Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 21 May 2021, 12:11
TomPSV wrote: 21 May 2021, 12:11 Maar Boscagli zouden jullie dan op de bank zetten als er naast Ramalho nog een verdediger wordt gehaald en er op het middenveld ook geen ruimte voor hem is?
Ja. Als we er op vooruit gaan zeer zeker. Waarom niet?
Ik vond Boscagli de meest stabiele speler het afgelopen seizoen. Echt een goede ontwikkeling doorgemaakt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 21 May 2021, 12:11 Maar Boscagli zouden jullie dan op de bank zetten als er naast Ramalho nog een verdediger wordt gehaald en er op het middenveld ook geen ruimte voor hem is?
Dat zou betekenen dat we in de breedte veel sterker worden toch?

Rosario/Sangare/Teze/Boscagli: geen leiders, geen ervaring. Rosario wordt ingeruild voor Pröpper, dat scheelt al behoorlijk. Maar ik wil op de CV er nog wel eentje. Een ballenafpakker, onderschepper naast een voetballer: Sangaré zou ik altijd laten staan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 21 May 2021, 11:20 Drommel / Mvogo / Delanghe

Teze / Sambo
Ramalho / Kim
Boscagli / Obispo
Max / Mwene (Oppegaard)

Sangare / Thomas (Sadilek)
Propper / vGinkel
Götze / Mauro Jr.

Madueke / Doan (Ledezma)
Zahavi / Pavlidis (Romero / Fofana)
Gakpo / Vertessen
Ben positiever dan de meesten m.b.t. bovenstaande selectie, maar was meer een optelsom van de huidige geruchten + Pavlidis dan mijn grote wens.

Kans lijkt me groot dat een hoop supporters toch teleurgesteld zullen zijn aan het eind van de zomer. Hoewel de reactie van Rio hoopgevend is voor wat betreft er daadwerkelijk in de pijplijn zou zitten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 21 May 2021, 12:11
Ardbeg wrote: 21 May 2021, 12:11 En er moet nog echt een leider bij
Zeg maar net zoals jij hier bent.
Ze mogen wel wat minder chagrijnig en schaduwmod zijn dan ik
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

En minder zuipen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 21 May 2021, 12:31En minder zuipen
Daar weet jij niks van, haha. Al is biertjes in het weekend al gauw te veel voor een profvoetballer dus dan zijn we er al snel
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

In 80% van de wedstrijden in de Eredivisie heeft Boscagli op het middenveld een grotere meerwaarde dan Sangaré, wat mij betreft.
#FreeGeneratie4
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Het gaat vooral om de combinatie. Stel je eens voor hoeveel kansen er nog meer waren gekomen als Sangaré niet zoveel onderscheppingen en veroveringen waren geweest.

Je kan ze ook niet vergelijken. Totaal andere types wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Van mij hoeft die extra CV niet zo, mits er een betere basis rechtsback komt dan Teze.

Dus ik zeg:

Rechtsback (Arias, mits fit?)
Mvene
Ramalho
Ginkel
Pröpper
Spits (vooruit, Batshuayi ofzo)
Vervanger Ihattaren (geen flauw idee wie, maar een jonge speler die kort tegen de basis zit)

Ik zou koste wat kost Malen proberen te houden.

Dan heb je centraal achterin Boscagli en Ramalho, met Teze en Obispo achter de hand. Op backs staan Max en bijv Arias. Mwene eerste backup beide backs. Eventueel zou Oppegard ook nog op links kunnen en Teze op rechts. Kan Sambo verhuurd worden. Centrale middenvelders heb je Sangaré en Pröpper. Ginkel en Thomas zitten op de bank en bij hoge nood (blessures of 4e golf corona) zou je altijd Boscagli hier nog neer kunnen zetten. Als flankspelers spelen Gakpo en Götze natuurlijk basis. Achter de hand hebben we dan de vervanger voor Ihattaren, maar ook Mauro en Thomas. Ook Van Ginkel en Madueke kunnen hier meer dan prima uit de voeten. Op den duur komt zelfs ook Ledezma weer terug. In de spits staan Malen en Batshuayi. Daarachter staan Madueke, Vertessen en zelfs Fofana klaar. Zahavi zou je dan kunnen verkopen, om salaris vrij te kunnen maken voor Batshuayi. Romero wordt misschien ook nog ooit fit, dus wie weet.

Jammer dat je met deze opstelling grote talenten als Teze en Madueke buiten de basiself laat, maar zij gaan zeker heel veel minuten maken.

De vraagtekens zijn: zijn onze doelmannen goed genoeg? Is Ramalho basiswaardig? Missen we een kopsterk type breekijzerspits voor op de bank?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 21 May 2021, 13:39 Venezuela is een goed voorbeeld van het ''nieuwe mexico'' om in te scouten, wel is belangrijk om echt gedetailleerd te scouten, maar deze talenten kosten ook niet veel. Ecuador is ook een land om op te letten. Moises Caicedo erg groot talent, Ecuador werd in 2019 bij het WK o20 derde. In dat zelfde jaar werd hetzelfde team van Ecuador kampioen van de Sudamericano u20. Jordy Caicedo (waar PSV interesse in schijnt te hebben) was daar ook actief als pinchitter. Wel duidelijk dat zo een lichting echt wel talentvol is. Ze lieten Argentinië, Brazilië, Colombia en nog een aantal voetballanden achter zich.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... inese.html

Wat een dikke kop. Kent iemand deze speler? Verder ziet hij er wel als een beest uit!

https://s2.glbimg.com/WPFMBy9y_vyObBWgc ... aicedo.jpg


EDIT: Beelden gekeken. Word er niet zo enthousiast van. Tevens, de keuze die hij op 2:24 maakt, wat is dat nou weer:

Last edited by Ardbeg on 21 May 2021, 13:51, edited 5 times in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 21 May 2021, 13:17 Ik zou koste wat kost Malen proberen te houden.
Ik niet. En wel om de volgende reden. Alle clubs leven nu in de overtuiging dat Covid achter ons ligt als de competitie start. Maar dat is nog lang niet zeker. Als de stadions nog niet vol mogen dan gaat dat nog een jaar klappen geven. Misschien niet zo groot als afgelopen seizoen maar kunnen best fors zijn. Dan hebben we volgend jaar echt hele andere bedragen dan dit jaar. Houden prima: maar niet koste wat kost.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zei het ook al in een ander topic maar 9 goals en 2 assists in 16 wedstrijden is wel vrij matig. Vooral voor een 23 jarige speler. Laat hem maar lekker naar Basel of Udinese vertrekken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop vooral op een spits die op dit moment beter is dan Noni en Zahavi. Anders ga je denk ik je beste spits (Malen) inruilen voor je minste spits (Brobbey-kloon)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als Malen vertrekt en je wil een spits halen die hoger in de pikorde staat dan Madueke en Zahavi zou ik vol inzetten op Luuk.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Mijn idee.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
MaxedMatthew
Jeugdinternational
Posts: 122
Joined: 29 Apr 2021, 17:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 21 May 2021, 14:01 Ik hoop vooral op een spits die op dit moment beter is dan Noni en Zahavi. Anders ga je denk ik je beste spits (Malen) inruilen voor je minste spits (Brobbey-kloon)
Helaas is dat nog niet zo makkelijk. Alle spitsen die zichzelf al bewezen hebben, hebben een behoorlijk prijskaartje. Luuk zou een optie zijn, maar twijfel of hij dat nu wilt en of dat het juiste is voor het spel van PSV. Luuk is een heel ander type speler dan Malen, het is dus geen 1-op-1 vervanging. De combinatie Madueke - Luuk de Jong lijkt mij tevens wel erg interessant.

Ideale scenario: PSV haalt Luuk deze zomer + een behoorlijk talent (die zichzelf nog niet 100% bewezen heeft, maar wel voldoende potentie heeft).
Realistisch scenario: PSV koopt enkel een behoorlijk talent.
"Dan moet je maar op dammen gaan".
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik beweer ook niet dat het makkelijk is hoor. Maar het is nog heel vroeg...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ideale scenario is dat Malen blijft, die is echt nog niet uitgeleerd hier. Als hij blijft en die volgende stap zet kan hij een geweldig seizoen draaien en met een topscorerstitel + kampioenschap vertrekken. En kan de focus nu op andere posities.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Klopt. Ideale scenario is dat Malen alle fouten bij PSV maakt, zodat ie elders kan slagen. We hoeven geen prijzen te winnen, we zijn enkel een leerschool.

Malen is met de bal veel beter als Luuk, maar heeft half niet zoveel waarde. Next dus.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

My bad, spelers van PSV maken nooit fouten, die komen top binnen, hebben geen ontwikkeling nodig en gaan top weer weg :lol:
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Echt. Wat een onzin weer van Revolinho. Heeft Donyell zijn vriendin zitten vol blaffen?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Image
Menno1 wrote: 21 May 2021, 17:11 Echt. Wat een onzin weer van Revolinho. Heeft Donyell zijn vriendin zitten vol blaffen?
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 21 May 2021, 17:08 My bad, spelers van PSV maken nooit fouten, die komen top binnen, hebben geen ontwikkeling nodig en gaan top weer weg :lol:
Nee ze gaan net over de top weg, waar de kopende club dan nog wel de hoofdprijs voor betaalt, maar wij eigenlijk al een goedkopere, betere speler voor terughalen.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 21 May 2021, 17:11 Echt. Wat een onzin weer van Revolinho. Heeft Donyell zijn vriendin zitten vol blaffen?
Nee, hij miste die kans.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

Magnus wrote: 21 May 2021, 17:34
Menno1 wrote: 21 May 2021, 17:11 Echt. Wat een onzin weer van Revolinho. Heeft Donyell zijn vriendin zitten vol blaffen?
Nee, hij miste die kans.
Twijfel niet aan de capaciteiten van Donyell. Wel aan zijn smaak.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Locked