Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ad blocker detected: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je advertentieblokker uit of neem een abonnement.
De vraag is wat kan en mag je verwachten dit seizoen van hem. Malen heeft in zijn eerste seizoen bij PSV voornamelijk bij Jong PSV gespeeld. In zijn tweede seizoen was hij driekwartjaar voornamelijk invaller. Pas na twee seizoenen was hij volwaardige basisspeler. Ook Gakpo heeft een aanlooptijd van ongeveer anderhalf jaar gehad.
Massimo schreef: 09 sep 2024, 10:23
De vraag is wat kan en mag je verwachten dit seizoen van hem. Malen heeft in zijn eerste seizoen bij PSV voornamelijk bij Jong PSV gespeeld. In zijn tweede seizoen was hij driekwartjaar voornamelijk invaller. Pas na twee seizoenen was hij volwaardige basisspeler. Ook Gakpo heeft een aanlooptijd van ongeveer anderhalf jaar gehad.
Was hij niet vooral voor Jong gehaald en zei Stewart dat de vervanging van Lozano nog in de winter moet komen?
Als ik in het vi pro-stuk las hoeveel hij nog moet leren met terugverdedigen, is hij er het komende seizoen nog niet klaar voor.
Massimo schreef: 09 sep 2024, 10:23
Was hij niet vooral voor Jong gehaald en zei Stewart dat de vervanging van Lozano nog in de winter moet komen?
Als ik in het vi pro-stuk las hoeveel hij nog moet leren met terugverdedigen, is hij er het komende seizoen nog niet klaar voor.
Inderdaad, voor vervanging Lozano gaan ze de transfermarkt op in de winterwindow.
Zou toch mooi zijn als Ndala weet aan te haken en de vervanger gaat zijn van Lozano. Dan voer je goed beleid. Zelfde geldt voor Younis. Ben benieuwd of ze beiden al kunnen/mogen meedoen vrijdag bij Jong.
Wat goed is komt snel heb ik hier wel eens gelezen
Geen idee van hem hoor, maar aangezien PSV wel een goede buitenspeler kan gebruiken, al is het maar als invaller en gezien de grote vormdip van Baka en de langdurige blessure van Lozano... kan deze jongen niet al bij de A groep aanhaken en als wissel minuten te maken? Of komt dat echt nog te vroeg?
je hebt perisic in inderdaad al, driouech krijgt ook te weinig minuten.
En Abed zou eerder de kans verdienen als Ndala naar mijn mening op t moment, maar hoop dat ze m voorlopig als middenvelder zien. Kan lekker de jongens wegsteken.
Traint hij uberhaubt al wel eens bij de A groep mee? Al is het alleen maar tijdens interland breaks? Zou mooi zijn als Lozano binnenkort vertrekt dat je bijv. hem kan doorschuiven omdat het gewoon een hele talentvolle buitenspeler is.
Juancho schreef: 29 okt 2024, 22:52
Traint hij uberhaubt al wel eens bij de A groep mee? Al is het alleen maar tijdens interland breaks? Zou mooi zijn als Lozano binnenkort vertrekt dat je bijv. hem kan doorschuiven omdat het gewoon een hele talentvolle buitenspeler is.
Zoiets vroeg je laatst al. Als dat was had je het al gelezen omdat je favoriete reporter om te bekritiseren dat al lang vermeld zou hebben. Daarnaast heb je Driouech die amper speelt en Ndala is nog lang niet op dat niveau.
Juancho schreef: 29 okt 2024, 23:02
Goede post wel. Thanks!
Graag gedaan, gezien je laatst al vroeg of dit niet te vroeg kwam. Ik dacht, ik herhaal het even aangezien je dit vroeg:
Juancho schreef: 25 okt 2024, 23:46
Geen idee van hem hoor, maar aangezien PSV wel een goede buitenspeler kan gebruiken, al is het maar als invaller en gezien de grote vormdip van Baka en de langdurige blessure van Lozano... kan deze jongen niet al bij de A groep aanhaken en als wissel minuten te maken? Of komt dat echt nog te vroeg?
Waar zo'n vier/vijf man op reageerde over z'n niveau en of met de huidige A selectie alternatieven.