Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berghuis is psychisch gestoord. Voor de zoveelste keer: niet aan beginnen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

4 miljoen voor Berghuis, Bruma voor 7 weg. Berghuis het salaris van Bruma. No-brainer toch? Je koopt 20+ goals en 10 assists.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee Berghuis moet je niet aan beginnen. Ik vind hem een walgelijk mannetje. Irritant in een team en ook voor de camera's een enorme flapdrol. Las deze week een stukje van Cor Pot wat weer bevestigd dat hij onhandelbaar is. Hoeveel signalen moet je hebben om hem niet te nemen..
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou hem wel halen. Garantie op goals namelijk.

Voorin Berghuis - Madueke - Gakpo, met daarachter Zahavi, Mauro, Vertessen, Fofana en hopelijk nog Máxi.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We kunnen er nog pagina’s over vol schrijven, maar Berghuis gaat gewoon naar Wolfsburg als die interesse hebben. Hoger salaris, op zeker Champions League voetbal, betere competitie. Hij wil nog een keer de stap naar het buitenland maken en gaf onlangs al aan niet meer in Nederland naar een andere club te gaan. Lijkt me vrij duidelijk allemaal.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 28 May 2021, 09:00 We kunnen er nog pagina’s over vol schrijven, maar Berghuis gaat gewoon naar Wolfsburg als die interesse hebben. Hoger salaris, op zeker Champions League voetbal, betere competitie. Hij wil nog een keer de stap naar het buitenland maken en gaf onlangs al aan niet meer in Nederland naar een andere club te gaan. Lijkt me vrij duidelijk allemaal.
Precies dit Tom, kan me ook totaal niet voorstellen waarom Berghuis naar PSV zou gaan als Wolfsburg concrete interesse heeft en die van PSV latent is, zet je de 2 aanbiedingen en voors- en tegens naast elkaar is het voor Berghuis een no brainer. Meer salaris, zekere deelname CL, grotere competitie, weg uit NL, geen last van de harde kern van Feyenoord.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 28 May 2021, 09:00 We kunnen er nog pagina’s over vol schrijven, maar Berghuis gaat gewoon naar Wolfsburg als die interesse hebben. Hoger salaris, op zeker Champions League voetbal, betere competitie. Hij wil nog een keer de stap naar het buitenland maken en gaf onlangs al aan niet meer in Nederland naar een andere club te gaan. Lijkt me vrij duidelijk allemaal.
Op zicht heb je helemaal gelijk, behalve dat het verhaal over de interesse uit de pen van Rik komt en dat is meestal wel een teken dat er al minimaal een oriënterend gesprek is geweest. Maar ik verwacht inderdaad dat het niets wordt.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik lees dat PSV Berghuis al langer volgt en belangstelling heeft, maar dat is niet hetzelfde als dat PSV hem ook daadwerkelijk wil gaan halen.
Dit staat er in VI:
PSV heeft ook belangstelling voor Berghuis en ook dat speelt al langer. Het is de vraag of de Eindhovenaren door willen pakken nu Wolfsburg werk wil gaan maken van de komst van de rechtsbuiten, die zich met Oranje aan het voorbereiden is op het EK.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 28 May 2021, 09:11 Ik lees dat PSV Berghuis al langer volgt en belangstelling heeft, maar dat is niet hetzelfde als dat PSV hem ook daadwerkelijk wil gaan halen.
Dit staat er in VI:
PSV heeft ook belangstelling voor Berghuis en ook dat speelt al langer. Het is de vraag of de Eindhovenaren door willen pakken nu Wolfsburg werk wil gaan maken van de komst van de rechtsbuiten, die zich met Oranje aan het voorbereiden is op het EK.
Berghuis is eigenlijk altijd zo'n speler waar (mede vanwege het prijskaartje) nooit échte belangstelling uit het buitenland voor is geweest de afgelopen seizoenen. Dit moeten we idd meer lezen als 'PSV heeft hem altijd op het lijstje staan en nu er concrete belangstelling van Wolfsburg kan komen moet er overwogen worden hoe hoog hij op het lijstje staat en of PSV dus contact moet zoeken om Wolfsburg af te troeven'. Zoiets, denk ik.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb m'n twijfels. Puur op zijn kwaliteiten zie ik hem er graag bij. Als persoon vind ik hem toch anders dan Van Bommel als speler. Die had nog een voorbeeldrol bij PSV. Berghuis bij Feyenoord heeft echt dat gestoorde gedrag.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 28 May 2021, 09:11 Ik lees dat PSV Berghuis al langer volgt en belangstelling heeft, maar dat is niet hetzelfde als dat PSV hem ook daadwerkelijk wil gaan halen.
Dit staat er in VI:
PSV heeft ook belangstelling voor Berghuis en ook dat speelt al langer. Het is de vraag of de Eindhovenaren door willen pakken nu Wolfsburg werk wil gaan maken van de komst van de rechtsbuiten, die zich met Oranje aan het voorbereiden is op het EK.
Ik denk dat PSV geen zin heeft dat Wolfsburg wordt gebruikt om het salaris/tekengeld op te drijven. Maar wel eens: waarom zou hij naar PSV komen als hij naar Wolfsburg kan. Scheelt al de wereld aan ellende met Feyenoord supporters.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Mwene komt en speelt, graag meer van 0:58 trouwens!

Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2,041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij durfde 2 jaar terug toch ook al niet te komen uit vrees voor de Feyenoord aanhang? En dan geloven veel Ajacieden nog dat hij naar hun club komt..
Lijkt me een gesloten case, die kan alleen maar naar het buitenland gaan.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV had al veel eerder Berghuis kunnen toevoegen aan de selectie.
Van Bommel was een sterke voorstander van zijn komst, had wat voortvarende gesprekken met hem en Berghuis was in de initiele onderhandelingen al tot een persoonlijk accoord gekomen.
Daar na heeft JdJ zich laten piepelen door Feyenoord met hun openingsvraagprijs.
Ondanks dat Berghuis flink wat (transfer)water bij de wijn wilde doen kwam hij toen het alternatief Doan afzakken die uiteindelijk nog 0,5M meer kosstte dan Berghuis.

PSV was vorig seizoen opnieuw kandiddat voor Berghuis maar die wilde toen op dat moment zelf niet meer.
Ok nu doet PSV weer een poging maar het is waarschijnlijker dat hij de voorkeur geeft aan bijvoorbeeld Wolfsburg met die aantrekkelijlke CL garantie.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 28 May 2021, 09:46 PSV had al veel eerder Berghuis kunnen toevoegen aan de selectie.
Van Bommel was een sterke voorstander van zijn komst, had wat voortvarende gesprekken met hem en Berghuis was in de initiele onderhandelingen al tot een persoonlijk accoord gekomen.
Daar na heeft JdJ zich laten piepelen door Feyenoord met hun openingsvraagprijs.
Ondanks dat Berghuis flink wat (transfer)water bij de wijn wilde doen kwam hij toen het alternatief Doan afzakken die uiteindelijk nog 0,5M meer kosstte dan Berghuis.

PSV was vorig seizoen opnieuw kandiddat voor Berghuis maar die wilde toen op dat moment zelf niet meer.
Ok nu doet PSV weer een poging maar het is waarschijnlijker dat hij de voorkeur geeft aan bijvoorbeeld Wolfsburg met die aantrekkelijlke CL garantie.
Hoe sta jij voor een eventuele Berghuis komt?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kweenie hoor: wat betreft de voetbalkwaliteiten zou ik hem graag bij PSV zien, maar dat gedrag? Even een ongeoorloofde vergelijking: Bommel kon zich ook als een darm van een vent gedragen, maar bij hem had ik altijd de indruk dat hij verdomde goed wist wat hij deed (nou ja, bijna altijd😬). Van Berghuis heb ik het idee als hij buiten de lijntjes kleurt dat hij die lijntjes überhaupt niet meer ziet. Geen controle op die momenten. De vraag is of je dat in je team wilt hebben…
Onbedoeld maar geen antwoord op jouw vraag namens [mention]Ailon[/mention] hè? Gewôn namens mn eige
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 May 2021, 09:49
Ailon wrote: 28 May 2021, 09:46 PSV had al veel eerder Berghuis kunnen toevoegen aan de selectie.
Van Bommel was een sterke voorstander van zijn komst, had wat voortvarende gesprekken met hem en Berghuis was in de initiele onderhandelingen al tot een persoonlijk accoord gekomen.
Daar na heeft JdJ zich laten piepelen door Feyenoord met hun openingsvraagprijs.
Ondanks dat Berghuis flink wat (transfer)water bij de wijn wilde doen kwam hij toen het alternatief Doan afzakken die uiteindelijk nog 0,5M meer kosstte dan Berghuis.

PSV was vorig seizoen opnieuw kandiddat voor Berghuis maar die wilde toen op dat moment zelf niet meer.
Ok nu doet PSV weer een poging maar het is waarschijnlijker dat hij de voorkeur geeft aan bijvoorbeeld Wolfsburg met die aantrekkelijlke CL garantie.
Hoe sta jij voor een eventuele Berghuis komt?
Berghuis is een winnaar pur sang maar was bij Feyenoord 'n eenmansleger. Vandaar dat hij wel eens in de fout ging.
Van Bommel is niet voor niets idolaat voor dit soort strijdbare types die toch een over-mijn-lijk mentalteit toevoegen aan een team.
Bij PSV zou Berghuis nu in een veel beter team en TS komen waar geen ruimte is voor die incidentele Feyenoord uitspattingen.
De investering voor hem is "slechts" 4M en daarvoor haal je een winnaar in huis die ook nog eens klinkende cijfers kan overleggen.
Wat mij betreft: doen!
Ook al zal het een moeilijke zaak worden. Zowel vanwege de concurrentie als Berghuis zelf.
Last edited by Ailon on 28 May 2021, 10:03, edited 2 times in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En niet te vergeten dus >4 mio voor ons. Toch?
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 28 May 2021, 10:01 En niet te vergeten dus >4 mio voor ons. Toch?
Volgens mij is die speciale binnenland clausule inmiddels verlopen.
4M. That's it.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat Berghuis een naar mannetje en een dwaas is komt niet enkel door zijn ploeg bij Feyenoord. Altijd al zo geweest, in de jeugd al. En ja, ik ken iemand die hem kent van vroeger :mrgreen:
Volgens mij WSV in Apeldoorn als ik 't goed herinner. Er is gewoon iets mis met hem. Je ziet 't aan heel z'n houding.

Nooit aan beginnen. Er is nu al zoveel gedoe over Mo omdat 't een rotte appel is. En dan zou je als PSV zijnde een nieuwe rotte appel terug gaan halen. En dan een zonder restwaarde.
No thank you.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 28 May 2021, 10:03 Dat Berghuis een naar mannetje en een dwaas is komt niet enkel door zijn ploeg bij Feyenoord.
Er is gewoon iets mis met hem. Je ziet 't aan heel z'n houding.
Psychologie van de koude grond. :mrgreen:
Bij Feyenoord was er geen corrigerende factor en Advocaat was compleet afhankelijk van hem om toch nog Europees te gaan spelen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 28 May 2021, 10:02
psvgouda wrote: 28 May 2021, 10:01 En niet te vergeten dus >4 mio voor ons. Toch?
Volgens mij is die speciale binnenland clausule inmiddels verlopen.
4M. That's it.
Oké, wist ik niet. Interessant. Maar blijf eerlijk gezegd m’n twijfels houden, al onderken ik dat hij een winnaarsmentaliteit bezit. Tja, als wij op die positie geen kwaliteit zouden hebben🤔 Ook al is de invulling iets anders. Enfin, wijsheid aan het mt
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alle seinen staan toch op groen voor hem om naar Wolfsburg te gaan? De volgende dingen zijn aantrekkelijker bij de Duitse club:
- Salaris
- Gegarandeerd Champions League
- Betere competitie
- Geen gezeur met supporters

Onderschat dat laatste niet hoor. Is ook één van de redenen geweest waardoor hij niet durfde te komen. Niet de hoofdreden, maar wel een reden. Ik snap het wel, want er kan bij die supporters gerust een heksenjacht op je worden geopend. Als PSV hem serieus wilde hebben (wat ik gezien de media niet denk) hadden ze al maanden eerder concreet moeten worden, toen was er nog weinig tot geen clubs die zich serieus meldden. Nu is hij zo goed als zeker weg. Wat zou een reden kunnen zijn om naar PSV te komen?
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 28 May 2021, 06:56 Yep eens, vind het een goede voetballer en een kwal, maar ik wil niet 7 van de 11 basis spelers die 29 of ouder zijn.
Eens, aan zijn voetballende kwaliteiten en toegevoegde waarde twijfel ik niet. Ik ben alleen wel bang dat we doorslaan met het aantrekken van ervaring. Er moeten ook gewoon wat jongere talentvolle spelers bij waar we in de toekomst nog flink op kunnen verdienen. Dat moeten niet alleen Cody en Madueke zijn.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

OnsPSV wrote: 28 May 2021, 10:12 Onderschat dat laatste niet hoor. Is ook één van de redenen geweest waardoor hij niet durfde te komen. Niet de hoofdreden, maar wel een reden. Ik snap het wel, want er kan bij die supporters gerust een heksenjacht op je worden geopend. Als PSV hem serieus wilde hebben (wat ik gezien de media niet denk) hadden ze al maanden eerder concreet moeten worden, toen was er nog weinig tot geen clubs die zich serieus meldden. Nu is hij zo goed als zeker weg. Wat zou een reden kunnen zijn om naar PSV te komen?
Berghuis was in 2018 al persoonlijk accoord met PSV. Maar JdJ kon het maar niet eens worden met Feyenoord. Dus die reden is een drogreden.

Sindsdien heeft PSV regelmatig contact onderhouden met Berghuis. Ook ondanks de zg. "binnenland" clausule is PSV afgelopen seizoen nog een keer cocreet geweest voor hem, maar toen was Berghuis zelf niet zo happig meer
Last edited by Ailon on 28 May 2021, 10:39, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Locked