Transferwindow 2021-2022
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Regelmatige invaller
-
- Legende
Ik ken hem niet. Kan een bruikbare back-up zijn voor de backposities, maar het kan ook het niveau Behich of Poulsen zijn waar ik ook van te voren dacht dat zij als back-up bruikbaar waren, maar uiteindelijk je alleen maar punten kosten.
Last edited by Massimo on 20 May 2021, 23:20, edited 1 time in total.
- Joenepsv
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
- PCGC
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Klinkt goed, in de zin van dat er blijkbaar even aandacht word besteed aan de verdediging. In de breedte hebben we vrij weinig, er is geen backup voor Max nu. Als je dan een Bundesliga speler kunt halen, dan is dat niet verkeerd. Hij zal niet de grote aankoop worden, maar een betrouwbare kracht is altijd welkom.
Heren, er gaat gewoon heel veel gebeuren en het beoordelen kun je eigenlijk pas in september doen.
Heren, er gaat gewoon heel veel gebeuren en het beoordelen kun je eigenlijk pas in september doen.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
- Ardbeg
- Mister PSV
Het gaat niet om de RKC'S. Je moet een waardige PSV backup zijn. Fuck RKC.Manolev25 wrote: ↑21 May 2021, 00:24 Ach als ik sommigen hoor zeggen dat Brenet of Passlack voor de back-up moet komen... Als je bij Mainz je potjes mee pakt kun je echt wel tegen de RKC's van deze wereld spelen. Gratis, multifunctioneel en Bundesliga-ervaring. Als het echt niets is heb je hem zo aan de kant gezet
Passlack sloopt deze jongen.
Leuk dat ie zo aan de kant gezet is maar dit jaar is niet het jaar voor risico's
-
Passlack is echt geen geweldenaar, geloof me. Ik zie dat Mwene de afgelopen 10/12 wedstrijden alles 90 minuten gevoetbald heeft in de uitstekende reeks van Mainz. Deze gast kan echt wel wat, absoluut nonsens dat dit een Behich gaat wordenArdbeg wrote: ↑21 May 2021, 00:28Het gaat niet om de RKC'S. Je moet een waardige PSV backup zijn. Fuck RKC.Manolev25 wrote: ↑21 May 2021, 00:24 Ach als ik sommigen hoor zeggen dat Brenet of Passlack voor de back-up moet komen... Als je bij Mainz je potjes mee pakt kun je echt wel tegen de RKC's van deze wereld spelen. Gratis, multifunctioneel en Bundesliga-ervaring. Als het echt niets is heb je hem zo aan de kant gezet
Passlack sloopt deze jongen.
Leuk dat ie zo aan de kant gezet is maar dit jaar is niet het jaar voor risico's
- Ardbeg
- Mister PSV
Sorry. Ik geloof je niet
-
- PCGC
- Vedette
PSV kan het zich niet veroorloven om, net als City bijvoorbeeld, 22 gelijkwaardige spelers te hebben. Je back up RB of LB is dus vaak minder dan je vaste 11. Het gaat er volgend jaar om dat je je basis elf wat vaker rust kan geven en dat zonder zorgen of veel geschuif kan doen.
Met een speler als Mwene moet je dat makkelijk kunnen doen.
De thuiswedstrijden tegen Zwolle, RKC, Heracles, die moesten nu allemaal, bij kleine pijntjes of vermoeidheid gespeeld worden door de backs, omdat er geen fatsoenlijke back up was, of we moesten Viergever LB of Teze RB zetten en dan Baumgartl centraal in de verdediging. Dat hoeft nu niet meer.
Nu kan je met een gerust hart, deze jongen inlassen en dan inderdaad een Sambo en Oppergard op de bank tijdens dit soort wedstrijden.
Prima dat PSV zijn selectie breder aan het maken is! Dat schortte er dus dik aan afgelopen seizoen.
Met een speler als Mwene moet je dat makkelijk kunnen doen.
De thuiswedstrijden tegen Zwolle, RKC, Heracles, die moesten nu allemaal, bij kleine pijntjes of vermoeidheid gespeeld worden door de backs, omdat er geen fatsoenlijke back up was, of we moesten Viergever LB of Teze RB zetten en dan Baumgartl centraal in de verdediging. Dat hoeft nu niet meer.
Nu kan je met een gerust hart, deze jongen inlassen en dan inderdaad een Sambo en Oppergard op de bank tijdens dit soort wedstrijden.
Prima dat PSV zijn selectie breder aan het maken is! Dat schortte er dus dik aan afgelopen seizoen.
#FreeGeneratie4
-
- Legende
Brenet is als backup overigens uitstekend maar daar zal hij zelf geen zin vast.
Een backup hoeft niet de sterspeler van het team te zijn maar de 15 keer per seizoen dat een beroep op hem gedaan wordt gewoon een voldoende scoren. Hendrix, Brenet, Locadia enzovoort ideaal voor zo'n rol. Dat is geen ABCtje. Bijvoorbeeld Behich en Poulsen waren recente tegenvallers als backs in die rol terwijl de cv's best aardig waren.
Een backup hoeft niet de sterspeler van het team te zijn maar de 15 keer per seizoen dat een beroep op hem gedaan wordt gewoon een voldoende scoren. Hendrix, Brenet, Locadia enzovoort ideaal voor zo'n rol. Dat is geen ABCtje. Bijvoorbeeld Behich en Poulsen waren recente tegenvallers als backs in die rol terwijl de cv's best aardig waren.