Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het vertekent ook enigszins doordat de stoel waar hij op zit ook zwart is en hij wat naar voren hangt. Wat zou het fijn zijn als hij richting de winter weer in topvorm is en de ene na de andere bal in het net legt.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 24 May 2021, 12:50
Grasmat wrote: 24 May 2021, 12:49 Ik vind het vooral knap dat jullie aan deze foto kunnen zien dat hij te zwaar is. Ik zie dat op deze foto namelijk totaal niet.
:nerd:

https://www.instagram.com/p/B6O7FjDhACS ... _copy_link

Zoek de verschillen
Ah jij kunt door kleren heen kijken, geef mij die superkrachten ook maar :plannetje:

Verder zie je op de foto alleen zijn hoofd, en die is niet echt bol hoor. Als dat wel zo is wil ik niet weten hoe men mij noemt...

Maar goed, is ook niet zo heel relevant, hij is nog niet fit en heeft maanden niks kunnen doen, zodra hij volle bak in training gaat is dat zo weggewerkt.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 24 May 2021, 12:59
AddoCultheld wrote: 24 May 2021, 12:50

:nerd:

https://www.instagram.com/p/B6O7FjDhACS ... _copy_link

Zoek de verschillen
Ah jij kunt door kleren heen kijken, geef mij die superkrachten ook maar :plannetje:

Verder zie je op de foto alleen zijn hoofd, en die is niet echt bol hoor. Als dat wel zo is wil ik niet weten hoe men mij noemt...

Maar goed, is ook niet zo heel relevant, hij is nog niet fit en heeft maanden niks kunnen doen, zodra hij volle bak in training gaat is dat zo weggewerkt.
Die superkrachten zijn ook (soms) ideaal op het terras.

Maanden niks kunnen doen? Het is niet dat hij al die maanden niks mag doen he? Er zijn juist heel veel topsporter die na zo'n revalidatie juist sterker en fitter terugkomen aangezien ze dan minder tijd nodig hebben om te herstellen na een wedstrijd en deze tijd gebruiken om uberfit te worden. Dat zie ik bij Romero nu niet echt terug.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is zonde dat deze transfer zo op deze manier verlopen is. Ik zou het wel leuk vinden als er weer eens een transfer a la Lozano weet plaats te vinden.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 24 May 2021, 13:03
Grasmat wrote: 24 May 2021, 12:59

Ah jij kunt door kleren heen kijken, geef mij die superkrachten ook maar :plannetje:

Verder zie je op de foto alleen zijn hoofd, en die is niet echt bol hoor. Als dat wel zo is wil ik niet weten hoe men mij noemt...

Maar goed, is ook niet zo heel relevant, hij is nog niet fit en heeft maanden niks kunnen doen, zodra hij volle bak in training gaat is dat zo weggewerkt.
Maanden niks kunnen doen? Het is niet dat hij al die maanden niks mag doen he? Er zijn juist heel veel topsporter die na zo'n revalidatie juist sterker en fitter terugkomen aangezien ze dan minder tijd nodig hebben om te herstellen na een wedstrijd en deze tijd gebruiken om uberfit te worden. Dat zie ik bij Romero nu niet echt terug.
Dat eerste heb je zeker gelijk in, maar ik denk nog steeds dat je dat laatste niet op basis van deze foto zo maar kunt concluderen.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 24 May 2021, 13:03Maanden niks kunnen doen? Het is niet dat hij al die maanden niks mag doen he? Er zijn juist heel veel topsporter die na zo'n revalidatie juist sterker en fitter terugkomen aangezien ze dan minder tijd nodig hebben om te herstellen na een wedstrijd en deze tijd gebruiken om uberfit te worden. Dat zie ik bij Romero nu niet echt terug.
Totaal ander verhaal, deze jongen is al zes jaar lang aan het revalideren he. Niemand komt na zes jaar nog een keer serieus terug.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 24 May 2021, 11:34 Image

Coronakilo's?
Onzin. Hij zit op een zwarte stoel. Waar jullie naar zijn taille kijken, zien jullie de contouren van zijn stoel. Maxi's fysieke staat is uitstekend. Los van zijn rotte knieën dan.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

'Ga nooit zitten op een stoel met de kleur van je kleren.'

Het is hier net Sesamstraat, elke dag weer iets nieuws geleerd!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 24 May 2021, 21:33
Ardbeg wrote: 24 May 2021, 11:34 Image

Coronakilo's?
Onzin. Hij zit op een zwarte stoel. Waar jullie naar zijn taille kijken, zien jullie de contouren van zijn stoel. Maxi's fysieke staat is uitstekend. Los van zijn rotte knieën dan.
Denk dat ze eerder doelen op zijn aanzicht in z'n gezicht. Heeft een redelijk 'volle kop' gekregen. Niet dat ik hem wat kwalijk neem, als hij daadwerkelijk wat te dik zou zijn... Krijgen die spieren rondom z'n knie ook wat meer training, worden ze misschien weer wat sterker. ;)
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vond ook zijn kop een beetje bol. Maar volgens mij heeft hij sowieso wel een erg ronde kop. We gaan het wel zien, helaas is mijn verwachting voor deze jongen echt nul. En dat is erg zonde.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

grasveld wrote: 24 May 2021, 21:40
Lorenzo von Matterhorn wrote: 24 May 2021, 21:33

Onzin. Hij zit op een zwarte stoel. Waar jullie naar zijn taille kijken, zien jullie de contouren van zijn stoel. Maxi's fysieke staat is uitstekend. Los van zijn rotte knieën dan.
Denk dat ze eerder doelen op zijn aanzicht in z'n gezicht. Heeft een redelijk 'volle kop' gekregen. Niet dat ik hem wat kwalijk neem, als hij daadwerkelijk wat te dik zou zijn... Krijgen die spieren rondom z'n knie ook wat meer training, worden ze misschien weer wat sterker. ;)
Sarcasme
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Valt laat dit jaar. We hebben blessure historie van transfermarkt laten blocken voor Italië
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Afwachten wat voor constructie en wat voor transfersom. Anders komen we er mooi van af.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben heel erg benieuwd. Ook alleen een huurperiode zou ik al interessant vinden - het was m.i. nogal opvallend te noemen hoe hij in Argentinië opleefde om vervolgens terug in Eindhoven in no-time weer zeer zwaar geblesseerd te zijn, er lijkt te vloek te rusten op de combinatie PSV en Romero.

Was het trouwens inderdaad zo dat hij na bijna een seizoen Argentinië vrijwel blessurevrij terugkeerde? Ik weet 't al nieteens meer.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gordeldier Googhem
Regelmatige invaller
Posts: 354
Joined: 04 Nov 2020, 16:56
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klopt. Hij heeft daar in totaal 20 wedstrijden in de basis gestaan en is daarnaast 5 keer ingevallen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 17 Jun 2021, 12:16 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/98 ... itali.html

Is het 1 april?
Wat is er zo gek? In potentie een prima voetballer die zeker talent heeft. In principe een buitenkans met een hoog risico in verband met zijn blessuregevoeligheid, maar laten we wel wezen, dit soort risico's nemen wij als club ook. Ik snap best dat een club denkt, laten we voor 4 miljoen een gok wagen.
Saibari is underrated.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kleine nuance: het soort risico zoals dat ervoor lag toen we 'm kochten, dát namen wij, terwijl andere clubs zoals Arsenal dus ook toen al afgehaakt waren. Intussen is daar alweer een flinke blessurehistorie bovenop gekomen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die jongen is al 3,5 geblesseerd met af en toe een wedstrijdje, heeft 2 zware knieblessures achter de rug en is nog niet eens hersteld van de laatste. Dus ja, dan ben ik positief verrast dat er interesse is.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maak daar maar 6 jaar van.

Udinese FTW!!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Google vertaling van het artikel uit de tweet van Di Marzio. Volgens dit artikel is er al een akkoord en arriveert Romero vandaag in Italië.

Udinese, akkoord bereikt voor Romero van PSV

Nu het afscheid van Rodrigo De Paul steeds dichterbij komt, heeft Udinese al een andere Argentijn gevonden om hem te vervangen.
Dit is Maximiliano Romero, de Argentijnse spits van PSV Eindhoven, over wie de Friulianen al een definitief akkoord hebben bereikt. Zijn aankomst in Italië wordt in de komende uren verwacht.

Wie is Romero?

Romero is een spits, geboren in 1999. Hij groeide op in Vélez, voordat hij in 2018 eerst naar PSV verhuisde. Na een terugkeer bij de club die hem in 2019 opvoedde, keerde hij in het laatste seizoen terug in Nederland, waar blessures echter ze lieten hem niet de hoofdrol spelen.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weer een groot talent dat door de achterdeur verdwijnt.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lekker zsm verkopen voor 5 miljoen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we 5 mln krijgen hang ik dronken in de gordijnen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 17 Jun 2021, 13:02 Weer een groot talent dat door de achterdeur verdwijnt.
Zou het wel tof vinden als de hele selectie een lief afscheidsberichtje op z'n gips schrijft.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Post Reply