Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 26 May 2021, 10:43
Hatseflats wrote: 26 May 2021, 09:12 Zie op twitter wat statistieken over Mike tresor:
Van alles spelers onder 21 heeft hij:
- meeste assists (11)
- meeste key passes (68)
- meest succesvolle dribbels (70)

En dat bij een club die onderin aan het bungelen is. Best knap!
Als je het hebt over alle spelers onder 21, dan gaat het over de Nederlandse competitie neem ik aan? Opvallende statistiek.
In de Eredivisie inderdaad.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Slappe hap die Tresor, kom op.

Gelukkig worden de namen van de usual suspects gelekt. Daar zit ook een reden achter he.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat [mention]RIO[/mention] zegt. Precies zo'n Ajax aankoop die vervolgens 3 jaar aan Twente uitgeleend wordt.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 26 May 2021, 10:38
Revolinho wrote: 26 May 2021, 10:34 Malen wil ik wel, als uitgaande transfer dan he.

Je doet alsof er maar 3 spitsen op de wereld zijn, waar Malen en de Jong er 2 van zijn. Onzin uiteraard. Er zijn zat spitsen die completer/beter zijn.

Ik ben het best vaak oneens met jou. Malen is echt een spits van de buitencategorie. Hem behouden is in mijn ogen prioriteit nummer 1.
Revolinho is niet van rede vatbaar als het om Malen gaat. Malen is inderdaad echt een toptalent en kan het heel ver schoppen.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 26 May 2021, 10:56 Even terugkomend op Luuk en waarom ik 100% Luuk ben.

Buiten dat je een van de beste koppers van Europa binnenhaalt, hij een absolute leider is, een clubicoon én hij zich elke wedstrijd het snot voor zijn ogen werkt, vind ik misschien nog wel het belangrijkste argument dat je met Luuk er tactisch gezien op vooruit gaat. Hoeveel ploegen gaven aan 'op PSV is geen druk te zetten. Dan komt dat vallend balletje op kapstok Luuk en voetballen ze vanuit daar verder. Ik zie het Willem Janssen van Utrecht nog zo zeggen. In mijn ogen is dat een (ietwat onderbelichte) bepalende factor geweest waarom we vaak kampioen werden. Het wordt voor tegenstanders van PSV direct veel moeilijker om ons tactisch af te troeven. Hoge druk is voor de meeste ploegen geen optie meer.

Als je dat terug kan halen, dan moet je dat m.i. altijd doen, want dat helpt de gehele ploeg verder. Qua systeem en spelers om zich heen is er genoeg te verzinnen om hem optimaal te benutten / te laten renderen. Zeker omdat hij qua werklust, loopvermogen en druk zetten ook gewoon prima in het Schmidt plaatje past.
Nog een bijkomend argument imo
Schmidt speelde afgelopen seizoen in een 4-2-2-2 met twee "halve tienen" op de aanvallende middenveld posities. Die spelen niet centraal maar hebben wel de vrijheid om daar te komen. In de praktijk kwam daar niet veel van terecht en bleef de as bij PSV gevaarlijk open te liggen en gaf het de tegenstanders van ons de mogelijkheid om tussen de linies te spelen.
De arbeidsethos van Luuk is nog steeds groot te noemen. Bij omschakeling en balrecuperatie is luuk juist degene die de defensieve taken in de as oppakt.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 26 May 2021, 10:43
Hatseflats wrote: 26 May 2021, 09:12 Zie op twitter wat statistieken over Mike tresor:
Van alles spelers onder 21 heeft hij:
- meeste assists (11)
- meeste key passes (68)
- meest succesvolle dribbels (70)

En dat bij een club die onderin aan het bungelen is. Best knap!
Als je het hebt over alle spelers onder 21, dan gaat het over de Nederlandse competitie neem ik aan? Opvallende statistiek.
Opvallende statistiek, maar zegt niets. Heeft juist een dramatisch seizoen gespeeld. Gaat met letterlijk elke bal aan de wandel (misschien daarom 70 succesvolle dribbels tegenover ik gok 784 onsuccesvolle dribbels). Neemt wel alle vrije trappen, hoekschoppen en penalty's. Dat zal 'm ook wel helpen in de statistieken, want dat zullen veel jonkies bij andere clubs niet hebben.

Leek zich richting het einde van het seizoen ietwat te herpakken, maar werd bijvoorbeeld tegen Heracles (5 wedstrijden voor het einde) in de rust nog gewisseld en kreeg de volle laag van Petro omdat ie er met de pet naar gooide. Hij is een beetje de Mo van Willem ll. Veel talent in zijn donder, maar doet er geen flikker mee en speelt alleen voor zichzelf. PSV gaat ie nooit, maar echt nooit van zijn leven halen. Als ie een betere mentaliteit kweekt komt ie wel bij een middenmoter als Feyenoord uit.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tresor moet je echt niet willen, probleemkind en mentaal labiel. Dan doe je Mo weg en haal je er een nieuwe lastpak voor terug.

Nog iets over de Jong, buiten wat hier boven mij al gezegd is waar ik het mee eens ben. Ik denk dat zijn gebrek aan snelheid niet eens zo erg hoeft te zijn. Als we de bal hebben speelt hij sowieso al dicht bij het doel en hoeft hij amper grote afstanden te overbruggen. Als we aan hoog druk zetten staat hij ook al dicht bij het doel wanneer we de bal veroveren. Dan is explosiviteit minder belangrijk dan wanneer je moet counteren en nog 30/40 meter met de bal moet overbruggen. Daarnaast staan er als het goed is genoeg snelle handige jongens om hem heen met evt. Malen en sowieso Cody, Noni en in de kleine ruimte Mario.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

:nietgoed: :nietgoed:
Johnnie Walker wrote: 26 May 2021, 10:56 Zeker omdat hij qua werklust, loopvermogen en druk zetten ook gewoon prima in het Schmidt plaatje past.
Maar niet qua transitie voetbal en omschakelingsmomenten ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dalijk komt Luuk niet eens. Gezien zijn CV en de goals in de EL-finale zal hij echt wel wat leuke aanbiedingen gaan krijgen. Top van Turkije (of je het moet doen is iets anders, maar natuurlijk wel goed toeven), Portugal wellicht, in Mexico houden ze ook wel van kopsterke spitsen. Amerika. Hij kan zomaar het avontuur aan gaan in een paar heerlijke landen. Of misschien haalt van Bommel hem wel naar Wolfsburg.

Met Luuk kun je vooral internationaal gezien wel aan komen, maar ik denk niet dat ie echt aandeel heeft in het spel dat Schmidt voor ogen heeft. Scoren kan ie wel, dat is een enorm voordeel tov wat we nu hebben.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 26 May 2021, 13:40 Image

:nietgoed: :nietgoed:
Johnnie Walker wrote: 26 May 2021, 10:56 Zeker omdat hij qua werklust, loopvermogen en druk zetten ook gewoon prima in het Schmidt plaatje past.
Maar niet qua transitie voetbal en omschakelingsmomenten ;)
Daar ben ik dus ook bang voor. En denk niet dat Luuk komt als pinch-hitter en basisspeler tegen mindere teams.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JOHN! Maat, luister even. Twee woorden: Thiago Almada.

Kost 15 miljoen, ja, en Marseille wil hem inderdaad hebben, maar dit is het moment om Overmars na te doen en even een last-minute belletje te doen. Marseille is best af te troeven hoor. Haal die jongen naar Eindhoven en laat ons genieten van dat eindeloze talent. Snelheid, explosiviteit, techniek, slimheid, wendbaarheid, gif. We hebben de cashcows nodig, John. Alsjeblieft.

Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit zijn de spelers die je moet halen ja. Behendige spelers en passers.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 May 2021, 14:09 JOHN! Maat, luister even. Twee woorden: Thiago Almada.

Kost 15 miljoen, ja, en Marseille wil hem inderdaad hebben, maar dit is het moment om Overmars na te doen en even een last-minute belletje te doen. Marseille is best af te troeven hoor. Haal die jongen naar Eindhoven en laat ons genieten van dat eindeloze talent. Snelheid, explosiviteit, techniek, slimheid, wendbaarheid, gif. We hebben de cashcows nodig, John. Alsjeblieft.

Ja, halen. Wat onze John niet al eens in Argentinie voor deze jongen?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen onze crypto boys Menno en Rio niet een paar virtuele ruggen in leggen om die transfer te bekostigen? :)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 May 2021, 14:48 Kunnen onze crypto boys Menno en Rio niet een paar virtuele ruggen in leggen om die transfer te bekostigen? :)
Ik wil best mijn 26.000 telcoin en wat Ada''s inleggen voor deze Almada !
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doe ik er een paar Tronnetjes bij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoeveel btc moet ie kosten?

Sorry ik vind het niks. Dribbelaar/frommelaar, kop naar beneden en gaan met die banaan. Postbode stijl. Haal ik liever Daka en Kampl.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met alle respect: Als je het talent van Almada niet ziet..
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie het talent wel maar heeft ie rendement en past ie in de Nederlandse competitie en ons systeem?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is geen Malen, maar het joch is toch regelmatig betrokken bij goals, al dan niet als afmaker.

Over de rest kan ik weinig zeggen. Ik zie alleen een ontzettend talentvolle speler die 'het' heeft.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 May 2021, 18:13 Het is geen Malen...
[mention]Revolinho[/mention] in 3,2,1....😁
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 27 May 2021, 18:07 Hoeveel btc moet ie kosten?

Sorry ik vind het niks. Dribbelaar/frommelaar, kop naar beneden en gaan met die banaan. Postbode stijl. Haal ik liever Daka en Kampl.
Potverdomme, heb ik net mijn BTC uit de storage gehaald...
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FritskePhilips wrote: 27 May 2021, 18:20
Ykhim wrote: 27 May 2021, 18:13 Het is geen Malen...
@Revolinho in 3,2,1....😁
Daar ben ik :D

Halen dus deze jongen!
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeer goede speler, was vorig jaar standaard mijn eerste aankoop in Football Manager. Maakte eigenlijk niet eens uit bij welke club, kwam altijd goed met die jongen. Als ik filmpjes ook zie, dan twijfel ik ook niet echt aan zijn kwaliteit.

Klein probleempje is wel dat hij geloof ik een strafzaak boven zijn hoofd heeft hangen voor seksueel misbruik, waar hij tot 15 jaar cel voor kan krijgen. Ik heb geen idee hoe dit verder afgelopen is, maar voor mij ook wel een reden om hem niet te halen als dat nog altijd speelt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Magnus wrote: 29 May 2021, 14:54 Zeer goede speler, was vorig jaar standaard mijn eerste aankoop in Football Manager. Maakte eigenlijk niet eens uit bij welke club, kwam altijd goed met die jongen. Als ik filmpjes ook zie, dan twijfel ik ook niet echt aan zijn kwaliteit.

Klein probleempje is wel dat hij geloof ik een strafzaak boven zijn hoofd heeft hangen voor seksueel misbruik, waar hij tot 15 jaar cel voor kan krijgen. Ik heb geen idee hoe dit verder afgelopen is, maar voor mij ook wel een reden om hem niet te halen als dat nog altijd speelt.
Meer iets voor Ajax dus.
Post Reply