Maximiliano Romero
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ah jij kunt door kleren heen kijken, geef mij die superkrachten ook maar :plannetje:AddoCultheld wrote: ↑24 May 2021, 12:50
https://www.instagram.com/p/B6O7FjDhACS ... _copy_link
Zoek de verschillen
Verder zie je op de foto alleen zijn hoofd, en die is niet echt bol hoor. Als dat wel zo is wil ik niet weten hoe men mij noemt...
Maar goed, is ook niet zo heel relevant, hij is nog niet fit en heeft maanden niks kunnen doen, zodra hij volle bak in training gaat is dat zo weggewerkt.
-
- Internationale topspeler
Die superkrachten zijn ook (soms) ideaal op het terras.Grasmat wrote: ↑24 May 2021, 12:59Ah jij kunt door kleren heen kijken, geef mij die superkrachten ook maar :plannetje:AddoCultheld wrote: ↑24 May 2021, 12:50
https://www.instagram.com/p/B6O7FjDhACS ... _copy_link
Zoek de verschillen
Verder zie je op de foto alleen zijn hoofd, en die is niet echt bol hoor. Als dat wel zo is wil ik niet weten hoe men mij noemt...
Maar goed, is ook niet zo heel relevant, hij is nog niet fit en heeft maanden niks kunnen doen, zodra hij volle bak in training gaat is dat zo weggewerkt.
Maanden niks kunnen doen? Het is niet dat hij al die maanden niks mag doen he? Er zijn juist heel veel topsporter die na zo'n revalidatie juist sterker en fitter terugkomen aangezien ze dan minder tijd nodig hebben om te herstellen na een wedstrijd en deze tijd gebruiken om uberfit te worden. Dat zie ik bij Romero nu niet echt terug.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat eerste heb je zeker gelijk in, maar ik denk nog steeds dat je dat laatste niet op basis van deze foto zo maar kunt concluderen.AddoCultheld wrote: ↑24 May 2021, 13:03Maanden niks kunnen doen? Het is niet dat hij al die maanden niks mag doen he? Er zijn juist heel veel topsporter die na zo'n revalidatie juist sterker en fitter terugkomen aangezien ze dan minder tijd nodig hebben om te herstellen na een wedstrijd en deze tijd gebruiken om uberfit te worden. Dat zie ik bij Romero nu niet echt terug.Grasmat wrote: ↑24 May 2021, 12:59
Ah jij kunt door kleren heen kijken, geef mij die superkrachten ook maar :plannetje:
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Totaal ander verhaal, deze jongen is al zes jaar lang aan het revalideren he. Niemand komt na zes jaar nog een keer serieus terug.AddoCultheld wrote: ↑24 May 2021, 13:03Maanden niks kunnen doen? Het is niet dat hij al die maanden niks mag doen he? Er zijn juist heel veel topsporter die na zo'n revalidatie juist sterker en fitter terugkomen aangezien ze dan minder tijd nodig hebben om te herstellen na een wedstrijd en deze tijd gebruiken om uberfit te worden. Dat zie ik bij Romero nu niet echt terug.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Lorenzo von Matterhorn
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
'Ga nooit zitten op een stoel met de kleur van je kleren.'
Het is hier net Sesamstraat, elke dag weer iets nieuws geleerd!
Het is hier net Sesamstraat, elke dag weer iets nieuws geleerd!
-
Denk dat ze eerder doelen op zijn aanzicht in z'n gezicht. Heeft een redelijk 'volle kop' gekregen. Niet dat ik hem wat kwalijk neem, als hij daadwerkelijk wat te dik zou zijn... Krijgen die spieren rondom z'n knie ook wat meer training, worden ze misschien weer wat sterker.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑24 May 2021, 21:33Onzin. Hij zit op een zwarte stoel. Waar jullie naar zijn taille kijken, zien jullie de contouren van zijn stoel. Maxi's fysieke staat is uitstekend. Los van zijn rotte knieën dan.
- Ardbeg
- Mister PSV
Sarcasmegrasveld wrote: ↑24 May 2021, 21:40Denk dat ze eerder doelen op zijn aanzicht in z'n gezicht. Heeft een redelijk 'volle kop' gekregen. Niet dat ik hem wat kwalijk neem, als hij daadwerkelijk wat te dik zou zijn... Krijgen die spieren rondom z'n knie ook wat meer training, worden ze misschien weer wat sterker.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑24 May 2021, 21:33
Onzin. Hij zit op een zwarte stoel. Waar jullie naar zijn taille kijken, zien jullie de contouren van zijn stoel. Maxi's fysieke staat is uitstekend. Los van zijn rotte knieën dan.
- ruuddevil
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Valt laat dit jaar. We hebben blessure historie van transfermarkt laten blocken voor Italië
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Ben heel erg benieuwd. Ook alleen een huurperiode zou ik al interessant vinden - het was m.i. nogal opvallend te noemen hoe hij in Argentinië opleefde om vervolgens terug in Eindhoven in no-time weer zeer zwaar geblesseerd te zijn, er lijkt te vloek te rusten op de combinatie PSV en Romero.
Was het trouwens inderdaad zo dat hij na bijna een seizoen Argentinië vrijwel blessurevrij terugkeerde? Ik weet 't al nieteens meer.
Was het trouwens inderdaad zo dat hij na bijna een seizoen Argentinië vrijwel blessurevrij terugkeerde? Ik weet 't al nieteens meer.
-
- Regelmatige invaller
Klopt. Hij heeft daar in totaal 20 wedstrijden in de basis gestaan en is daarnaast 5 keer ingevallen.
- Trixm
- Vedette
Wat is er zo gek? In potentie een prima voetballer die zeker talent heeft. In principe een buitenkans met een hoog risico in verband met zijn blessuregevoeligheid, maar laten we wel wezen, dit soort risico's nemen wij als club ook. Ik snap best dat een club denkt, laten we voor 4 miljoen een gok wagen.ruuddevil wrote: ↑17 Jun 2021, 12:16 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... itali.html
Is het 1 april?
Saibari is underrated.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Kleine nuance: het soort risico zoals dat ervoor lag toen we 'm kochten, dát namen wij, terwijl andere clubs zoals Arsenal dus ook toen al afgehaakt waren. Intussen is daar alweer een flinke blessurehistorie bovenop gekomen.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
-
- Meervoudig international
Google vertaling van het artikel uit de tweet van Di Marzio. Volgens dit artikel is er al een akkoord en arriveert Romero vandaag in Italië.
Udinese, akkoord bereikt voor Romero van PSV
Nu het afscheid van Rodrigo De Paul steeds dichterbij komt, heeft Udinese al een andere Argentijn gevonden om hem te vervangen.
Dit is Maximiliano Romero, de Argentijnse spits van PSV Eindhoven, over wie de Friulianen al een definitief akkoord hebben bereikt. Zijn aankomst in Italië wordt in de komende uren verwacht.
Wie is Romero?
Romero is een spits, geboren in 1999. Hij groeide op in Vélez, voordat hij in 2018 eerst naar PSV verhuisde. Na een terugkeer bij de club die hem in 2019 opvoedde, keerde hij in het laatste seizoen terug in Nederland, waar blessures echter ze lieten hem niet de hoofdrol spelen.
Udinese, akkoord bereikt voor Romero van PSV
Nu het afscheid van Rodrigo De Paul steeds dichterbij komt, heeft Udinese al een andere Argentijn gevonden om hem te vervangen.
Dit is Maximiliano Romero, de Argentijnse spits van PSV Eindhoven, over wie de Friulianen al een definitief akkoord hebben bereikt. Zijn aankomst in Italië wordt in de komende uren verwacht.
Wie is Romero?
Romero is een spits, geboren in 1999. Hij groeide op in Vélez, voordat hij in 2018 eerst naar PSV verhuisde. Na een terugkeer bij de club die hem in 2019 opvoedde, keerde hij in het laatste seizoen terug in Nederland, waar blessures echter ze lieten hem niet de hoofdrol spelen.
-
- Legende