijk gezegd. Daarbij hebben wij middenvelders nodig?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wie zouden jullie graag zien als mogelijke vervanger voor Max?

Sinds een aantal weken echt verbaasd over een speler uit weer de Ligue 1..

Een dark horse die met fantastische verhalen en een transfer uit de Ligue 2 op klom naar het nietige Stade Brest in de Ligue 1.

Ik heb even iets over hem opgezocht in de media.
Vorig jaar is een overstap van ParisFC naarCeltic niet doorgegaan. Vervolgens vertrokken naar Stade Brest.

Laat het hele seizoenal zien over een geweldig schot en voorzet in het linkerbeen te beschikken. Romain Perraud. Er zot zoveel kracht en precisie in zijn schotendat dit hem al een uitzonderlijke speler maakt.
Verdedigend zeker nog wat te leren..

Media quote:
"The Toulouse-born defender has the characteristics of a reliable first-team player. He is consistent, hardworking, and similar in style to Strasburg’s last season breakout Kenny Lala, an archetypal modern full-back.

“I define myself as a modern full-back, I like to attack, even if my biggest source of pride is having been a part of the best defence in the league… I used to be play up top but I think it was a good idea for me to be repositioned at the back. I need space and I like to come from behind to combine with the midfielder,” he stated in a France Football interview.

The “Ligue 2 Roberto Carlos”

Indeed, Romain Perraud rapidly became a fan-favourite at the Stade Charlety, thanks to some Roberto Carlos-esque rockets from outside the box. Keeping everything in perspective, Perraud’s style is, on some points, quite similar to the former Real Madrid full-back’s. He has a fighting mentality, an incredible shot power and a left-foot that has proven throughout the season to be a deadly weapon for set-pieces.

And when asked about this incredible shot power, he simply responded: “I’ve always had this ability to shoot from distance. It’s funny because every time I face a goalkeeper, I want to send him crashing into the back of the net as well as the ball.” A sentence that perfectly sums up Perraud’s style of play and mentality."

Blijkbaar ben ik niet de enige, er staan sinds heel kort filmpjes online.


Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ik zeg niet dat PSV direct de speler moet halen (denk inmiddels al onhaalbaar) maar die Tzolis van PAOK is toch wel echt een fijn talent. Nog maar 18 jaar en dan (in de wedstrijden/samenvattingen die ik heb gezien) zo belangrijk zijn voor PAOK.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 29 Nov 2020, 10:08 Wie zouden jullie graag zien als mogelijke vervanger voor Max?

Sinds een aantal weken echt verbaasd over een speler uit weer de Ligue 1..

Een dark horse die met fantastische verhalen en een transfer uit de Ligue 2 op klom naar het nietige Stade Brest in de Ligue 1.

Ik heb even iets over hem opgezocht in de media.
Vorig jaar is een overstap van ParisFC naarCeltic niet doorgegaan. Vervolgens vertrokken naar Stade Brest.

Laat het hele seizoenal zien over een geweldig schot en voorzet in het linkerbeen te beschikken. Romain Perraud. Er zot zoveel kracht en precisie in zijn schotendat dit hem al een uitzonderlijke speler maakt.
Verdedigend zeker nog wat te leren..

Media quote:
"The Toulouse-born defender has the characteristics of a reliable first-team player. He is consistent, hardworking, and similar in style to Strasburg’s last season breakout Kenny Lala, an archetypal modern full-back.

“I define myself as a modern full-back, I like to attack, even if my biggest source of pride is having been a part of the best defence in the league… I used to be play up top but I think it was a good idea for me to be repositioned at the back. I need space and I like to come from behind to combine with the midfielder,” he stated in a France Football interview.

The “Ligue 2 Roberto Carlos”

Indeed, Romain Perraud rapidly became a fan-favourite at the Stade Charlety, thanks to some Roberto Carlos-esque rockets from outside the box. Keeping everything in perspective, Perraud’s style is, on some points, quite similar to the former Real Madrid full-back’s. He has a fighting mentality, an incredible shot power and a left-foot that has proven throughout the season to be a deadly weapon for set-pieces.

And when asked about this incredible shot power, he simply responded: “I’ve always had this ability to shoot from distance. It’s funny because every time I face a goalkeeper, I want to send him crashing into the back of the net as well as the ball.” A sentence that perfectly sums up Perraud’s style of play and mentality."

Blijkbaar ben ik niet de enige, er staan sinds heel kort filmpjes online.



Dark Horse ja? Ik kan zo snel niets vinden. Wat dan :D?

Op eerste gezicht lijkt me dit een interessante speler en nog relatief jong! Mooi, zo'n onbekende namen!'

Misschien vloeken in de kerk maar die Darwin Machis van gisteren was echt geen slechte speler. Als je dat gezuig er uit krijgt..
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die viel ook positief op overal op het veld en waar Getafe aan een aanval begon inderdaad.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 04 Dec 2020, 09:20
Voormalig KG wrote: 29 Nov 2020, 10:08 Wie zouden jullie graag zien als mogelijke vervanger voor Max?

Sinds een aantal weken echt verbaasd over een speler uit weer de Ligue 1..

Een dark horse die met fantastische verhalen en een transfer uit de Ligue 2 op klom naar het nietige Stade Brest in de Ligue 1.

Ik heb even iets over hem opgezocht in de media.
Vorig jaar is een overstap van ParisFC naarCeltic niet doorgegaan. Vervolgens vertrokken naar Stade Brest.

Laat het hele seizoenal zien over een geweldig schot en voorzet in het linkerbeen te beschikken. Romain Perraud. Er zot zoveel kracht en precisie in zijn schotendat dit hem al een uitzonderlijke speler maakt.
Verdedigend zeker nog wat te leren..

Media quote:
"The Toulouse-born defender has the characteristics of a reliable first-team player. He is consistent, hardworking, and similar in style to Strasburg’s last season breakout Kenny Lala, an archetypal modern full-back.

“I define myself as a modern full-back, I like to attack, even if my biggest source of pride is having been a part of the best defence in the league… I used to be play up top but I think it was a good idea for me to be repositioned at the back. I need space and I like to come from behind to combine with the midfielder,” he stated in a France Football interview.

The “Ligue 2 Roberto Carlos”

Indeed, Romain Perraud rapidly became a fan-favourite at the Stade Charlety, thanks to some Roberto Carlos-esque rockets from outside the box. Keeping everything in perspective, Perraud’s style is, on some points, quite similar to the former Real Madrid full-back’s. He has a fighting mentality, an incredible shot power and a left-foot that has proven throughout the season to be a deadly weapon for set-pieces.

And when asked about this incredible shot power, he simply responded: “I’ve always had this ability to shoot from distance. It’s funny because every time I face a goalkeeper, I want to send him crashing into the back of the net as well as the ball.” A sentence that perfectly sums up Perraud’s style of play and mentality."

Blijkbaar ben ik niet de enige, er staan sinds heel kort filmpjes online.



Dark Horse ja? Ik kan zo snel niets vinden. Wat dan :D?

Op eerste gezicht lijkt me dit een interessante speler en nog relatief jong! Mooi, zo'n onbekende namen!'

Misschien vloeken in de kerk maar die Darwin Machis van gisteren was echt geen slechte speler. Als je dat gezuig er uit krijgt..
Deze man speelde toch lang onder de radar, zocht speelminuten en vertrok naar de Ligue 2. Waar hij een openbaring was en een club als Celtic zat op het vinkentouw. Echter hij vertrok naar Brest een onbeduidend clubje in Frankrijk en ook hier speelt hij geweldig ondanks een vrij gelimiteerd elftal.

Er was mij weinig of niks bekend over hem tot vorig jaar de playoffs. Waarin hij excelleerde en een top seizoen bleek te hebben gehad.
Dit laat hij nu ook op een hoger niveau zien..

https://www.onzemondial.com/ligue-2/exc ... ice-191032

https://parisfc.fr/equipe-pro/romain-pe ... -paris-fc/

https://www.ligue1.com/Articles/ONE-TO- ... in-perraud

https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... n-perraud/

Overigens wordt hij nu gevolgd door Sampdoria en geschat op een waarde van 4,5 miljoen, toch een koopje.
Ideale vervanger/back-up voor Max. Daarnaast heeft hij in de jeugd met Olivier Boscagli gespeeld voor OSC Nice en vertegenwoordigende jeugdelftallen van Frankrijk.

Max nummer een en daarachter deze kanjer die zeker wel aan zijn minuten zal komen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Het is echt bord of schoot scouting uiteraard, maar als je kijkt naar onze selectie dan missen we gewoon een backup linksback en rechtsback. Al is het maar iemand die weet wanneer op te komen en hier en daar een assist kan geven. Zeker in de Eredivisie zou je alleen al weg komen met iemand die bekend is met de positie. Omdat er in Jong PSV blijkbaar niemand zit kun je eens rondkijken of je niet ergens een goedkope jongen kunt oppikken die functioneel in dit team mee kan.

Nu weet ik dat we met Glenn Bijl ipv Dumfries niet kampioen worden, maar ik heb wel liever Bijl op rechtsback thuis tegen Sparta dan Hendrix Mauro of Thomas. Bijl ligt nog 1.5 jaar vast en kwam gratis naar Emmen, dus voor een kleine vergoeding zou je ervoor kunnen kiezen, als tussenoplossing, om hem toe te voegen in januari.

Ik zeg er expressief bij dat het een tussenoplossing is want wat ik echt zou willen is een talentvolle jongen die gewoon 30 wedstrijden bij Jong PSV kan spelen en daarnaast door kan groeien bij het eerste. Maar die is nu niet aanwezig dus daarom een tussenoplossing.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Oppegard en Sambo zijn uitstekende opties voor de toekomst. Dus als je al iemand zou halen, is het iemand voor 1 a 2 jaar, want dan verwacht ik die jongens wel in de basis. Sterker nog, ik verwacht eigenlijk dat ze nu incidenteel al prima mee zouden kunnen als ze Max of Dumfries vervangen en er verder weinig of geen wisselingen zijn.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Eens, maar dan moeten ze nu deze komende 10 weken wedstrijdweken met dubbele ontmoetingen wel een kans krijgen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dat Oppergard en Sambo talenten zijn dat is duidelijk. Zoals ik al aangegeven heb bij Sambo is hij verdedigebd nog te onrustig en niet klaar voor het eerste elftal. Een jaar verhuur en veel spelen in de eredivisie zal hem ten goede komen.
Oppergard is nog piep jong en heeft ook niet de ervaring om zo Max te kunnen vervangen. Het is een cruciale positie in het spel van Schnidt.

PSV heeft op dit moment een back-up nodig voor Max. Over twee jaar zal Max waarschijnlijk vertrokken zijn voor een hoog bedrag en als er dan een kwalitatief goede vervanger staat in de vorm van Perraud met een groot talent als Oppergard uit eigen jeugd.
Dan is de club voor de aankomende vier tot vijf jaar verzekerd van een uitstekende linksback.

Het gemiddelde niveau moet hoog liggen bij PSV daar moeten talenten als Sambo en Oppergard zovh naar toewerken. Op dot moment zijn ze er nog lang niet, is mijn gevoel.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 04 Dec 2020, 09:20 Misschien vloeken in de kerk maar die Darwin Machis van gisteren was echt geen slechte speler. Als je dat gezuig er uit krijgt..
De AliExpress versie van Memphis
Post Reply