Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 21 May 2021, 10:32 Vond het wel grappig dat mensen hier echt dachten dat Wijnaldum haalbaar was voor PSV komende zomer. Die gaat nog jaren in de Europese top spelen.
Mensen vonden het ook grappig toen ik Götze voor PSV opperde.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 21 May 2021, 09:50
PCGC wrote: 21 May 2021, 09:48 Dat zou heel mooi zijn! Thomas vertrouw ik ook wedstrijden tegen Heracles en RKC toe, terwijl Van Ginkel rust neemt. Meer dan prima als het een ‘Thomas’ wordt.
Eens. Ik vind een 'Thomas' echt prima voor de posities 12-18 op de bank.
Een Thomas is niveau Heerenveen, Utrecht. Ook voor de bank niet goed genoeg als je echt omhoog wil.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 21 May 2021, 10:38
ShovingNE2 wrote: 21 May 2021, 09:50

Eens. Ik vind een 'Thomas' echt prima voor de posities 12-18 op de bank.
Een Thomas is niveau Heerenveen, Utrecht. Ook voor de bank niet goed genoeg als je echt omhoog wil.
PSV kan het zich niet veroorloven om 18 spelers in de selectie te hebben die qua niveau basisspeler zouden moeten zijn. De eerste 14 a 15 moeten inwisselbaar zijn. Voor de nummers 15 tot 23 van de selectie zijn spelers als Thomas en Mauro helemaal prima.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 21 May 2021, 10:38
ShovingNE2 wrote: 21 May 2021, 09:50

Eens. Ik vind een 'Thomas' echt prima voor de posities 12-18 op de bank.
Een Thomas is niveau Heerenveen, Utrecht. Ook voor de bank niet goed genoeg als je echt omhoog wil.
Juist, en dus prima om tegen de kleintjes te laten voetballen. Je moet dan geen 11 “Thomassen” in je basis elf hebben staan, maar 1 of 2 tegen een RKC, Heracles, Go Ahead of Twente thuis moet echt geen probleem zijn,

Nogmaals, we zijn geen City of PSG die 22 of 33 spelers van dezelfde kwaliteit kunnen hebben.
#FreeGeneratie4
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Drommel / Mvogo / Delanghe

Teze / Sambo
Ramalho / Kim
Boscagli / Obispo
Max / Mwene (Oppegaard)

Sangare / Thomas (Sadilek)
Propper / vGinkel
Götze / Mauro Jr.

Madueke / Doan (Ledezma)
Zahavi / Pavlidis (Romero / Fofana)
Gakpo / Vertessen
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Niet goed genoeg voor de titel en CL
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Het lijkt bij sommigen nog niet door te dringen dat je bij vertrek van Malen een topspits moet halen. Pavlidis vind ik ook een interessante speler, maar niet als vervanger van Malen. Dan moet je echt een niveau hoger zoeken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 21 May 2021, 11:41 Niet goed genoeg voor de titel en CL
Titel zou kunnen, maar de CL gaan we er niet mee winnen inderdaad.

[mention]TomPSV[/mention]

Inderdaad: je moet echt een goede spits terughalen als Malen vertrekt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 21 May 2021, 11:20 Drommel / Mvogo / Delanghe

Teze / Sambo
Ramalho / Kim
Boscagli / Obispo
Max / Mwene (Oppegaard)

Sangare / Thomas (Sadilek)
Propper / vGinkel
Götze / Mauro Jr.

Madueke / Doan (Ledezma)
Zahavi / Pavlidis (Romero / Fofana)
Gakpo / Vertessen
Vind het stiekem nog vrij matig, kwalitatief toch nog een stuk zwakker dan Ajax.

Achterin loopt het dan niet echt over in kwaliteit. Nog steeds ontbreekt er dan een echt sloper, die een aanvaller echt kan opvreten. Teze speelt beter CV dan RB.

Middenveld is al een stuk beter dan dit jaar, maar wel veel spelers die er vaak uit liggen met blessures. V Ginkel net terug van 2 jaar blessureleed, Gotze die maar de helft speelt. En propper die bijna een heel seizoen geblesseerd is geweest.
Mauro, Thomas en Sadilek die niet echt overlopen in kwaliteit.

Aanvallend maar 2/3 echt basisspelers. Gakpo en misschien Zahavi (die nog niet echt indruk heeft gemaakt op 3 weken na). Madueke en Vertesse zijn nog niet stabiel genoeg om elke week het gewenste niveau te halen.

Als we echt meewillen gaan doen, moeten daar nog wel 2/3 goede spelers bijkomen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 21 May 2021, 11:20 Drommel / Mvogo / Delanghe

Teze / Sambo
Ramalho / Kim
Boscagli / Obispo
Max / Mwene (Oppegaard)

Sangare / Thomas (Sadilek)
Propper / vGinkel
Götze / Mauro Jr.

Madueke / Doan (Ledezma)
Zahavi / Pavlidis (Romero / Fofana)
Gakpo / Vertessen
Dit zou tamelijk treurig zijn.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 21 May 2021, 11:48
RIO wrote: 21 May 2021, 11:41 Niet goed genoeg voor de titel en CL
Titel zou kunnen, maar de CL gaan we er niet mee winnen inderdaad.

@TomPSV

Inderdaad: je moet echt een goede spits terughalen als Malen vertrekt.
Huidig Ajax is sterker. Kwalificatie voor CL gaat al moeilijk worden met dit elftal.
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 21 May 2021, 11:49
ShovingNE2 wrote: 21 May 2021, 11:48

Titel zou kunnen, maar de CL gaan we er niet mee winnen inderdaad.

@TomPSV

Inderdaad: je moet echt een goede spits terughalen als Malen vertrekt.
Huidig Ajax is sterker. Kwalificatie voor CL gaat al moeilijk worden met dit elftal.
Een team wat moet gaan strijden voor de 2e plek. Ik hoop echt dat we dit jaar wat hoger inzetten. Het is nu al 3 jaar strijden voor max de 2e plek. Komend seizoen moeten we doorpakken, Ajax nog een keer al het geld van de CL laten pakken kan wel eens killing worden.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Zowieso die spits, als het er eentje is dan zeker iemand die veel beter is dan Zahavi.

Dan nog een sterke CV erbij en een scorende CM
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Ik haal liever een goede rechtsback, aangezien ik Teze liever als CV zie. Met Ramalho, Boscagli, Teze en Obispo is het voor het centrum wat mij betreft wel gezegend. Top rechtsback erbij halen en deze linie lijkt me goed.
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Paco Casal wrote: 21 May 2021, 12:00 Ik haal liever een goede rechtsback, aangezien ik Teze liever als CV zie. Met Ramalho, Boscagli, Teze en Obispo is het voor het centrum wat mij betreft wel gezegend. Top rechtsback erbij halen en deze linie lijkt me goed.
Ik vind dat persoonlijk te zwak. Er moet echt nog een kneiter van een verdediger bij.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Iemand halen die als RB beter is dan Teze is moeilijker dan een CV halen die beter is dan Teze. Als het kan ja graag, maar denk dat we een back up voor de RB positie gaan halen.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Maar in principe zullen Ramalho en Boscagli het nieuwe centrum worden dan, toch? Of gaat Sangare banken ten koste van Boscagli op de CVM (voorstander!)?
#FreeGeneratie4
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

Paco Casal wrote: 21 May 2021, 12:05 Maar in principe zullen Ramalho en Boscagli het nieuwe centrum worden dan, toch? Of gaat Sangare banken ten koste van Boscagli op de CVM (voorstander!)?
Beetje teveel van het zelfde, 1 sterke grote CV zou ook niet verkeerd zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Paco Casal wrote: 21 May 2021, 12:05 Maar in principe zullen Ramalho en Boscagli het nieuwe centrum worden dan, toch? Of gaat Sangare banken ten koste van Boscagli op de CVM (voorstander!)?
Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Boscagli heeft zijn absolute meerwaarde op het middenveld in vergelijking met zijn rol als verdediger nog niet echt laten zien. Tegen kleinere clubjes ging het aardig maar zodra de tegenstand zwaarder werd, was zijn handelingssnelheid te laag. Ik hoop op Propper en Sangare aankomend seizoen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat het wel genoeg is en betaalbaar. Teze en Boscagli kunnen laten zien dat ze nog een stapje extra kunnen en die kunnen dan net als Dumfries en Max nog wat opleveren. Obispo zou ik het gunnen om als 4e CV aan te sluiten als hij zijn contract verlengd en Viergever is vervloekt maar lijkt me ook prima om erbij te houden. Baumgartl verkopen wordt lastig dus verhuren is best een goed idee. Wie weet is Vitesse wel op zoek naar een extra Duitse verdediger of vervanger van Doekhi.

Voor het middenveld zit het ook wel goed zodra Pröpper erbij is. Dan hebben we echt veel smaakjes en pure kwaliteiten. Of Schmidt dan 4-2-3-1 of 4-2-2 gaat spelen maakt niet eens uit. En zolang Malen en Gakpo niet weg zijn hebben we 8 aanvallers waarbij we er ook makkelijk 5 als basisspeler kunnen gebruiken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 21 May 2021, 12:07 Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Boscagli heeft zijn absolute meerwaarde op het middenveld in vergelijking met zijn rol als verdediger nog niet echt laten zien. Tegen kleinere clubjes ging het aardig maar zodra de tegenstand zwaarder werd, was zijn handelingssnelheid te laag. Ik hoop op Propper en Sangare aankomend seizoen.
Mij heeft hij ook nog niet weten te overtuigen op die positie. Misschien moet hij daar nog groeien, maar Pröpper/Sangaré lijkt mij een prima combi daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Maar Boscagli zouden jullie dan op de bank zetten als er naast Ramalho nog een verdediger wordt gehaald en er op het middenveld ook geen ruimte voor hem is?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

En er moet nog echt een leider bij
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 21 May 2021, 12:11 Maar Boscagli zouden jullie dan op de bank zetten als er naast Ramalho nog een verdediger wordt gehaald en er op het middenveld ook geen ruimte voor hem is?
Ja. Als we er op vooruit gaan zeer zeker. Waarom niet?
Last edited by Ardbeg on 21 May 2021, 12:21, edited 1 time in total.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 21 May 2021, 12:11 En er moet nog echt een leider bij
Zeg maar net zoals jij hier bent.
Locked