Ajax - deel III
- De Realist
- Internationale topspeler
Vooropgesteld dat dit niet de manier is, maar ik kan er wel aan wennen hoor, elke competitieronde zonder dat die witte shirts met een dikke menstruatiestreep voorbij komen in de samenvattingen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Die politiestakingen hebben 0.0 met de belasting van de politie te maken en gaan over het vroegpensioen.
Lekker makkelijk om elke keer maar weer de voetbaltak te raken. Slaat helemaal nergens op.
Of het nou bij ajax of bij ons is
Lekker makkelijk om elke keer maar weer de voetbaltak te raken. Slaat helemaal nergens op.
Of het nou bij ajax of bij ons is
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- ShovingNE2
- Site Admin
Ze durfden niet te staken bij de GP Zandvoort. Laffe dakhazen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
- De Realist • RPSV94 • Boszball1913 • Standbeeld
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Prima optie, stel het voor!ShovingNE2 wrote: ↑06 Sep 2024, 10:37 Ze durfden niet te staken bij de GP Zandvoort. Laffe dakhazen.

- These users thanked the author psvgouda for the post:
- Johann Vogelaar
- VTheMan
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Bakayoko
Ik vind eigenlijk dat ze bij elke wedstrijd van Ajax-thuis moeten gaan staken. Zodat er geen plaats meer is voor inhaalwedstrijden en Ajax al die potten verliest en degradeert en failliet gaat.
- These users thanked the author VTheMan for the post:
- De Realist
-
‘Enorm smeris’ dan maarpsvgouda wrote: ↑06 Sep 2024, 10:34Nou nou, 'enorm smerig'...Teletubby wrote: ↑06 Sep 2024, 10:27 Ik vind het echt verschrikkelijk van de politie. Prima dat je correct betaald wilt worden voor je werk en volgens mij gaat dit vooral over eerder stoppen met werken maar stop met het gijzelen van de samenleving. De politie doet dit alleen maar om de politiek onder druk te zetten om hiervoor zelf een betere onderhandelingspositie te krijgen. Enorm smerige chantage techniek.Dat is waar staken over gaat, niet? Als een maatschappij daar niets van zou voelen, zou staking niet meer dan een leuke bezigheidstherapie zijn. Is ook nog een recht. Eventueel aan de rechter om te bepalen of de stakende partij daarbij over de schreef gaat of niet
-
- Jeugdspeler
Wilde PSG geen 9 miljoen voor hem vangen? Gini was toch niet transfervrijOp weg naar nr 26 wrote: ↑06 Sep 2024, 09:04 Wijnaldum had geen andere opties zegt Koeman dan, hahahahaha, nee niet voor zijn salariswens inderdaad. Wijnaldum had een contract klaar liggen in zowel Rotterdam als Eindhoven maar meneer wilde geen consessies doen aan zijn salaris van PSG, tja.. dat is de juiste sportieve instelling. Wat een hoop dom volk in de voetbal toch.
-
-
- Nationale topspeler
Staken en actievoeren is een recht en dat is helemaal goed. Sta ik compleet achter, het recht om andere mensen het leven te verzieken daar sta ik niet achter. Al die vreselijke acties zoals op de snelweg zitten of werk neerleggen bij een voetbalwedstrijd waardoor deze niet doorgaat. Raken alleen maar de normale burger die er niks aan kan doen.psvgouda wrote: ↑06 Sep 2024, 10:34Nou nou, 'enorm smerig'...Teletubby wrote: ↑06 Sep 2024, 10:27 Ik vind het echt verschrikkelijk van de politie. Prima dat je correct betaald wilt worden voor je werk en volgens mij gaat dit vooral over eerder stoppen met werken maar stop met het gijzelen van de samenleving. De politie doet dit alleen maar om de politiek onder druk te zetten om hiervoor zelf een betere onderhandelingspositie te krijgen. Enorm smerige chantage techniek.Dat is waar staken over gaat, niet? Als een maatschappij daar niets van zou voelen, zou staking niet meer dan een leuke bezigheidstherapie zijn. Is ook nog een recht. Eventueel aan de rechter om te bepalen of de stakende partij daarbij over de schreef gaat of niet
Ga lekker staken door administratief niks meer bij te houden of staak bij een politiek evenement zoals prinsjesdag waardoor je de personen raakt die er daadwerkelijk over gaan. Het staken bij voetbalwedstrijden is een veel te makkelijke manier om de publieke opinie achter je te krijgen door mensen te raken die er helemaal niks aan kunnen doen. Of staak eens bij wat anders, zoals hierboven al gezegd is. Bij Zandvoort durfden ze het niet.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
- De Realist • BadShaker
-
-
- Lid scoutingsteam
Er wordt gewoonweg niet geluisterd door de politiek en de politie verdiend ook dat er geluisterd wordt naar hen. Hoe zij en andere hulpdiensten behandeld worden is al jaren een doorn in het oog in een rijke en succesvolle maatschappij/democratie als Nederland.De politie gaat weer actie voeren rond een wedstrijd van Ajax. Agenten zullen niet aanwezig zijn tijdens het Eredivisie-duel van de Amsterdammers met FC Utrecht
Dan maar drastische maatregelen als dit, leuk dat Ajax er wederom de dupe van is. Ik verwacht overigens nog meer clubs. Er waren immers naast Feyenoord Ajax nog meer stakingen bij wedstrijden.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Die mensen die je eigenlijk een plezier want dan hoeven ze niet naar rotzooi te kijken.Grasmat wrote: ↑06 Sep 2024, 09:54Eens hoor. Plus dit treft ook de overige 95% van de ajaxsupporters die niet naar het voetbal gaan om rotzooi te schoppen.psvgouda wrote: ↑06 Sep 2024, 09:46
Wordt wel oneigenlijk zo, vind je niet? Het moment komt dichterbij dat er geen inhaalmogelijkheid meer zal zijn en deze weigering ècht het competitieverloop wezenlijk gaat beïnvloeden. Nee, ik gun die club van alles en nog wat dat lelijk is, maar voorlopig hebben we meer dan voldoende aan de Amsterdamse reflex 'zelf-in-de-voet-schieten'. (En nee, ik heb geen medelijden)
Kwalijke zaak dit van de politie.
- Maax
Dit is een jaarlijks terugkomend iets. De politie heeft al een vroegpensioen regeling waar ik met mijn CAO enorm jaloers op ben. Daarnaast helpt dit soort onzin ook niet hoe er door het ''volk'' naar de politie wordt gekeken. Hou het voetbal er lekker buiten als het er helemaal niks mee te maken heeft. Of eenmalig, maar ga niet proberen de competitie te verneuken.Voormalig KG wrote: ↑06 Sep 2024, 10:58Er wordt gewoonweg niet geluisterd door de politiek en de politie verdiend ook dat er geluisterd wordt naar hen. Hoe zij en andere hulpdiensten behandeld worden is al jaren een doorn in het oog in een rijke en succesvolle maatschappij/democratie als Nederland.De politie gaat weer actie voeren rond een wedstrijd van Ajax. Agenten zullen niet aanwezig zijn tijdens het Eredivisie-duel van de Amsterdammers met FC Utrecht
Dan maar drastische maatregelen als dit, leuk dat Ajax er wederom de dupe van is. Ik verwacht overigens nog meer clubs. Er waren immers naast Feyenoord Ajax nog meer stakingen bij wedstrijden.
Doet me denken aan de boeren; 1x snelweg afzetten is leuk, tweede keer verlies je sympathie op je actie.
- These users thanked the author Maax for the post (total 3):
- Grasmat • Standbeeld • 10. Nilis
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Nee, niet richting de onderhandelaars van de CAO maar ik zou toch maar al te graag zien dat - als ik kijk naar de club die ik support - PSV op zo goed mogelijke wijze de supporters met kansarm gedrag zo goed mogelijk weet te weren bij wedstrijden van de club waardoor de inzet van politie omlaag kan maar ook dat zij de ervaring inzetten voor andere clubs om te handelen en indien uitsupporters van een club zich niet kunnen gedragen dat ze daar ook opvolging aan geven.Grasmat wrote: ↑06 Sep 2024, 10:33 Maar dat komt niet door de 95% die zich wél gewoon gedraagt. Die kunnen helemaal prima zonder die politie inzet, maar worden er op deze manier wel medeverantwoordelijk voor gehouden. En het is niet zo dat deze groep nu bij die hoge piefen gaan zeggen: joe joe, regel het eens met die cao, want jullie personeel verpest ons weekenduitje.
Gevolg hopelijk op termijn is dat je dat stuk van de voetbal'cultuur' kwijtraakt en de politieinzet minder noodzakelijk wordt. Er is progressie maar het is al bizar dat de wal het schip heeft moeten keren ( KNVB die wedstrijden staakt bij het gooien van objecten )
-
lolruuddevil wrote: ↑06 Sep 2024, 10:25 Bergrat - the gift that keeps on giving. Zoveel domheid in een paar regels. Heerlijk.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... komen.html
Je was de recordaankoop voor de positie van een belangrijke speler, niet onlogisch dat die weg gaat. Daarnaast is er vorig jaar een kleine 110 miljoen in de selectie gepompt. Toen hij kwam eveneens een kleine 110 miljoen. Dat is over de jaren gemiddeld dat hij bij Tottenham was en bij Ajax was maar een verschil van 7 miljoen aan uitgaven, wat verwacht hij dan?https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1224094/bergwijn-na-een-aantal-weken-merkte-ik-dat-beloftes-niet-werden-nagekomen.html wrote: "Zo zou de selectie worden versterkt, maar alle kwaliteitsspelers gingen weg. Vorig seizoen was er zelfs helemaal niemand meer over van de succesploeg uit 2021."
Hij was de beoogde versterking maar leverde niet. Dat successpelers in de Eredivisie weg gaan zou hij toch wel moeten weten uit zijn tijd bij PSV?
- Persepolis
- Vedette
Ik geniet er anders al 2 jaar van hoor, van mij mogen ze wel elke week doorgaan met prutsenDe Realist wrote: ↑06 Sep 2024, 10:34 Vooropgesteld dat dit niet de manier is, maar ik kan er wel aan wennen hoor, elke competitieronde zonder dat die witte shirts met een dikke menstruatiestreep voorbij komen in de samenvattingen.
-
- Vedette
hmmmmDonkie8774 wrote: ↑06 Sep 2024, 10:50Wilde PSG geen 9 miljoen voor hem vangen? Gini was toch niet transfervrijOp weg naar nr 26 wrote: ↑06 Sep 2024, 09:04 Wijnaldum had geen andere opties zegt Koeman dan, hahahahaha, nee niet voor zijn salariswens inderdaad. Wijnaldum had een contract klaar liggen in zowel Rotterdam als Eindhoven maar meneer wilde geen consessies doen aan zijn salaris van PSG, tja.. dat is de juiste sportieve instelling. Wat een hoop dom volk in de voetbal toch.

-
- Nationale topspeler
Aan de andere kant is het wel een van de weinige sectoren waarin ze kunnen staken zonder echt grote gevolgen voor de veiligheid van mensen.Maax wrote: ↑06 Sep 2024, 11:23Dit is een jaarlijks terugkomend iets. De politie heeft al een vroegpensioen regeling waar ik met mijn CAO enorm jaloers op ben. Daarnaast helpt dit soort onzin ook niet hoe er door het ''volk'' naar de politie wordt gekeken. Hou het voetbal er lekker buiten als het er helemaal niks mee te maken heeft. Of eenmalig, maar ga niet proberen de competitie te verneuken.Voormalig KG wrote: ↑06 Sep 2024, 10:58
Er wordt gewoonweg niet geluisterd door de politiek en de politie verdiend ook dat er geluisterd wordt naar hen. Hoe zij en andere hulpdiensten behandeld worden is al jaren een doorn in het oog in een rijke en succesvolle maatschappij/democratie als Nederland.
Doet me denken aan de boeren; 1x snelweg afzetten is leuk, tweede keer verlies je sympathie op je actie.
- Maax
Uitgaansleven kan je platleggen, je kan staken bij Heracles Almere, keertje minder flitsen, wijkagenten die even niks uitschrijven, andere sporten eenmalig, stop een uur eerder met werken of ga met z'n alle naar het Malieveld. En zo zullen er nog wel 284 andere manieren zijn om je punt te maken maar niet volkssport nummer 1 plat te leggen.DeEintovenaar wrote: ↑06 Sep 2024, 12:15Aan de andere kant is het wel een van de weinige sectoren waarin ze kunnen staken zonder echt grote gevolgen voor de veiligheid van mensen.Maax wrote: ↑06 Sep 2024, 11:23
Dit is een jaarlijks terugkomend iets. De politie heeft al een vroegpensioen regeling waar ik met mijn CAO enorm jaloers op ben. Daarnaast helpt dit soort onzin ook niet hoe er door het ''volk'' naar de politie wordt gekeken. Hou het voetbal er lekker buiten als het er helemaal niks mee te maken heeft. Of eenmalig, maar ga niet proberen de competitie te verneuken.
-
Je zou haast denken dat de politie dat nooit doet.Maax wrote: ↑06 Sep 2024, 12:23Uitgaansleven kan je platleggen, je kan staken bij Heracles Almere, keertje minder flitsen, wijkagenten die even niks uitschrijven, andere sporten eenmalig, stop een uur eerder met werken of ga met z'n alle naar het Malieveld. En zo zullen er nog wel 284 andere manieren zijn om je punt te maken maar niet volkssport nummer 1 plat te leggen.DeEintovenaar wrote: ↑06 Sep 2024, 12:15
Aan de andere kant is het wel een van de weinige sectoren waarin ze kunnen staken zonder echt grote gevolgen voor de veiligheid van mensen.
Stiptheidsacties, terugvallen op enkel waarschuwen. Ze hebben de overige zaken ook wel eens gedaan, het is niet dat ze lichtzinnig zo'n keuze maken.
-
- Nationale topspeler
Minder flitsen hebben ze al geprobeerd, stoppen met beboeten hebben ze ook al gedaan en dat heeft allemaal niet gewerkt.Maax wrote: ↑06 Sep 2024, 12:23Uitgaansleven kan je platleggen, je kan staken bij Heracles Almere, keertje minder flitsen, wijkagenten die even niks uitschrijven, andere sporten eenmalig, stop een uur eerder met werken of ga met z'n alle naar het Malieveld. En zo zullen er nog wel 284 andere manieren zijn om je punt te maken maar niet volkssport nummer 1 plat te leggen.DeEintovenaar wrote: ↑06 Sep 2024, 12:15
Aan de andere kant is het wel een van de weinige sectoren waarin ze kunnen staken zonder echt grote gevolgen voor de veiligheid van mensen.
Uitgaansleven kun je niet plat leggen omdat het een openbaar centrum betreft.
Heracles-Almere kan, maar dat werkt niet.
Ik vind het ook te ver gaan maar ik snap de politie wel. Er wordt niet geluisterd, althans niet voldoende. Hebben het geprobeerd met milde stakingen en dat was niet genoeg dus gaan ze nu verder. Dat hierdoor wellicht de competitie overhoop gaat is verre van ideaal maar er komen geen mensenlevens door in gevaar.
Overigens ben ik van mening dat boetes uitschrijven eigenlijk belangrijker is, kijk maar eens hoeveel verkeersongelukken er dagelijks gebeuren door mensen die verkeersovertredingen begaan. Zit je ineens met een slachtoffer met enorm letsel.
Maar goed nu wordt het allemaal weer erg maatschappelijk.
- Standbeeld
- Mister PSV
Maar wordt er daadwerkelijk niet geluisterd of is hetgeen wat de politie voorstelt een stap te ver voor de politiek? Ik ken de inhoud niet.DeEintovenaar wrote: ↑06 Sep 2024, 12:27Ik vind het ook te ver gaan maar ik snap de politie wel. Er wordt niet geluisterd, althans niet voldoende.