Yorbe Vertessen
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Een hele prima wedstrijd voor hem, mooi dat hij mocht starten van Schmidt. Heeft zich echt in de selectie geknokt. Mentaal zit het goed met deze jongen gezien zijn blessures en was vandaag belangrijk voor de overwinning. Ook mooi om te zien hoe hij verdedigend zijn werk deed met die sliding in de middencirkel. Ik vind hem wel wat hebben in ieder geval, niet normaal hoe snel hij ook is zeg.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
Doet mij denken aan Rommedahl. Heel snel, vaak onrustig, niet altijd even handig maar wel altijd dreigend en een nachtmerrie om tegen te spelen. Maar ook veel wtf momenten. Het is niet mijn type speler, maar nuttiger dan ik verwacht had.
-
Het is een hele nuttige jongen om erbij te hebben. Aan de bal wat druistig, maar hij is gigantisch snel, sterk en heel belangrijk: hij werkt keihard. En het is natuurlijk wel een jongen die kan scoren. Leuke goal vandaag.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Spelers met zo'n enorme versnelling zijn altijd een meerwaarde. Zelfs Josefzoon had op die manier zijn waarde. Yorbe beschikt daarbovenop nog over een heel aardig inzicht en prima techniek voor iemand met zo'n snelheid. Lijkt ook een fijn, nuchter karakter te hebben. Ideale speler om erbij te houden.
-
- Nationale topspeler
Inderdaad een mooie vergelijking..rommedahl. Niet met het talent van de rest, maar in sommige wedstrijden heb je juist zo iemand nodig. Het geeft ook echt de mogelijkheid om te wisselen, waarmee er echt een verandering komt... lastig voor een tegenstander.
- Ardbeg
- Mister PSV
Als je Vertessen met Rommedahl vergelijkt heb je geen verstand van voetbal
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Vond hem vandaag ook weer niet onverdienstelijk spelen, maar valt helaas wel uit met een blessure. Dan ga je toch meteen weer vrezen. Gelukkig is het zomerstop, want ik zie hier echt wel potentie in. Dit is gewoon een hele nuttige speler die nog veel beter kan worden. Maar die fitheid, och.
-
- Moderator
Contract verlengd tot 2025, behoorlijke periode. Kan nog alle kanten op met die jongen, maar lijkt mij een prima zaak.
https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... tessen.htm
https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... tessen.htm
- ShovingNE2
- Site Admin
Vertessen zit nog veel meer in dan dat we gezien hebben. Als hij blessurevrij blijft dan kon deze jongen nog wel eens ver komen. Hopelijk gaat de ontwikkeling door.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Goede zaak dit! Kan zich komend seizoen verder ontwikkelen. Hopelijk staan blessures hem niet in de weg!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Malen, Gakpo, Madueke Ihattaren en Vertessen is aanvallend best wel wat kapitaal wat we hebben en/of krijgen. Ik vertrouw op een coach als Schmidt ondanks dat ik het soms niet begrijp waarom Vertessen speelt en andere jonge spelers minder. Maar Schmidt wil het liefst winnen van iedereen en als hij denkt dat het met Vertessen kan na een jaar met hem werken dan vind ik het helemaal prima.
- Lorenzo von Matterhorn
Mooi, Yorbe komt er wel. Aan de ene kant zou ik hem graag een heel seizoen bij een middenmotor/subtopper in de Eredivisie aan het werk zien. Anderzijds is het juist super handig om zelf zo'n watervlugge speler achter de hand te hebben.
- Tomm
- Vedette
Ik geloof hier ook wel in. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik hem op Lozano vind lijken qua speler. Technisch niet zo verfijnd maar pijlsnel en het lef en de werklust om overal tussen willen te zitten. Zeker in het hedendaagse voetbal is dat wellicht ook gewoon belangrijker dan alleen de gift van puur voetbaltalent.ShovingNE2 wrote: ↑28 May 2021, 12:10 Vertessen zit nog veel meer in dan dat we gezien hebben. Als hij blessurevrij blijft dan kon deze jongen nog wel eens ver komen. Hopelijk gaat de ontwikkeling door.