Jesper Uneken
-
- Legende
Dat Van Duiven maar heel weinig minuten speelt bij Almere dat zegt natuurlijk wel iets. Over Uneken heeft vrijwel het niemand gehad totdat hij tegen Twente mocht invallen en gelijk scoorde. En zonder verhuur van Van Duiven was die ingevallen i.p.v. Uneken. Je weet het natuurlijk nooit en iemand kan opeens grote sprongen vooruit maken, maar hoe leuk het ook was dat hij scoorde tegen Twente net koud als debutant in het veld hoe klein ik de kans eigenlijk acht dat hij gaat doorbreken bij PSV.
- Trixm
- Vedette
Tsja. Ik denk dat de kans van doorbraak - los van galent - groter is met een fysiek van Jesper als met het fysiek van Jason.O Goleiro Grande wrote: ↑24 Apr 2024, 11:12Uneken oogt verre van fysiek klaar en dat is ook niet gek gezien zijn leeftijd. Van Duiven, weliswaar even oud, is ondanks (of misschien juist door) zijn geringe lengte wat steviger gebouwd. Ik ben het met je eens dat een kleine spits eigenlijk niet de voorkeur heeft, maar zie juist bij Van Duiven wel mogelijkheden om hem meer tot allround aanvaller door te ontwikkelen, bijvoorbeeld zoals Aguero. Van Duiven heeft gevoel voor ruimte, is snel als de wind en een neusje voor de goal, een verbeterde versie van Vertessen in de dop. Het is alleen wel zaak dat het er de komende tijd uit gaat komen. Hoop dat hij volgend jaar opnieuw en verhuurd wordt en in een team terecht komt dat meer uitgaat van combinatievoetbal.
Saibari is underrated.
- VeresRivne
- Vedette
Jij had verwacht dat hij er Robinet zou uitspelen?Massimo wrote: ↑24 Apr 2024, 11:16 Dat Van Duiven maar heel weinig minuten speelt bij Almere dat zegt natuurlijk wel iets. Over Uneken heeft vrijwel het niemand gehad totdat hij tegen Twente mocht invallen en gelijk scoorde. En zonder verhuur van Van Duiven was die ingevallen i.p.v. Uneken. Je weet het natuurlijk nooit en iemand kan opeens grote sprongen vooruit maken, maar hoe leuk het ook was dat hij scoorde tegen Twente net koud als debutant in het veld hoe klein ik de kans eigenlijk acht dat hij gaat doorbreken bij PSV.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Youneedtogotheretocomeback
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Boscagli
Leuke speler voor jong. Sterk in de lucht, maar over het algemeen nog vrij licht. Afwerken mag echt nog beter. Wél werklust en de wil om te groeien. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen als hij veel gaat spelen voor jong PSV.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Tot zijn droomdebuut in het eerste was de consensus dat hij er weinig van kan.
Daarna was hij ineens Luuk junior.
De waarheid ligt daar ongetwijfeld tussenin, maar wellicht wel wat dichter bij het eerste.
- Joenepsv
- Legende
Leuk voor die jongen. Nooit bekend gestaan als het grootste talent maar heeft zich de afgelopen twee seizoenen goed ontwikkeld. Zoals hierboven al benoemd een Luuk de Jong achtige speler en daarmee past hij goed in het spel dat Bosz wil spelen. Leuk om te volgen hoe ver hij het gaat schoppen.
- Klapstoel
- Basisspeler
Ik zag net zijn cijfers, die zijn echt niet slecht.
Uneken kwam tot nu toe 36 keer uit voor Jong PSV in de Keuken Kampioen Divisie. Daarin scoorde de spits tien keer en gaf hij vier assists.
Verwacht niet dat hij altijd in de basis heeft gestaan. Dus op zich aardig
- SKERLA
- Legende
A-typisch welbespraakt voor een voetballer:
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- DonyellMalen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Goed om die jongen langer te behouden, al zegt de periode ook wel dat PSV ook niet echt zeker is dat hij het gaat maken. Maar zo’n lange spits oogt vaak wat moeilijker en kan tot langer nodig hebben om echt op niveau te komen, dus goed besluit. We gaan het zien, al verwacht ik er weinig van.
- Trixm
- Vedette
- SKERLA
- Legende
- DonyellMalen
- Legende