Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 24 May 2021, 22:56 Je bent koekoek als je nee zegt tegen Luuk de Jong hoor. Brengt in één klap alles wat we nu voorin missen, namelijk duelkracht, sprongkracht, doelpunten én daadwerkelijk leiderschap. Men kan lacherig doen over hoe houterig hij is, maar de man heeft Sevilla de EL bezorgd met belangrijke goals tegen ManUtd en Internazionale. Vertel me alsjeblieft niet dat hij niet goed genoeg is of niet in dit systeem past.

Zahavi mét Luuk gaat niet werken. Dus je moet of Zahavi verkopen of accepteren dat hij stand-in is, iets wat hijzelf ook zal moeten accepteren. Luuk gaat er namelijk lachend 25 maken, maar is net als Zahavi gewoon in staat om 90 minuten lang meters te maken. Tweemaal per week.
En als het niet loopt kun je altijd de lange bal spelen als plan B. Zou een prima aankoop zijn.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2021, 22:49
mr.top wrote: 24 May 2021, 22:37

Nee, en dat moet die gast niet willen. Pak lekker nog wat centjes in Mexico of Arabie. Die jongen kan in het systeem van Schmidt alleen goed functioneren als pinchhitter.

Als je hem haalt dan alleen voor een bodemprijs.
Want Max of Gakpo kunnen geen bal meer voorgeven in het systeem van Schmidt?
MAx misschien. Gakpo zal ook bezig zijn met zijn eigen score.
nilssonH wrote: 24 May 2021, 22:53 Luuk lijkt mij alleen een optie als Zahavi vertrekt.
Dan zou ik het ook nog wel overwegen. (Niet dat ik iets te zeggen heb.. :nerd: )
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk de Jong kan je prima een contract voor 2 jaar geven. Veel langer zou ik met hem niet aandurven, zo’n type speler moet het van zijn fysiek hebben. Het idee van De Jong voorin met Gakpo, Madueke en Van Ginkel daar omheen dat zie ik wel zitten.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 24 May 2021, 22:21 In het spel van Schmidt zijn de ruimtes voor de aanvallers zo ontzettend klein als PSV het spel moet maken. De aanvallende spelers zoeken de ruimtes niet op, maar proberen een steekbal tussen de schoenveters van de verdedigers door te geven. Luuk heeft nogal een ruwe aanname en ik denk dat hij het bijzonder lastig zou krijgen in het spel van Schmidt.
Van de andere kant, hoeveel kopdoelpunten zijn er afgelopen seizoen gemaakt? Uit corners en indirecte vrije trappen is dit seizoen heel weinig gevaar voortgekomen.
Wel zou ik Luuk liever ipv Zahavi zien dan ipv Malen. Ik vind dat we eigenlijk niet 2 dertigers in de spits moeten hebben.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk zou de perfecte pinchhitter zijn voor PSV. Lekker oorlog maken in de laatste 20 minuten maar ik vrees dat hij zichzelf nog niet zo ziet.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucNilis87 wrote: 24 May 2021, 22:59 Met de namen van Van Ginkel, Pröpper en De Jong die je nu telkens hoort, maak je vooral op mentaal gebied en qua professionaliteit een enorme stap voorwaarts. Voetballend word ik er nog niet zo heel erg vrolijk van. Met name Pröpper is in mijn ogen geen topper en heeft het ook niet fantastisch gedaan bij Brigthon.
Juist Propper gast ons voetballend verder brengen.

Vind ik het grootste zekerheidje van die 3. Marco’s fysiek is bekend en Luuks type spel kost veel kracht; hoe goed is die straks mocht hij terugkomen?
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk kan nog wel meer danpinchhitter zijn. Zou bij ons gewoon in basis staan. Zou blij zijn met Luuk.
Willems zou ik minder zien zitten. Je moet ook niet teveel oud spelers terug willen halen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucNilis87 wrote: 24 May 2021, 22:59 Met de namen van Van Ginkel, Pröpper en De Jong die je nu telkens hoort, maak je vooral op mentaal gebied en qua professionaliteit een enorme stap voorwaarts. Voetballend word ik er nog niet zo heel erg vrolijk van. Met name Pröpper is in mijn ogen geen topper en heeft het ook niet fantastisch gedaan bij Brigthon.
😂
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 25 May 2021, 00:00 Luuk zou de perfecte pinchhitter zijn voor PSV. Lekker oorlog maken in de laatste 20 minuten maar ik vrees dat hij zichzelf nog niet zo ziet.
Luuk de Jong zou meteen bij de 3 beste spelers behoren.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 24 May 2021, 22:03
Rikkert1234 wrote: 24 May 2021, 21:39 De komst van Willems zou ik zeker toejuichen. Met een transfervrije status ben je alleen wat salaris en tekengeld kwijt en je hebt op het moment geen goede stand-in voor Max.
DEZE Jetro speelt Max er uit:

Je video werkt helaas niet maar ik weet nog dat Willems gezien werd als de opvolger van Marcelo bij Real Madrid. Die man had wel echt heel veel potentie. Daarom dat PSV best wel de gok moet nemen
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 25 May 2021, 10:31
Ardbeg wrote: 24 May 2021, 22:03

DEZE Jetro speelt Max er uit:

Je video werkt helaas niet maar ik weet nog dat Willems gezien werd als de opvolger van Marcelo bij Real Madrid. Die man had wel echt heel veel potentie. Daarom dat PSV best wel de gok moet nemen
Agree to this bro.
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar salaris?
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 25 May 2021, 11:22Maar salaris?
1000 eu per maand en een doos frikandellen , dus prima te doen ;)
We can't change the world until we change ourselves.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop nog steeds op Anel Ahmedhodzic van Malmö. Een van de grootste verdedigende talenten van dit moment.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

NotoriousBIG046 wrote: 25 May 2021, 11:33
psvgouda wrote: 25 May 2021, 11:22Maar salaris?
1000 eu per maand en een doos frikandellen , dus prima te doen ;)
Soms lees je iets of zie je iets mbt eten en dan denk je: "Nu wil ik dit". Nu wil ik vanavond een broodje frikandel met mayonaise.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rigo wrote: 25 May 2021, 11:35 Ik hoop nog steeds op Anel Ahmedhodzic van Malmö. Een van de grootste verdedigende talenten van dit moment.
Geweldig talent idd! Maar zal hij nog haalbaar zijn? Volgens mij had Chelsea zeer concrete interesse een tijdje terug.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 May 2021, 11:37
NotoriousBIG046 wrote: 25 May 2021, 11:33

1000 eu per maand en een doos frikandellen , dus prima te doen ;)
Soms lees je iets of zie je iets mbt eten en dan denk je: "Nu wil ik dit". Nu wil ik vanavond een broodje frikandel met mayonaise.
Haha een collega van me zat zojuist een broodje met 2 frikandellen weg te werken , vandaar dat ik bij frikandel uitkwam , zelf ook spijt dat ik niks heb gepakt .... maar vanavond zou ook prima zijn idd :D
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

NotoriousBIG046 wrote: 25 May 2021, 11:42
Ardbeg wrote: 25 May 2021, 11:37

Soms lees je iets of zie je iets mbt eten en dan denk je: "Nu wil ik dit". Nu wil ik vanavond een broodje frikandel met mayonaise.
Haha een collega van me zat zojuist een broodje met 2 frikandellen weg te werken , vandaar dat ik bij frikandel uitkwam , zelf ook spijt dat ik niks heb gepakt .... maar vanavond zou ook prima zijn idd :D
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het wel erg vroeg is voor frikandellen maar eerlijk gezegd zou ik hem nu ook wel naar binnen werken
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 May 2021, 11:54
NotoriousBIG046 wrote: 25 May 2021, 11:42

Haha een collega van me zat zojuist een broodje met 2 frikandellen weg te werken , vandaar dat ik bij frikandel uitkwam , zelf ook spijt dat ik niks heb gepakt .... maar vanavond zou ook prima zijn idd :D
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het wel erg vroeg is voor frikandellen maar eerlijk gezegd zou ik hem nu ook wel naar binnen werken
Rook inderdaad prima.. :wall:
We can't change the world until we change ourselves.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

99.9% kans dat Jetro niet nu terugkeert
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image


Heet hij nou echt 'Sexer'?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toepasselijk. Heeft ie nog meer kinderen verwekt na die 2 tegelijk?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV had in het verleden toch interesse in Zinho Vanheusden? Is dat iets, eigenlijk?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 25 May 2021, 00:04Willems zou ik minder zien zitten. Je moet ook niet teveel oud spelers terug willen halen.
Kampioen 'onprofessioneel gedrag en eindeloos de club laten bungelen', idd no way. Gast heeft al veel en veel teveel energie gekost.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 May 2021, 13:33 PSV had in het verleden toch interesse in Zinho Vanheusden? Is dat iets, eigenlijk?
Staat in Belgie te boeken als een groot talent wel. Is nmi ook wel een talentvolle speler. Alleen Luik heeft hem destijds voor vrij veel geld gekocht dus die zullen minimaal quitte willen spelen en ik betwijfel of PSV daar aan mee kan/wil werken.

Verder trouwens nog wel twee interessante spelers zijn Mwepu en Berisha van Salzburg. Geen idee of iemand het al heeft benoemd, maar kennelijk staan zij op de transfermarkt, net als Ramalho en Daka inmiddels dus. Salzburg zou een grote renovatie doen oid. Daka is natuurlijk volstrekt onhaalbaar, maar wellicht maak je wel kans bij die twee spelers.





https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
https://www.leftbackfootball.com/home/2 ... d-computer

https://footballbh.net/2020/08/18/mergi ... s-tactics/
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply