Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Als dit niet ook een brevet van onvermogen is voor zijn positie in het ECA. Op deze manier kun je met een voorbeeld van andere, nog grotere, Nederlandse topclub niet je voordeel doen.
Hij heeft gesurft op de kennis en voetbal-knowhow van Slot en wat voor spelers Arne wilde. Deze Priske heeft er misschien wel minder kaas van gegeten en nu shopten zij meer voor de kwantitatieve snelle versterking met een uitstekende Zuid-Koreaan.

Absolute lul de behanger die met, zijn ego, gelukkig voor ons de club een stap achteruit laat doen in het spel en kwaliteit.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Vergeet vooral Arnesen niet.
ShovingNE2
Site Admin

Standbeeld wrote: 07 Sep 2024, 16:53Ging er nog iets wél naar zijn eigen zin deze window? Hoor hem alleen maar klagen en zijn eigen straatje schoonvegen.
De zaakwaarnemer die zijn zaken heeft gedaan is zeer tevreden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 07 Sep 2024, 19:28
Standbeeld wrote: 07 Sep 2024, 16:53Ging er nog iets wél naar zijn eigen zin deze window? Hoor hem alleen maar klagen en zijn eigen straatje schoonvegen.
De zaakwaarnemer die zijn zaken heeft gedaan is zeer tevreden.
De enge mannetjes van Muy Manero de lachende derde.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

Voormalig KG wrote: 07 Sep 2024, 17:54 Als dit niet ook een brevet van onvermogen is voor zijn positie in het ECA. Op deze manier kun je met een voorbeeld van andere, nog grotere, Nederlandse topclub niet je voordeel doen.
Hij heeft gesurft op de kennis en voetbal-knowhow van Slot en wat voor spelers Arne wilde. Deze Priske heeft er misschien wel minder kaas van gegeten en nu shopten zij meer voor de kwantitatieve snelle versterking met een uitstekende Zuid-Koreaan.

Absolute lul de behanger die met, zijn ego, gelukkig voor ons de club een stap achteruit laat doen in het spel en kwaliteit.
Wat maakt eigenlijk dat jij denkt dat die Hwang het daar zo goed gaat doen? Heb hem een paar keer zien spelen bij de Whitecaps en daar vond ik het echt niets bijzonders. Af en toe leuke acties, maar met geen enkele effectiviteit. Gezien zijn statistieken lijkt het niet dat hij efficiëntie aan zijn spel heeft toegevoegd.

Heel benieuwd welke stappen hij sinds zijn tijd in Vanvouver heeft gezet, maar zoals ik hem ken echt geen niveau voor de top van Nederland.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

De keren dat ik hem zag vond ik hem qua inzicht wel erg bovenuit steken, iemand die er veel energie erin steekt en ook met een keer raken mensen uit een lastige positie vrij kan spelen en weg kan steken.
Ik heb hem in mijn geheugen s nagenoeg twee enig en hij zal het spel van. Feyenoord enorm kunnen versnellen. Wat met snelle spelers als Osman wel handig is in de counter.

Ik had geen ruimte gezien bij ons; ons middenveld is fantastisch maar als er een was vertrokken dan had ik hem heel graag erbij gezien.. aldus een goede aankoop. Waar veel.eredivisie clubs het moeilijk mee zullen krijgen
Post Reply