Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berghuis kan nu besproken worden in zijn eigen topic toch?

Kunnen we het hier over serieuze transfergeruchten gaan hebben. Ben benieuwd wanneer Van Ginkel gaat tekenen en of Brighton bereid is water bij de wijn te doen voor Propper. Van die 10 miljoen moet toch nog een hoop af.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 28 May 2021, 09:05 Op zicht heb je helemaal gelijk, behalve dat het verhaal over de interesse uit de pen van Rik komt en dat is meestal wel een teken dat er al minimaal een oriënterend gesprek is geweest. Maar ik verwacht inderdaad dat het niets wordt.
Rik en VI melden het weer ongeveer gelijktijdig. Dat gebeurt de laatste tijd steeds bij transferberichten. Dan is het wel serieus.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we eerst maar daadwerkelijk wat meer ervaring voor de basis binnenhalen, voordat we het hebben over te veel ervaren spelers
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 28 May 2021, 10:06 Psychologie van de koude grond.
Nee, persoonlijke ervaring. Plus weten hoe iemand/zijn familie bekend staat in de regio. Dat is wat anders :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 28 May 2021, 11:50
Ailon wrote: 28 May 2021, 10:06 Psychologie van de koude grond.
Nee, persoonlijke ervaring. Plus weten hoe iemand/zijn familie bekend staat in de regio. Dat is wat anders :mrgreen:
Als ik wel iets geleerd heb, dan is het om niets aan te trekken wat andere mensen, de zogenaamde "experts" (lees: roddeltantes) van iemand vinden. Ik vind het altijd belangrijk om mijn eigen mening te vormen over mensen. Ik vind namelijk dat iederen die kans verdient.

Vaak hebben mensen al hun oordeel klaar over iemand, zonder diegene ook maar 1 vraag te stellen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 May 2021, 12:04 Als ik wel iets geleerd heb, dan is het om niets aan te trekken wat andere mensen, de zogenaamde "experts" (lees: roddeltantes) van iemand vinden. Ik vind het altijd belangrijk om mijn eigen mening te vormen over mensen. Ik vind namelijk dat iederen die kans verdient.

Vaak hebben mensen al hun oordeel klaar over iemand, zonder diegene ook maar 1 vraag te stellen.
Dat wat diegene vertelt strookt precies met de houding van Berghuis bij Feyenoord.
Wilde enkel aangeven dat de houding en maniertjes van Berghuis niet zijn omdat hij bij Feyenoord zit en zijn spelers er niks van kunnen. Het is gewoon hoe hij is.

En ik persoonlijk hoef zo'n persoon niet in de PSV selectie. Die gaat alleen maar voor onrust zorgen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 28 May 2021, 12:12
Ardbeg wrote: 28 May 2021, 12:04 Als ik wel iets geleerd heb, dan is het om niets aan te trekken wat andere mensen, de zogenaamde "experts" (lees: roddeltantes) van iemand vinden. Ik vind het altijd belangrijk om mijn eigen mening te vormen over mensen. Ik vind namelijk dat iederen die kans verdient.

Vaak hebben mensen al hun oordeel klaar over iemand, zonder diegene ook maar 1 vraag te stellen.
Dat wat diegene vertelt strookt precies met de houding van Berghuis bij Feyenoord.
Wilde enkel aangeven dat de houding en maniertjes van Berghuis niet zijn omdat hij bij Feyenoord zit en zijn spelers er niks van kunnen. Het is gewoon hoe hij is.

En ik persoonlijk hoef zo'n persoon niet in de PSV selectie. Die gaat alleen maar voor onrust zorgen.
Er zijn toch ook voldoende PSV-ers geweest met maniertjes en die niet zo goed imago hadden. Neem alleen al een Van Bommel of een Tadic. Dat zijn wel de winnaars die je in je team wil hebben. Tenzij je de Pinguinprijs wil pakken met de minste kaarten in een seizoen, Oh wacht... https://www.transfermarkt.com/eredivisi ... on_id/2020
Saibari is underrated.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 28 May 2021, 12:12 Dat wat diegene vertelt strookt precies met de houding van Berghuis bij Feyenoord.
Wilde enkel aangeven dat de houding en maniertjes van Berghuis niet zijn omdat hij bij Feyenoord zit en zijn spelers er niks van kunnen. Het is gewoon hoe hij is.
Het is een heel verschil als je speelt in een ploeg waar je Koning Eenoog bent tussen de blinden of een ploeg waar je qua hierarchie nog aardig wat spelers voor je hebt.
Maar goed, ieder zijn mening.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tsja Liverpool wint al drie jaar op rij het Fair Playklassement. En die hebben toch aardig wat gewonnen in die tijd volgens mij. Als je schoppers hebt wordt het weer dom genoemd.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je hebt 'winnaars' zoals een Van Bommel destijds die tot en soms over het randje gaan en daarom wel eens een kaartje extra pakken. Van Bommel ging sarren als het niet liep om tegenstanders uit hun spel te halen. Bij Berghuis zie ik vooral frustraties als het niet loopt. Dat is wat anders dan een 'winnaarsmentaliteit'. Hij heeft nog steeds stemmingswisselingen wat denk A slecht voor de groep is en B een bepaalde onberekenbaarheid heeft door zijn wisselvalligheid in gedrag en op het veld. Mede daarom geeft hij het vaak in wedstrijden waar het om gaat, zoals gisteren al beschreven, niet thuis of laat hij zelfs zijn team in de steek.
Last edited by Massimo on 28 May 2021, 13:04, edited 1 time in total.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 28 May 2021, 12:46 Je hebt 'winnaars' zoals een Van Bommel destijds die tot en soms over het randje gaan en daarom wel eens een kaartje extra pakken. Van Bommel ging sarren als het liep om tegenstanders uit hun spel te halen. Bij Berghuis zie ik vooral frustraties als het niet loopt. Dat is wat anders dan een 'winnaarsmentaliteit'. Hij heeft nog steeds stemmingswisselingen wat denk A slecht voor de groep is en B een bepaalde onberekenbaarheid heeft door zijn wisselvalligheid in gedrag en op het veld. Mede daarom geeft hij het vaak in wedstrijden waar het om gaat, zoals gisteren al beschreven, niet thuis of laat hij zelfs zijn team in de steek.
Met zulke spelers zou ik ook gefrustreerd raken :neh:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij is ook een beetje het dubio waar men momenteel mee zit, dat men enerzijds komend jaar per se kampioen wilt worden en dat anderzijds de continuïteit, visie en DNA van de club op langere termijn (jeugdopleiding, etc.) op langere termijn gewaarborgd moet blijven. In die Peesjeeveepodcast met Elfrink en Peters hoor je Elfrink tussen de regels door ook wel stellen dat men als het goed is niet voldoende vertrouwen heeft in bijv. Madueke dat die er komend seizoen volledig staat.

Zeker nu Malen weggaat en hij betrokken is bij ongeveer 35 goals (goals+assists) ga je hoe je het wendt of keert enorm veel inleveren. Waarbij ik het eens ben met [mention]Massimo[/mention] in het R. Schmidt topic dat PSV sowieso nog meer goals nodig gaat moeten hebben, wil je echt 34 wedstrijden lang Ajax kunnen uitdagen. Een 19 jarige talentvolle aanvaller, met uiteraard alle respect naar Madueke, die vaak nog te inconsistent is, gaat je geen kampioenschap geven.

Wmb is 4 miljoen voor Berghuis gewoon een no-brainer. Alleen de vraag blijft dus in hoeverre je dan nog voldoende cashcows/waarde op het veld hebt staan + er komt wel weinig diepgang in de ploeg weer.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1 speler komt in ieder geval niet naar PSV. Puur toeval, geloof het of niet, maar sta net plots achter Jetro Willems in een bungalowpark in Hellevoetsluis. Gaat lekker varen zo met een maat van hem, mooie omgeving hier.

Even selfie genomen en uiteraard gevraagd of ie terug kwam. Aarzelde heel even, maar hij zei van niet. Lachte er wel gek bij, maar hij zei het echt.

Zou jammer zijn, want ik heb hem graag terug. Alleen helaas, volgens mij is er geen plek als Mwene komt.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 29 May 2021, 15:14 1 speler komt in ieder geval niet naar PSV. Puur toeval, geloof het of niet, maar sta net plots achter Jetro Willems in een bungalowpark in Hellevoetsluis. Gaat lekker varen zo met een maat van hem, mooie omgeving hier.

Even selfie genomen en uiteraard gevraagd of ie terug kwam. Aarzelde heel even, maar hij zei van niet. Lachte er wel gek bij, maar hij zei het echt.

Zou jammer zijn, want ik heb hem graag terug. Alleen helaas, volgens mij is er geen plek als Mwene komt.
Stel je voor dat hij ja zei.. :lol:
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja het gekke is dat het even leek alsof ie dat wilde zeggen. Maar goed, ga niet doorvragen. Was echt heel vluchtig.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beetje wat al bleek uit het gesprek met Elfrink.

Kan kwartetten met aanbiedingen, ook uit Engeland en waarschijnlijk ook basis. NewCastle wordt hii op handen gedragen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grijpen we nu dus nèt naast Alaba. Zonde dat zo'n jongen dan toch weer het grote geld verkiest boven sportieve uitdaging.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 29 May 2021, 17:11 Grijpen we nu dus nèt naast Alaba. Zonde dat zo'n jongen dan toch weer het grote geld verkiest boven sportieve uitdaging.
Heeft Götze hem niet overtuigd? Matig.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rijdt nog wel rond in een dikke Duitse wagen dus wat dat betreft had ie goed bij PSV gepast. Kan me ook wel voorstellen dat ie volop mogelijkheden in het buitenland heeft. Maar jammer vind ik het wel.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft interesse in Anel Ahmedhodzic van Malmo. Zaakwaarnemer Markus Rosenberg bevestigt het.

In december werden wij er ook mee in verband gebracht.
Rosenberg runt samen met de voormalige FC Groningen-speler het makelaarskantoor Full Potential Agency, dat de belangen behartigt van vijftien spelers onder wie Ahmedhodzic. Ajax én PSV willen hem dus hebben: "Dat klopt, maar we hebben met alle topclubs in Europa gesproken. Dat is een logisch gevolg van dat hij op zijn twintigste al Speler van het Jaar werd in Zweden."

"Hij is ook meteen basisspeler bij het nationale team van Bosnië geworden, waarmee hij onlangs negentig minuten tegen Frankrijk speelde", gaat Rosenberg verder. "Kylian Mbappé was zijn directe tegenstander en had geen kans. Als een speler zulke wedstrijden speelt, komt hij ook bij grote clubs als PSV en Ajax in de picture."

De transferwaarde van de bewuste speler wordt geschat op 3 miljoen euro, maar Malmö vraagt vermoedelijk veel meer voor zijn pareltje.
https://www.transfermarkt.nl/anel-ahmed ... ler/377468
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een van de grootste verdedigende talenten die er is, als je hem binnen kan halen doe je hele goede zaken!
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Erg harde verdediger die ook behoorlijk snel is, niet zo wendbaar, maar kan dat weer met zijn snelheid compenseren. Al koop je zo een speler heb je achterin: Boscagli, Ramalho, Obispo, Ahmedhodzic. Wordt steeds fijner om te weten dat Ramalho vrijwel tweebenig is. Die kun je dus altijd kwijt in het centrum en gaat gewoon spelen. Het duo Ramalho - Ahmedhodzic lijkt mij meer complementair dan Boscagli - Ramalho
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zijn spelers waar je in de toekomst flink op kan cashen, hetzelfde geldt voor Adam Hložek!
Ben benieuwd of PSV zulke spelers kan aantrekken
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Interessant dat in dit stadium zijn naam al wordt gedropt... dacht namelijk dat ze behoorlijk ver waren met hem.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 30 May 2021, 11:34 Interessant dat in dit stadium zijn naam al wordt gedropt... dacht namelijk dat ze behoorlijk ver waren met hem.
Je bedoelt dat je dacht dat PSV al ver met hem was? PSV is dus concreet voor hem?
Locked