Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baumgartl lijkt zo goed als zeker te vertrekken? Wie wil hem hebben dan?
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Chileense lokale media heeft PSV en onder andere ook Atalanta interesse in Jeyson Rojas. Hij geldt in Chili als het grootste talent. Centrale verdediger die net 19 is geworden en ook prima uit de voeten kan op rechtsback, door zijn uitstekende techniek. Speelt bij Colo-Colo. Fans melden nu ook dat er clubs interesse hebben. Lijkt me wel passen in het plaatje: “we gebruiken een deel van de injectie om talenten tussen de 15-21 sneller op te kunnen pikken”
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Colo-Colo, goeie clubnaam wel.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TD Monchi van Sevilla is volle bak aan het bieden op Azmoun van Zenit.
Sevilla are willing to pay 17 million euros for Azmoun but Zenit want at least 23 million.
It seems the Spanish giants are the most likely suitors for Azmoun
Het schijnt dat Monchi met PSV wil overleggen om Luuk weer over te nemen. Ze moeten van hem af, ruimte maken in salarishuis, wat knaken ophalen en er is geen plek meer voor Luuk in de selectie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben benieuwd hoeveel PSV zou willen betalen voor Luuk (als hij zelf een terugkeer ook ziet zitten). Denk toch echt niet meer dan 7-8 miljoen gezien zijn leeftijd. De vraag is dan of Sevilla hier genoegen mee neemt. Zeker Europees gezien heeft hij het vorig seizoen toch erg goed gedaan daar.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 24 May 2021, 20:36 Ben benieuwd hoeveel PSV zou willen betalen voor Luuk (als hij zelf een terugkeer ook ziet zitten). Denk toch echt niet meer dan 7-8 miljoen gezien zijn leeftijd. De vraag is dan of Sevilla hier genoegen mee neemt. Zeker Europees gezien heeft hij het vorig seizoen toch erg goed gedaan daar.
Luuk is 30. Als hij dan bij PSV af wil sluiten tot z'n 34 of 35e, dan zou ik als in John was lachend die 8 miljoen overmaken
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je kan er wat bonussen aan vast hangen voor titels.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat de haalbaarheid is weet ik niet, maar Luuk de Jong terug naar PSV zou ik geweldig vinden. Die is hier in zijn element, is hier belangrijk en wordt hier zeer gewaardeerd. Die is bij PSV 20% beter dan bij elke andere club.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De komst van Willems zou ik zeker toejuichen. Met een transfervrije status ben je alleen wat salaris en tekengeld kwijt en je hebt op het moment geen goede stand-in voor Max.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 24 May 2021, 20:08 Baumgartl lijkt zo goed als zeker te vertrekken? Wie wil hem hebben dan?
Fulham toch?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 24 May 2021, 21:39 De komst van Willems zou ik zeker toejuichen. Met een transfervrije status ben je alleen wat salaris en tekengeld kwijt en je hebt op het moment geen goede stand-in voor Max.
DEZE Jetro speelt Max er uit:

User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2021, 20:40
TomPSV wrote: 24 May 2021, 20:36 Ben benieuwd hoeveel PSV zou willen betalen voor Luuk (als hij zelf een terugkeer ook ziet zitten). Denk toch echt niet meer dan 7-8 miljoen gezien zijn leeftijd. De vraag is dan of Sevilla hier genoegen mee neemt. Zeker Europees gezien heeft hij het vorig seizoen toch erg goed gedaan daar.
Luuk is 30. Als hij dan bij PSV af wil sluiten tot z'n 34 of 35e, dan zou ik als in John was lachend die 8 miljoen overmaken
Nope. Veel te veel. Maximaal 5 miljoen en anders lekker in Sevilla laten.

Je moet als club ook een keer door.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In het spel van Schmidt zijn de ruimtes voor de aanvallers zo ontzettend klein als PSV het spel moet maken. De aanvallende spelers zoeken de ruimtes niet op, maar proberen een steekbal tussen de schoenveters van de verdedigers door te geven. Luuk heeft nogal een ruwe aanname en ik denk dat hij het bijzonder lastig zou krijgen in het spel van Schmidt.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 24 May 2021, 22:14
Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2021, 20:40

Luuk is 30. Als hij dan bij PSV af wil sluiten tot z'n 34 of 35e, dan zou ik als in John was lachend die 8 miljoen overmaken
Nope. Veel te veel. Maximaal 5 miljoen en anders lekker in Sevilla laten.

Je moet als club ook een keer door.
Dat vind ik vrij krom eerlijk gezegd. In elk land met een grote competitie heb je spelers die een hele leven bij hun club spelen omdat ze A het gewenste niveau hebben, en B die spelers gelukkig zijn met de club en de omstandigheden. Wij als PSV zijnde moeten helaas altijd onze beste spelers afstaan aan de grotere clubs omdat die beter betalen en een hoger podium kunnen bieden. Maar laten we dan in ieder geval onze handen dichtknijpen als we een local hero en tevens de beste kopscorende spits van Europa terug kunnen halen. Een absolute leider voor ons. Boeien dat ie al 30 is, je hoeft niet op elke individuele speler te verdienen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben Luuk ook enorm dankbaar, maar ik zie niet hoe hij ik dit PSV moet gaan spelen. Ja als pinchitter, maar hij komt hier niet heen om af en toe in te vallen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ze goedkoop Luuk en Jetro kunnen halen. Dan haal je een boel ervaring en een absoluut koningskoppel terug. Waardoor je meer wapens krijgt als elftal. Het gemiddelde niveau van het hele elftal moet omhoog, dat gebeurd zo wel omringd door talent.

Naast Ginkel, Pröpper en Ramalho zit het dan qua ervaring en goals wel goed.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Max en Luuk jongens? Dat zijn gegarandeerd zó veel goals... als die kans er is moet je hem absoluut pakken.

Andere voordelen: leider, voorbeeldprof, en een plan B qua spel.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Luuk de Jong terug kan halen zou dat natuurlijk prima zijn. Al moet je dan wel je taktiek daarop afstemmen. Maar goed, ik neem aan dat Schmidt na dit eerste jaar sowieso zijn taktiek gaat bijschaven. Zolang Malen rondloopt denk ik dat er geen spits bijkomt. Mochten Sevilla hem willen verkopen heb je als PSV zijnde een goede onderhandelingspositie. Vijf miljoen lijkt me dan een redelijk bedrag. Eventueel met bonussen. Je gaat er qua transfersom nooit iets aan verdienen.

Willems zou een optie kunnen zijn maar alleen als Max zou vertrekken. Je gaat niet een van beide op de bank zetten. Ik vraag me wel af hoe goed Willems nu is. Heeft de laatste jaren hele goede met mindere periodes afgewisseld.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2021, 22:29 Maar laten we dan in ieder geval onze handen dichtknijpen als we een local hero en tevens de beste kopscorende spits van Europa terug kunnen halen. Een absolute leider voor ons. Boeien dat ie al 30 is, je hoeft niet op elke individuele speler te verdienen.
Nee, en dat moet die gast niet willen. Pak lekker nog wat centjes in Mexico of Arabie. Die jongen kan in het systeem van Schmidt alleen goed functioneren als pinchhitter.

Als je hem haalt dan alleen voor een bodemprijs.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk zou echt fantastisch zijn voor je team. Maakt je echt beter, kan goed afjagen in het druk zetten en je koopt met hem goals. Hier is hij een topper en dat geeft hem vertrouwen. Al ben ik benieuwd of het mogelijk wordt hem te halen. Maar indien het sportief en financieel mogelijk is dan absoluut doen. Wat betreft Willems die ik komend jaar wel in de PL ballen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 24 May 2021, 22:37
Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2021, 22:29 Maar laten we dan in ieder geval onze handen dichtknijpen als we een local hero en tevens de beste kopscorende spits van Europa terug kunnen halen. Een absolute leider voor ons. Boeien dat ie al 30 is, je hoeft niet op elke individuele speler te verdienen.
Nee, en dat moet die gast niet willen. Pak lekker nog wat centjes in Mexico of Arabie. Die jongen kan in het systeem van Schmidt alleen goed functioneren als pinchhitter.

Als je hem haalt dan alleen voor een bodemprijs.
Want Max of Gakpo kunnen geen bal meer voorgeven in het systeem van Schmidt?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Willems meldt op Twitter dat Eintracht hem wél een aanbieding heeft gedaan, maar dat Willems weigerde.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk lijkt mij alleen een optie als Zahavi vertrekt. Anders wordt de aanval wel erg statisch en oud. Bovendien zijn beide te duur om als roulatie-/bankspeler te gebruiken
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je bent koekoek als je nee zegt tegen Luuk de Jong hoor. Brengt in één klap alles wat we nu voorin missen, namelijk duelkracht, sprongkracht, doelpunten én daadwerkelijk leiderschap. Men kan lacherig doen over hoe houterig hij is, maar de man heeft Sevilla de EL bezorgd met belangrijke goals tegen ManUtd en Internazionale. Vertel me alsjeblieft niet dat hij niet goed genoeg is of niet in dit systeem past.

Zahavi mét Luuk gaat niet werken. Dus je moet of Zahavi verkopen of accepteren dat hij stand-in is, iets wat hijzelf ook zal moeten accepteren. Luuk gaat er namelijk lachend 25 maken, maar is net als Zahavi gewoon in staat om 90 minuten lang meters te maken. Tweemaal per week.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met de namen van Van Ginkel, Pröpper en De Jong die je nu telkens hoort, maak je vooral op mentaal gebied en qua professionaliteit een enorme stap voorwaarts. Voetballend word ik er nog niet zo heel erg vrolijk van. Met name Pröpper is in mijn ogen geen topper en heeft het ook niet fantastisch gedaan bij Brigthon.
Post Reply