Het is gevaarlijk om daar wat over te zeggen omdat de buitenwereld alleen de verklaringen van de aanwezigen kent en dus niet de feiten, maar als die verklaringen op waarheid berusten, dan heeft Almada weinig verkeerd gedaan (volgens het slachtoffer) en ligt de schuld vooral bij collega Brizuela, iemand die zelfs al een strafblad heeft. Ik heb de zaak verder niet nauwgezet gevolgd, maar ik geloof dat hij reeds niet schuldig is bevonden aan de aanklacht. Als het goed is loopt de zaak nog, dus afwachten maar.Magnus wrote: ↑29 May 2021, 14:54Klein probleempje is wel dat hij geloof ik een strafzaak boven zijn hoofd heeft hangen voor seksueel misbruik, waar hij tot 15 jaar cel voor kan krijgen. Ik heb geen idee hoe dit verder afgelopen is, maar voor mij ook wel een reden om hem niet te halen als dat nog altijd speelt.
Ondertussen heeft Almada nu ook publiekelijk te kennen gegeven dat hij ondanks interesse van Europese topclubs als Internazionale en Barcelona een sterke voorkeur heeft voor een tussenstap. Sampaoli is de coach van Marseille en dat is natuurlijk een ontzettend populaire trainer in Argentinië, dus Almada staat zeker open voor een transfer naar Marseille, maar de vraagprijs van Vélez is vooralsnog te hoog naar de mening van Marseille. Zij hopen dat Vélez gaat zakken nu Almada heeft aangegeven open te staan voor een transfer, maar ze gaan ook niet oneindig wachten en ze zijn zelfs al gesprekken gestart met hun tweede optie, Gerson van Flamengo.
Al met al een hoop vraagtekens, maar ik hoop echt dat PSV een poging gaat wagen. Het is meer dan een simpel dravertje namelijk. Deze man is op jonge leeftijd al zo ontzettend slim in z'n spel - meester in tussen de linies spelen en het spel versnellen/vertragen - en werkt zich het snot voor de ogen. Hij is bereid om de arbeid te leveren die gevraagd wordt en koppelt dat aan voetbalintelligentie, techniek en passie. Echt een hele goeie voetballer, nu al.