Nog steeds niet begrijpend leren lezen?ajax wrote: ↑06 Sep 2024, 21:16Zerrouki?.. die speelt nog steeds bij FeyenoordVoormalig KG wrote: ↑06 Sep 2024, 18:00 Met de Koreaan Hwang wel een uitstekende versterking binnen gekomen die de kwaliteit aan de bovenkant van het middenveld versterkt.
Erg handige speler in de kleine ruimte en prima pass in de benen.
Al lijkt mij dit met het vertrek van Geertruida, Wieffer en Zerrouki in de basis niet heel lastig.
Gelukkig hebben wij meerdere spelers van dit en nog een hoger kaliber zoals Veerman, Schouten, Saibari...etc
Feyenoord
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: ajax
- Favoriete speler: Johan Cruijff
Oh jij leest dit dus....."Wieffer en Zerrouki in de basis niet heel lastig"....over begrijpend lezen gesproken. Dus volgens jou zijn Wieffer en Zerrouki nog bij Feyenoord?
-
- Vedette
Wat zit je nou te zuigen man? Je snapt toch wat hij bedoelt?
- These users thanked the author Chucky for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Standbeeld
- Mister PSV
Jij houdt het hier al veel te lang uit.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Thoresen
-
- Veelbelovend talent
Nee in eerste instantie snapte ik niet wat hij bedoelde, nu wel, maar dat is nog geen reden om zo minderwaardig te doen en een ander te proberen kleineren... je komt dan niet al te slim over als je dan zelf ook die fout maakt en om de reden dat hij mij probeert te kleineren ben ik zo precies, bij een normale reactie had ik ook niks gezegd.
Ik vind het heel kinderachtig om te proberen anderen te kleineren als die iets niet in eerste instantie begrijpt of niet goed leest
- Hatseflats
- Vedette
Beetje hypocriet, vind je niet?
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 4):
- Ykhim • D'n Berry • Fanatic-U-s • Ren Höek
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Goed dat je gewoon zegt wat je denkt! Vrijheid van meningsuiting hier! Ze krijgen jou niet klein.ajax wrote: ↑06 Sep 2024, 22:04Nee in eerste instantie snapte ik niet wat hij bedoelde, nu wel, maar dat is nog geen reden om zo minderwaardig te doen en een ander te proberen kleineren... je komt dan niet al te slim over als je dan zelf ook die fout maakt en om de reden dat hij mij probeert te kleineren ben ik zo precies, bij een normale reactie had ik ook niks gezegd.
Ik vind het heel kinderachtig om te proberen anderen te kleineren als die iets niet in eerste instantie begrijpt of niet goed leest
-
- Moderator
- StratumZuid
- Vedette
Niets zo hypocriet als een ajacied
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- FritskePhilips
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Hatseflats
- Vedette
Behalve de 'a'.R.Manco wrote: ↑06 Sep 2024, 23:01Goed dat je gewoon zegt wat je denkt! Vrijheid van meningsuiting hier! Ze krijgen jou niet klein.ajax wrote: ↑06 Sep 2024, 22:04
Nee in eerste instantie snapte ik niet wat hij bedoelde, nu wel, maar dat is nog geen reden om zo minderwaardig te doen en een ander te proberen kleineren... je komt dan niet al te slim over als je dan zelf ook die fout maakt en om de reden dat hij mij probeert te kleineren ben ik zo precies, bij een normale reactie had ik ook niks gezegd.
-
- Internationale topspeler
Ik ben het hier anders helemaal eens met ajax, Voormalig KG typt hier gewoon dat Zerrouki ook vertrokken is.
- Persepolis
- Vedette
Het is onhandig geschreven door Voormalig KG en tegelijkertijd gemierenneuk van ajax . Opgelost
-
- Regelmatige invaller
Ik las hem in eerste instantie ook anders, maar je zit toch gewoon te zuigen?ajax wrote: ↑06 Sep 2024, 22:04Nee in eerste instantie snapte ik niet wat hij bedoelde, nu wel, maar dat is nog geen reden om zo minderwaardig te doen en een ander te proberen kleineren... je komt dan niet al te slim over als je dan zelf ook die fout maakt en om de reden dat hij mij probeert te kleineren ben ik zo precies, bij een normale reactie had ik ook niks gezegd.
Je klaagt dat je je minderwaardig voelt, maar dat ben je toch ook? Alleen het feit dat je de geestelijke beperking hebt om die criminele kutclub te supporten maakt je al minderwaardig. Dat je het steeds verongelijkt hebt over vrijheid van meningsuiting, zonder dat je begrijpt waar je wat aan het verkondigen bent toont dat je naast minderwaardig ook kleinzerig bent.
-
- Lid scoutingsteam
Het was een laat hersenspinsel, deze reacties waren niet de bedoeling.
Ik probeer het opnieuw:
Wieffer en Geertruida zijn weg, daardoor staat
Zerrouki nu in de basis voldoet niet.
Deze Zuid Koreaan versterkt wel het middenveld van Feyenoord kwalitatief.
-
- Veelbelovend talent
Dan maak het compleet en vermeld de starter van dit gemierenneuk... hoe heet die?.. standbeeld geloof ik, hij begint met mensen te kleineren. Ik had het gewoon verkeerd begrepen, naderhand toen ik het nog eens las begreep ik wat Voormalig KG bedoelde.Persepolis wrote: ↑07 Sep 2024, 00:34 Het is onhandig geschreven door @Voormalig KG en tegelijkertijd gemierenneuk van @ajax . Opgelost
Last edited by ajax on 07 Sep 2024, 13:42, edited 3 times in total.
-
- Veelbelovend talent
Was niks om jou aan te vallen, ik had het gewoon verkeerd begrepen, ik maak ook vaak schrijffouten, dat gebeurt iedereen op zijn tijd.Voormalig KG wrote: ↑07 Sep 2024, 08:30Het was een laat hersenspinsel, deze reacties waren niet de bedoeling.
Ik probeer het opnieuw:
Wieffer en Geertruida zijn weg, daardoor staat
Zerrouki nu in de basis voldoet niet.
Deze Zuid Koreaan versterkt wel het middenveld van Feyenoord kwalitatief.
- Lente
- Meervoudig international
Te Kloese is echt een lul met vingers. Ik lees op voetbal primeur een artikel wat citeert naar een interview uit VI (premium wat ik niet kan lezen). Het gaat erom dat hij vanuit zijn rol als bestuurslid van de ECA zijn collega’s bij de topclubs in de grote competities erop aan wil spreken dat ze bij de kleinere (o.a. Nederlandse) clubs geen belachelijke biedingen moeten doen en zo het hoofd van de speler niet op hol moeten brengen. Opzich een goed initiatief natuurlijk, alleen als club die het in zijn ogen afgelopen zomer wel goed deed noemt hij Brighton, omdat die bij Wieffer wel de richtprijs betaald zouden hebben. Hij vergeet er alleen wel bij te vermelden dat Brighton het hoofd van Boscagli wel degelijk op hol bracht met een achterlijk bod van 8 miljoen. Juist Brighton is een club is waarop zijn opmerking wel van toepassing is. Want 8 miljoen voor een van de beste en meest bepalende speler van de kampioen van Nederland afgelopen jaar, terwijl Geertruida (die in precies dezelfde situatie zat), voor 20 miljoen verkocht is, is een compleet achterlijk bod. En dan hebben we het dus juist over een club uit een grote competitie die het hoofd van een speler uit een kleine competitie op hol brengt en de verkopende club daarmee in een vervelende positie dwingt.
Dus als er nou een club was die het precies niet netjes deed, dan was het juist Brighton wel. Het lijkt er op dat Te Kloese dus niet verder kan kijken dan zijn eigen cluppie (door specifiek Wieffer als voorbeeld te nemen). Dit terwijl hij deze uitspraken dus doet vanuit een rol als bestuurlid van ECA (nota bene de belangenorganisatie voor alle Europese clubs), althans zo kwam het op Voetbal Primeur naar voren. Terwijl onze Frans Janssen onlangs openlijk het beleid van Brighton nog te kaak stelde zelfs mbt Boscagli, dus het lijkt me sterk dat Te Kloese daar niet van op de hoogte was. Als je vanuit z’n positie een uitspraak doet, is het verstandig om vooral niet over je eigen club te praten maar om een andere club als voorbeeld te nemen. Dan wek je in ieder geval meer het beeld dat je er voor het algemeen belang zit en niet voor je eigen belang. Nu sla je de plank in mijn ogen een beetje mis.
Daarnaast, om het punt te maken dat hij wilt maken, is het helemaal niet relevant om een club te noemen die het wel goed zou doen. Dan is het veel relevanter om juist een voorbeeld te nemen waar het niet goed gegaan is. Maar ja, nu kan hij wel weer blij met zichzelf zijn en pronken met zijn schijnbaar goede transfer van Wieffer. In het andere geval had dat niet gekund. Het typische toonbeeld van een narcist.
Ps. Ik weet niet of de link van dat artikel van VP hier geplaatst mag worden dus dat doe ik maar even niet.
Dus als er nou een club was die het precies niet netjes deed, dan was het juist Brighton wel. Het lijkt er op dat Te Kloese dus niet verder kan kijken dan zijn eigen cluppie (door specifiek Wieffer als voorbeeld te nemen). Dit terwijl hij deze uitspraken dus doet vanuit een rol als bestuurlid van ECA (nota bene de belangenorganisatie voor alle Europese clubs), althans zo kwam het op Voetbal Primeur naar voren. Terwijl onze Frans Janssen onlangs openlijk het beleid van Brighton nog te kaak stelde zelfs mbt Boscagli, dus het lijkt me sterk dat Te Kloese daar niet van op de hoogte was. Als je vanuit z’n positie een uitspraak doet, is het verstandig om vooral niet over je eigen club te praten maar om een andere club als voorbeeld te nemen. Dan wek je in ieder geval meer het beeld dat je er voor het algemeen belang zit en niet voor je eigen belang. Nu sla je de plank in mijn ogen een beetje mis.
Daarnaast, om het punt te maken dat hij wilt maken, is het helemaal niet relevant om een club te noemen die het wel goed zou doen. Dan is het veel relevanter om juist een voorbeeld te nemen waar het niet goed gegaan is. Maar ja, nu kan hij wel weer blij met zichzelf zijn en pronken met zijn schijnbaar goede transfer van Wieffer. In het andere geval had dat niet gekund. Het typische toonbeeld van een narcist.
Ps. Ik weet niet of de link van dat artikel van VP hier geplaatst mag worden dus dat doe ik maar even niet.
- These users thanked the author Lente for the post (total 3):
- Tijn • Demenkovets • Ren Höek
Oh PSV wat je met me doet…
- Standbeeld
- Mister PSV
Heel nobel allemaal van Te Kloese, maar een TD van Atletico of welke andere club dan ook laat zich echt niet vertellen door Te Kloese hoe zij zaken moet gaan bedrijven. Die denken bemoei jij je even lekker met je eigen zaken. Clubs staan volledig in hun recht om zelf te bepalen op wie of wat ze bieden. Als het bedrag dermate lager is dan de marktwaarde, dan is dat pech voor de speler. Dat snappen ze zelf ook wel als ze wat langer nadenken. Reken er maar op dat het in de toekomst niet anders gaat zijn. Deal ermee, zou ik zeggen.
Ging er nog iets wél naar zijn eigen zin deze window? Hoor hem alleen maar klagen en zijn eigen straatje schoonvegen.
Ging er nog iets wél naar zijn eigen zin deze window? Hoor hem alleen maar klagen en zijn eigen straatje schoonvegen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Grasmat • Lente • Ren Höek
- Lente
De transfer van Wieffer dus
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
Hypocriet van een feyenoord onder te kloese dat heel erg laat ineens met biedingen kwam op Lang, Lozano, Schouten om er een paar te noemen. En dan over respect praten, poeh
- Standbeeld
- Mister PSV
Tsja, dus eigenlijk mogen clubs alleen nog maar de hoofdprijs bieden van Te Kloese. Dan is meneer tevreden. De rest is allemaal fout volgens de grote baas.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Lente
-
- Legende
Het is ook wel grappig dat Te Kloese Brighton noemt als voorbeeld van hoe het moet, terwijl zij bij ons ook Boscagli lowballen en hem het hoofd op hol maken met salaris en PL perspectief.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Lente
Dat was precies het hele punt van mijn post, en dan ook nog eens zogenaamd uit naam van bestuurslid van de ECA.Josef Dettelbacher wrote: ↑07 Sep 2024, 17:14 Het is ook wel grappig dat Te Kloese Brighton noemt als voorbeeld van hoe het moet, terwijl zij bij ons ook Boscagli lowballen en hem het hoofd op hol maken met salaris en PL perspectief.